Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עובר להורים בראש כאשר הם קונים לילדים שלהם אופניים חשמליים?


Avatar Schnitzel
 שיתוף
עוקבים 26

פוסטים מומלצים

לפני 9 דקות, Gosser1860 כתב:

אם אנשים היו יודעים איך נראות תאונות על אופניים במהירויות כאלה, לא היו מתקרבים.

בוא, גם 30 (יצא לי - התחלתי ספרינט ולמזלי עפתי על דשא :) ) או 40 (עוד לא, טפו טפו טפו חמסה חמסה חסמה) זה לא כיף בוא נגיד את זה ככה.

לא הכי פינוק.

ב 70? קרייזי.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

כבר כמה פעמים עקפתי באילון שליחים של וולט שרכבו להם בין קקל לרוקח - איפה שאין בכלל שול, כי הכביש בשיפוצים. כמובן שאסור להם להיות שם. הפופולריות של קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל עצובה וצפויה מאוד ב

אני לא יודע מה עובר להם בראש, אם בכלל משהו עובר או יכול לעבור שם. אני אישית מכניס לילדים מראש מגיל אפס שכל דבר על שני גלגלים שהוא לא אופניים רגילים - לא חשמליים (אופניים זה זכר, אגב) זה המוות השח

חוסר מודעות ותמימות. זה באמת מה שאני חושב. אני מאמין שאלה שנותנים לילדים שלהם לרכב על אופניים כאלו : לא מודעים ליכולות של האופניים, חושבים ש'אם לחברים שלו יש אז מה כבר הסיפור',

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 42 דקות, יבגניפ כתב:

תגיד, אם אין שבילים - מה היתרון של קורקינט על רכב בעצם?

 

עמדתי עכשיו 5 דק' ברמזור ליד הבית שלי - יש שביל לאורך כל הרחוב מתחילתו ועד סופו. ספרתי עשרה רוכבים שעקפו אותי מתוך הנתיב. החוקיות של זה מוטלת בספק (עוד משהו שפשוט לא נאכף). זה גם מסוכן לרוכב (כי בדיוק כמו אצל אופנוענים זה מסתמך על מזל לחלוטין). זה גם מסוכן להולכי הרגל (כי יש ירוק אבל זה לא מעניין אף רוכב בעיר חוץ מצדיק אחד שכותב פה לפעמים). אבל זה הסטנדרט. מישהו באמת מדמיין מצב שבו רוכבים נעמדים ברמזור איפה שהם ולא דוהרים לראש הטור? כולם רוצים להיות ראשונים בפקק. אצל נהגים יש פשוט שיכול עוד לעצור אותם. אצל רוכבי דו גלגלי? אפילו בשבילים שיש בעיר אפשר לראות איך ברמזור המעטים שעוצרים (רק אם יש תנועה ממש רציפה של מכוניות) הופכים טור לשורה. וזה לא משנה כמה לאט הם רוכבים בין לבין.

 

בוא, האובססיה החולנית לא לצאת פראייר לא נעלמת אלא בעיקר מחמירה כשממירים את הרכב בקורקינט. כי היכולת לא לעמוד בפקק זה בערך היתרון היחיד שלו. ולמה לוותר עליו בשביל משהו או מישהו? מה קרה?

 

 

זה נכון שזה מסוכן וכו׳, אבל בתור נהג רכב, אתה לא מרוויח מזה?

כאילו, ההיגיון שלי אומר דבר כזה - לא עדיף ששורה של עשרה רוכבים יעברו רמזור ביחד מאשר שיהיו עוד עשרה (או אפילו חמישה, אם תרצה) רכבים לפניך בתור?

בהנחה שאף אחד מהם לא משחק בטלפון ומעכב ירוק או נוהג על 2 קמש, זה נשמע כמו win-win.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, Adani כתב:

זה נכון שזה מסוכן וכו׳, אבל בתור נהג רכב, אתה לא מרוויח מזה?

 

בתור נהג רכב פגעו ברכב שלי אופנוענים יותר מפעם אחת. רק אחד מצא לנכון לעצור ולראות שהכל בסדר. 

אבל בגדול לא איכפת לי מהם.

בתור הולך רגל אני מתעב אותם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, David32 כתב:

בוא, גם 30 (יצא לי) או 40 (עוד לא, טפו טפו טפו חמסה חמסה חסמה) זה לא כיף בוא נגיד את זה ככה.

לא הכי פינוק.

ב 70? קרייזי.

אין ספק. זה כואב מאוד. אבל אם מישהו רוצה לראות איך זה נראה, אז יש דוגמאות למכביר:

 

ויש שם גם הרבה במעל 70 קמ"ש. מטורף.

 

נ.ב.

מסכן מארק קאוונדיש פשוט מסכן.

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תגיד, אם אין שבילים - מה היתרון של קורקינט על רכב בעצם?
 
