Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 gti, יונדאי I30N, סובארו BRZ או חד קרן


mcshmupi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, ronrcz כתב:

אני חושב שמה שאיציק ניסה להגיד זה שההבדל בין ה308GTI למשפחתית אסייתית ממוצעת בכל הקשור לקשיחות המתלים די דומה.

 

נכון הבנתי את זה ולכן אני אומר שבמשפחתית אסייתית ממוצעת חצי מהמדינה נוסעת ללא בעיות מיוחדות אז אין סיבה שפותח השרשור עצמו יתלונן על כך, בטח כשמדובר בפרספקטיבה של רכב ספורטיבי יחסית קיצוני כמו ה 308GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 19 דקות, Doron_Z כתב:

 

יכול להיות אבל אתה לא יכול להכחיש שהמון אנשים, שרבים מהם גם מבוגרים עד זקנים (חתך הגילאים של לקוחות סוזוקי 😬) נוהגים ברכב הנ"ל ללא בעיה מיוחדת וללא תלונות כולל ההורים הלא צעירים שלי. 

 

אז כן אולי צרפתיה מפנקת זה עולם אחר אבל יש מרחק משמעותי מזה ועד לא ניתן לנהוג על כל דבר אחר עם נוחות שמתחת לזה. 

 

לאנשים מבוגרים (בניגוד לדור הצעיר יותר) אין שום בעיה לסבול (יותר מהדור הצעיר) בשביל "לזכות" בירידת ערך נמוכה וסחירות גבוהה. אנשים לפעמים לא מודעים לרמת ההבדלים כי הם מקובעים. מי שקונה סוזוקי לא מחפש כלום חוץ מאמינות ושמירת ערך.
אני מבין את מה שאתה אומר - אבל זה שהם לא מתלוננים, לא הופך את זה לתקין או בסדר או נורמטיבי. 
סוזוקי בכלל היא דוגמא מצויינת למכוניות לא נוחות בעליל, בכל קשת הדגמים שלה. אפס דגש על העניין.
כל זה נאמר בניגוד לסובארו למשל, שהיתה יפאנית נוחה כבר לפני 30 שנה עם הצגת הלגאסי והגרנד לאונה\אימפרזה. כבר אז היא היתה רמה או כמה מעל היפאניות האחרות סביבה.

איציק

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

נהגתי על שלושתן, בין כמה שעות לכמה ימים.

אמלק:

התנהגות וכיף נטו? BRZ.

שילוב של תכונות (התנהגות, שימושיות, מחיר, יחידות על הכביש)? 308.

 

קצת פחות אמלק:

הסובארו הכי טהורה, הכי ישירה, מאוד של פעם, 

במובן שאתה עובד עם האוטו בניסיון לדחוף אותו לפניה וגם להוציא אותו ממנה.

ובצער אני אומר שאתה גם עובד קשה כדי לחלץ ממנה קמ"שים.

"בצער" כי אותי לפחות זה הוריד ממנה.

לא, היא לא איטית, אבל "רזה" על רוב טווח הסל"ד, בור מעצבן באיזור החשוב ופעולה מחוספסת ולא נעימה בחלק העליון שלו.

ושוב, אתה לא איטי ולא מעכב אף אחד, זאת פשוט יחידת כוח שלא תואמת את האריזה שלה, הנהדרת.

 

הפיז'ו מרגישה קלה יחסית, ההגה טוב, תגובות השלדה טובות ומהנות. היא קצת נחנקת בגבוהות אבל יש לא מעט בשר באמצע.

היא קצת מתנדנדת מדי על המתלים אך הנוחות לגמרי סבירה.

 

היונדאי בסוף. לא כי היא לא טובה, להיפך. היא מצויינת, לא בלי חסרונות, אבל מצויינת.

מה טוב כולם יודעים.

לי היא הרגישה כבדה מאוד וגם טכנולוגית מדי.

אני בשלב בחיים בו אני עדיין רוצה שיתנו לי לבד מדי פעם.

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הברז לא היית עגלה,היה כיף(חבל שלאון משפחתית 1.8 בורחת לה בקו ישר)

 

זורק רעיון,במוו סדרה 3 המנוע 2.0 ליטר. 

