Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה - קורקינט חשמלי City Runner X


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר 3/4 שנה עם Xiaomi M365 התחלתי ממש להתבאס מה(חוסר) סחיבה שלו.

 

קניתי לאחר בדיקת אופציות שונות בשוק קורקינט City Runner X. סוללה 48V, 13Ah, משקל 19 קילו, טווח מוצהר 40 קילומטר. משקל נשיאה מורשה 150 קילו. באתר היבואן רשום 120 אבל על גבי מדבקת יצרן שעל הכלי מופיע 150 אז אני מתייחס לזה. אני עצמי 115 קילו וזה פתר לי את בעיית החריגה מהמשקל המורשה (100 קילו ) שהייתה ב Xiaomi.

 

 מחיר 4150 ש"ח + ברקסים משודרגים וסוויץ' - 4400 ש"ח.  קיים דגם זהה עם סוללה 18Ah וטווח מוצהר 55 קילומטר שעולה כ 1000 ש"ח יותר. יש אופציה לכסא בתוספת תשלום. 

 

הגיע במשלוח עד הבית תוך 3 ימים.

 

בעיקרון הכלי מגיע מורכב, צריך רק לכוון את ידיות הברקס והמצערת לזווית נוחה, באריזה יש אולר אלן. 

יש גם משאבת ניפוח צמיגים מפלסטיק שנשברה בשימוש הראשון. ניפחתי לפי הוראות 45Psi עם משאבה נורמלית. 

מידת הצמיגים 10X2.5.

 

 

ויזוואלית הכלי די מגניב, מצוייד באורות חניה, איתותים, אור בלימה ופניס ראשי, שני הפסים שעל הבורד הם מדבקות למניעת החלקה. הבורד רחב ונוח לעמידה.  איכות הגימור סבירה בלבד, למשל הקפיציים הקידמיים כבר שיפשפו את הצבע שעל הבולם.

 

265798774_1(8).thumb.jpg.a1fb1fd5ea251201861cfab1eb99bcb8.jpg

 

לכלי יש "שיכוך מלא". המרכאות כי מהלך המתלים מזערי, משהו כמו 2 ס"מ מאחורה ועוד פחות מזה - 1.5 ס"מ מקדימה. בסגירת מהלך המתלה הקידמי הכנף הקידמית נוגעת במשולש. לא טוב. עמידה על הבורד בחלקו האחרוי די מונעת מקרים של סגירת מהלך אבל עדיין.

 

בכל מקרה, קיים שיכוך מינימלי כלשהו ורכיבה על אבנים משולבות לא נוראית כל עוד שומרים על מהירות סבירה. 

 

1488972788_1(10).thumb.jpg.b3383a8532bbca95272c12ab5aeee350.jpg

 

מערכת בלימה כוללת שני בלמי דיסק מכאניים, ובלימה חשמלית באמצעות המנוע שמופעלת על ידי מנופי הבלם הקידמי והאחורי ממש בתחילת המהלך של המנוף, עוד לפני שרפידות הבלם זזות. הבלימה החשמלית יעילה מאוד, מאטה את הכלי מצויין אבל היא פועלת רק מעל מהירות 10 קמ"ש. אחרי שמאטים מתחת ל 10 קמ"ש הבלימה החשמלית מתנתקת וצריך למשוך את המנוף חזק יותר כדי לבלום עם הבלם הרגיל.

 

בכללי הברקסים טובים מאוד. 

 1778519423_1(4).thumb.jpg.0e93eb44603bccc133d2296c2902b35d.jpg

 

1273645823_1(5).thumb.jpg.d0d9330427e87232d5968efc816c1b35.jpg

 

בכידון ימין יש את המצערת ואת צג הבקרה/ספידומטר עם אודמטר כללי ומד עוצמת הסוללה.

בצג אפשר לבחור בין 3 "הילוכים", להציג טיימר או טריפ מיטר (קילמטרז' בנסיעה נוכחית). אין Bluetooth ואין חיבור לאפליקציה בנייד. 

75528933_1(12).thumb.jpg.2cd78811913430fd43eed9ba98be8611.jpg

 

632843641_1(13).thumb.jpg.e264d68041a98131b8dcebf51527666c.jpg

 

בכידון שמאל יש את הסוויץ' שכולל מד מתח סוללה ואת מתג האורות/איתות/צופר.2034882648_1(11).thumb.jpg.c267f041b4f26dad1ad52e87e4b590d3.jpg

 

513881503_1(1).thumb.jpg.bdad3c3037689789644219a46233bc2e.jpg

 

כיבוי הכלי צריך להתבצע תחילה מהכפתור שבצג הבקרה ולאחר מכן סגירת הסוויץ'. אם סוגרים את הסוויץ "ישר", קילומטרז' של הנסיעה האחרונה לא נספר כיוון שלא מתבצע כיבוי מסודר של יחידת הבקרה. בעיקרון אפשר ככה להעלים כמה קילומטרז' שרוצים  :-).  וזה באג. 

