Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכב שהיה בליסינג, הוא רכב שעדיף לוותר עליו?


מתלבט 100
שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הקשר של בן אדם שבוחר לחיות בזוהמה לרכב ליסינג?

חבר שלך שזה הבית השני שלו כהגדרתו בוחר לחיות בבית מטונף. זה כמו שתגיד שהוא גר בבית שכור אז הוא לא עושה סופנג'ה... זה מרחב המחיה היום יומי שלו ולדעתי אין שום קשר להיות הרכב רכב ליסינג (אם כבר להיפך, הליסינג מאפשר לו שטיפה פעמיים בחודש והוא בוחר לא להשתמש. ברכב פרטי הוא עוד היה נדרש לשלם על זה).

 

עם כל הכבוד למה שכתבו פה אני עד היום החזקתי רכבים פרטיים בלבד ושומו שמיים הילדים שלי מכניסים לרכב אוכל! הרכב נועד לשרת את המשפחה, לא להיפך. יש מרחק גדול בין זה לבין למרוח את הדשבורד בנוטלה.

 

לדעתי רוב מוחלט של הציבור שמחזיק רכב פרטי עושה בו שימוש, עם הילדים, שוטף בתחנות שטיפה אוט', חונה בחניות גם כשהן צפופות וציפוי נאנו זה משהו ששמעון פרס דיבר עליו פעם.

 

גילוי נאות: כפי שאמרתי, עד היום החזקתי רכבים פרטיים בלבד (תמיד יד שניה) ובימים אלא אני מצוי בתהליך של שדרוג רכב לזוגתי. בפעם הראשונה ההתלבטות, כמו של פות"ש, גדולה מאוד.

בתקציב של 70k רק קנייה מליסינג תאפשר לי לרכוש רכב עם מערכות בטיחות מתקדמות (איוניק) ואני ממש קרוב לבלוע את הצפרדע הליסינגית וללכת על זה

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Super_T כתב:

 

לא רק שמעניינים אותי תיקוני הצבע, בתוך שנתיים שלוש, מבחינתי אני גם אחפש רכבים שעברו ציפוי נאנו אם אקנה יד 2 (וקרוב שלא אקנה…) כי זה נהיה יותר פופולארי ויש לא מעט רכבים כאלה.

זה אומר שלבן אדם אכפת, והוא שומר על הרכב. אין פה קיצורי דרך.

לכולנו היתה שריטה על הרכב, כולנו,

אבל חלקנו תיקנו אותה וחלקנו לא.

אני מאלה שיוצאים לפני הזמן לכל מקום ומחפשים חניה רחוקה ומבודדת, ועשיתי ציפוי נאנו גם לרכב חדש של בת זוגתי שהוא ״בסך הכל״ סיאט ארונה FR , אני כנראה לא צריך לקנות רכבים. 

 

 

הרוב המוחלט של האנשים, גם אלו שיש להם ליסינג פרטי ובטח אלה עם רכב ליסינג מהעבודה ואני מכיר כמה וכמה כאלה, גומרים את הרכבים. נקודה. 

אין פה ויכוח. יש פה אמת מוחלטת. ועל הצבא אני בכלל לא מדבר.

אני יודע שבפורום לא אוהבים ביטוי כמו ״אמת מוחלטת״ בלי שלושה עותקים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אבל אני עובד בארגון עם מאות רכבי ליסינג, 

על כל אחד שנוהג כמו סבתא ושומר על רכב הליסינג שלו (ולך תמצא אותו או רכב שהיה של אחד כזה), יש 400 שמפרקים את הרכב על בסיס יומי,

יש מיליון סיבות ל-למה הרכבים האלה גמורים:

בין אם זה רכב ז**ה של הבית וכולם (כולל נהגים חדשים וחיילים שחוזרים לסופ״ש) נוהגים בו כי הדלק חינם, 

בין אם זה רכב שבמסגרת העבודה נכנס לתורנות רכב ועובר פעם בחודש להיות רכב לשימוש יומי של החברה (רכב חצר),

בין אם שוטפים אותו בכל מיני מקומות שיש להם ״הסדר שטיפה״ והורגים את הצבע והציפוי במכונה או עם מטאטא ישן,

בין אם שמים חלקים חלופיים וזולים ושמן טיגון כי זה רכב שנוסע מלא ולא מעניין אף אחד,

לא ניכנס לצמיגים שמרכיבים על רכבים כאלה שזו סכנת נפשות (חבר אשכרה ביקש לשלם אקסטרא ולקבל צמיג מקורי כי היה לו רכב בן חודשיים שנכנס לו בורג שהרג צמיג חדש ואמרו לו שאי אפשר כי זה לא בהסדר ושמו לו זוג צמיגים סיניים),

יש עוד כל כך הרבה סיבות..

