Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם מציעים לשרת התחבורה החדשה?


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 43 דקות, KoF-sHeLeG כתב:

סליחה??

איפה אתה גר? אני מציע להקים שם את התחנה המרכזית.

ולגופו של עניין - עיריית ת"א צריכה לטפל בבעיות שלה, לא להעביר אותן לעיר אחרת…

איזה בעיות יש לתל אביב? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

עקרונית זה אמור לעלות לו בקריירה. אבל אצלנו סביר להניח שהוא יתקדם לתפקיד יותר טוב אחרי שהתחתים הנכונים לוקקו.

 

אז אם זה יהיה תפקיד שכיר, פשלות בעבודה יעלו לו בקריירה, ולא כמו עכשיו, שאין קשר בין מחט לת#ת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם זה היה תפקיד שכיר הוא היה צריך לרצות את המעסיקים ששכרו אותו לעבודה ולא את הציבור.
מאחר וה"מעסיק" פה זה הציבור, אי אפשר סתם להביא מישהו שאף אחד לא מכיר או רוצה, צריך שהציבור יבחר דמות שתנסה לקדם את רצון הציבור ובמקביל תישא בתוצאות אם תיכשל.
אפשר להגיד לציבור "אנחנו יודעים יותר טוב ממכם אז תשבו בשקט ואנחנו נמנה את מי שנראה לנו הכי מתאים" אבל זה לא דמוקרטיה.
 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

אפשר להגיד לציבור "אנחנו יודעים יותר טוב ממכם אז תשבו בשקט ואנחנו נמנה את מי שנראה לנו הכי מתאים" אבל זה לא דמוקרטיה.

 

אבל זה בדיוק מה שקורה עכשיו. לציבור אין שום דרך להשפיע על איזה דמות תמונה לאיזה תפקיד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נכון, אבל לפחות הציבור בוחר את האנשים האלה ולא מפילים עלינו אותם מהאויר.
 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 אדם במעמד של שר ירצה לשמר על הכוח שיש לו ולכן יקדם עבודה ככל הניתן מחשש שיפטרו אותו, ז"א הוא יראה ביצועים ולא יגרבץ כל היום.

 

אבל ח"כ שהוא שר זה כאב ראש רציני מכיוון שלא ניתן להיפטר ממנו בקלות, להבדיל משכיר למשל. 

מה גם שבאמצעותנו למנות אנשים בקיאים בחומר ולא לעשות טעויות. 

 

למשל: לפיד שר אוצר - טעות, נגיד בנק ישראל כשר אוצר - הממ מעניין. 

מירי רגב שרת תחבורה - טעות, לאון טאובס שר תחבורה - מעניין, גלשתי קצת אבל אתם מבינים את כוונתי, העיקר שיהיה איש מקצוע ולא נבחר ציבור ללא רקע בדברים הנ"ל כי כל פיפס קטן שלהם יגרור השלכות על האנשים לטוב ולרע. 

 

לכן אני תומך שיהיו שרים "שכירים". 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבורה ציבורית בשבת.

אכיפה דרקונית של עבירות של בריונות, עם החרמת רכבים והשלכות הרבה יותר חמורות ממה שיש כרגע.

הורדת מיסוי בצורה דרסטית לרכבים עירוניים או קטנים.

הקלת האפשרות לייבוא מקביל וקבלת התקינה האירופאית והאמריקאית, בלי תקינה מקומית מסורבלת ויקרה.

הרחבת רשת הטעינה של רכב חשמלי לכל תחנות הדלק בארץ.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאמת תקנה 380 למרות שזה לא יקרה בחיים.

קידום תחב"צ בשבת - כנ"ל. אולי לפחות ברמה המוניציפלית.

תמרוץ אוטובוסים חשמליים.

תמרוץ דו גלגלי קטן נפח (נגיד עד 125 סמ"ק) כדרך זמנית להתמודדות עם הפקקים.

הסרת כל מיני חסמים מטופשים על ייבוא רכב משומש.

העפת כל השטוות שנועדו להעשיר מקורבים כמו אפוד זוהר, פח אשפה ברכב, מובילאיי

 

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, DareDevil כתב:

איזה בעיות יש לתל אביב? 

בעיה גדולה שהיא התחנה המרכזית, שהיא חלק מבעיה יותר גדולה ששמה דרום ת"א.

להעביר את התחנה המרכזית (עם כל ה"נדוניה" שלה) מחוץ לגבולות ת"א זה לא לפתור את הבעיה, זה פשוט להעביר אותה לעיר אחרת…

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה האמוק הזה על תחבורה ציבורית בשבת? זה קטע של פרנצייפ? כאילו, אני גם נגד כל הקטע הזה של דת ומתעב את השיט הזה, ואם זה בקטע של לעשות דווקא אז אני לגמרי בעד, אבל בפועל? חסר משמעות.

להוציא תחב"צ בסופ"ש בתוך ת"א והערים הנושקות לה, אני לא רואה שום סיבה למה שמישהו בכלל ישתמש בה בסופש. גם ככה מאזן הרכבים פה הוא 2 לראש ואנשים לא יוותרו על רכב בגלל שפתאום יש תחב"צ בשבת (שהיא פח אשפה רציני בכל שאר ימות השבוע, אז למה לעשות את זה לעצמך בסופ"ש) ושבת זה אולי היום היחידי שאפשר לנסוע על כביש בין עירוני מעל 50 קמ"ש כי הכבישים עוד בינתיים יחסית פתוחים.