 

איך זה נוסע? ובכן, הכלי מהיר וחזק מספיק, מאיץ הייטב, לא ארשום פה לאיזה מהירות הוא מגיע שכן לפי התקנות ההגבלה היא 25 קמ"ש. עולה בכל עליה שניסיתי.  בכביש טוב נוסע חלק ונעים, כייף ממש. 

יש מעט חופש בכידון ובידיות בגלל מנגנון הקיפול, הכידון עצמו רחב ומאפשר שליטה טובה, זווית הצידוד כמעט לא מוגבלת. 

המצערת בשלב ההתחלתי מגיבה חזק מידי, יש בהגדרות אפשרות לרכך את המצערת רק שאת פירוט ההגדרות צריך לחפש באינטרנט, זה לא משהו שמסופק עם הכלי. מה שכן מסופק זה חוברת הדרכה בסיסית בעברית ותעודת אחריות לשנה/3000 ק"מ. על מנת לעמוד בתנאי האחריות יש צורך לבצע שני טיפוליום תקופתיים, ב 500 ק"מ ו ב 1500. 

 

מצאתי כמובן את רשימת ההגדרות והגדרתי Zero Start, התחלת נסיעה ללא דחיפה עם הרגל. דבר שצריך להזהר איתו.

 

מנגנון הקיפול. פשוט מאוד אך דורש הפעלת קצת כוח. 

 

2136434460_1(3).thumb.jpg.030683d181a2eb31b932bec21f2c8aa5.jpg

 

במצב מקופל הוא די קומפקטי, אבל כבד. 19 קילו כאמור. קשה לנשיאה ביד. הידיות מתקפלות גם כן ומאפשרות מימד רוחב צר. נכנס למעלית סטנדרטית ללא שום בעיה. 

332627096_1(2).thumb.jpg.7d16bc51b7d6e8f9d1023bcd2d20fa53.jpg

 

הופך כל דבר ברדיוס כמה קילומטרים לממש קרוב ונגיש, במיוחד אם יש שבילי אופניים. 

851253464_1(7).thumb.jpg.306d37ebbe8c0b573212e026a5f6955f.jpg

 

1960573027_1(6).thumb.jpg.1f492c3bd322db31da89555f0ff07ac6.jpg

 

 

זה כלי סיני, אומנם בנוי די טוב אבל זה מותג מדבקה שנמכר גם תחת שמות אחרים. 

מקווה שיהיה אמין בצורה סבירה. 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה תובנות. ריככתי את תגובת המצערת, כעת זה יותר טוב. 

 

הכלי מגיע מוגדר לתגובה הכי חדה, 5 מתוך 5. שמתי 1 מתוך 5. 

 

1.thumb.jpg.ec6bf8e2c413faa1928cfeb019562b64.jpg

 

מה שאני לא מבין,  מדוע צריך לחפש באינטרנט את זה שהכיוון נמצא ב P12.

אין זכר לזה בניירת שמגיעה עם הכלי, גם לא איך נכנסים להגדרות האלו.

 

מצד אחד, נכון יש שם כיוונים כמו מתח סוללה וקוטר גלגלים, שלא רצוי שישנו אותם. מצד שני ללקוח צריכה להיות אופציה לכוון את תגובת המצערת ואת עוצמת הבלימה החשמלית למשל.

 

מה גם שלא מצאתי פירוט מדוייק לדגם הזה אלא רק דומים, לכן חלק מהדברים שרציתי לא הצלחתי לשנות.

 

למישהו יש אולי רשימת P-Programming לדגם המדובר? 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עשיתי רילוקיישן לאביזרי כידון. 

 

לטעמי ככה יותר נוח, מנופי הבלם קרובים יותר לידיים. 

 

כידון ימין מצב קודם: 

75528933_1(12).thumb.jpg.2cd78811913430fd43eed9ba98be8611.jpg.1aaa0335f3940367523b7eb3403f481f.jpg

 

מצב חדש: 

20210626_151337.thumb.jpg.5b738a227151cb77c7c157671bbc8d65.jpg

 

 

כידון שמאל מצב קודם: 

2034882648_1(11).thumb.jpg.c267f041b4f26dad1ad52e87e4b590d3.jpg.5abdb6b193b972ae629ae1f50e22eb8e.jpg

 

כידון שמאל מצב חדש. 

פירקתי את התצוגה ואת הכפתורים והפכתי אותם 180 מעלות על מנת שישאר מסודר:

20210626_152507.thumb.jpg.628a39f12ace10e62d938b460be461d7.jpg

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שלא מצאתי הוראות מפרטות לתכנות הקונטרולר לדגם הזה בדיוק, רושם פה:

 

כניסה למצב תכנות: לחיצה ארוכה בו זמנית על כפתור (+) ו (-).

בתוך מצב תכנות שינוי ערך - לחיצה קצרה על (+) או (-).