בסופו של יום, אלו רכבי עבודה,

מי שהרכב שלו חשוב לו, לא יקנה מליסינג רכב, 

אם הוא רוצה רכב מיד שניה, הוא יחפש מוכר רציני פרטי, שמבין עניין (יותר או פחות) ודאג לרכב,

הוא יחפש לדעת מה היה בטיפולים, איך היתה שגרת הטיפול ברכב, כפי שרשמו מעלי בהודעות הקודמות.

מי שמחפש קופסה להגעה מא׳ ל-ב׳, לא יהיה לו אכפת, אחרי הכל, חלק מהחברות הללו נותנות שנה אחריות.

 אני מחזיק ברכב צמוד, גם אחרים שאני מכיר כך, במשפחתי יש רכב צבאי ת"ש ועוד ג'יפון בליסינג פרטי, מאחל לקונים הפוטנציאליים ש"יפלו" על כל אחת מהמכוניות הללו. הקביעה שלך ועוד במילים "מוחלטות", מעט קיצונית, אם להתבטא בעדינות. רוצה סיבות לאינסנטיב שמניע בעל רכב צמוד או ליסינג להתייחס ביתר קפדנות לאוטו שהוא מחזיק יחסית לבעל רכב פרטי, אז קח. מי שמחזיק רכב בליסינג גם יודע שחברת הליסינג תשתמש בבוא היום בכל נימוק בכדי להפיל עליו הוצאות שניתן לתלותן בהזנחת טיפולים במועד, מי שמחזיק ברכב צמוד או בליסינג תפעולי גם יודע שהוצאות התחזוקה, לא נופלות עליו, הוא גם מקבל רכב חילופי ולכן הרבה יותר קל מבחינתו להעביר רכב כזה למוסך, לבעל רכב פרטי לא תמיד שווה הטירדה או ההוצאה, אם ניתן לדחותה. ברור שקיימים גם חריגים, ולשני הכיוונים, אבל קביעה נחרצת כזו כמו שלך פשוט לא מדויקת. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה עבד בהוט איפה שיש המון צעירים אנשי מכירות וקיבל טראומה.

 

ברוב המקרים מדובר באנשים עם שכר גבוה יחסית והרכבים עוברים שימוש סביר ביותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אמת אחת. כל מקרה לגופו.

אני מכיר אנשים פרטיים שנכנסים למוסך רק כשיש תקלה, או כשהמוסך מזכיר להם להכנס לטיפול.

הרכב הקודם שלי היה ליסינג. רכשתי אותו עם היסטוריית טיפולים מלאה. הרכב טופל בזמן ובמוסך מורשה יבואן. 

נסעתי עליו עוד 4 שנים ללא תקלות חוץ מבלאי טבעי.

 

כל עוד שומרים על כללים מסויימים במעמד קניה, לא צריכה להיות שום בעיה לרכוש רכב יד שניה מאדם פרטי/ליסינג

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי קרובת משפחה שקנתה רכב מליסינג, יש לה אותו כבר 6 שנים מרוצה מאוד ללא אף תקלה,

אני מאמין שאין טעם לשלול בצורה גורפת, לפעמים יש עסקאות ליסינג יותר משתלמות, שווה לבדוק, לשלול טעות איומה לדעתי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המגרש חניה בעבודה שלי קורולות ואיוניק.

כל הרכבים נראים חדשים ומטופלים בזמן ויש מענה לכל תקלה.

 

הרבה בזכות קצין הרכב שאכפת לו מהרכבים והעובדים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי בתור מישהו שהיו לו מכוניות ליסינג הרבה שנים ( 2000- 2013 בערך):
1. נהגתי ברכב ושמרתי עליו כאילו הוא הרכב שלי, כי הוא באמת היה הרכב שלי. אם הוא היה מלוכלך או לא תקין אני הייתי זה שסובל מכך. ככל שראיתי גם רוב העובדים בחברות שעבדתי בהם נהגו כך. כמובן שיש יוצאים מהכלל.

2. הדאיג אותי שהטיפולים לרוב היו די מהירים. השיא היה שפעם אחת לקחו ממני את הרכב לטיפול והחזירו אחרי 45 דקות - כולל נסיעה למוסך (שלא ידעתי איפה הוא) והחזרה. תהיתי אם בכלל עשו משהו לאוטו מעבר ללרשום שעבר טיפול... אני לא יכול לדעת.  כמובן אני לא יכול לדעת גם מה עושים כשהאוטו כל היום במוסך.

