Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נחשב מהיר בעינכם?


mcshmupi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היה לי MV AGUSTA BRUTALE 800RR שהיה עושה מ0-100 ב2.7 שניות

שום רכב שנהגתי לא היה מהנה כמו האופנוע הזה ! 

:D

עריכה אחרונה על ידי alexriv
  • אהבתי 2
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוט האצ' שמאיצה ב- 6 שניות עדיין תאיץ יותר בהדרגתיות אפילו מ- mg zs ev ותחושת המכה בגב תהיה פחותה בהרבה, אז נגד הטסלה אין להם הרבה מה להציע. גם לאאודי s3 אין מה להציע מהבחינה הזאת אפילו מול המודל 3 sr (בפועל בחיים האמיתיים להבדיל מנתוני התאוצה התיאורטיים של היצרן).

 

ברכב חשמלי קל להשיג את הביצועים בפועל שוב ושוב עם דוושה על הריצפה, בלי לאנצ' קונטרול, טורבו לאג, הילוך לא נכון, זינוק לא נכון ריצפה עקומה ובלי חשש למצמדים שרופים, גירים נוזלים ורדיאטורים רותחים 😁

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי ועם כל זה לא חסרים חיוכים מאותה הוט האצ', יש כאלו שיאמרו שלכל הדרמה המתלווית לזה כמו סאונד וטורבו שפתאום בועט או הילוכים שעוברים באגרסיביות יש חלק גדול מההנאה ומהחיוך שמרוח כמו ילד בן 8. גם לזה יש אלמנט של פאן מאשר משהו שהוא "מושלם" ונקי ללא חספוס. כל אחד והראש שלו בעניין אבל מה שבטוח זה שלא חסרים רכבי בנזין שמספקים הנאה מהאצה ומהירות כמו גם חשמליות כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

 

 


בבקשה בוא לא ניכנס ל״מבחן״ או ״מירוץ״ הזה של ערוץ ״אוטו״ שהוא אולי אחד הערוצים הישראלים הכי מאכזבים ברשת למכוניות ובחינתן (״והרכב הזה מקבל ציון פנימי  …9…״ אומרים שם על כל משפחתומטית בשוק בלי לשים לב להבדלי מחיר ואבזור)

רואים כמה ״מהר״ יוצא הנהג ב308 מהמקום עם הזינוק, בלי קשר ליציאה המהירה של החשמלית,

ועדיין התוצאות שם לא הפילו אותי מהכסא.

תשאל כל אחד בפורום שמחשיב עצמו ״חובב הגה״ ותראה מה הוא ייקח מבין השתיים האלה, לא מאמין שיהיו הרבה קופצים (אם בכלל) על הסיני החשמלי הזה.

ואולי אני טועה.

אם כן. זה יהיה מאכזב. ממש.

 

כמו שרשמו מעלי, אין באמת תחליף לחספוס, לא באמת, לא כיום.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכו ללהגיד שאני עשיתי הפוך - ירדתי מ208GTI לרנו קליאו 1.2TCE ולמרות שעל הנייר ירדתי בהרבה כוח בפועל לא הרגשתי ירידה משמעותית בכוח, מצד שני אני לא הייתי מגרזן רמזורים מעולמי.

Skoda Octavia Dynamic 2021 1.5TSI DSG7 - Company car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Doron_Z כתב:

ברור כי עד להגעת הטסלה המיוחלת העולם לא ידע תאוצה מהי ולעולם לא נמרח חיוך מטופש של ילד על הפנים לאף אחד עד אז. תודה למאסק מושיענו.


פחחחחח טסלה. מומלץ בחום למי שבאזור.
Kingda Ka

"The train is launched by a hydraulic launch mechanism, accelerating to 128 miles per hour (206 km/h) in 3.5 seconds"
 

 

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מזכיר לי את ההרגשה כשאני נוהג במשאית במהירות 90 קמ"ש עם רעש שבאוטו רגיל הייתי מרגיש כאילו אני נוסע מינימום 200. 

 

אחרי נסיעה במשאית, הפיג'ו 1.6 דיזל שלי מרגיש כמו מטוס 🤣

 

כמו שאמרו זה יחסי...

 

הרכב הכי חזק שנסעתי בו הייתה פורשה פאנאמרה טורבו S. 

בקטע קצר מאוד הגיעה למהירות מטורפת של 260 קמ"ש. 

