Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם מציעים לשרת התחבורה החדשה?


ariel000
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, yotams4 כתב:

אם צפירות רכבים לא מעירים אותך, משהו בשינה שלך לא תקין.
נו בחיאת

 

שנים ניסיתי למצוא הגדרה לאדם מאושר, עכשיו מצאתי. 

 

אני מקנא בך אדוני. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, liorwohl כתב:

שלא תאפשר לקנות אוטובוסים עירוניים דיזל יותר. חשמלי קיים וזמין אז שיפסיק כבר הרעש הסופר מוגזם שהאוטובוסים מייצרים והריחות. זה גם חשוב בשביל תחב״ץ שעובד בלילה ובסופש, גם מי שגר ברחוב ראשי צריכה להיות לו אפשרות לישון בלילה.

מסכים,

יש גם את מערכת הכריזה החיצונית, שבמקור מיועדת ללקויי ראיה, ואם אתה גר מעל תחנת אוטובס הרעש הוא בכל שעות פעילות התחב"צ,

וממערכת שבמקור היתה אומרת את מספר הקו, זה נהפך למערכת הודעות, כמו "חובה לתקף את הרב קו בכל נסיעה, כולל בעלי מינוי" או "יש לעטות מסכה בכל זמן הנסיעה".

זה מטרד של ממש שנכנס לתוך הבית וממרר את החיים, גם מוקדם בבוקר ומאוחר בלילה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, liorwohl כתב:

שלא תאפשר לקנות אוטובוסים עירוניים דיזל יותר. חשמלי קיים וזמין אז שיפסיק כבר הרעש הסופר מוגזם שהאוטובוסים מייצרים והריחות. זה גם חשוב בשביל תחב״ץ שעובד בלילה ובסופש, גם מי שגר ברחוב ראשי צריכה להיות לו אפשרות לישון בלילה.

דן טוענים שהם הפסיקו לקנות אוטובוסי דיזל ומעכשיו ירכשו רק חשמליים https://www.ynet.co.il/wheels/publictransport/article/SylhGZpDu

בתקווה ששאר החברות ילכו אחריהם בקרוב

עריכה אחרונה על ידי Michaelr
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

נא לחדול מהכנסת פוליטיקה ועיסוק במגזרים שונים בשרשור. 

הצעות לשיפור התחבורה בלבד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1

* רצון: הכשרת כבישים לנסיעה בטוחה, למשל בכביש החוף יש מלא בורות שעלולים לגרום נזק רב למכונית ואף תאונות דרכים. 

- דרך יישום: ניידות פטרול ובהם 2 אנשים לכל הפחות (כדי שיספיקו לרשום את מיקום הבורות באופן מדוייק) יפטרלו בכבישי הארץ ובעת גילוי ליקוי בטיחותי כלשהו יסגרו את הנתיב הנ"ל ויזעיקו את הקבלן המועסק בהקדם האפשרי לתיקון הליקוי. 

ליקויים קלים ניתן יהיה להשתמש באספלט קר בכדי להמשיך את קיום התנועה ולא לגרום לעומס גדול.

בורות גדולים יחייבו סגירת נתיב. 

 

2

* רצון: העלאת המהירות המותרת בכבישים תקינים ויישום אמצעי אכיפה כנגד נהגים המעכבים תנועה או "אני נוסע במהירות המרבית בכביש השמאלי אז טכנית זה בסדר". 

- דרך יישום: ניידת פטרול תבדוק את תקינות הכבישים, מצלמות מיוחדות יפעלו לאתר נהגים מעכבים תנועה. 

היופי במצלמות יהיה בכך שניתן לדעת האם הנהג המעכב עשה זאת בכוונה או בטעות כך שניתן יהיה לערער על הדו"ח אבל אנשים ילמדו לא לצאת לעקיפה אם אין ביכולתם לסיימה במהירות ובאופן בטיחותי.  

הערעור יתבצע ע"י שליחת עותק של הקטע הנ"ל בו הנהג ביצע את עיכוב התנועה וגם הקטעים שלפניו כ 2-3 קילומטרים.

ככה שגודל הסרטון יהיה בין דקה למקסימום 3 דקות בכבישים בין עירוניים.

 

3

* רצון: הוספת אמצעי בטיחות בכבישים

- דרך יישום: התקנת עמודי תאורה סולאריים (בכדי לחסוך בעלויות התקנת עמודי חשמל) והתקנת גדרות בכבישים שיש בהם בעלי חיים החוצים אותם.

התקנת מראות בעיקולים מסוכנים בכדי אם יש נהג המגיע ממול (בכך לשפר את שדה הראייה). 

 

4

* רצון: שיפור הבטיחות ברכבת. 

- דרך יישום: התקנת גדר מתקפלת בזמן שהרכבת אינה בעצירה מוחלטת, זאת בכדי למנוע אפשרות של נפילה אל הפסים ואף מוות. 

הגדר יכולה להיות מופעלת בצורה חשמלית או ידנית במקרה של תקלה. 

 

בתכל'ס, בסוף מה שמעניין אותנו זה שיהיו כבישים טובים, פקקים מעטים, בטיחות בדרכים וזהו בגדול. 