3. מה שכן ידעתי שזה בחלקים שראיתי - בעיקר צמיגים ומגבים - השתמשו בזול ביותר האפשרי. המגבים היו נהרסים בתדירות מדהימה. זה לא מבשר טובות לגבי חלקים ומוצרים אחרים.
4. יש לי עדיין לא מעט חברים שיש להם רכבי ליסינג. לפני שבוע חבר סיפר לי שהוא רדף אחרי החברה הרבה זמן - יש איחור של 4000 ק"מ בטיפול ושל חודש בטסט. חלקית באשמתו אבל בעיקר בגלל החברה. זה לא קורה הרבה ויכול לקרות גם בפרטי אבל נראה לי שבליסינג זה קורה יותר.
5. מכוניות ליסינג נוסעות קילומטרז' גבוה יותר מהממוצע - ועוד יותר בשנים האחרונות אחרי שהעלו משמעותית את שווי המס ונהיה ממש לא משתלם לקחת ליסינג אם אתה לא נוסע קילומטרז' גבוה. למרות שאני ראוה גם לא מעט אנשים שלא מודעים למחיר הגבוה שהם משלמים. 

בשל כל הסיבות הנ"ל אני מעדיף שלא לקנות מליסינג למרות שאני לא פוסל באופן גורף. יש לי חברים וקרובי משפחה שקנו מליסינג ומהשכרה ובסך הכל היו מרוצים.  את הרכב הראשון שקניתי (ב-1993) קניתי מהשכרה והרכב לא עשה לי בעיות משמעותיות בשלוש שנים שהיה אצלי (ואחר כך שירת נאמנה את אחי עוד כמה שנים).  

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Super_T כתב:

,אנשים שמאפשרים לילדים שלהם לאכול ברכב,

 

 

לפני 14 שעות, Super_T כתב:

לך תסביר שיש אנשים עם ילדים שאוכל ושאר דברים מלכלכים, לא נכנסים אליהם לרכב;?

אני יודע שאתה לא לבד בכת הזאת ויש איתך עוד כמה אבל אתם חייבים להפסיק להפוך את השיטה שלכם לדת עם אמת מוגמרת.

אצלי לדוגמא, האהבה לילדה גדול מהאהבה לרכב. כזה אני, אהבל. אז יוצא שהיא אוכלת חטיפים ברכב, גוואעלד!!! 

יש איזה מכשיר מהפכני- שואב אבק. תעשה גוגל.

ומה שבאמת מרגיז אותי בעניין הזה זה שבני הכת שלך תמיד עושים קורלציה ישירה בין איך שהרכב נראה לתחזוקה שלו- אצלי אוכלים ברכב, נכנסים על הנעליים הרטובות בחורף, מדי פעם גם כמה גרגירי חול מגיעים לאוטו מהגן ילדים.

עם זאת, כל 10k, כמו שעון, מחליף שמן ופילטר, כל שבוע מציץ מתחת למכסה מנוע לראות מה קורה, צמיג סיני לא יעלה על האוטו שלי, ואני יודע בדיוק מה מצבו של כל חלק ברכב. 

אין קשר בין זה שהילדה אוכלת אפרופו ברכב לבין זה שהשמן אצלי תמיד זהוב. אין.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה גם אם אפשרת לבת שלך לאכול ברכב, אם אתה מנקה את זה ולא נותן לזה להסריח ברכב ולהשאיר כתמים, אני לא רואה בעיה גדולה מדי.

כן, לא נעים לנסוע ברכב מלוכלך\מטונף, אבל אפשר לנקות והכול יהיה בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תפריע להם,

מבחינתם זה שאני לא מוכן לשרוף את שישי על ללקק את החור של האגזוז עם 7 חומרי ניקוי שונים אומר שהרכב לא שמור.

 

חבל על הזמן לבזבז כל כך הרבה ממנו לשפשף חתיכת מתכת שבכל מקרה תימכר.

 

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

הרוב המוחלט של האנשים, גם אלו שיש להם ליסינג פרטי ובטח אלה עם רכב ליסינג מהעבודה ואני מכיר כמה וכמה כאלה, גומרים את הרכבים.

יש לי רכב פרטי ואני מעוניין "לגמור" אותו.

איך מתבצע התהליך?

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

נקודה. 