 

אם אתה לא רואה את עצמך יורד לימי מסלול/כבישי נהיגה בשבת לפנות בוקר באמת אין סיבה לקנות קופרה/טייפ אר/308gti וכדומה כי פשוט אי אפשר להתקרב למגבלות שלהם בכביש ציבורי. 

אפילו לאון 1.8 אי אפשר לנצל אותה לגמרי בכביש ציבורי.

במקומך פוזל לכיוון של במוו,סדרה 3 זה לא רכב ספורט אבל עדיין רכב כיפי לנהיגה ואפשר לתקוף איתה כיכרות עם זנב שמח. 

וכבונוס תהנה מסמל+איכות פנים ברמה גבוהה. 

 

זה לא רכב שיכל לעמוד בקצב של ההוט אצים האחרות כמובן אבל אם לא יורדים למסלול זה פשוט מיותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלו שמאוכזבים מיחידת הכוח של הברז, מבין אתכם כמובן כי זו טענה נפוצה אבל ניתן לתקן את הבור די בקלות ואז המצב הרבה יותר טוב. 

 

בכל אופן מי שאהב את הרכב וזה הדבר שהפריע לו ולא בא לו להתעסק עם שיפורים אז הדור הבא אמור לפתור פחות או יותר את הכל, חזק מאוד הוא לא יהיה אבל כן לגמרי חזק מספיק כמו שה ND2 חזקה מספיק. שווה לכם לחכות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, itaysamurai כתב:

נהגתי על שלושתן, בין כמה שעות לכמה ימים.

אמלק:

התנהגות וכיף נטו? BRZ.

שילוב של תכונות (התנהגות, שימושיות, מחיר, יחידות על הכביש)? 308.

 

קצת פחות אמלק:

הסובארו הכי טהורה, הכי ישירה, מאוד של פעם, 

במובן שאתה עובד עם האוטו בניסיון לדחוף אותו לפניה וגם להוציא אותו ממנה.

ובצער אני אומר שאתה גם עובד קשה כדי לחלץ ממנה קמ"שים.

"בצער" כי אותי לפחות זה הוריד ממנה.

לא, היא לא איטית, אבל "רזה" על רוב טווח הסל"ד, בור מעצבן באיזור החשוב ופעולה מחוספסת ולא נעימה בחלק העליון שלו.

ושוב, אתה לא איטי ולא מעכב אף אחד, זאת פשוט יחידת כוח שלא תואמת את האריזה שלה, הנהדרת.

 

הפיז'ו מרגישה קלה יחסית, ההגה טוב, תגובות השלדה טובות ומהנות. היא קצת נחנקת בגבוהות אבל יש לא מעט בשר באמצע.

היא קצת מתנדנדת מדי על המתלים אך הנוחות לגמרי סבירה.

 

היונדאי בסוף. לא כי היא לא טובה, להיפך. היא מצויינת, לא בלי חסרונות, אבל מצויינת.

מה טוב כולם יודעים.

לי היא הרגישה כבדה מאוד וגם טכנולוגית מדי.

אני בשלב בחיים בו אני עדיין רוצה שיתנו לי לבד מדי פעם.

לפי ההגיון שלך שווה לחכות לדור שני של ה brz שאמור לשפר את מצב המנוע 

עד כמה ההבדל בהתנהגות בין ה308 ל i30 מורגש בשימוש יום יומי? האם הוא בולט יותר או פחות בנהיגה על המגבלות?

לפני 21 דקות, Ido12 כתב:

אם הברז לא היית עגלה,היה כיף(חבל שלאון משפחתית 1.8 בורחת לה בקו ישר)

 

זורק רעיון,במוו סדרה 3 המנוע 2.0 ליטר. 

 

אם אתה לא רואה את עצמך יורד לימי מסלול/כבישי נהיגה בשבת לפנות בוקר באמת אין סיבה לקנות קופרה/טייפ אר/308gti וכדומה כי פשוט אי אפשר להתקרב למגבלות שלהם בכביש ציבורי. 

אפילו לאון 1.8 אי אפשר לנצל אותה לגמרי בכביש ציבורי.

במקומך פוזל לכיוון של במוו,סדרה 3 זה לא רכב ספורט אבל עדיין רכב כיפי לנהיגה ואפשר לתקוף איתה כיכרות עם זנב שמח. 

וכבונוס תהנה מסמל+איכות פנים ברמה גבוהה. 

