Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳ולייטה 120


yhruiho
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם חשבתי להביא אלפה בזמן הקרוב ושמתי עין על הג׳ולייטה 120 ידני, השאלה שלי היא כמה היא אמינה ועל מה צריך לשים עין לפני שסוגרים עסקה על אוטו כזה?

 

ל120 ממיטב הבנתי אין מולטי איר נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מולטיאייר, לטוב ולרע.

המנוע אמין, במיוחד בשילוב עם הגיר. לא מכיר תקלות מיוחדות מעבר לרגילות.

תכלס, צריך לשים לב לאותם הדברים כמו ה170. טיפולים בזמן, תקלות ידועות וכו׳.

השאלה היא - למה 120? תקציב? רק בגלל המולטיאייר?

הייתי עושה במקומך סיבוב גם על 170 לפני שהייתי מחליט.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון כן זה נטו בגלל אמינות, סיפור יקר המולטי איר ונראה לי עם התקציב שלי והשנתון שאני מחפש ,אני אפול איתו כנראה.

 

איזה מחלות ידועות יש חוץ ממיכל עיבוי?

והאם סטייג׳ יפגע הרבה באמינות הרכב או יקדים טיפולים משמעותית?

עריכה אחרונה על ידי yhruiho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב טופל כמו שצריך אין סיבה שתיפול על מולטיאייר.

המולטיאייר הולך בעיקר ברכבים שטופלו כל 20-30, כי זו הייתה ההנחיה הראשונית של היצרן שלאחר מכן שונתה.

בגלל זה חשוב לבדוק קודם הסטוריית טיפולים.

אם אתה קונה 120 ועושה סטייג׳, במילא אתה תצטרך להקדים טיפולים ואתה ״תסחט״ יותר את המנוע ויכול להיתקל בתקלות.

ועדיין הרכב יהיה יחסית חלש.

לדעתי טעות לבצע רכישה כזו בשביל לעשות סטייג׳. יותר מתאים לרכבים של ואג.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העקרון אני אעבור מ1600 אטמוספרי ידני ככה שמבחינת כוח וזמינות שלו זה יהיה לי שינוי גדול מספיק ה120 ,הסטייג׳ זו סתם מחשבה שקפצה לראשי.

 

מבחינת בעיות ידועות זה רק המיכל עיבוי והתושבות? וכל כמה זמן מומלץ לבדוק ולהחליף אותן?

ומבחינת מרווח טיפולים אני רגיל ברכב הנוכחי כל 15 אלף גג או שנה זה פחות או יותר אותו הדבר לא?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...