Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה לאון - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לעניין הנדסת הטסלה.

נעשה את זה פשוט - כשמדברים על הנאה מנהיגה מהירות זה לא הכל. 

ב DNA של טסלה חשיבות הנהג היא פחותה בהרבה ממכוניות עם שורשים עתיקים יותר. 

כך שאם מישהו מחפש סיפוק מאתגר מסויים שדורש מיומנות, ידע ויכולות פיזיות כולל קוארדינציה - בוא נגיד שנקודת הפתיחה של הטסלה בהרבה פחות מתאימה.

אז כן, היא מהירה...

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

הקשר הוא שבגלל שהכוח עובר לאחור (60/40) אתה יכול לבנות על זה שהרכב ייצא מאוזן מהפנייה. גם כשאין איבוד אחיזה, זה מורגש שהדחיפה גם באה מאחור, שיש הרבה אחיזה מלפנים תחת האצה, כך שאפשר לכייל לפחות תת היגוי.

 

אין לי הנתונים יותר, רק את הזכרון שהידנית היתה מכויילת אחרת מהאוטומט, גם בהעברת הכוח וגם איזון השלדה.

לא מצליח לרדת לסוף דעתך.

הקשר בין הנעה לבין חדות TURN IN הוא האיזון של היציאה מפניה? מה זה לכייל לפחות תת היגוי, אם תכייל רכב הנעה קדמית לפחות תת היגוי תקבל מכונת מסלול נהדרת (קליאו ספורט היא דוגמא נפלאה, קח גם ה106). אני פשוט לא מצליח לקשר את הדברים.

לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

נעשה את זה פשוט - כשמדברים על הנאה מנהיגה מהירות זה לא הכל. 

אתה זוכר שאנחנו משווים לקופרה, לא למגאן RS, או קאיימן?

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, shellcase כתב:

לא מצליח לרדת לסוף דעתך.

הקשר בין הנעה לבין חדות TURN IN הוא האיזון של היציאה מפניה? מה זה לכייל לפחות תת היגוי, אם תכייל רכב הנעה קדמית לפחות תת היגוי תקבל מכונת מסלול נהדרת (קליאו ספורט היא דוגמא נפלאה, קח גם ה106).

 

אני אנסה שוב.

היכולת שלך להסתכן בהיגוי יתר היא גם פונקציה של ההנעה, שמאפשרת לך להתגבר על הנטייה עם האצה יעילה ברגע שאתה חוזר לגז.

 

ולא הייתי קורא לקליאו ספורט דור ראשון: מכונית מסלול נהדרת. הכניסה ההתחלתי לוותה בפסיעה של הזנב לסיוע... עד כאן טוב. היית מגזים יותר מזה, הזנב היה טס החוצה בקלות. חבר טס ככה לגדר מול עיני בנס הרים, אחרי lift off קטן בעקומה + ירידה קלה. הזנב יצא מהעברת משקל קלה. עדיף, במכונית מסלול, הרבה יותר תת היגוי, בטח בעקומות... 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שבהינתן זהות בכל יתר המשתנים הנעה כפולה תהיה עדיפה, בדיוק בשל אותו הדבר שכולם פה הזכירו - משיכה עדיפה ביציאה מפניה ועדיפות בתנאי אחיזה לקויה. השאלה שלא נענית בסרטון הזה היא עד כמה יתרון המשיכה מאיין חיסרון במשקל, ומעניין יהיה לעשות מבחן דומה בין ג'וליה 280 Q4 ו-Q2 או סדרה 3 רגילה והנעה כפולה, הורקאן רגילה ו-RWD וכו'

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, shellcase כתב:

אין ספק שסרטון הטרלה של טאובס זה מספיק בשביל לגבש דעה על טסלה, אבל ברשותכם אצרף שניים נוספים:

 

 

 

אין בעיה שאתם לא אוהבים חשמלי, גם אני לא רואה פאן גדול במכונית חשמלית במסלול, אבל אל תעליבו את מהנדסי טסלה שעשו עבודה מדהימה בכל הנוגע לדינמיקה של הרכב.

 

לא ראיתי בסרטון של לאון שהוא מדבר במשהו על הביצועים והזמנים, לאורך הסרטון (שבהחלט די מוגזם ומוקצן עבור צפיות) הוא נטו מדבר על ההנאה והכיף שהוא מרגיש מנהיגה בה, לא על יכולות או ביצועים. מהבחינה הזו אני לא רואה איך סרטוני זמנים וביצועים של טסלה סותרים אותו. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, shellcase כתב:

אתה זוכר שאנחנו משווים לקופרה, לא למגאן RS, או קאיימן?

 

בהחלט הערה מחודדת ובמקום. :-)

 

 

לפני 13 שעות, yoni162 כתב:

במקרה קפץ לי הסרטון הזה בימים האחרונים, די מכסה את הטופיק ועשוי לעניין  - AWD VS RWD - Which Drivetrain Is REALLY Faster?

זה מקרה פרטי וממש לא מייצג.

הבימרית הזו תוכננה כמרובעת הנעה. מצב הנעה אחורית הוא בחירה לנהוג במצב חוליגני - הקצנה של מה שמצפים מהנעה אחורית (כמובן שאנחנו זוכרים שאנחנו ב 2020+)).

בנוסף, כשהיא במצב אחורי, היא עדיין נאלצת לסחוב את המשקל העודף. 

לכן, בהגדרה יווצרו פערי זמנים גדולים.

אני חושב שהמבחן הזה ממש רחוק מלייצג. הוא עושה שירות מצויין ליצרן.

 

כפי שנרשם מעלי - השוואות מעניינות הן של הג'וליה, והבימרית עם אותו מנוע. גם קופרה וגולף.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...