אין פה ויכוח. יש פה אמת מוחלטת.

זה שתגיד על משהו שהוא "אמת מוחלטת" לא יהפוך אותו לכזה.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

ועל הצבא אני בכלל לא מדבר.

בצבא נוסעים ילדים,רכבים נוסעים בשטחי כינוס ואפר וק"מ גבוה-הרכבים עובדים הרבה ונמכרים במחירים נמוכים בהתאם.

ההורדה של ליסינג צבאי מתחילה ב30%>

 

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

אני יודע שבפורום לא אוהבים ביטוי כמו ״אמת מוחלטת״ בלי שלושה עותקים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,

כי אין אמת מוחלטת אולי? חשבת על זה?

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

אבל אני עובד בארגון עם מאות רכבי ליסינג, 

על כל אחד שנוהג כמו סבתא ושומר על רכב הליסינג שלו (ולך תמצא אותו או רכב שהיה של אחד כזה), יש 400 שמפרקים את הרכב על בסיס יומי,

אני גם עבדתי בחברה שהיו בה בסביבות ה100 רכבי ליסינג,הכרתי לא מעט מבעלי הרכבים וגם ייצא לי לקחת להם את הרכב לנסיעות עבודה או לסוע איתם-כל הרכבים היו בסדר גמור.

חלקם נקיים יותר חלקם פחות,אבל רכב נועד לשרת אותך,בטח רכב ליסינג.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

יש מיליון סיבות ל-למה הרכבים האלה גמורים:

בין אם זה רכב ז**ה של הבית וכולם (כולל נהגים חדשים וחיילים שחוזרים לסופ״ש) נוהגים בו כי הדלק חינם, 

איך בדיוק חייל שחזר לסופש ויוצא לבלות עם חברים "גומר" את הרכב? 

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

בין אם זה רכב שבמסגרת העבודה נכנס לתורנות רכב ועובר פעם בחודש להיות רכב לשימוש יומי של החברה (רכב חצר),

כן,זה מקובל בכל מקום.

נועד לאפשר לאנשים שאין להם רכב חברה לעשות נסיעות-אפס השפעה על הרכב.

בלי קשר לזה שהנסיעות מתועדות והרכב נבדק על ידי קצין הרכב בתחילת יום ובסופו.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

בין אם שוטפים אותו בכל מיני מקומות שיש להם ״הסדר שטיפה״ והורגים את הצבע והציפוי במכונה או עם מטאטא ישן,

כמו כולם בערך...והרכבים נוסעים והכל בסדר.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

בין אם שמים חלקים חלופיים וזולים ושמן טיגון כי זה רכב שנוסע מלא ולא מעניין אף אחד,

אף אחד לא שם שמן טיגון,הסר דאגה מליבך.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

לא ניכנס לצמיגים שמרכיבים על רכבים כאלה שזו סכנת נפשות (חבר אשכרה ביקש לשלם אקסטרא ולקבל צמיג מקורי כי היה לו רכב בן חודשיים שנכנס לו בורג שהרג צמיג חדש ואמרו לו שאי אפשר כי זה לא בהסדר ושמו לו זוג צמיגים סיניים),

יש עוד כל כך הרבה סיבות..

אתה קונה רכב ומחליף צמיגים,מה הקשר בין זה לבין קניה מליסינג?

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

בסופו של יום, אלו רכבי עבודה,

מי שהרכב שלו חשוב לו, לא יקנה מליסינג רכב, 

הרכב אמור לשרת אותך,ורכבי ליסינג משרתים אנשים גם בתקופת הליסינג וגם הרבה אחרי.

 

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

אם הוא רוצה רכב מיד שניה, הוא יחפש מוכר רציני פרטי, שמבין עניין (יותר או פחות) ודאג לרכב,

הוא יחפש לדעת מה היה בטיפולים, איך היתה שגרת הטיפול ברכב, כפי שרשמו מעלי בהודעות הקודמות.

מה היה? מה שרשום בקבלה מהמוסך.

אתה יודע איזה שמן שמים במורשה טויוטה? גם אני לא.

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

מי שמחפש קופסה להגעה מא׳ ל-ב׳, לא יהיה לו אכפת, אחרי הכל, חלק מהחברות הללו נותנות שנה אחריות.

תעשה 400 ציפויי נאנו,בסוף מישהו יפתח עליך דלת או ישפשף לך את הטמבון או הדלת ביציאה מחניה.

זה בלתי נמנע וקורה לכל רכב.

 

נוספו לי 3 שריטות חדשות בחצי שנה האחרונה,אלה החיים....

