Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: GENESIS G70 2.0L - מיני מבחן


misterb
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, misterb כתב:

 

בעיה קריטית נוספת זה התסכול שאי אפשר באמת להנות מההנעה האחורית בגלל מחסור בכוח, וזה הופך אותה לפחות אטרקטיבית למי שמחפש את הפן הספורטיבי.

מי שלא - יש מספיק מתחרות הנעה קדמית שגם מהנות לנהיגה שמתחרות בה.

אני משווה לדוגמה לאלפא ג'וליה ולוצ'ה שמכוונת לאותו איזור - רכב מנהלים ספורטיבי, מפנק, יוקרתי, הנעה אחורית (עם 280 כ"ס) ויכולת לשמש כרכב לשינוע 4 מבוגרים בנוחות ובכיף.

היא אפילו זולה בהרבה (בערך 300K על הכביש, לעומת 320/350 לגרסאות של ה-G70).

 

אכן מסכים בעניין הנאה מהנעה אחורית, אבל נראה לי שנהגי יונדאי שירכשו רכב כזה לא באמת ינסו להנות מההנעה האחורית.. יש לי תחושה כזו.

ללא ספק המחיר יקר מדי כשיש מתחרות טובות יותר.

ללא ספק 2 הייתי לוקח ג'וליה ולוצ'ה במקום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Halalit300 כתב:

למה שמישהו יקנה את הרכב הזה במחיר הזה ולא

c class או Q3 לצורך העניין מיצרניות יותר מסורתיות וגרמניות

במחיר הזה, הגרמניות איטיות יותר, מאובזרות פחות ואמינות פחות...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.6.2021 בשעה 11:32, 98civic כתב:

340 אלף.זה לא מעט כסף וזה כבר תחום של סדרה 3 החדשה. האם באמת יש לגנסיס סיכוי להצליח בגזרה הזו. ובצד של הרגוע יש לקסוס is300f החדשה שגם נראית יותר טוב
 

 

הלקסוס יפה, אין ספק, אבל תא הנוסעים מרגיש אותו דבר כמו בדגם של 2014, מה הקטע?

בגלל זה די התבעסתי מהחדשה. מרגיש כאילו עטפו את הקודמת בעטיפה מהודרת.

הגנסיס הזו בהחלט רכב מסקרן אבל לפי הנתונים היבשים הוא חלש, זה לא שם.

לפני כמה שנים, לקוח שלי הביא לי סיבוב על קיאה סטינגר שלו 3.3TT וגם היא לא

הרגישה חזקה, אולי בגלל הבידוד והגודל שלה. אבל האוטו היה די מהנה וכיף.

אולי מנוע כזה על הגנסיס יתן חוויה מתקנת, נחכה שיביאו אם בכלל...

הסדרה 3 פשוט רכב שקרוב לשלמות, פגעת בול, אפרט בקצרה למטה.

 

בתאריך 15.6.2021 בשעה 13:24, eyal_ro כתב:

הפתרון...?
ג'וליה וולוצ'ה. ( אבל אני משוחד)

 

 

האוטו הכי מאכזב שנהגתי בו בשנים האחרונות, אל תיפגע חבר יקר...

לא מרגיש ספורטיבי מספיק, חלש מידי, מתנדנד כמו סירה, סאונד כמעט לא קיים

ואפשר להמשיך לנצח... ה-340 הקודמת של במוו (שנתון 2018 בערך) פשוט

לועסת אותה לארוחת בוקר. כן אני יודע שאני משווה משומש לחדש.

במוו 340 דור קודם עם חבילת M Performence מרגיש כל כך מלוטש וטוב.

ממש מרגישים כמה שעות אדם הושקעו ברכב הזה ואחרי סיבוב מבינים

למה היא נחשבת לאמת מידה בקטגוריה שלה. ואחרי שיפור תוכנה בכמה גרושים

לא חסר כוח בשום מצב, קרובה לשלמות.

ה-M340i החדשה בכלל מטורפת אבל יקרה מידי בארץ, מעל חצי מליון.

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

"You should not show somebody something very cool and then not do it. At Tesla, any prototype that is shown to customers, the production must be better."

 

- Elon Musk.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
האוטו הכי מאכזב שנהגתי בו בשנים האחרונות, אל תיפגע חבר יקר...
לא מרגיש ספורטיבי מספיק, חלש מידי, מתנדנד כמו סירה, סאונד כמעט לא קיים
ואפשר להמשיך לנצח... ה-340 הקודמת של במוו (שנתון 2018 בערך) פשוט
לועסת אותה לארוחת בוקר. כן אני יודע שאני משווה משומש לחדש.
במוו 340 דור קודם עם חבילת M Performence מרגיש כל כך מלוטש וטוב.
ממש מרגישים כמה שעות אדם הושקעו ברכב הזה ואחרי סיבוב מבינים
למה היא נחשבת לאמת מידה בקטגוריה שלה. ואחרי שיפור תוכנה בכמה גרושים
לא חסר כוח בשום מצב, קרובה לשלמות.
ה-M340i החדשה בכלל מטורפת אבל יקרה מידי בארץ, מעל חצי מליון.
 
