Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נסיס G70 בישראל


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אחרי שהשיקה את המותג בפברואר, כלמוביל מודיעה על תחילת שיווק האחות הקטנה לבית ג'נסיס - G70. 

אז אם מישהו כאן רוצה שלדה של קיה סטינגר, מנוע 2.0 ליטר טורבו, הנעה אחורית, ואיכות חומרים ורשימת אבזור פרימיומית לגמרי - תכינו 298 אלף שקלים.

עוד פרטים בידיעה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3602/חדשות/ג'נסיס-G70-בישראל

 

גנסיס-G70-2.jpgגנסיס-G70-3.jpgגנסיס-G70-4.jpg

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחכה למבחן לרכב,מצא חן בעיני מאד.

לא הייתי מאמין בחיים שרכב קוריאני ימצא חן בעיני{אני באמת לא גזען} אבל קראתי לא מעט מבחנים של הרכב ,הוא מפוצץ באבזור,נראה ממש טוב לדעתי.

הבעיה היחידה היא שאחרי ה3008 לא בא לי להיכנס ולצאת לרכב נמוך,אולי הכיוון הוא 3008 PHEV.

בכל מקרה מדובר ברכב שנותן תמורה מעולה ושווה עוד התייחסות מכולם.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה נהדר. עיצוב פנימי לגמרי טופ נוץ'. קצת מטריד הניסיון הזה לקחת רמזים של בנטלי ולהצמיד אותם לאוטו שיכול יופי להשוויץ בזכות עצמו, אבל שיהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב הפנימי פחות מדבר אלי, החיצוני סבבה לגמרי,

הרכב יקר, צריך לראות איך הכל מרגיש במציאות כשיושבים ברכב,

איך איכות ההרכבה והחומרים..
מבחינת מנועים - ביצועים סבבה לגמרי (על הנייר).

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערבוב מעניין של אס קלאס ובנטלי
נראת מצוין,מניח שעדיין יהיה קשה מאוד להוציא עליה 300 אלף

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרופורציות של הגריל המשולש מקדימה בעיניי מוגזמות ולא תורמות לעיצוב. 

מאחור גם פחות התחברתי, עם זאת, מבחני רכב בחו"ל ותמונות הפנים מעידים על רכב לא פחות מהטובים ביותר בקטגוריה מבחינת VFM ואין לי ספק שאם פעם היינו אומרים "הקוריאנים מתקדמים בצעדי ענק לעבר השוק והאיכות האירופאית" אז היום הם לגמרי שם, שאפו. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Super_T כתב:

הרכב יקר, צריך לראות איך הכל מרגיש במציאות כשיושבים ברכב,

איך איכות ההרכבה והחומרים..

 

יותר מסביר להניח שג'נסיס מיישמים את רף האיכות שיש בתא הנוסעים של G80/GV80 גם בשני הדגמים הקטנים יותר. "מלטפי דשבורדים" מקבלים עור ברווז בתאי הנוסעים של דגמי ה-80. שווה להגיע לאולם התצוגה בהרצליה אפילו רק כדי להתרשם מהצליל החרישי של המנוע שמזיז את המושב.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו שיחוק של ג'נסיס, שלא ממש יתבטא במכירות בארץ, בגלל שזה לא ג'יפון או בלי מסורת ספורטיבית של הגרמניות.

עושה רושם של אחלה VFM ובטח תהיה מבוקשת מאוד בשוק המשומשות עוד שנתיים-שלוש פלוס.

 

מזכיר לי בנתונים ובתמחור את הקאדילק ATS שיובאה בין 2013-2018 (ותחילת 2019) שלא זכתה להצלחה מסחרית, אבל בתור משומשת נהנית מביקוש גבוה ו-VFM גבוה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, FlicK כתב:

כמה ג'נסיס הם מכרו עד עכשיו ? בנתיים לא ראיתי אפילו אחד.

 

 

85 יחידות, נכון להבוקר. אפילו G70 ראשונה כבר עלתה על כבישי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...