מעבר לפרמטר הבא - לחיצה קצרה על כפתור On/Off האמצעי.

יצאה ממצב תכנות - יוצא אוטומטית אחרי כמה שניות ללא פעולה. 

75528933_1(12).thumb.jpg.2cd78811913430fd43eed9ba98be8611.jpg.1aaa0335f3940367523b7eb3403f481f.jpg.89252d78349e7c19e27c76c8499b0536.jpg

 

P1 - לא זמין.

P2 - שינוי מקילוטרים למיילים. 0 קילומטרים, 1 מיילים. 

20210628_122049_HDR.thumb.jpg.dc53bf495d2c9ebc3399ff542b17922c.jpg

 

P3 - מתח סוללה. 24, 36, 48 או 60 וולט. לא לשנות.

20210628_122106_HDR.thumb.jpg.1dcfca7a81bcfcda491c11e3987271fe.jpg

 

P4 - זמן כניסה למצב Sleep , דקה עד 60 דקות, 0  - לא נכנס למצב Sleep.

P5 - לא זמין.

P6 - קוטר הגלגלים - 10 אינץ'. לא לשנות. 

P7 - כיוון Magnetic poles ratio. לא יודע בדיוק איך זה משפיע לכן לא לשנות. 

P8 - לא זמין.

P9- הגדרת Zero Start.  כיוון ל 0  - מופעל. כיוון  ל 1 - לא מופעל. 

P10 - לא זמין.

P11 - לא יודע, לא לשנות.

P12 - כיוון תגובת מצערת. 0 תגובה רכה. 5 תגובה חדה. 1 עד 4 - שלבים באמצע. 

P13 , P14 - לא זמין.

P15 - לא יודע, לא לשנות. 

P16 - בקרת שיוט. 1 מופעלת, 0 מופסקת. 

P17- תאורת רקע בתצוגה. 0 מופעלת, 1 מופסקת.

P99 - לא יודע, לא ניתן לשינוי.

OD -איפוס אודומטר. 

 

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבקרת שיוט אדפטיבית?

 

נראה אחלה כלי אבל עם הכישרון שלי להיפצע מפחד להתקרב אליהם.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • מצחיק 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 18.9.2021 בשעה 20:17, yuval1111 כתב:

נראה כלי מצוין אבל ברמת המחיר הזאת לא שקלת קטנוע קטן /חשמלי?

קטנוע דורש רישיון, טסט וביטוח, זה לא.

 

את זה גם אפשר לקחת איתך לבית/משרד/אוטובוס/רכבת/בגאז׳, את הקטנוע לא.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את העניין, קטנוע חשמלי קטן וזול הכי נורמלי שיש בארץ הוא לדעתי של חברת  NIU , סינית כמובן, קטנוע מגניב למדי, עם פיצ'ים מגניבים וסוללות שאפשר לקחת הביתה לטעינה - שתי סוללות 11 קילו כל אחת, אפשר להרים ביד. מנוע 3000W שזה 4 כ"ס.  אגב הקטנוע מורשה לסחוב 260 קילו, אני לא יודע איך שני ז'לובים במשקל 130 קילו כל אחד יכולים לשבת על קטנוע כזה קטן אבל הוא מורשה...

 

הוא עולה כ 14.000 ש"ח פלוס ביטוח  כ 2000-2500, הוא מוגבל למהירות 70 קמ"ש כך שאין מה לדבר על נסיעה בינעירונית, טווח 70-80 קילומטר. וכמו שאמר וואדים, אין אפשרות לעלות אותו במעלית הביתה, אי אפשר לקחת באוטו/אוטובוס/רכבת,  הוא כן מרחיב באופן משמעותי מאוד את השימושים של קורקינט אבל עדיין רק בתוך העיר וזה בכלל לא אותו סדר גודל מחיר. 

 

0c135382726e4f277f658398a1124b7d.thumb.png.31eb24f4660ada81dc4bd85a6103ce46.png

 

91b1d624e91e78e8e7bed86eacf39c5d.thumb.png.c148ea4932ec102312b9cc0870c5cd55.png

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

רוכב עליו כמה פעמים בשבוע אבל למרחקים קצרים, עד עכשיו צברתי רק 700 ק"מ.

לא הלכתי לעשות טיפול ב 500 ק"מ ולא נזקקתי  לשום שרות, הכל עובד ומתפקד בסדר גמור. 

פירקתי את הספייסרים מהכנף הקידמית מה שהגדיל את מהלך המתלה ב 1.5 ס"מ ופתר עת בעיית נגיעת הכנף במשולש שהזכרתי. 

מהירות מקסימלית 42-43 לפי הספידומטר שלו, אולי טיפה מזייף כלפי מעלה. 

טווח ריאלי תלוי מאוד באיזה מהירות רוכבים, בכל מקרה זה לא מתקרב ל 40 ק"מ המוצהרים אלא כ 25-30.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...