Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נחשב מהיר בעינכם?


mcshmupi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 15 שעות, Super_T כתב:


בבקשה בוא לא ניכנס ל״מבחן״ או ״מירוץ״ הזה של ערוץ ״אוטו״ שהוא אולי אחד הערוצים הישראלים הכי מאכזבים ברשת למכוניות ובחינתן (״והרכב הזה מקבל ציון פנימי  …9…״ אומרים שם על כל משפחתומטית בשוק בלי לשים לב להבדלי מחיר ואבזור)

רואים כמה ״מהר״ יוצא הנהג ב308 מהמקום עם הזינוק, בלי קשר ליציאה המהירה של החשמלית,

ועדיין התוצאות שם לא הפילו אותי מהכסא.

תשאל כל אחד בפורום שמחשיב עצמו ״חובב הגה״ ותראה מה הוא ייקח מבין השתיים האלה, לא מאמין שיהיו הרבה קופצים (אם בכלל) על הסיני החשמלי הזה.

ואולי אני טועה.

אם כן. זה יהיה מאכזב. ממש.

 

כמו שרשמו מעלי, אין באמת תחליף לחספוס, לא באמת, לא כיום.

 

אכן במירוץ הזה שערך אתר אוטו הפער בין נתוני התאוצה הרשמיים של הרכבים לבין המצב בפועל היו עצומים (לרעת הפיז'ו ולטובת ה- mg).

 

אולי בגלל שהפיז'ו היא עם גיר ידני וקשה היה לשחזר את נתוני היצרן או אפילו להתקרב אליהם בפועל.

 

לעומת זאת ראיתי סרטון האצה בין גולף r שמאיצה באופן רשמי ב- 4.9 שניות לבין טסלה מודל 3 sr שמאיצה באופן רשמי ב- 5.6 שניות, וגם בפועל הגולף הייתה מהירה יותר בהאצה מהטסלה וכנראה שיחזרה את נתוני התאוצה הרשמיים (וגם האיצה מההתחלה חזק כמו הטסלה ובהמשך עקפה אותה, כאשר בדרך כלל הטסלה מטיצה חזק יותר בהתחלה לעומת רכבים עם מנוע בעירה פנימית).

 

אבל ניתן לשמוע שהגולף זינקה עם לאנצ' קונטרול וזה כאמור משהו שמצריך תכנון ולא ניתן להשתמש בו בכל האצה בניגוד לטסלה שאצלה זה אפשרי. בתאוצות ביניים אין את הצורך בלאנצ' קונטרול ושם הגולף r כבר יכולה לתת פייט לטסלה באופן חופשי יותר ואולי להיות עדיפה במצבים מסויימים, כתלות בהילוך בו היא נמצאת, הסל"ד וכו'

 

אז כן, ניתן לקבל את המכה בגב גם עם רכבי האצ' חזקים במיוחד לא חשמליים  וגם רכבי האצ' רגילים יספקו זאת אבל פחות ולהנות מחספוס וצלצולים (תראו בסרטון בזינוק של הגולף r כשרואים את הנהג בתוך הרכב, איך הרכב קופץ במעבר הילוך), אבל בזינוקים לפחות יש מגבלות שימוש ברכבי האצ' רגילים. והכל יחסי כפי שציינו, ההשוואה היא מול המודל 3 sr הדגם הכי איטי של המודל 3 אל מול גולף r הדגם הכי חזק של הגולף. 

 

מי שרוצה עוד רעש וצלצולים אז מתברר שהאאודי rs3 יותר מהירה מהמודל 3 lr (דגם הביניים של המודל 3).

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


נהיגה בת כמה שעות ביגואר I-PACE שמהיר משלי "רק" בכשנייה אחת ל-100 קמ"ש העניקה לי במהירות (תרתי משמע) פרספקטיבה חדשה למושג "תאוצה" בכלל ו"האצות ביניים" בפרט.

יאפ אותו הדבר קרה לי עם הI-pace והרכב שלי זריז לא פחות, רק שבמקרה של היגואר מדובר בתאוצה חשמלית וההרגשה אחרת לחלוטין. לכן גם ההערה שלי על הטסלה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מהיר שלי היה כשאיחרתי לאסוף את הילדה מהגן...

  • מצחיק 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, AmitGo כתב:

הכי מהיר שלי היה כשאיחרתי לאסוף את הילד מהגן...

הכי מהיר שלי מצריך אותי לאסוף ילד מהגן

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • מצחיק 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו באוירת המעבדה בטסלה שמפריע לי,
חייב לשמוע משהו ולהרגיש משהו, אחרת זה כמו לנהוג בפלייסטיישן ב-MUTE.

תודה על התגובה לתגובה @evc 😎

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2021 בשעה 08:37, vadim6385 כתב:

קיימים רכבים אמינים שנחשבים למהנים לנהיגה?

 

כי מה שאני שומע פה זה שיכול להיות או קורולה 1.6 אמינה ומשעממת, או משהו עם טונות של פאן ונשמה, אבל יורוטראש עדין ושברירי שעושה טובה אם הוא מניע בבוקר.

