Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה לאון - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פבל וגם רומן ציינו שהוצאת הזנב הגיעה מצמיגים שחוקים ולא בהכרח משלדה מהנה ונשלטת. 

 

אני חושב שכולם מסכימים שזה לא רכב לקו ישר ושיש לו יכולות גבוהות מאוד, גם המקטרגים וגם אלו שאהבו את הרכב, היכוח נא סביב התחושות והכיף שהיא נותנת ופה יש הרבה סובייקטיביות כי כל אחד גם מודד כיף בצורה אחרת. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה הקשר לטסלה? מכונית שחוץ מביצועים פנטסטיים בקו ישר, אין בינה ובין חויית נהיגה דבר. 

  • אהבתי 5

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי, הסיבה שמבחני רכב בחו״ל משבחים את התחושות בקופרה היא אופן המבחן. הם נוהגים פרק זמן לא מבוטל במסלול מירוצים סגור. גם אם אנחנו היינו עושים את המבחנים שלנו במוטורסיטי והיינו יכולים לנהוג שעות על הקצה, היינו אולי חושבים אחרת.

 

בפועל, אם לא לוקחים את הקופרה לקצה ממש, קשה מאוד להנות ממנה

  • מעניין 1

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, In Flames כתב:

לפי דעתי, הסיבה שמבחני רכב בחו״ל משבחים את התחושות בקופרה היא אופן המבחן. הם נוהגים פרק זמן לא מבוטל במסלול מירוצים סגור. גם אם אנחנו היינו עושים את המבחנים שלנו במוטורסיטי והיינו יכולים לנהוג שעות על הקצה, היינו אולי חושבים אחרת.

 

בפועל, אם לא לוקחים את הקופרה לקצה ממש, קשה מאוד להנות ממנה


ניחא היית רושם את זה כשיש לך את הטרופי - ועוד יכלתי להבין. אבל RS בסיסית? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול הטרופי.

עריכה אחרונה על ידי RS
  • רעיון גרוע 5

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RS כתב:


ניחא היית רושם את זה כשיש לך את הטרופי - ועוד יכלתי להבין. אבל RS בסיסית? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול הטרופי.

ניחא היית רושם את זה כשיש לך את המגאן - ועוד יכלתי להבין. אבל קליאו?? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול המגאן.

 

אני מקווה שהעברתי את המסר כמו שצריך.

מה הפריקינג קשר בין RS לדעה על לאון קופרה לבין ההבדלים בין RS לטרופי? או שזו סתם הייתה דרך מטופשת ודושית במיוחד לדחוף את העובדה ש"שלך יותר טוב"?

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RS כתב:


ניחא היית רושם את זה כשיש לך את הטרופי - ועוד יכלתי להבין. אבל RS בסיסית? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול הטרופי.

 

זו הדרך שלך לבשר לפורום שהזמנת קופרה?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RS כתב:


ניחא היית רושם את זה כשיש לך את הטרופי - ועוד יכלתי להבין. אבל RS בסיסית? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול הטרופי.


מה הבעיה שלך?

ברצינות, איזה חלק בביקורת שלי כואב לך? מילא היית מצטט את הביקורת שלי אבל ציטטת רק את המחשבה על ההנאה ועוד בחלק שדווקא כתבתי דברים לטובה.

 

מה הפ***ינג קשר בין הקליאו הפרטית שלי למבחן או לדעה שלי? get a life

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר קטלו פה את התגובה הכי הייטרית של השנה מספיק (ובצדק), אבל אני רק אגיד שגם אם הייתה לו סובארו ג'אסטי הוא יכל לכתוב ביקורת על הנאה שלו מרכבים אחרים. הוא גם יכול לכתוב ביקורת על דברים אובייקטיביים כשהוא נהג ברכב וחש מה שחש. זה הקטע בפורום פתוח, כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו ואחר כך להתמודד עם הביקורת. כמו שאתה כתבת את התגובה הכי מסריחה שראיתי על דפי האינטרנט השבוע. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור.

טרם נהגתי בדור הנוכחי. מבין שמדובר באבולוציה הגיונית - רק שמבחינה שיווקית יש פה הרמה של הרף  - כנראה מחירי המתחרות רנו, הונדה (ויונדאי) מקלים על כך.

עושה רושם שהסטוס קוו של המשבצת שכל יצרן מתיישב עליה, לא משתנה. הונדה מצטיינים אבל עם גלולת עצוב קשה לעיכול, רנו מספקים שילדה מושקעת וסיאט מספקים אולראונדר מוצלח.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.6.2021 בשעה 14:43, דניאל1983 כתב:

אם הקופרה כול כך מנותקת, למה לא לקנות באותו מחיר טסלה מודל 3 פרפומנס?
הטסלה הרבה יותר חזקה ובטוח יותר מהנה בקו ישר.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

אם כל הכבוד לטסלה, ויש כבוד. הקופרה עשתה דרך לנהג החובב שבעשור האחרון רק ראוי להערכה, אז נכון שהיא מנותקת ועוד הרבה מגרעות שונות וכנל כל הרכבים החדשים של העידן האחרון... אבל עדיין במסלול הקופרה, תאחוז יותר טוב ותהיה מהירה מבחינת מהירות ובהקפת מסלול וגם להגיע מ A אם B בצורה אגרסיבית שעל הכביש היא בהחלט פסולה.

אבל עדיין לטסלה יש עוד כמה שנים של פיתוח וכנראה גם היא תגיע לשם מתי שהוא... אבל עד שיגיעו לתובנות של הגרמנים שלועסים לאט לאט כבר מלא שנים , יקח לה כמה זמן.

ויש גם קופרה חשמלית , עדיין לא למכירה בסוכנות, אבל אל תדאגו, יש לקופרה עוד שפנים בשרוול .

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.6.2021 בשעה 21:10, דניאל1983 כתב:

מה הייתם מעדיפים קופרה או טסלה מודל 3 פרפומנס?


Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

במקום קופרה לאון הייתי לוקח את formentor vz 😁

גם הספק מנוע חזק יותר 310, גם שילדה עם הנעה כפולה לכל 4 גלגלים (מה שאין בלאון) כמו גולף R

מתנהגת הרבה יותר טוב ונותנת הנאה אמיתית גם בסיבובים לעומת הנעה קידמית בלאון.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר עשו "מבחן" (או סוג של "מה מרגישים") - פורמנטור מול לאון במסלול:
 

 

למען הסר ספק,
גם אני בצד של הפורמנטור החזקה לעומת הלאון, אם חייבים לבחור בין השתיים.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2021 בשעה 11:09, RS כתב:


ניחא היית רושם את זה כשיש לך את הטרופי - ועוד יכלתי להבין. אבל RS בסיסית? שום כיף אין בה, היא רכה-רופסת-מנותקת-עייפה והגיר שלה עצלן לחלוטין. הכל בה פושר לגמרי אל מול הטרופי.

 

תגובה מבישה, אין שום סיבה לנסות לפגוע אישית באנשים (וברכבים שלהם) גם אם הדעה שלהם לא נראית לך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...