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Potato כתב:

מבחינתם זה שאני לא מוכן לשרוף את שישי על ללקק את החור של האגזוז עם 7 חומרי ניקוי שונים אומר שהרכב לא שמור.

 

חבל על הזמן לבזבז כל כך הרבה ממנו לשפשף חתיכת מתכת שבכל מקרה תימכר.

אני האמת איפשהו באמצע.

אני כן טורח לנקות לבד בעצמי עם חומרים טובים. כן מיישם אוטם צבע.

אבל בסדר, יתלכלך? ננקה. לא קרה כלום.

כן משתדל לשמור, אבל משתדל לא לעשות יותר מדי סרט מזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אצלי מתלכלך בצורה קיצונית ברמה יומית.

יש לי אתר בניה מול העבודה,אני שוטף אותו והוא תוך פחות משעתיים מלא אבק שוב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שחלק מההתבטאויות שלי עצבנו כמה אנשים,

אז דבר ראשון - מתנצל אם זה מה שקרה,
למיטב הבנתי, הדיון היה על רכבי ליסינג והיחס אליהם כתנאי לרכישה עתידית.

אני אנסה להגיב בקצרה למה שנרשם ולתת עוד מילה או שתיים:
 

לפני 4 שעות, Potato כתב:

כנראה עבד בהוט איפה שיש המון צעירים אנשי מכירות וקיבל טראומה.

 

ברוב המקרים מדובר באנשים עם שכר גבוה יחסית והרכבים עוברים שימוש סביר ביותר.

 

לא, לא עבדתי ב-HOT ולעולם לא אעבוד שם, אני עובד בארגון בטחוני גדול עם מאות רבות של רכבי ליסינג,
אל תחשוב ששכר גבוה משמעותו שמירה על הרכב, למעט סמנכ"לים אצלינו שהרכבים שלהם מלוקקים דרך קבע ולא מועברים לאף אחד, 
שאר המנהלים מתייחסים לרכבים בצורה סבירה מינוס.

 

לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

 אני מחזיק ברכב צמוד, גם אחרים שאני מכיר כך, במשפחתי יש רכב צבאי ת"ש ועוד ג'יפון בליסינג פרטי, מאחל לקונים הפוטנציאליים ש"יפלו" על כל אחת מהמכוניות הללו. הקביעה שלך ועוד במילים "מוחלטות", מעט קיצונית, אם להתבטא בעדינות. רוצה סיבות לאינסנטיב שמניע בעל רכב צמוד או ליסינג להתייחס ביתר קפדנות לאוטו שהוא מחזיק יחסית לבעל רכב פרטי, אז קח. מי שמחזיק רכב בליסינג גם יודע שחברת הליסינג תשתמש בבוא היום בכל נימוק בכדי להפיל עליו הוצאות שניתן לתלותן בהזנחת טיפולים במועד, מי שמחזיק ברכב צמוד או בליסינג תפעולי גם יודע שהוצאות התחזוקה, לא נופלות עליו, הוא גם מקבל רכב חילופי ולכן הרבה יותר קל מבחינתו להעביר רכב כזה למוסך, לבעל רכב פרטי לא תמיד שווה הטירדה או ההוצאה, אם ניתן לדחותה. ברור שקיימים גם חריגים, ולשני הכיוונים, אבל קביעה נחרצת כזו כמו שלך פשוט לא מדויקת. 

 

אני שמח לדעת שיש אנשים ששומרים על הרכבים שלהם, באמת, לא בציניות,

אבל אני מכיר את זה ממקום אחר,

וממה שאני מכיר, עם אחד החברים הכי טובים שלי (וחבר פורום רדום), שמחליף מכוניות בליסינג פרטי כבר בפעם המי יודע כמה,

לא היה אכפת לחברת הליסינג מה חזר אליה, כולל רכב אחרון שחזר בלי גז במזגן שהוציא אויר חם,

שלא לדבר על עסקת הליסינג הפרטי הראשונה שעשה בה מסר סיטרואן C4 עם טורבו גמור ונורת CHECK ENGINE שעניינה למקבל הרכב את הזרת,
אז ברמת הרכבים של העבודה - אני בכלל לא מדבר, אצלינו אשים ששיפשפו להם את הרכב בסופ"ש, באו בבוקר, מילאו דו"ח על "תאונה" או "אירוע" ובזה זה נגמר,
מכיר שני מנהלים שהחזירו רכבים משופשפים מפה ומשם - לא שאלו שאלות, פשוט המשיכו לרכב הבא. 

