Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נחשב מהיר בעינכם?


mcshmupi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 19:20, vadim6385 כתב:

בשבילי מהיר זה מה שמרגיש לי סובייקטיבית ככזה, ולא משנה בכמה שניות זה עושה 0-100 או כמה כח סוס יש למנוע.

 

אכן. גם ל torque steering יש תרומה נכבדת לתחושה הסובייקטיבית.

הרכב הנוכחי שלי שעושה 8.9 שניות על הנייר למאה, מרגיש נבלתי למדי, בייחוד בתאוצות ביניים. אפילו יותר נבלתי מהאיוניק שקדמה לו.

סובייקטיבית, כמובן.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, מיץ פטל כתב:

 

הרבה פעמים עם מכוניות מהירות לוקח לי יותר זמן להגיע ממקום למקום.

 

מין פארדוקס.

 

כן שמעתי על העניין הזה, בטח כי אתה נוהג סופר בזהירות, נזהר על כל באמפר או כביש משובש מתוך חשש לנזק כלשהו לרכב בעוד שברכב חברה או גרוטאה אתה מתחרע חופשי. 

 

אז אצלי לפחות זה לא ככה, מאז שהחלפתי מהקליאו לברז הנהיגה שלי נהייתה יותר reckless, הרכב הזה עם כמה שהוא עגלה כביכול משום מה מעודד אותך לנהוג כמו מפגר הרבה פעמים וכתוצאה מזה אני מגיע מהר יותר בהרבה למקומות (כמובן שאני לא מסכן אף אחד אחר בכביש לפני שיקפצו) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ALÞћÃ כתב:

הרכב הנוכחי שלי שעושה 8.9 שניות על הנייר למאה, מרגיש נבלתי למדי, בייחוד בתאוצות ביניים. אפילו יותר נבלתי מהאיוניק שקדמה לו.

סובייקטיבית, כמובן.

 

איוניק זה רכב זריז לקטגוריה שלו. מבחינתי זה די שבר את הסטיגמה של היברידי = עגלה.

 

אני אהבתי את זאת שהייתה לי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2021 בשעה 22:45, omerkot כתב:

זו אחת ה"בעיות" שגם לי יש עם האופנוע.

כמעט הכל מרגיש איטי יחסית אליו...

בדיוק שום רכב שאפשר לקנות בן אדם פשוט לא מהיר כמו אופנוע :D 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

איוניק זה רכב זריז לקטגוריה שלו. מבחינתי זה די שבר את הסטיגמה של היברידי = עגלה.

 

הבעיה היחידה איתו היא כהסוללה מתרוקנת.

עליתי איתו לירושלים (ומיהרתי...) ולקראת סוף העליות ב- 443 נשארתי עם מנוע אטמוספרי צנום שצורח ככל יכולתו.

אני יודע שזה מקרה קיצון ובדרך כלל זה לא קורה. אבל כשזה קורה, זה מבאס. בפרט כשזה בניגוד לדחיפה החשמלית שקיבלת רגע לפני.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מהיר שאי פעם יצא לי לחוות זה ה 3 שלי שעושה מ0 ל100 ב8.9 שניות

איפה אפשר בארץ להתנסות עם רכב יותר נמרץ? :D

I believe in treating everybody with respect, and clean cars. That's what I believe in. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מקומות בארץ שמציעים הדרכות או חוויות נהיגה עם רכבים חזקים יחסית, אל תצפה עכשיו לפרארי אבל כן רכבים חזקים משמעותית מהמאזדה (רק לא לקחת בטעות את הברז אם אתה מחפש להרגיש רכב חזק, זה רכב נפוץ במקומות האלה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Doron_Z כתב:

כן שמעתי על העניין הזה, בטח כי אתה נוהג סופר בזהירות, נזהר על כל באמפר או כביש משובש מתוך חשש לנזק כלשהו לרכב בעוד שברכב חברה או גרוטאה אתה מתחרע חופשי. 

 

חלק ראשון נכון, שני לא.

 

הכוונה המקורית שלי הייתה שבמכוניות מהירות, ככל שניתן אני מחפש מסלול מעניין (ולא הקצר). כמובן שבחיים האמיתיים זה מעט מאוד מקרים.

בנוסף, בנסיעות ארוכות, מכונית ספורטיבית לא פעם "חופרת" במהירות לעומת אופציות שוות מחיר, ולא תמיד זה מעודד לסוע מהר יותר. כי בשורה התחתונה, כל המכוניות היום מסוגלות להגיע למהירויות מאוד גבוהות, כך שהאקסטרא שיש לספורטיבית, לא באמת רלוונטי בכביש מהיר.

 

לפני 7 שעות, doesnotmatter כתב:

הכי מהיר שאי פעם יצא לי לחוות זה ה 3 שלי שעושה מ0 ל100 ב8.9 שניות

איפה אפשר בארץ להתנסות עם רכב יותר נמרץ? :D

 

לך לסוכנות ותבקש נסיעת מבחן במשהו מהיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי 

רכב מהיר בשבילי זה כל רכב שעושה 0-100 בפחות מ 4 שניות 

אבל יש רכבים עם מומנט גדול כמו סילברדו ,שבפתיחות אתה נמעך למושב .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
 
 
את זה תרגיש רק עם טסלה מודל 3, חבל להשחית מילים לשווא.
 
 
 
 
 
תרשה לי להגיב בילדותיות עם פחחחחחחח.

נהגתי בטסלה, גם בS החזקה ביותר, לא כוס התה שלי.


מהיר זה עניין של פרספקטיבה, לאחי הקטן יש R32 עם יותר מ1000 כ"ס בגלגלים, מגניב והכל, הוא לא מפסיק לשפר ולבנות.

לי מספיק שהדיילי שלי עושה את המיאוץ הקלאסי ב4.7 שניות, עם אמינות מופתית.


טל"ח


פחחחחח טסלה. מומלץ בחום למי שבאזור.
Kingda Ka
"The train is launched by a hydraulic launch mechanism, accelerating to 128 miles per hour (206 km/h) in 3.5 seconds"
   
עליתי על הרכבת הזאת לפני מלא זמן, תענוג, אפילו החזקתי את המצלמה לאורך כל הזמן.

טל"ח

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מהיר זה הענין של התחושה ולא צמיד כמה  שניות מ0 ל100, או שאני טועה.

אני נהגתי על מרצדס חדישה עם מנוע 4.0 טווין טורבו (נראה לי שזה היה E400), והרכב הגיב מהיר בפתיחות אבל לא היה את התחושה של להידבק למושב.

לעומת זאת נסעתי במוסטנג GT, ושם באמת היה את ההרגשה הזאת, שכאילו אתה נדבק למושב.

מבחינתי רכב מהיר זה ההרגשה הזאת, ואת זה חוויתי רק במוסטנג...

אין עוד מלבדו!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...