Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במשטרה מעדיפים לתפוס נהגים בכביש 1 היכן שקל, ולא היכן שמסוכן (מאמר כלכליסט)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, sperial כתב:

מ3 - כל המחקרים האמורים בדקו השפעה של המהירות המותרת - כיצד השתנתה סטטיסטיקת התאונות כאשר המהירות המותרת הופחתה או הוגדלה. בחלק מהמחקרים בדקו גם כיצד השפיע השינוי על המהירות הממוצעת - אבל גם זה, כתוצאה, לא כסיבה.

 

שוב, קורלציה. תקרא שוב מה צריכה להיות התזה של המחקר בשביל לקבל מה שאתה רוצה להוכיח.

תמצא מחקר כזה, ואז תדבר.

בינתיים אין לך כזה.

 

לפני כשעה, nathun כתב:

שמע מ3מ3 אני קצת מקנא באופטימיות שלך :rofl:

אני פשוט לא מצפה מהמשטרה כמעט כלום.

 

אני לא מצפה את זה מהמשטרה, המשטרה תעשה מה שנבחרי הציבור יפקדו עליה לעשות.

אם השר לבטחון הפנים ייתן הוראה שאוכפים עבירות כאלה, זה מה שיאכפו.

 

לפני כשעה, nathun כתב:

אני חושב שבדיפולט שלהם השוטרים מעדיפים לאכוף עבירות קלות לאכיפה.
יותר מזה גם הם מעדיפים את הנאכפים שלהם קלים.
לאכוף עארס ביפו שטס עם אופנים חשמליות בטיילת זה הרבה יותר קשה מאשר לקנוס סטודנטית שנוסעת על המדרכה עם קורקינט במהירות אפס כדי לא להפריע להולכי רגל - בוא ננחש מי מהם יקבל קנס?
כנראה שהשוטר אפילו לא ילך ליפו - מראש הוא לא רוצה להסתבך.

 

מסכים איתך באלף ואחד אחוז.

 

ולכן זה תפקיד השר הממונה, לא לאפשר להם לבחור בדרך הקלה מבחינתם.

 

לפני כשעה, nathun כתב:

בנוסף גם המערכת עצמה מעדיפה דוחות פשוטים, מהירים, ברורים וחדים שקשה לערער עליהם.

 

ברור, אבל ממל"ז, א3, דבורה ושות' הם ממש לא יצרני דו"חות פשוטים.

יש נהלים שלמים, פרוטוקולים, בדיקות בתחילת וסוף משמרת, כיול תקופתי, הכשרה למפעיל, הכשרה למכייל ומה לא בעצם?

 

אבל זה משתלם, כי כל האופרציה הזו בסופו של דבר מביאה יותר כסף מאשר עולה כסף.

 

לפני כשעה, nathun כתב:

הנקודה היא אולי - שאתה מצפה מהמשטרה להפחית בתאונות דרכים - וזה בכלל לא מעניין אותה - בכלל לא ברשימת המטלות שלה. 

 

אני לא מצפה את זה ממנה, אני טוען שאם משטרת התנועה לא תעסוק בזה כיעד לאומי מדיד עם KPI, אפשר לסגור את מתנ"א בכלל.

זה יגיע לשם מתישהו. כמות ההרוגים תעלה מספיק וייפול האסימון לאנשים שלפחות חצי מההרוגים האלה, יכלו לא להיהרג.

בתנועת מלקחיים הצד השני הוא שתדמית המשטרה תתרסק אל מתחת לקרקע עד כדי קושי משמעותי למלא את השורות ולהוציא לפועל משמרות מלאות.

 

לפני 42 דקות, sperial כתב:

הגבלות, קבועות או דינמיות, דינמיות צריכות להיות משותפות לכל הנהגים, כי אחרת נהגת האונו תוגבל ל-70 קמ"ש ונהג הטסלה יפגע בה גם כשהיא נוהגת בימני לפי המגבלה שהוטלה עליה.

 

יש סיבה מיוחדת שבגללה נהג הטסלה יפגע בנהגת האונו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. היא תוגבל ל-80 קמ"ש, הוא ל-180.

 

הכללים בכביש צריכים להיות אחידים, כדי לצמצם הפרשי מהירויות. בעיה  מספיק קשה עם רכב כבד, שיש עליונעו מגבלות והוא בעל מראה בולט. האונו קטן ולא בולט, לכון הגבלתו בעייתית (אלא אם הוא מורחק לחלוטין מהכביש הבין עירוני,

).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגבלה לנהג. לא לרכב.