 

אפשר לחיות עם רכב מהנה לנהיגה בלי להוציא הון על האחזקה שלו? או שזה חייב להיות חלק מהפאן?

לא מכיר בעיות כרוניות עם מיאטות, וגם לא עם ברז וגם לא עם gti וגם לא עם ה-500 מהסוג שיש לי כבר לא מעט שנים. 

הטיפולים יכולים להיות יקרים, צמיגים ספורטיביים זה גם לא זול, אבל זה לא משהו שהוא מעבר לזה.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימוש ספורטיבי (אמיתי, לא לחיצות מדי פעם ברמזורים) = בלאי גבוה. צמיגים, רפידות, דיסקים ולפעמים גם חלקי מתלה בתדירות גבוהה, רכב שרואה מסלול בתדירות גבוהה (לא פעם בחודשיים, תדירות גבוהה באמת) מחייב גם החלפות שמנים תכופות יותר. אז כן, זה בפירוש יקר יותר.

  • רעיון טוב! 1

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנוע בעבר (בתמונה אצלי) עושה 0-100 ב 2.8 שניות, היום רוכב על המקביל שלו ZZR1400  שמאיץ 0-100 ב 2.7 שניות, אחרי שני אלו הכל נראה שמאיץ לאט.

עריכה אחרונה על ידי gucci3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קשה להאיץ אופנוע למספרים האלה? האם דרושה מיומנויות מיוחדת מהרוכב כדי שהאופנוע לא יזרוק את הרוכב מהאוכף כמו סוס פרא?

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, gucci3 כתב:

האופנוע בעבר (בתמונה אצלי) עושה 0-100 ב 2.8 שניות, היום רוכב על המקביל שלו ZZR1400  שמאיץ 0-100 ב 2.7 שניות, אחרי שני אלו הכל נראה שמאיץ לאט.

 

תעלה על מודל s פלייד פלוס וגם האופנוע יראה איטי 😅

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, banji man כתב:

כמה קשה להאיץ אופנוע למספרים האלה? האם דרושה מיומנויות מיוחדת מהרוכב כדי שהאופנוע לא יזרוק את הרוכב מהאוכף כמו סוס פרא?

 

 

לי היה XSR900 של ימאהה. 3 שניות למאה נבדקו לו במספר מבחנים שונים. אין לי מושג איך כיוון שאני הצלחתי להגיע לשם רק סביב 4 שניות. כי האופנוע פשוט מטיס את הגלגל הקדמי למעלה לא משנה מה ניסיתי איתו... מצד שני על CBR600RR של חבר היה לי הרבה יותר קל להאיץ פשוט בגלל שהוא לא עלה כלכך הרבה.

מאוד תלוי באופנוע, XSR בנוי לפאן ועושה ווילי גם כשאתה לא רוצה (וכשאתה רוצה אז תמיד למעלה) במהירות לא חוקיות בכביש 6. CBR600 פחות בנוי לזה אז יותר קל.

 

ואגב, כל רכב מעל 4 שניות היום מרגיש עגלה. לפחות המאזדה כרגע מרגישה כבר פחות עגלה ממה שהייתה בזמן הקנייה, פשוט כי מתרגלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי בהרבה כלי רכב אך הבעיטה שקיבלתי מלמבורגיני נתנה לי את התחושה החזקה וההרגשה של המהירה ביותר (לא בארץ)

כלי רכב אחרים חלקם גם מהירים אך אף אחד לא מתקרב להרגשה שנחרטה בזיכרון מהלמבורגיני.

אז חיוך יש ואוסיך שגם הרכב היומי שלי - GTI נותן לי הרגשה וחיוך מכל שניה כך שזיכרון זה זיכרון אבל הנאה יש מכל רכב מהיר.

kobi-lam1.jpg

kobi-lam2.bmp kobi-lam2.bmp

  • אהבתי 1

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כשקניתי את האלפא שלי היא הרגישה לי מאוד מהירה.

היום אחרי קצת יותר מ- 7 שנים, אני מאיץ וחושב למה הדבר הזה לא זז.

 

 

אולי עוד תשוב:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הראשון שלי היה עושה 0-100 סביב 12-11 שניות בערך, הרגיש לי דיי חזק בתור רכב ראשון.

הרכב השני עשה סביב 10 הרגיש לי שינוי דראסטי.

הנוכחית עושה סביב 7.5 שזה מרגיש לי אחלה אבל בא לי עוד קצת, במיוחד שזה תלוי במהירות החלפת ההילוכים (ידני). משום מה נראה שבאוטומט קל יותר להתרגש מהתאוצה כיוון שאתה לא מתעסק בין היתר בהחלפת ההילוכים בצורה מדויקת.

 

זה נראה שהדרישה העצמית לזה לא נגמרת, מתרגלים למהירות ורוצים יותר, לכן אני משתדל להצמד להנאה מהעיקולים כי הגעתי למסקנה שזה פשוט הופך את הנהיגה למהנה יותר בהרבה מאשר רק מהירות.

כמובן ששילוב של שניהם יחדיו עושים את העבודה טובה יותר בהרבה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...