אולי ג'נסיס 3.3t תתן פייט ל 340 החדשה. שגם אם היא לא תהיה טובה כמו במוו אבל בטוח תהיה הרבה יותר זולה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, misterb כתב:

לטעמי רכב מנהלים זה רכב מרווח גם מאחור, לפעמים למנהל יש נהג והוא יושב במושב האחורי. כאן אין מצב כזה.

רכב מנהלים זה רכב שאמור להיות מרווח למשפחה או ל-4 מבוגרים. כמו שאמרתי - כאן מבחינת מרווח ברכיים נגיד שזה משהו שאפשר לחיות איתו, אבל פשוט אי אפשר לשבת
בנוחות בגלל הבעיה עם הגובה של המושב הקדמי שלא מאפשר להכניס את קצה הנעל אפילו מתחתיו.

 

לדעתי מנהלים שיש להם נהג לא יקחו את הG70, סדרה 3, C-Class או A4, אלא יעלו בלפחות קטגוריה אחת.

 

נדמה לי או שהמושב ליד הנהג היה במצב הכי נמוך שלו?

כי אם כן, אז הנוסע מקדימה יכול להרים את המושב לטובת הנוסע מאחוריו.

מאחורי הנהג סיפור אחר, שם הנוסע מאחור יצטרך להתמודד עם זה.

הרכב נראה מספיק מרווח ל-4 מבוגרים ובמיוחד למשפחה.

 

בד"כ כאשר אנחנו נוסעים עם 4 מבוגרים, האדם הכי נמוך מתיישב מאחורי.

החלטתי לנסות לראות איך זה לשבת מאחורי ברכב ולהדחק (נדרשה אקרובטיקה של כפות הרגליים) למושב האחורי:

Ky8OIQ6.jpg

 

4I4onF4.jpg

(סדרה 3 דגם קודם F3x)

 

לדעתי המחסור בכוח זה נושא פתיר.

 

לפני 11 שעות, Halalit300 כתב:

למה שמישהו יקנה את הרכב הזה במחיר הזה ולא

c class או Q3 לצורך העניין מיצרניות יותר מסורתיות וגרמניות

 

הרכב נראה אחרת - עיצוב חוץ מעניין, עיצוב פנים.

לדעתי רכב מאוד מעניין, אשמח לראות אותו לייב ולעשות נסיעת מבחן.

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.6.2021 בשעה 01:13, misterb כתב:

לטעמי רכב מנהלים זה רכב מרווח גם מאחור, לפעמים למנהל יש נהג והוא יושב במושב האחורי. כאן אין מצב כזה.

רכב מנהלים זה רכב שאמור להיות מרווח למשפחה או ל-4 מבוגרים. כמו שאמרתי - כאן מבחינת מרווח ברכיים נגיד שזה משהו שאפשר לחיות איתו, אבל פשוט אי אפשר לשבת

 

לא מסכים אתך. אם מנסים לחשוב על הרכב במונחים של עולם התעסוקה אז זה רכב למנהל/בכיר שרוצה לנהוג (או שלא עשיר/בכיר מספיק כדי שיהיה לו נהג משלו אם תרצה) ולא רכב שנועד לישיבה מאחור עם נהג, אבל לא רק הרכב הזה אלא כמעט כל רכב בקטגוריה הזו שתרצה לא מספיק מפנק ונוח לאדם המבוסס עם הנהג משלו. בשביל זה צריך לעלות קטגוריה.

 

אז אם ככה זה רכב למנהל הנוהג וככזה הוא לא חייב להיות מאוד מרווח מאחור, רוב הזמן הוא לבד או עם העוזר/סגן שלו לצידו ואם המזכירה מדי פעם גם צריכה להגיע לנסיעות, אז...שתסתדר מאחור 🙃

 

במונחים משפחתיים של סתם בחור עם קצת כסף שרוצה לקנות רכב כיפי ומפנק למשפחה, פה אתה צודק והוא נופל ביחס למתחרות בקטגוריה שנראה שהן יותר livable ונוחות להתנהלות משפחתית סטנדרטית, למרות שבכל מקרה אנשים כאלה הולכים היום לג׳יפוני יוקרה למיניהם, כל הקטגוריה הזו בהקשר המשפחתי יחסית די מתה לצערי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ההגדרה המדוייקת של קהל היעד פחות רלוונטית כי בסוף אנחנו לא קובעים למי יימכרו כל דגם :) מה שחשוב שכל מי שחושב לקנות את הרכב הזה יהיה יודע למגבלה ויחשוב אם זה מתאים לשימוש הספציפי שלו.

 

צריך באמת לבדוק לגבי הרמת הכיסא, לא חשבתי על זה, יכול להיות שזה יעזור.

Seat Leon Cupra 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנות התשעים במקסיקו סיטי שימשו חיפושיות כמוניות

 

למען הקל על הכניסה למושב האחורי הכיסא שליד הנהג הוסר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...