 

לפני 39 דקות, אורח לרגע כתב:

אני יודע שאתה לא לבד בכת הזאת ויש איתך עוד כמה אבל אתם חייבים להפסיק להפוך את השיטה שלכם לדת עם אמת מוגמרת.

אצלי לדוגמא, האהבה לילדה גדול מהאהבה לרכב. כזה אני, אהבל. אז יוצא שהיא אוכלת חטיפים ברכב, גוואעלד!!! 

יש איזה מכשיר מהפכני- שואב אבק. תעשה גוגל.

ומה שבאמת מרגיז אותי בעניין הזה זה שבני הכת שלך תמיד עושים קורלציה ישירה בין איך שהרכב נראה לתחזוקה שלו- אצלי אוכלים ברכב, נכנסים על הנעליים הרטובות בחורף, מדי פעם גם כמה גרגירי חול מגיעים לאוטו מהגן ילדים.

עם זאת, כל 10k, כמו שעון, מחליף שמן ופילטר, כל שבוע מציץ מתחת למכסה מנוע לראות מה קורה, צמיג סיני לא יעלה על האוטו שלי, ואני יודע בדיוק מה מצבו של כל חלק ברכב. 

אין קשר בין זה שהילדה אוכלת אפרופו ברכב לבין זה שהשמן אצלי תמיד זהוב. אין.

 

שמח לדעת שאתה מקפיד לשמור על הרכב מבחינה מכנית ומנקה אותו, ולא מוכן שיהיה לך צמיג סיני שמורכב על הג'אנט,

אני פשוט מנסה להבין לאיזו מהכתות שבהן אני חבר אתה מתכוון:
אלו שלא רוצים ואין להם ילדים או אלו שמלקקים אגזוזים עם חומרי ניקוי מיוחדים?

ברצינות שניה,

אני יודע שהרכב משרת אותי,

גם אני אכלתי ולעיתים רחוקות מאוד גם אוכל כיום ברכב שלי,

אני גם יודע היטב לנקות את הרכב, ויש לי שני מדפים מלאים בחומרים מיוחדים, גרניק ושואב תעשייתי במחסן כדי להוכיח את זה,

אבל וואלה, לא מאמין שצריך לאכול ברכב,

וכן, גם אני נכנס עם רגליים רטובות וגם מלוכלכות לרכב בחורף או אחרי טיולים בשבת,
גם אני נכנס לשבילי כורכר של קק"ל כשאני יוצא לרכיבות, או הולך למפגש על האש עם חברים,

אני פשוט שם מראש מגבות או שטיח נוסף ויש לי כיסוי מושב מיוחד לימים בהם אני יוצא לרכיבות ויודע שיהיה לכלוך לאחר מכן.

אני מכיר כמה אנשים שלא מוכנים שהילדים שלהם יאכלו ברכב, ואת רוב האנשים שלא אכפת להם ומנקים מה שאפשר אחרי זה.
זה מאוד אינדיבידואלי,

אני מלקק את הרכב, 

רוב השנה, הרכב שלי במצב תצוגה מבחוץ ובית מרקחת מבפנים,

אני אחנה רחוק יותר ומסוכן פחות ככל שאוכל (לא יעזור לי עם פותחי דלתות לא מתחשבים וגם לא עם רסס אבנים בכביש המהיר),

אתה ואחרים כאן בפורום,  שונים ממני ולא חייבים להתייחס לרכב שלכם ככה,

אבל זו החלטה שלכם.

 

לבוא ולומר שכל רכב ליסינג שנמכר בארץ הוא אשפה? לא, רחוק מזה,

מצד שני, אני לא אקח את הריזיקה.
רשם מעלי @motiorשגם הוא לא ייקח רכב כזה לעצמו אחרי שהיה לו רכב בהסדר כזה,

ויש אנשים שמוכנים לקחת ליסינג - כשהוא פרטי/תפעולי לעצמם כשהרכב חדש מהניילונים כל שלוש שנים בלבד,

שזה למשל, הגיוני מאוד בעיני גם כלכלית וגם מבחינת נוחות - אבל לזה יש שרשור אחר. 

 

לפני 41 דקות, Potato כתב:

מה היה? מה שרשום בקבלה מהמוסך.

אתה יודע איזה שמן שמים במורשה טויוטה? גם אני לא.

תעשה 400 ציפויי נאנו,בסוף מישהו יפתח עליך דלת או ישפשף לך את הטמבון או הדלת ביציאה מחניה.

זה בלתי נמנע וקורה לכל רכב.