וכמובן שיפור מכוניות. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי שיטת תיקון הכבישים - לא להטליא אלא לסלול מחדש את הקטעים השבורים, ובאיכות טובה שתחזיק מעמד שנים.

 

להטיל על קבלני ביצוע ותיקון הכבישים פיקוח ולקנוס אותם על עבודה רשלנית, כדי להוריד להם את המוטיבציה לחפף את העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

 

* רצון: הוספת אמצעי בטיחות בכבישים

- דרך יישום: התקנת עמודי תאורה סולאריים (בכדי לחסוך בעלויות התקנת עמודי חשמל) והתקנת גדרות בכבישים שיש בהם בעלי חיים החוצים אותם.

התקנת מראות בעיקולים מסוכנים בכדי אם יש נהג המגיע ממול (בכך לשפר את שדה הראייה). 

 

בהקשר של בעלי חיים יש לזה פתרון יותר נכון מאשר לשים גדר ולמנוע תנועה מצד אחד לשני- מאחר ואל תשכח אנחנו הרי אלו שפלשו לשטח שלהם והקמנו כביש היכן שאלפי שנים היה ביתם.

בארהב ראיתי שמשתמשים במאין מעברים מיוחדים בין אם מעל הכביש ובין אם מתחת לכביש, המעברים מיועדים לבעלי חיים על מנת לתת להם מעבר בטוח מצד לצד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 3

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיימים גם בישראל. למשל בקטע הצפוני של כביש 6. אבל צריך גדרות כדי לתעל את בעלי החיים למעברים האלה, שקרויים מעברים אקולוגיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחורה ציבורית בחינם 7 ימים בשבוע.
לכולם
ללא הגבלה.
זה יוריד את העומס מהכבישים יחסוך מליוני שעות עבודה בשנה.
בנוסף זה יצמצם עלויות של מחייה בפריפריה והגעה למרכז, כי אין עליות תחבורה, ואז זה יגרום לירידה של מחירי הדיור במרכז.

יחסוך פיתוח כבישים יקרים ויחסוך חיים ובעיות רפואיות עקב זיהום אוויר.

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשום מקום בעולם זה לא חינם.
אבל שוב, בימים הטובים של ארגנטינה, עד 2001, הנסיעות היו עולות גרושים, ילדים בביתי ספר ציבורי היה חינם תכלס.
60 סנט של דולר היה עולה לדעתי אם אני זוכר נכון, כאשר הדולר ו הpeso היה 1 ל1, היום דולר 1 זה בערך 100/120 pesos [emoji19]
הרכבת התחתית (subte) היה עולה חצי דולר, ו היה אפשר לעבור בין subte ולא היה עולה כסף.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם באותו מחיר או קצת יותר - צריך תחבורה ציבורית איכותית ומדוייקת.

אם תהפוך לחינם, מעבר לאסון כלכלי, השימוש בה אולי יעלה, אבל לא על ידי מי שהיית רוצה שישתמש בה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Moshe Goldman כתב:

תחורה ציבורית בחינם 7 ימים בשבוע.
לכולם
ללא הגבלה.
זה יוריד את העומס מהכבישים יחסוך מליוני שעות עבודה בשנה.
בנוסף זה יצמצם עלויות של מחייה בפריפריה והגעה למרכז, כי אין עליות תחבורה, ואז זה יגרום לירידה של מחירי הדיור במרכז.

יחסוך פיתוח כבישים יקרים ויחסוך חיים ובעיות רפואיות עקב זיהום אוויר.

 

אתה מדבר על הלאמה מוחלטת של שירותי התחבורה.

 

כמה זה יעלה?

אתה חושב שהמדינה תנהל טוב את התחבורה הציבורית?

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אבל ככה נרוויח שתי ציפורים במכה אחת, גם נשלם יותר מיסים וגם נקבל שירות יותר גרוע.

  • אהבתי 2

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Moshe Goldman כתב:

תחורה ציבורית בחינם 7 ימים בשבוע.
לכולם
ללא הגבלה.
זה יוריד את העומס מהכבישים יחסוך מליוני שעות עבודה בשנה.
בנוסף זה יצמצם עלויות של מחייה בפריפריה והגעה למרכז, כי אין עליות תחבורה, ואז זה יגרום לירידה של מחירי הדיור במרכז.

יחסוך פיתוח כבישים יקרים ויחסוך חיים ובעיות רפואיות עקב זיהום אוויר.


ישראל ובחינם באותו משפט, מעניין. 

I want what he’s having

 

באמת, העניין ייצור מחלוקת אדירה כי כיצד ייתכן שבעלי מכוניות פרטיות המשלמים סכומי כסף גדולים גם על טרנטה ישנה ומסכנה לא יחסכו דבר.  

 

אמנם הנסיעות בתחב״צ יהפכו לעמוסות אבל ביקוש והיצע ישפיעו על זה וישפרו את תכיפות הקווים.

 

גם השעות הפקקים נוסעי תחב״צ יסעו על נתיב המיועד רק להם ובכך יגיעו יותר מהר ובחינם מאשר נהג ברכב פרטי. 

 

לא יתפוס ללא הנחות משמעותיות על תשלומי הרכבים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...