Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה ובלוקים! (או: מה עושה מי שרוצה טסלה ואין לו חניה פרטית?)


Leonroy1
שימו לב! השרשור הזה בן 1019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה כותרת מבהילה, כבר חשבתי שאני הולך לראות טסלה על בלוקים. לא האמנתי למהירות שהגנבים הנבלות עובדים במדינה הזאת.
אנחת רווחה.

  • מצחיק 22
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאותם אנשים לא הייתי ממליץ בשלב זה לרכוש רכב חשמלי. אולי בעתיד, כשחברות הטעינה יפרסו עמדות טעינה בצורה אגרסיבית כמו בגרמניה (בתמונה). בערך כמו שפעם היו תוקעים טלפון ציבורי בכל חור, יכולים להתקין עמדות טעינה.

 

אין צורך לרוץ לקנות רכב חשמלי כדי להיות ראשון. לא לכולם זה נח ומתאים כרגע, אבל העתיד הקרוב כנראה יראה אחרת.

 

64930338_.png.020960a1421e9c1838094da45a91e0f9.png

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם סוללה של 580 ק"מ של הטסלה 3 LR שנמכרת בארץ אז לא נראה לי שלמישהו תהיה בעיה, זה כבר יותר ממיכל בנזין 😃

צריך לזכור שיש בארץ כבר כיום כמות מכובדת של עמדות טעינה איטיות ומהירות, והכמות הזאת גדלה במהירות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gopher כתב:

עם סוללה של 580 ק"מ של הטסלה 3 LR שנמכרת בארץ אז לא נראה לי שלמישהו תהיה בעיה, זה כבר יותר ממיכל בנזין 😃

צריך לזכור שיש בארץ כבר כיום כמות מכובדת של עמדות טעינה איטיות ומהירות, והכמות הזאת גדלה במהירות.

 

 

אבל ברכב בנזין לוקח 5 דקות "לטעון אנריה" ל- 600-700 ק"מ לעומת כמה שעות ברכב חשמלי. זה אומר שצריך כל כמה ימים לחפש עמדת טעינה בקרבת הבית.

בנוסף, הטוחח הריאלי הוא 500 ק"מ.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, mottis כתב:

אבל ברכב בנזין לוקח 5 דקות "לטעון אנריה" ל- 600-700 ק"מ לעומת כמה שעות ברכב חשמלי. זה אומר שצריך כל כמה ימים לחפש עמדת טעינה בקרבת הבית.

בנוסף, הטוחח הריאלי הוא 500 ק"מ.

השאלה היא האם אתה באמת מחכה שהמיכל יתרוקן כדי לתדלק. לי כמעט ולא יצא שהשעון הראה פחות מחצי. אולי פעם או פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערת הנהלה:
יש כבר שרשור בן אלפת'אלפים עמודים שבו כל הדברים נדונו, ברור שיהיו עוד והכל בסדר, רק בבקשה תשארו רלבנטיים ל"מה עושה מי שרוצה טסלה ואין לו חניה פרטית" או "איפה קונים מתאם לג'ק כדי לשים את הטסלה של השכן על בלוקים" ועל תעופו רחוק מדי מהנושא, כי אז נצטרך לנעול ולשלוח אותכם לקרוא שנע'שרהת'לפים הודעות בשרשורפלצת על טסלה.
 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם סוללה של 580 ק"מ של הטסלה 3 LR שנמכרת בארץ אז לא נראה לי שלמישהו תהיה בעיה, זה כבר יותר ממיכל בנזין [emoji2]
צריך לזכור שיש בארץ כבר כיום כמות מכובדת של עמדות טעינה איטיות ומהירות, והכמות הזאת גדלה במהירות.
 
 
הטסלה הבסיסי שעולה 191 אלף המקסימום זה 400+, לא זוכר מדויק.
כדי שיהיה לך 580 ק"מ זה עולה הרבה יותר מזה.

אם אני זוכר נכון מה שבדקתי לפני כמה שבועות.