 

נוספו לי 3 שריטות חדשות בחצי שנה האחרונה,אלה החיים....

 

אני גם לא יודע מה שמים במוסך טויוטה, אבל היה פה חבר פורום שרשם שהוא מביא שמן למוסך ומוודא מולם שהם משתמשים במה שהוא הביא,
משוגע נכון? לא
הוא פשוט מודע למה נכנס לו לרכב ושומר עליו,

דבר אחרון - כי באמת, ואני רציני מאוד, לא באתי להכעיס אף אחד בתגובותיו (ושוב סליחה אם זה קרה)
 

לפני 44 דקות, Potato כתב:

חבל על הזמן לבזבז כל כך הרבה ממנו לשפשף חתיכת מתכת שבכל מקרה תימכר.

 

אני חושב שבסופו של יום - "פה קבור הכלב" 

אני לא מתייחס לרכב שלי כפח שיימכר בסוף, לי החשיבות גבוהה הרבה יותר,
ובעיני, ההבדל בין הגישות, הוא המקור לחוסר ההסכמה.

חבר'ה, מצאתם רכב טוב ושמור מליסינג? 
ראיתם אותו ומצא חן בעיניכם,
תתחדשו, קיבלתם ככל הנראה רכב במחיר טוב משוק היד השניה,
רק סעו בזהירות ובטוב.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

אני מבין שחלק מההתבטאויות שלי עצבנו כמה אנשים,

אז דבר ראשון - מתנצל אם זה מה שקרה,
למיטב הבנתי, הדיון היה על רכבי ליסינג והיחס אליהם כתנאי לרכישה עתידית.

אתה לא יכול לכתוב על דעות "אמת מוחלטת" ולצפות שלא תיצור אנטגוניזם.

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

 

לא, לא עבדתי ב-HOT ולעולם לא אעבוד שם, אני עובד בארגון בטחוני גדול עם מאות רבות של רכבי ליסינג,
אל תחשוב ששכר גבוה משמעותו שמירה על הרכב, למעט סמנכ"לים אצלינו שהרכבים שלהם מלוקקים דרך קבע ולא מועברים לאף אחד, 
שאר המנהלים מתייחסים לרכבים בצורה סבירה מינוס.

שכר גדול לא ערובה לכלום,בזה אתה צודק.

אבל רוב המוחלט של הרכבים נוסעים בית עבודה בית,חוגים לילדים בערב וזהו בערך.

הבן אדם משלם סכום לא מבוטל כל חודש על הרכב בשביל שהאחזקה שלו לא תעניין אותו.

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

 

לא היה אכפת לחברת הליסינג מה חזר אליה, כולל רכב אחרון שחזר בלי גז במזגן שהוציא אויר חם,

הם עושים מה שנקרא "השבחה"- מתקנים ליקויים ומוכרים.

 

לפני 1 דקה, Super_T כתב:


אז ברמת הרכבים של העבודה - אני בכלל לא מדבר, אצלינו אשים ששיפשפו להם את הרכב בסופ"ש, באו בבוקר, מילאו דו"ח על "תאונה" או "אירוע" ובזה זה נגמר,
מכיר שני מנהלים שהחזירו רכבים משופשפים מפה ומשם - לא שאלו שאלות, פשוט המשיכו לרכב הבא. 

מה הבעיה עם שפשופים?

גם אצלי כל הרכבים עם שריטות על הטמבונים,מה אני יכול לעשות עם זה? כלום...

חברת הליסינג תצבע אותם לפני המכירה וזהו,למה שמישהו יתרגש מזה בכלל.

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

 

 

גם אני אכלתי ולעיתים רחוקות מאוד גם אוכל כיום ברכב שלי,

אני גם יודע היטב לנקות את הרכב, ויש לי שני מדפים מלאים בחומרים מיוחדים, גרניק ושואב תעשייתי במחסן כדי להוכיח את זה,

אבל וואלה, לא מאמין שצריך לאכול ברכב,

וכן, גם אני נכנס עם רגליים רטובות וגם מלוכלכות לרכב בחורף או אחרי טיולים בשבת,
גם אני נכנס לשבילי כורכר של קק"ל כשאני יוצא לרכיבות, או הולך למפגש על האש עם חברים,

אני פשוט שם מראש מגבות או שטיח נוסף ויש לי כיסוי מושב מיוחד לימים בהם אני יוצא לרכיבות ויודע שיהיה לכלוך לאחר מכן.

אז יש מלא אנשים שאין להם את זה,והם חיים לגמרי בשלום גם בלי 2 חומרי מדפים.