עמדתי עכשיו 5 דק' ברמזור ליד הבית שלי - יש שביל לאורך כל הרחוב מתחילתו ועד סופו. ספרתי עשרה רוכבים שעקפו אותי מתוך הנתיב. החוקיות של זה מוטלת בספק (עוד משהו שפשוט לא נאכף). זה גם מסוכן לרוכב (כי בדיוק כמו אצל אופנוענים זה מסתמך על מזל לחלוטין). זה גם מסוכן להולכי הרגל (כי יש ירוק אבל זה לא מעניין אף רוכב בעיר חוץ מצדיק אחד שכותב פה לפעמים). אבל זה הסטנדרט. מישהו באמת מדמיין מצב שבו רוכבים נעמדים ברמזור איפה שהם ולא דוהרים לראש הטור? כולם רוצים להיות ראשונים בפקק. אצל נהגים יש פשוט שיכול עוד לעצור אותם. אצל רוכבי דו גלגלי? אפילו בשבילים שיש בעיר אפשר לראות איך ברמזור המעטים שעוצרים (רק אם יש תנועה ממש רציפה של מכוניות) הופכים טור לשורה. וזה לא משנה כמה לאט הם רוכבים בין לבין.
 
בוא, האובססיה החולנית לא לצאת פראייר לא נעלמת אלא בעיקר מחמירה כשממירים את הרכב בקורקינט. כי היכולת לא לעמוד בפקק זה בערך היתרון היחיד שלו. ולמה לוותר עליו בשביל משהו או מישהו? מה קרה?
 

בגדול? היתרון שלו על פני רכב מבחינתי זה שאני נוסע לסידורים (עד גבול נחלת יצחק נגיד אסע עם קורקינט) בלי צורך להניע את האוטו ולחפש חניה, לחילופין זה יותר מהיר מאוטובוס… לדוגמא לנסוע להסתפר, להתאמן, שירותי רפואה וכו, הכל יהיה הרבה יותר מהיר, מה גם שבדכ אני אהיה יותר מהיר עם הקורקינט מאשר עם הרכב כי תמיד אני אהיה ״ראשון ברמזור״.
עדיין אעדיף כנראה לנסוע עם האוטו אם השעה מאוחרת יחסית ואני יודע שזה מקום עם חניה…


Sent from my iPhone using Tapatalk
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה החוק אומר כרגע לגבי רכיבה על הכלים האלו? אני מאוד לא מעודכן, ובפעם ב.. כשאני נוהג, אני רואה את כל האפשרויות.. כלומר, רכיבה על נתיב ימני כשיש נתיב אופניים על המדרכה, כשאין נתיב אופניים על המדרכה, עם קסדה, בלי קסדה, אופניים/קורקינטים עם מראות, בלי מראות. 

צריך להוציא תיאוריה כדי לרכב עליהם? צריך להיות מעל גיל מסוים? 

 

בתור אחד שלא יצא לו להשתמש אף פעם בכלים האלו, אני כן רואה איך הם יכולים לעזור לי לחסוך זמן. כמו שציינו פה מקודם. נסיעה למקומות שהם קרובים לבית, בלי הצורך להוציא את האוטו, ולבזבז זמן על מציאת חניה (גם בהלוך וגם בחזור), הליכה מהחניה למקום.

אני גם מבין את אלו שרוכבים בנתיבים מיועדים, אבל לעלות על נתיב של רוצחים (כן, רוצחים, אלה שמשחקים בטלפון תוך כדי נהיגה בעיר, שעוברים באדום ולא מעניין אותם), במדינת ה"אני חייב להיות ראשון ברמזור", כששום דבר לא מגן עליהם?? כנראה שהחיים לא כאלה חשובים להם. כי תמיד יש ברירה, אבל רוב הזמן הברירה לא נוחה / לא אידאלית (רכבת/אוטובוס/רכב/מונית/קארפול).

Ford Fiesta 2014 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול ממה שאני יודע:

חובה לרכב עם קסדה קודם כל.

במידה ויש נתיב אופניים אז נסיעה על נתיב אופניים, במידה ואין אז רכיבה על הכביש (כמובן שרצוי להיצמד כמה שיותר לימין).

בשום מקרה אסור לנסוע על המדרכה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 14.6.2021 בשעה 10:59, BloodFist כתב:

(כמובן שרצוי להיצמד כמה שיותר לימין).

לא שאני בא לצדד באהבלים האלה שחוסמים נתיב אבל באופן כללי נסיעה עם דו גלגלי בעיר- רצוי להיות במרכז הנתיב הימני. 

אם תצמד לימין אתה משדר לשאר הנהגים "הנתיב הזה הוא של שנינו, בוא תצטופף איתי", ומשם הדרך למיון כבר הרבה יותר קצרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...