Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2016 אובדן נוזל קירור


כפיר44
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י TZR84,

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

רכשתי רכב 1.5 טורבו מנוע ECOBOOST פורד פוקוס סטיישן 91,000 ק"מ יד ראשונה  היה מטופל בנוסך מרכזי בלבד , במהלך הבדיקה הראשונית שמתי לב שישנו חוסר בנוזל קירור וכמו כן שהחליפו מיכל עיבוי בטיפול האחרון,  במגרש שבו רכשתי הוסיפו נוזל קירור, לצערי הרב  לא ייחסתי לזה חשיבות  רבה ולקחתי את הרכב לבדיקה וציינתי בפני המכון בדיקה שיבדוק היטב אם אין נזילות מים מהמערכת קירור לאחר שאישר שמערכת הקירור תקינה רכשתי את הרכב , לאחר יומיים שמתי לב שנוזל הקירור שוב ירד מתחת למינימום ניגשתי למוסך המרכזי הקרוב לביתי המוסכניק ביצע בדיקת לחץ עם משאבה ואמר שהבדיקת לחץ תקינה ושאינו רואה נזילות ואף בדק את הפקק ואמר שתקין ,המוסכניק אמר שכנראה לא ניקזו מים ממערכת הקירור וכנראה זאת הסיבה לאובדן המים ואמר שאהיה במעקב .

באותו היום יצרתי קשר עם המוסך המרכזי שבו הרכב טופל במקור  ושם נאמר לי שאם אין נזילות ככל הנראה זו בעיה באטם ראש מנוע ושאנסה לבקש שהאחריות תופעל אם יסכימו . 

1.האם האיבחון  של המוסך הראשון בנוגע לניקוז האויר הגיוני  מכיוון שהרכב עבר 1000 ק"מ מאז הטיפול , כמו כן לא ראיתי איזה בעיות במנוע או התחממות והרכב נוסע היטב .

2.עפ"י בדיקה שערכתי בפורומים בחו"ל ישנה בעיה באטם ראש מנוע וקריאת שירות לא במנוע מהסוג הנ"ל אלא במנועים 2.0L ,1.6L 

3. מה דעתכם  ומה העלות להחלפת אטם ראש מנוע .

תודה מראש למשיבים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנוזל קירור מגיע לצילינדר אמור להיות לך קצת עשן באגזוז, נסה לשים לב לזה כדי לדעת (אם זה מאוד קצת אז לא דווקא שתראה משהו).

אם קנית ממגרש הם נתנו לך אחריות מסוימת לא? ואם לא הם הבודק שאישר שאין בעיה במערכת הקירור.

1000 קילומטר אמור להיות מספיק כדי לנקז את האוויר גם אם לא נוקז כמו שצריך שם.

לדעתי דבר איתם קודם כי אז המחיר לא מעניין אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

במנוע 1.5 טורבו אקובוסט 4 צילינדרים בשנת 2016 + 2017 אכן יש בעיה מוכרת ונפוצה. שגיאה תכנונית בראש מנוע ובאטם. בחלק מהמנועים בשלב מסוים האטם כושל ומים חודרים למנוע בקצב איטי או בתלישה של האטם במכה האחת.

המצב הזה מצריך החלפת בלוק עליון אם עלית על זה בזמן. הבלוק החדש מגיע עם תכנון ואטם שונה שפותר את הבעיה.

שוב, אם תפסת בזמן לא תצטרך החלפת מנוע מלאה אלא רק בלוק.

צור קשר עם דלק מוטורס והמוסך שלך תעדכן אותם על הבעיה ושיפעילו את האחריות להחלפת הבלוק מרצון טוב (הם עושים את זה בד"כ עד 5 שנים - מין אחריות שקטה כזאת לבעיה הנ"ל היות ומוכרת ואף היה ריקול בחול)

 

מה שחשוב כרגע עד שתוזמן למוסך להחלפת הבלוק לשים לב למפלס המים ולבדוק שאין טחינה בשמן בתדירות גבוהה.

בהצלחה

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לקפוץ למוסך מקצועי לבדיקה- לא כתבת מהיכן אתה בארץ.

בצפון יש את ברק מומחה מאזדה- פורד מורשה היבואן לשעבר,במרכז יש לך את מוסך שי לי מיהוד,חבר הפורום.

בדיקה יסודית ומקצועית תבהיר בדיוק את המצב.

איני מכיר את הרכב לפרטיו אבל מאוד מוזר,שנעשתה בדיקת לחץ למערכת ולא אותרה דליפה ושיתקנו אותי אבל,אם יש בעיה בראש המנוע/באטם שלו בדיקת הלחץ היתה צריכה לזהות איבוד לחץ ממנו.

 

לפני 31 דקות, Angelica כתב:

במנוע 1.5 טורבו אקובוסט 4 צילינדרים בשנת 2016 + 2017 אכן יש בעיה מוכרת ונפוצה. שגיאה תכנונית בראש מנוע ובאטם. בחלק מהמנועים בשלב מסוים האטם כושל ומים חודרים למנוע בקצב איטי או בתלישה של האטם במכה האחת.

במצב העניינים הזה,בדיקת לחץ למערכת הקירור אינה מגלה את הכשל ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת לא יודע, הגיוני לי שכן אמורים לראות ירידה בלחץ. השאלה מי מודד ואיך מדד והאם מודע לבעיה האפשרית הזאת.

בכל מקרה הבריחה של הנוזל להבנתי היא לתוך הבלוק ולכן לא רואים אותה מבחוץ ויתכן שמכונאי לא מיומן שלא מכיר את הבעיה לא יגלה אותה.

עריכה אחרונה על ידי Angelica

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים תודה על המענה המהיר!!!

דיברתי עם דלק מוטורס הם מפנים אותי למוסך מרכזי לתיקון/החלפה מנוע על חשבונם כנראה מודעים היטב לבעיה.

האם  יש איזשהם דגשים והמלצות בהתנהלות מולם מכיוון  שזו פעם ראשונה שאני ניתקל בבעיה מסוג זה ברכב עם נסועה כ"כ נמוכה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...