Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע חדש כיצד נוהגים כדי שיתפתח?


sasa_204
שימו לב! השרשור הזה בן 1015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים
רכב חדש אחרי 1500 ק"מ של נסיעה רגועה מאוד הסל"ד הגיע רק עד 2500 
עכשיו איך ניתן לתת למנוע להתפתח האם להגיע לסל"ד עד 5 או 6 פעם ב או יש המלצות אחרות?
תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mh53 כתב:

אין צורך בהרצה - סע בהתאם לצורך ותנאי הדרך

 

בהרבה ספרי רכב רשום שיש לבצע הרצה.

אני כן הייתי ממליץ לעקוב אחרי ההוראות של היצרן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, sasa_204 כתב:

אהלן חברים
רכב חדש אחרי 1500 ק"מ של נסיעה רגועה מאוד הסל"ד הגיע רק עד 2500 
עכשיו איך ניתן לתת למנוע להתפתח האם להגיע לסל"ד עד 5 או 6 פעם ב או יש המלצות אחרות?
תודה

המנוע יפתח ויספק את המיטב לאחר כ 5000 ק"מ - אבל את ההרצה הראשונית כבר בצעתם
עכשיו - אפשר למשוך מידי פעם ל מעל 3,5-4,000 סל"ד, למשך דקה שתיים - לנסוע על הילוך 4 ולמשוך קצת סיבובי מנוע

עם הגעה לצמתים או עצירה - ( בזהירות לא לבלום בהפתעה - כאשר צמודים אלייך רכבים ) להוריד ידנית הילוכים

כך המנוע יעלה בסיבובי המנוע ויבלום את הרכב.

בגדול - לנהוג רגיל למשוך הילוכים, להשתעשע קצת.. ובזהירות

להקפיד לבדוק גובה נוזל קירור במבט לגובה מיכל נוזל הקירור.. וכמובן כ פעם בשבוע את מצב שמן המנוע..

יש רכבים אשר בתקופת העבודה הראשונית.. צורכים קצת שמן ונוזל קירור.. עד להתיצבות תקינה.

 

ב

אפשרות נוספת ששמעתי שעושים, כאשר רוצים לתת למנוע להתפתח.. ולהשלים פערים

- יש אנשים אשר מחנים את הרכב פעם בשבוע, בחניה של האוניברסיטה העברית בירושלים

לא עשיתי זאת.. כי אני גר רחוק בבת-ים, אבל גם זה.. :wink: רעיון

 

 

 

אייל.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר אבל לא חובה.. מבחינת הפקת כוח - את רוב הכוח שהמנוע יפיק  ב  6.000 סל"ד.
 המנוע גם יעשה ב 3.000 סל"ד.
( המנועים כיום מפיקים כמעט את כל הכוח, באמצע טווח העבודה 2.500-4.500 סל"ד )


מבחינת בדיקת תקינות - אפשר להגיע ל 6.000 סל"ד למספר שניות, לצרכי הבדיקה
אין טעם לנסוע בסל"ד של 6.000 , כשימוש לאורך זמן בנסיעה רגילה.
 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2021 בשעה 15:57, ליין מן כתב:

המנוע יפתח ויספק את המיטב לאחר כ 5000 ק"מ - אבל את ההרצה הראשונית כבר בצעתם
עכשיו - אפשר למשוך מידי פעם ל מעל 3,5-4,000 סל"ד, למשך דקה שתיים - לנסוע על הילוך 4 ולמשוך קצת סיבובי מנוע

עם הגעה לצמתים או עצירה - ( בזהירות לא לבלום בהפתעה - כאשר צמודים אלייך רכבים ) להוריד ידנית הילוכים

כך המנוע יעלה בסיבובי המנוע ויבלום את הרכב.

בגדול - לנהוג רגיל למשוך הילוכים, להשתעשע קצת.. ובזהירות

להקפיד לבדוק גובה נוזל קירור במבט לגובה מיכל נוזל הקירור.. וכמובן כ פעם בשבוע את מצב שמן המנוע..

יש רכבים אשר בתקופת העבודה הראשונית.. צורכים קצת שמן ונוזל קירור.. עד להתיצבות תקינה.

 

ב

אפשרות נוספת ששמעתי שעושים, כאשר רוצים לתת למנוע להתפתח.. ולהשלים פערים

- יש אנשים אשר מחנים את הרכב פעם בשבוע, בחניה של האוניברסיטה העברית בירושלים

לא עשיתי זאת.. כי אני גר רחוק בבת-ים, אבל גם זה.. :wink: רעיון

 

 

 

אייל.

מאיפה הבאת את הקטע של הלמשוך הילוכים וסלד מסוים בקילומטרז הזה?

הרבה מאוד מפעלים מבצעים את השלבים הקריטים של ההרצה כבר במפעל ונותנים הוראה ל500-1000 קילומטר סתם כדי להיות בטוחים.

אם בספר לא כתוב דבר לגבי הרצה או שהיא נגמרה אז לא צריך שום דבר מעכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, Shab00 כתב:

מאיפה הבאת את הקטע של הלמשוך הילוכים וסלד מסוים בקילומטרז הזה?

הרבה מאוד מפעלים מבצעים את השלבים הקריטים של ההרצה כבר במפעל ונותנים הוראה ל500-1000 קילומטר סתם כדי להיות בטוחים.

אם בספר לא כתוב דבר לגבי הרצה או שהיא נגמרה אז לא צריך שום דבר מעכשיו.

בשתי התשובות הקודמות אשר רשמתי - כתוב את התשובות שלי, בהתאם לשאלות שנשאלו
קריאה נכונה של השאלה - היא 90% מהתשובה..

ובטח שאני לא חייב לך תשובה.. כאשר אתה כותב בטון כזה

 

 

 

אייל.

  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.6.2021 בשעה 02:02, ליין מן כתב:

אפשר אבל לא חובה.. מבחינת הפקת כוח - את רוב הכוח שהמנוע יפיק  ב  6.000 סל"ד.
 המנוע גם יעשה ב 3.000 סל"ד.
( המנועים כיום מפיקים כמעט את כל הכוח, באמצע טווח העבודה 2.500-4.500 סל"ד )


מבחינת בדיקת תקינות - אפשר להגיע ל 6.000 סל"ד למספר שניות, לצרכי הבדיקה
אין טעם לנסוע בסל"ד של 6.000 , כשימוש לאורך זמן בנסיעה רגילה.


אבל מלוא ההספק של המנוע מתקבל ב 6 סל"ד
ב 3 סל"ד נראה לי שאקבל חצי מהכוח

 

 

 

אייל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...