 

לא ראיתי טסלה מתנגשת באונו באוטובאן. וגם לא פרארי בחיפושית.

 

וכן, כביש צריך להכיל נהגים מקצוענים, שמבינים את המשמעות ויש להם יכולת שהיא מעבר לדופק. לא אהבלים שלא יודעים לנהוג ועושים טובה שמרימים את הראש מהטלפון.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.6.2021 בשעה 18:33, sperial כתב:

כן. היא תוגבל ל-80 קמ"ש, הוא ל-180.

 

הכללים בכביש צריכים להיות אחידים, כדי לצמצם הפרשי מהירויות. בעיה  מספיק קשה עם רכב כבד, שיש עליונעו מגבלות והוא בעל מראה בולט. האונו קטן ולא בולט, לכון הגבלתו בעייתית (אלא אם הוא מורחק לחלוטין מהכביש הבין עירוני,

).

 

עכשיו הראית חוסר הבנה טוטאלי במה גורם לתאונות.

 

הפרשי מהירויות מעולם לא גרמו לתאונות.

מה שגורם לתאונות זה אי שמירת מרחק (בלי תלות בכלל בהפרשי המהירויות!), סטייה מהנתיב, אי ציות לתמרורים ואי מתן ז"ק וכו'.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.6.2021 בשעה 16:16, ariel000 כתב:

איך ניתן לצדד כעת, במשטרה, באכיפה כזו מוזרה ובעיקר, אכיפה איפה שקל?.

יותר ממזומן לבדוק את האכיפה ביהודה ושומרון. כל שבוע יש להם 700 דוחות על מהירות

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

עכשיו הראית חוסר הבנה טוטאלי במה גורם לתאונות.

 

הפרשי מהירויות מעולם לא גרמו לתאונות.

מה שגורם לתאונות זה אי שמירת מרחק (בלי תלות בכלל בהפרשי המהירויות!), סטייה מהנתיב, אי ציות לתמרורים ואי מתן ז"ק וכו'.

הפרשי מהירויות בהחלט גורמים לתאונות. כל מי שנוסע במהירות ששונה מאוד מהמהירות של התנועה מסביב - גם גבוהה וגם נמוכה - מסכן את עצמו ואת כל מי שמסביב. תחשוב על מישהו שנוסע במהירות 50 קמ"ש (בכוונה אני מקצין) בנתיב השמאלי בכביש 6  באמצע הלילה ותבין.

עריכה אחרונה על ידי traka64
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא הפרשי המהירויות שלו מהסביבה, אלא שהוא נמצא בשמאלי.

 

בכביש הכי חשוב, יותר מהמהירות המותרת וכו' זה להיות צפוי (כלומר שאנשים יוכלו לצפות מה תעשה בדקה-שתיים הקרובות).

בשביל זה המציאו אורות איתות, אתה רוצה לפנות אתה מאותת, בשביל זה המציאו פנסי בלימה, אתה רוצה לבלום הרכב מסמן לאחרים מסביבך שאתה בולם, בשביל זה המציאו פנסים - בחושך לא רואים אותך ולכן לא צופים שיהיה רכב איפה שאתה נמצא, ולכן אתה מדליק אורות - מסמן "אני נמצא כן".

בשביל זה המציאו פנס ערפל אחורי - אתה נוסע בכביש עם ערפל אתה לא יודע שבתוך הערפל יש רכב, אבל אם יש פנס ערפל דלוק אתה כן יודע.

 

50 קמ"ש בנתיב שמאלי בכביש 6 זה בדיוק לא צפוי.

 

במדינות אירופה המפגרות תחבורתית יחסית אלינו, אתה יכול למצוא כביש שבו בנתיב הימני משאיות מוגבלות ל-80 או 90 קמ"ש, לידן קרוואנים מוגבלים ל-120 קמ"ש (ובפועל על 100 או 100 וקצת קמ"ש), בנתיב האמצעי רכבים סטנדרטיים על 120-130 קמ"ש, ובשמאלי רכבים עוקפים (או רחמנא ליצלן באוטובן משייטים על 200+ קמ"ש).

 

וכל זה מנגן. כי הכל צפוי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...