שיתחילו מלתקן את התחבורה הציבורית שתהיה כמו שצריך באמצע השבוע (חלומות באספמיה..) ואז אולי אפשר לדבר על תחב"צ בשבת.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט מאוד.

היום נסעתי לאחותי לקיבוץ ליד הכנרת.

היו אצלה חברים (זוג עם ילד) שהגיעו מנתניה ביום חמישי אבל לא היו יכולים לחזור הביתה עד 20:00, כי אין אוטובוסים.

בשביל להגיע בשעה נורמלית עם הילד הביתה, היו שלוש אופציות:

1) אחותי תיקח אותם - נסיעה של שעתיים לכל כיוון בשבת בצהריים-ערב.

2) אני אקח אותם ואז אחזור הביתה, למרות שזו נסיעה של 40 דקות לכל כיוון מהבית שלי.

3) לחכות לתחבורה ציבורית ב20:00 ולהגיע ב22:00 הביתה עם ילד בן 6.

 

בסוף אני ספגתי את הנסיעה ולקחתי אותם מהכנרת לנתניה ואז חזרה ליקנעם.

 

יש לי חבר שעובד גם בשבתות והוא לא יכול להגיע לעבודה עם תחבורה ציבורית, אז הוא מסיים משמרת ואז מחכה 5 שעות עד שיש אוטובוסים.

כשהבוס שלו מרגיש נחמד הוא משלם לו מונית כדי שלא יישב שם 5 שעות אחרי משמרת של 12 שעות.

 

אנשים צריכים להיות מסוגלים לזוז מתי שבא להם.

צריך אוטובוסים ורכבות שיהיו זמינים לכולם כי לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכב.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
  • אהבתי 8
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד פשוט.
תחב"צ נורמלי 24/6 365 יום, יפתור את כל הבעיות, או לפחות 95%.

בארגנטינה לא הייתי צריך רכב בכלל, בכל שעות היום היה אוטובוסים ו רכבות, רכבת תחתית היה עובד מ5:30/6:00 עד 00:00 כלל שישי שבת.

ברגע שיטפלו בזה, תראו איך נשתמש פחות ברכבים לדעתי.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה האמוק הזה על תחבורה ציבורית בשבת? זה קטע של פרנצייפ? כאילו, אני גם נגד כל הקטע הזה של דת ומתעב את השיט הזה, ואם זה בקטע של לעשות דווקא אז אני לגמרי בעד, אבל בפועל? חסר משמעות.
להוציא תחב"צ בסופ"ש בתוך ת"א והערים הנושקות לה, אני לא רואה שום סיבה למה שמישהו בכלל ישתמש בה בסופש. גם ככה מאזן הרכבים פה הוא 2 לראש ואנשים לא יוותרו על רכב בגלל שפתאום יש תחב"צ בשבת (שהיא פח אשפה רציני בכל שאר ימות השבוע, אז למה לעשות את זה לעצמך בסופ"ש) ושבת זה אולי היום היחידי שאפשר לנסוע על כביש בין עירוני מעל 50 קמ"ש כי הכבישים עוד בינתיים יחסית פתוחים.
שיתחילו מלתקן את התחבורה הציבורית שתהיה כמו שצריך באמצע השבוע (חלומות באספמיה..) ואז אולי אפשר לדבר על תחב"צ בשבת.
 
לא רואה סיבה שיהיה תחב"צ בסופ"ש???
אמיתי?
לא יודע מאיפה להתחיל אפילו.

למשל, מ הבית שלי לעבודה, בדרך הכי קצרה, זה 9 ק"מ, בלילה בלי פקקים, היה לוקח לי 10/15 דקות, היום בגלל כל העבודות וזה, לוקח לי 20 ו תלוי מה קורה בתל אביב, יכול להגיע גם ל40 דק'.
באוטובוס, הייתי יוצא ב21:20/21:30 ו הייתי מגיע ב22:30/22:40. היום הבנתי מ אנשים שעדיין מגיעים באוטובוסים שיכול לקחת להם שעתיים.

שם ב2008/9, הייתי יוצא לבר באלנבי, הייתי צריך לחכות בחזרה עד 5:30 כי לקחת את האוטובוס הראשון כי לא רציתי לשלם כל פעם 50/60₪ למונית.

יש לך חיילים ו חוזרים הביתה אחרי שבועיים ש סגרו בבסיס, רוצים לצאת לשתות, אם היה להם אוטובוסים לא היו לוקחים רכבים ולא היו שותים ו נוהגים.

יותר אוטובוסים ו כל הלילה זה אומר גם פחות רכבים חונים ברחובות, זה פותר בעיות של חניה.

אפשר להמשיך...

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יוצא חסכוני יותר לכולם מלבד תחנות הדלק ויבואני הרכב. 

 

כי ברגע שתהיה תחב״צ טובה אנשים יוותרו על רכב ולא ירגישו דחף לקנות יותר ממה שהם צריכים. 

 

החסכון יהיה לטובת משתמשי הדרך, הבלאי של המכוניות ירד משמעותית מכיוון שלא צריך לשבת בפקק ולהאיץ ולבלום, להאיץ ולבלום. 

 

אבל זו ישראל, ואם ניתן לדחות פרוייקט למחר, החברה במשרדים ידאגו לדחות אותו למחרתיים לפחות.  

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...