Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 gti, יונדאי I30N, סובארו BRZ או חד קרן


mcshmupi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
לפני 4 שעות, mcshmupi כתב:

לפי ההגיון שלך שווה לחכות לדור שני של ה brz שאמור לשפר את מצב המנוע 

עד כמה ההבדל בהתנהגות בין ה308 ל i30 מורגש בשימוש יום יומי? האם הוא בולט יותר או פחות בנהיגה על המגבלות?

לא, כי אנחנו לא יודעים כלום לגבי צפי הגעה ומחיר.

 

בנהיגה יומיומית הפיז'ו והיונדאי יהיו די דומות.

כשמתחילים ללחוץ, האמת שדי קשה להחליט.

יהיו מי שיאהבו את הקלילות היחסית של הפיז'ו ויהיו מי שיאהבו את המוצקות והקשיחות של היונדאי. 

שמתי קודם את הפיז'ו כבחירה בעיקר כי מעשית יהיה יותר קל לאתר כזו טובה, פשוט כי נמכרו כמה עשרות, בניגוד ליונדאי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

@itaysamurai

אז ליונדאי יתרון ברור בצליל וממשק

לפיג'ו אולי יתרון בהתנהגות.

ברור שיהיה קשה למצוא יונדאי: עד היום נמכרו 2 שאני ראיתי 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך הולך על ה-308. יותר הגיוני לך עם 3 ילדים, יותר נגיש מהיונדאי שבקושי קיימת וסוגר לך את הנישה של הקו הישר בנוסף לפניות. מבחינת הקלילות שלה מול המשקל של היונדאי - ליונדאי יתרונות אחרים, כמו הגה וידית הילוכים טובים יותר וריסון מתלים עדיף. הן די שקולות בעיני, עם יתרונות וחסרונות לכל אחת. שתיהן עדיפות (בעיניי) על ואגיות ונופלות מסיוויק ומגאן 265 (לא נהגתי על הדור הנוכחי).

 

לגבי הברז - רק אם אתה מוכן להקריב ולעבוד, ללמוד ולנהוג. זה לא האץ' מודרנית, לא נכנסים ותופרים זמנים כשהאתגר העיקרי שלך הוא לא לפספס נקודת בלימה, ואת כל היתר האוטו יעשה לבד. כאן באים לעבוד, וזוכים בתגמול. מי שלא יודע או לא רוצה לדעת, יהנה (ונהנה) יותר בהאצ'ים, בהם מאד קל להיות מאד מהיר. בברז (ומיאטה לצורך העניין, רק שהיא דו מושבית ולא במשוואה הזאת) צריך לעבוד, ולעבוד קשה. כלומר לנהוג. לא לכולם בא על זה.

  • אהבתי 4

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

M2 אני לא רוצה, קיימן זה עוד רחוק מאוד. אני לא מנסה לדלג על שלבים במשחק הזה, קודם brz.

מצד שני, תמיד רציתי רכב מהיר בקו ישר. לא באמת יודע איך זה, סקרן...

 

אני עם רומן, לך על ה 308 (בלי קשר לדיון מי עדיפה יותר, היונדאי לא רלוונטית בארץ), אני רואה שחשוב לך הקטע של התאוצה והכוח, אתה תקנה ברז ותהיה לך תמיד את תחושת ההחמצה והרגשת החוסר הזו, אתה רוצה לחוות רכב חזק, יש ילדים בתמונה ולכן לא יזיק רכב משפחתי נוסף ושימושי ובנוסף זה כן רכב מתנהג לקטגוריה שלו, זו נראית לי הבחירה הנכונה עבורך.

 

ואור צודק שהטייפ R היא כמה רמות מעל כל הקטגוריה הזו, אבל היא אוברקיל לדרישות שלך, זה כבר באמת רכב של לקחת למסלול ולהכנס ברצינות לכל התחביב הזה של נהיגה, זמנים וכו' שזה לא הראש שלך.

 

ה 308 באה יותר בגישה קלילה של פאן, היא פחות רצינית וטוטאלית והיא עולה הרבה הרבה פחות (ותראה פחות כמו בוי רייסר בן 19 כשתגיע איתה למשפחה לחגים, רק זה פוסל את הסיוויק לבנאדם עם ילדים מרוב שזה מביך), לדרישות שלך אתה לא צריך יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה308 נוחה, חזקה ומתנהגת. לדעתי העסקה הטובה ביותר כיום להוט האץ' ידנית שנותנת את התמורה הגבוה ביותר לכסף (לכן אני מחזיק אחת :) ). מניסיון גם עם ברז, יכול להגיד בוודאות שבחוויה שלי מאוד לא נהנתי איתה בנסיעה מנהלתית (שלי הייתה סטוק לחלוטין). רכב עצל עם רצועת כוח מדכאת. יש לציין שעם סעפת ותוכנה המצב משתפר משמעותית אבל זה צריך להילקח בחשבון מראש. כמובן שמבחינת התנהגות היא רמה אחרת לגמרי מכל הוט האץ' וזה לא בר השוואה.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור השרשור המקביל מעדכן את ההמלצה שלי לטסלה 3.

  • אהבתי 1

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...