 

זה לא רכב שיכל לעמוד בקצב של ההוט אצים האחרות כמובן אבל אם לא יורדים למסלול זה פשוט מיותר. 

הב.מ.וו אוטומטית

ולא מזמן היה פה שרשור בו אמרו שהקופרה יותר כיפית מ235. מה זה אומר על ב320 שפחות כיפית מה235 וה308 שנחשבת יותר מהנה מהקופרה?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחכה לדור הבא של הברז אז אתה דוחה את הקנייה של הרכב בשנה לפחות וכמובן, אין לאף אחד מושג באיזה מחיר תושק אז ייתכן שתצטרך להוסיף משמעותית יותר, וגם תמיד יש חששות אילו בעיות אמינות יהיו בדור חדש. בדור הנוכחי של הברז היו בהתחלה בעיות ברמה שגרמו למנועים להתפגר (יצא גם ריקול בעניין שנחשב לשנוי במחלוקת) עד שסידרו את זה בהמשך.

 

אין מה לעשות בכל בחירה תהיה פשרה כלשהי. 

 

כמובן שתמיד הכי עדיף לחכות גם אם בסוף תחליט לא ללכת על הדור החדש מהסיבה הפשוטה שכנראה תהיה לזה השפעה חיובית על הדור הנוכחי שירד במחיר. הקטע הוא שלא תמיד קל לכולם לחכות אבל בקניית רכב זה כמעט תמיד מצב שבו אתה רק תרוויח מזה. 

 

מה שכן אם אתה הולך על המשפחתיות אז ממש לא מומלץ לחכות אלא לקנות מהר אקזמפלר שעוד שמור, אם תתעכב יותר מדי אז גם הרכבים שעוד מסתובבים בשוק יקבלו יותר ויותר בלאי ויתיישנו עוד ובמידה והן אכן האחרונות מהזן הזה בארץ, זה אפילו לא ממש יתבטא במחיר שבטח ישאר גבוה בגלל הביקוש, ככה שתקנה רכב במצב פחות טוב בכמעט אותו המחיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתם מזכירים את עניין המחיר?
לפחות לגבי ה308, אני רואה רכבים שנשארים המון זמן בלוח, מודעות יורדות וחוזרות. אנשים מבקשים מעל החירון בצורה די משמעותית אבל גם לא נראה שמוכרים.
לגבי היונדאי אין לי מושג, כנ"ל הbrz.

לגבי ההתלבטות שלך היא מתחלקת ל-2. האם אתה רוצה רכב ספורטיבי "טהור" או הוט האצ'.
אחרי זה אתה אולי צריך להתלבט איזה הוט האצ' אבל קודם אתה צריך להחליט מה אתה רוצה.
יש לך עכשיו מיני מיני הוט האצ', אתה רוצה להשתדרג בפן הזה משמעותית או שאתה מחפש משהו אחר לגמרי?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה308, יש אחת שיורדת וחוזרת: האדומה. משהו שם לא מרגיש טוב. התקשרתי לבחור, שאל אותי "איזה רכב?" , אמר שהוא מוכר עבור אבא שלו

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודעות שאני ראיתי ונעלמו על אמת פורסמו באזור ה125 לרכבים מ2018 עם נתונים מעולים.

הייתה אחת מ2017 יד 3 שפורסמה ב107 וישבה חודשים בלוח.

125 זה פרמיה חביבה על המחירון אבל בהתחשב בזה שהמחירון נמוך זו לא עסקה רעה.

 

לצורך העניין בדוק איזה גולף GTI אפשר לקנות ב125. אני מנחש וזה רק ניחוש שהיא תהיה ישנה יותר…

 

אצל הברז המצב נראה עוד יותר בעייתי, אנשים מבקשים מחיר של רכב חדש כמעט (אם עדיין אפשר לקנות חדש).

 

יונדאי לא מסתכל לא יודע.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי בקושי קיימת, נמכרה בכמויות מזעריות בגלל התמחור שלך ככה שאין ממש שוק, כשעולה אחת ללוח זה סוג של חד קרן. 

 

הברז נמכרת סבבה, הן נעלמות די מהר מהלוח ונתקעות שם בעיקר כשמדובר דווקא ברכב חדש יחסית שהבעלים שלה דורש כמעט כמו רכב חדש (כמו עכשיו הברז בת השנתיים שרוצים עליה 180 אלף, הפרש של 15-16 מחדשה), תופעה הזוייה שקיימת בעוד רכבים שנחשבים ליחסית מבוקשים.

