Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת שיוט אדפטיבית במאזדה CX30 -אופן ההפעלה+שימוש ?


Octavia-TSI11
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

ברכב עם בקרת שיוט אדפטיבית באופן דיפולטיבי מופעלת הבקרת שיוט אדפטיבית - אפשר לבטל בהגדרות של הרכב את האדפטיבית ולאפשר רק רגילה.

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום השתמשתי בכפתור הימני להפעלת בקרת השיוט גם לפקק וגם לנסיעה רגילה בכביש מהיר. 

המערכת עבדה טוב מאוד. 

הבעיה של המערכת שהיא הופכת למאוד מסוכנת במידה ואין רכב שאחריו צריך לעקוב. 

אנסה להסביר למה הכוונה - 

במצב שיש לפניי רכב והמהירות שלו נגיד 80 קמ"ש, המערכת מתקבעת על 80 קמ"ש. אם הרכב לפניי הוריד ל 70 קמ"ש 

המערכת תדע להוריד ל70 אך אם פתאום הרכב עבר נתיב ולפניי אין רכבים נוספים או אם אני משנה נתיב בו אין רכבים (למשל עליה /ירידה ממחלף או פניה ברמזור בו אני הרכב היחד). 

המערכת תחזור ל80 קמ"ש וזה מאוד מסוכן. 

אסור לשכוח שמדובר ברובוט סה"כ. 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה מסוכן בכך שהרכב חוזר ל-80 קמ"ש כשאין רכב אחר לפניו, אם זאת המהירות המוגדרת

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול לדוגמא, התקרבתי לצומת, המהירות המוגדרת היתה 80.

הרכב עבר נתיב כמטר לפני הרמזור 

ואני פניתי במהירות של 80.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי ברור שאם אני פונה, כמו שאני מסובב את ההגה בעצמי אני גם לוחץ על הבלמים בעצמי...

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לשמור על ערנות מלאה וריכוז בנעשה בכביש כשהמערכת עובדת. עליך להיות מוכן לקחת שליטה חזרה אליך בכל רגע.
קיימים מצבים מסוימים שתגובת נהג אנושי תהיה בטוחה הרבה יותר מתגובת המערכת.

  • אהבתי 1

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 16.6.2021 בשעה 13:08, noknok כתב:

ברכב עם בקרת שיוט אדפטיבית באופן דיפולטיבי מופעלת הבקרת שיוט אדפטיבית - אפשר לבטל בהגדרות של הרכב את האדפטיבית ולאפשר רק רגילה.

 

זה לא נכון לכל היצרנים. בטסלה למשל, אין אפשרות לבקרת שיוט לא אדפטיבית.

 

לפני 12 שעות, Octavia-TSI11 כתב:

אתמול לדוגמא, התקרבתי לצומת, המהירות המוגדרת היתה 80.

הרכב עבר נתיב כמטר לפני הרמזור 

ואני פניתי במהירות של 80.

 

 אתה אמור לקחת שליטה מהמערכת לפני כניסה לצומת. מה היה קורה אם הרמזור היה אדום ולא היתה מכונית לפניך?

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...