זה באמת מבאס שעדיין אין מקומות טעינה בכל מקום, אישית, עם 450 ק"מ, אני יכול לנסוע ממוצע 3 שבועות, אם זה באמת היה חוסך לי הרבה כסף ו היו מקומות טעינה קרוב לעבודה לפחות, הייתי בודק את האפשרות יותר ברצינות.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

400-500 ק"מ בין טעינות זה די מקביל למרווח בין תדלוקים. הבעיה היא שטעינה אורכת הרבה יותר זמן מתדלוק (כן, אני יודע שיש טעינה מהירה, שגם לא בדיוק בריאה למצברים). בעיה נוספת -- מה הטווח אחרי כמה שנות שימוש ברכב? האם תדירות הטעינה של סוללות שהולכות ונחלשות לא הופכת מעיקה?

 

@eitanuch יפה מאד. הבעיה היא שזה מצריך רגולציה לגבי בנית תחנות הטעינה, השימוש בהן, השימוש במקומות אלה לחנית רכב לא חשמלי. וכמובן שיהיה מי שישקיע בהקמת התשתיות. אפשרי, אבל לא טריויאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שלא תהיה טעינה סופר מהירה הרכב חשמלי לא יצליח במכירות כמו רכב בנזין.

מבחינה זאת החלפת סוללה בתחנות מיוחדות כמו שהיה לבטר פלייס היה רעיון טוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, mottis כתב:

אבל ברכב בנזין לוקח 5 דקות "לטעון אנריה" ל- 600-700 ק"מ לעומת כמה שעות ברכב חשמלי. זה אומר שצריך כל כמה ימים לחפש עמדת טעינה בקרבת הבית.

בנוסף, הטוחח הריאלי הוא 500 ק"מ.

 

גם עם הטווח הריאלי זה 500 ק"מ זה יספיק לך לנסוע מחיפה לאילת בלי עצירה, ככה שאין כבר בעיה של טווח עם כזאת סוללה.

האפשרות הכי טובה זה להתקין עמדת טעינה ביתית ואז אתה מטעין את המכונית שהיא חונה בלילה.

אם לא, אז אפשר למצוא עמדת טעינה ציבורית בדיוק כמו שאתה מוצא תחנת דלק.

 

לפני 6 שעות, kurko1992 כתב:

הטסלה הבסיסי שעולה 191 אלף המקסימום זה 400+, לא זוכר מדויק.
כדי שיהיה לך 580 ק"מ זה עולה הרבה יותר מזה.
 

 

אז אתה טועה. טסלה 3 LR עם 580 ק"מ עולה כיום 204,990 ש"ח

 

לפני שעתיים, yulianx כתב:

עד שלא תהיה טעינה סופר מהירה הרכב חשמלי לא יצליח במכירות כמו רכב בנזין.

מבחינה זאת החלפת סוללה בתחנות מיוחדות כמו שהיה לבטר פלייס היה רעיון טוב.

 

כבר כיום יש ב-SuperCharger של טסלה בארץ טעינה של 120 ק"מ בחמש דקות מה שמספיק לרוב האנשים.

מהירות הטעינה עולה במהירות עם התפתחות הטכנולוגיה.

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

בעיה נוספת -- מה הטווח אחרי כמה שנות שימוש ברכב? האם תדירות הטעינה של סוללות שהולכות ונחלשות לא הופכת מעיקה?

 

הירידה היא מינורית ולמעשה הסוללה תחזיק הרבה יותר זמן מחיי רכב בנזין ממוצע.

טסלה מודל S & X ירידה ממוצעת ל-100,000 מיילים: 4%

טסלה מודל 3& Y ירידה ממוצעת ל-100,000 מיילים: 5%

מקור: How Long Does a Tesla Battery Last? (findmyelectric.com)

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, sperial כתב:

 

@eitanuch יפה מאד. הבעיה היא שזה מצריך רגולציה לגבי בנית תחנות הטעינה, השימוש בהן, השימוש במקומות אלה לחנית רכב לא חשמלי. וכמובן שיהיה מי שישקיע בהקמת התשתיות. אפשרי, אבל לא טריויאלי.

זה שוק ששווה מאות מיליונים ואני מאמין שמספקים חברות פרטיות יכולות ליצור תחרות. העיריות יכולות אפילו להרויח מזה  על ידי שכירות של שטח המדרכות בעיר. חברות שמקימות עמדות טעינה ישלמו על שטח המדרכה כדי להקים בה עמדת טעינה וככה כולם יצאו מורווחים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...