המנוע מדהים, העיצוב פחות

מפלצת מכוערת שכמוה 😍

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שאתה עובר מכלי בפחות מ10K שעושה 0 ל 200 במצמוץ וחצי.. קשה לחשוב על מרובעי גלגלים נגישים בפחות מרבע מיליון שקל שאפשר לתאר כ'מהירים'

(טסלה זה לא רכב)

 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, alexriv כתב:

היה לי MV AGUSTA BRUTALE 800RR שהיה עושה מ0-100 ב2.7 שניות

שום רכב שנהגתי לא היה מהנה כמו האופנוע הזה ! 

:D

זו אחת ה"בעיות" שגם לי יש עם האופנוע.

כמעט הכל מרגיש איטי יחסית אליו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני מה שמרגיש מהיר, זה רכב שנותן תאוצה יפה (לתחושת הנהג) מ130 ל180.

כל רכב מגיע ל180, אבל יש כאלה שצריכים את הזמן שלהם ואומרים לך אנא המתן. ואילו רכבים חזקים מגיבים יפה ללחיצה בריאה על הדוושה.

כאן מורגש ההבדל המשמעותי בין מנוע 6 צילינדר ל4 צילינדר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני היום בגיל 36 עם רכב הטורבו הראשון שלי כבר 4 שנים וקדמו לו כל מיני משפחתומטיות משעממות אטמוספריות (קורולה, 3, סיד).

כשיגיע מועד ההחלפה לא אחליף לרכב שהוא לא טורבו ושהתאוצה שלו פחותה מ8.5 שניות למאה והקג"מ פחות מ24/25 (וגם שום גיר רובוטי כפול מצמד אבל זה כבר סיפור אחר)

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי.

פעם, האיביזה FR שהיתה לי ועשתה 0-100 ב-8.2 שניות הרגישה לי מהירה בטירוף.

היום, עם הרכב הנוכחי שלי ו-5.7 שניות ל-100, כבר התרגלתי למהירות.

 

ישבתי ונהגתי בהרבה רכבים מהירים, אבל כשעליתי לפני כמה חודשים על פורשה טייקאן, אז הבהבתי באמת מה זה *מהיר*

צחוק הגורל, כשירדתי מהטייקאן נאלצתי לנהוג על ג'ימני חדשה - ושם, 80 קמ"ש הרגיש לי ממש פרוע.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם לא מדובר ברכב עם מנוע אבל רכיבה על אופניים בסינגל מרובה סיבובים, במגמת ירידה מרגיש לי הרבה יותר מהיר מה 6.1 למאה שיש לי עכשיו בדיילי.
המון אדרנלין וFUN ממהירות של 25 קמ"ש בלבד.

בנוסף, רכבים יפניים ישנים יחסית, עם מנוע אטמוספרי 1.6 וגיר פלנטרי של 4 הילוכים, הרגישו לי מאוד מהירים ביציאה מהמקום בזמנו, בעיקר בהילוך הראשון והשני.
סוזוקי בלנו מסוף שנות ה90 ומאזדה 323 זכורות לי ממש לטובה בקטע הזה. כנראה שילוב של רכב קל, אפס השהייה ומנוע אטמוספרי שמרגיש נמרץ ורועש בסל"ד גבוה.














Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדברים על מהיר בקונטקסט של תאוצה בלבד, לדעתי אפס למאה זה לא חזות הכל לתאוצה בקו ישר. יש דגמים מסויימים שזוכים לקבל תיבות הילוכים עם יחסי העברה המאפשרים הגעה ל-100 לפני החלפה להילוך הבא אבל תחושת מהירות ניתן לקבל אפילו במכוניות ש 100-0 אצלן הוא ממש לא נתון מרגש, טורבו-דיזל עתירות מומנט ירשימו במהירויות ביניים וסל"ד נמוך אבל לא יחשבו למהירות.

 

מעבר לכך, הכל עניין של תחושות אישיות ו"זכרון שריר" של מידת היצמדות הגב למושב ביחס ישר ללחיצה על הדוושה הימנית. ביום-יום אני מתנייד ברכב שבשלווה סטואית יורד משש שניות למאה, אבל מרשים הרבה יותר בצבירת קמ"שים מ-100 קמ"ש וצפונה או בתאוצות ביניים מכל מהירות לכל מהירות - ויחד עם זאת נהיגה בת כמה שעות ביגואר I-PACE שמהיר משלי "רק" בכשנייה אחת ל-100 קמ"ש העניקה לי במהירות (תרתי משמע) פרספקטיבה חדשה למושג "תאוצה" בכלל ו"האצות ביניים" בפרט.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...