את הזמן והכסף הם מבזבזים בצורה שונה.

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

אני מכיר כמה אנשים שלא מוכנים שהילדים שלהם יאכלו ברכב, ואת רוב האנשים שלא אכפת להם ומנקים מה שאפשר אחרי זה.
זה מאוד אינדיבידואלי,

אני מלקק את הרכב, 

רוב השנה, הרכב שלי במצב תצוגה מבחוץ ובית מרקחת מבפנים,

אני אחנה רחוק יותר ומסוכן פחות ככל שאוכל (לא יעזור לי עם פותחי דלתות לא מתחשבים וגם לא עם רסס אבנים בכביש המהיר),

אתה ואחרים כאן בפורום,  שונים ממני ולא חייבים להתייחס לרכב שלכם ככה,

אבל זו החלטה שלכם.

אין בעיה עם זה שאתה חונה בפרדס חנה ולוקח מונית לתל אביב בשביל שחס וחלילה איזה קורקינט לא ישאיר לך דנט על הדלת.

 

רק אל תהפוך את זה לסביר או למדד כלשהו לתחזוקה.

כי זה המקסימום שגעון פרטי שלך שאין לו שום קשר לתחזוקה של הרכב ושמירה עליו.כלום ושום קשר.

 

האוטו מטונף,שבוע הבא יישטף ויהיה נקי.

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

 

 

אני גם לא יודע מה שמים במוסך טויוטה, אבל היה פה חבר פורום שרשם שהוא מביא שמן למוסך ומוודא מולם שהם משתמשים במה שהוא הביא,
משוגע נכון? לא
הוא פשוט מודע למה נכנס לו לרכב ושומר עליו,

אבל 99.9% מהרכבים שתקנה יד שניה הם לא כאלה,בן אדם שם את האוטו במוסך ומבחינתו עשה את שלו לשנה הקרובה.

 

לפני 1 דקה, Super_T כתב:

 

אני חושב שבסופו של יום - "פה קבור הכלב" 

אני לא מתייחס לרכב שלי כפח שיימכר בסוף, לי החשיבות גבוהה הרבה יותר,
ובעיני, ההבדל בין הגישות, הוא המקור לחוסר ההסכמה.

בסופו של דבר זה מה שקורה אבל...

לפני 1 דקה, Super_T כתב:


חבר'ה, מצאתם רכב טוב ושמור מליסינג? 
ראיתם אותו ומצא חן בעיניכם,
תתחדשו, קיבלתם ככל הנראה רכב במחיר טוב משוק היד השניה,
רק סעו בזהירות ובטוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Super_T כתב:

אני פשוט מנסה להבין לאיזו מהכתות שבהן אני חבר אתה מתכוון:

א. אלו שלא רוצים ואין להם ילדים או

ב.אלו שמלקקים אגזוזים עם חומרי ניקוי מיוחדים?

 

 

ב. ללא ספק.

אלה שמבזבזים שעות על ניקוי הרכב זה עוד נורמלי. 

אלה שלא מרשים לילדים שלהם (כן, הבנתי, אין לך ילדים) לאכול ברכב, אלה שצריכים לעשות סידורים ברכב ביום גשום לפני שמישהו נכנס עם מגפיים, אלה שיחנו רחוק וילכו ברגל ויזיעו, העיקר שמישהו חלילה לא ינשום ליד האוטו שלהם- אני חושב שזה בזבוז זמן משווע.

זה בזבוז אנרגיה על דברים תפלים. גם כשהיה לי אופנוע ליטר ספורטיבי הכרתי מלא אנשים שיורדים בשישי עם מברשת שיניים לגרד את הבולם האחורי מאבק. 

תמיד הצחיק אותי. 

לפני 4 דקות, Super_T כתב:

אני יודע שהרכב משרת אותי,

גם אותי. 

רק שאצלי זה 1-99 בערך. אולי 2-98. 2 אחוז מהזמן נותן תשומת לב לתחזוקת ונקיון הרכב (כולל טיפולים בעצמי). בשאר פשוט משתמש בו.

אצלך, כך משתמע, זה יותר לכיוון של 10-90. לדעתי זה מגוחך ברמות.

ויש לי גם חבר/מכר אחד כזה. אני צוחק עליו בפנים כל פעם. כן, אתה מכיר יותר כאלה, אני יודע. תמיד למאמין יש יותר מכרים מבני דתו.

בברכת שבת שלום ושרכבך תמיד יהיה נקי :)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...