 

בנוגע ל 308, יש כאלה שחיים בסרט, כשהתמחור סביר הרכב זז יפה. 

 

אף אחד לא מתווכח שגולף GTI היא המלכה של הז'אנר הזה של המשפחתיות החמות מבחינת שמירת ערך, היא בערך כמו המיאטה בז'אנר של הברז. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברז זה כייף מסוג מעט שונה.

הנהיגה בה מהנה מאוד יושבים על הכביש ביחס להוט האצ' שגדלו מאוד בדורות האחרונים...

יש לזה קסם היא כמובן, ולמרות נחיתות ההספק הכי מכונית כייף.

 

מההוט האצ' הייתי הולך על ה-308.

קודם כל לא ביעס אותי הצליל מהרמקולים כשלוחצים על כפתור הספורט, כי באמת שהוא מרגיש אמיתי והאפקט יפה ולא מוגזם, זה מוסיף לחוויה בסך הכל, ביחס להוט האצ' מודרנית היא מאוד מהנה לנהיגה השלדה שלה משחקית מאוד ויש יופי של משחקי זנב שם.

נוחות הנסיעה לא גרועה למרות השימוש במתלים רגילים ומתלה פשוט מאחור.

הבונוס שלה באספקט זה הם מושבים מעולים ואם תרגיש עייפות בסוף היום היא גם תעשה לך מסאג' (רטט), נחמד.

תא הנוסעים עדיין מרהיב לדעתי וגם איכותי מאוד.

המנוע שלה פנינה אמיתית טס בסל"ד ומרגיש חסר התנגדות, עד למנתק ממש, יופי של נשימה.

בהאצה אגרסיבית מסל"ד נמוך מאוד מורגש לאג קטן...

הנקודה הבינונית של הרכב הזה הוא תיבת ההילוכים, יחס העברה בהילוך שישי קצר יחסית ובשיוט מרגישים שכאילו חסר לה עוד הילוך, והתפעול של הידית בינוני.

 

 

 

לפני 28 דקות, mcshmupi כתב:

לגבי ה308, יש אחת שיורדת וחוזרת: האדומה. משהו שם לא מרגיש טוב. התקשרתי לבחור, שאל אותי "איזה רכב?" , אמר שהוא מוכר עבור אבא שלו

האדומה שמפורסמת דיי הרבה זמן הייתה משופרת מבחינת מנוע ועוד כמה דברים.

כנראה בגלל זה לא נמכרת, אני לא הייתי קונה רכב כזה שעבר שיפורי מנוע.

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Liran xsiאיך יודעים שהיתה משופרת? הוא חייב בגילוי נאות? זה לא כתוב במודעה והוא לא ציין את זה בשיחה 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הרגשתי באיזה שלב שנהיגה ברכב הנעה קדמית הפסיקה לרגש אותי (וזכיתי לנהוג וכמה מכוניות הנעה קדמית מהטובות שבקטגוריה ואפילו משופרות).

המחסור בכח בברז לא קריטי בעייני, כי הכיף גם ככה מתחיל במהירות מאוד נמוכה- אפשר לנסוע עד הצד כמעט בכל ככר ובכל מהירות, רק לך תסביר לאשתך איך נשברו כל הביצים בקניות.

אם אתה מחפש מהירות בקו ישר, אל תלך על הברז פשוט כי אוקטביה ליסינג תשאיר לך אבק וזה מביך.

אם אתה רוצה ללמוד עולם חדש- לך על הברז: הנעה אחורית נגישה, אמינה ומאוד משפרת אותך כנהג.

אם אתה רוצה הכל- תתחיל לחסוך לM2/קיימן.

 

הבונוס הכי נחמד בברז- היא לא מאבדת מערכה.

 

לגבי שתי האחרות, לך על סיויק FK8 😄

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

M2 אני לא רוצה, קיימן זה עוד רחוק מאוד. אני לא מנסה לדלג על שלבים במשחק הזה, קודם brz.

מצד שני, תמיד רציתי רכב מהיר בקו ישר. לא באמת יודע איך זה, סקרן...

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...