Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה ובלוקים! (או: מה עושה מי שרוצה טסלה ואין לו חניה פרטית?)


Leonroy1
 שיתוף
עוקבים 31

פוסטים מומלצים

לא בטוח שזה תקני להעביר כבל עם חשמל חי בין קומות שאינו ההזנה הראשית של הקומה. ממה שאני יודע תמיד יש מפסק ראשי קומתי. לכן אם במקרה חירום צריך להפסיק את החשמל בקומה (במקרה הזה החניון) איך זה יתבצע?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

איזה כותרת מבהילה, כבר חשבתי שאני הולך לראות טסלה על בלוקים. לא האמנתי למהירות שהגנבים הנבלות עובדים במדינה הזאת. אנחת רווחה.

לא הגיוני שירשור כזה בלי תמונה. קחו. אפשר להמשיך.  

הערת הנהלה: יש כבר שרשור בן אלפת'אלפים עמודים שבו כל הדברים נדונו, ברור שיהיו עוד והכל בסדר, רק בבקשה תשארו רלבנטיים ל"מה עושה מי שרוצה טסלה ואין לו חניה פרטית" או "איפה קונים מתאם לג'ק כדי לשים את

תמונות שפורסמו בשרשור

קבלנים שבונים בתים חדשים לדעתי כבר צריכים לחשוב לטווח הרחוק ולהציע בחניות הכנה לעמדת טעינה.

 

בדיוק כמו שהיום יש חדר אחד לכל המנועים של המזגנים ולא רואים היום את המנועים מבצבצים מכל חלון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 10.6.2021 בשעה 14:03, M H כתב:

כאילו, אני היחיד שלא הבין את המשפט "ברמת השרון אפשר להוציא פיצויים יפים" ?

פיצוי הוא לא לפי נזק/החלטת בית משפט ???

נקודת המוצא של המצוטט היא כנראה ההנחה הסטטיסטית לפיה רמת שרוני שנפגע משתכר יותר מאשר תושב עיירת פיתוח שנפגע והואיל ומרכיב הפיצוי בגין אובדן הכנסה בתביעות נזיקין הוא מאוד משמעותי, למעשה העיקר, אז הקביעה שלו די מבוססת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, itsik170 כתב:

קבלנים שבונים בתים חדשים לדעתי כבר צריכים לחשוב לטווח הרחוק ולהציע בחניות הכנה לעמדת טעינה.

 

בדיוק כמו שהיום יש חדר אחד לכל המנועים של המזגנים ולא רואים היום את המנועים מבצבצים מכל חלון.

 

נכון. 

תשתית לטעינת רכבים חשמליים תוקם בכל שכונה חדשה, בהנחיית משרד הבינוי והשיכון.

מקור: טסלה, אנחנו מוכנים (israelhayom.co.il)

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו תשתית לתחנות טעינה ציבוריות. זה עדיין לא פותר את בעיית נקודות הטעינה הפרטיות. אלה מצריכות כתיבת סעיפים חדשים בקוד הבניה, בדיוק כפי שלפני 30 שנה החלו לחייב בבניית ממד"ים ובהתקנת תשתיות לטלויזיה רב ערוצית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי לרוץ מהר מדי עם העמדות הטענה בכבלים בכל מקום, כשהעתיד הוא משטחי הטענה אלחוטיים במקומות חניה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, amosbmw כתב:

לא כדאי לרוץ מהר מדי עם העמדות הטענה בכבלים בכל מקום, כשהעתיד הוא משטחי הטענה אלחוטיים במקומות חניה.

לא בטוח. קרינה וזה... 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בכך שלא ברור עתיד מתקני הטעינה.

 

שנית, לא צריך להתקין מראש מטענים. צריך (לגישתי, כהדיוט) להכין צנרת מלוח החשמל לכל עמדת חניה, מקום למונים וכבילה מתאימה לזרמים הדרושים, גם אם בפועל מבוצע חיבור לזרם יותר קטן. כך שדרוגהאספקת החשמל לבניין, התקנת המונים והעברת הכבלים לכל עמדת חניה כאשר יידרשו תהיה פשוטה, זולה, בטיחותית ואסתטית.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחייב התקנת מטענים. צריך לחייב בניניים חדשים להכין תשתית להעברת כבלים אל כל מקום חניה ומקום מרכזי להתקנת מונים.

שכל דייר יתקין בעצמו את המטען שבו הוא מעוניין.

הבעיה העיקרית היום היא שגם אם רוצים להתקין מדובר בכאב ראש רציני שדורש חפירת תעלות והתקנת כבילה חיצונית לאורך גגות וקירות בבניין כדי להגיע לחניה. זה איכשהו עובד ברוב המקומות אם יש חניה אחת או שתיים עם מטען, אבל תחשבו על הבלאגן אם ימתחו קווי חשמל חיצוניים בשתי וערב אל כל החניות בבניין.

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, sperial כתב:

זו תשתית לתחנות טעינה ציבוריות. זה עדיין לא פותר את בעיית נקודות הטעינה הפרטיות. אלה מצריכות כתיבת סעיפים חדשים בקוד הבניה, בדיוק כפי שלפני 30 שנה החלו לחייב בבניית ממד"ים ובהתקנת תשתיות לטלויזיה רב ערוצית.

 

יש גם ערים שמחייבות עמדות טעינה פרטיות בבניה חדשה לדוגמה הרצליה.

מקור: בכל בניין חדש בהרצליה תותקן עמדה לטעינת רכב חשמלי - צומת השרון הרצליה (tzomet-hrz.co.il)

 

יקח זמן לא רב וזה יגיע לכל מקום.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין. חבל שזה מקומי ולא ארצי.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...