Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נת"צ שנראה לא הגיוני


ariel000
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Dan786 כתב:

מאד קשה לי לקרוא לישראל כ"ץ שר התחבורה.   לא שזה משנה משהו. 

 

הוא היה שר התחבורה לכל כך הרבה זמן, שקשה לא לקרוא לו שר תחבורה.

 

לפני 9 שעות, Mr.Hybrid כתב:

זאת בדיוק הבעיה, הזמניים עושים דווקא אחד לשני ותוקעים פרויקטים.

 

נכון, ומחפשים Quick wins

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, Dan786 כתב:

זאת בדיוק הבעיה.

יש לך אלפי אנשים שצריכים להגיע למקום העבודה ורק למספר זעום של אנשים יש נתיב ריק להגיע לעבודה.

וזאת כאשר כולם משלמים מיסים, אגרות עשרות אלפי שח בשביל להשתמש בדרך בדיוק כמוך. 

לכן עולה השאלה, אם אלפי אנשים לא מסוגלים להסיעה 3 אנשים איתם לעבודה, אז האם זה מצדיק בניית נת"צים במחיר של מיליארידי ש"ח

עבור קומץ אנשים שכן מסוגל?  

כמובן שהבקורת מופנת לממשלה ולא אליך. 

 

 

 

צודק בכל מילה...

רק שמה שהמדינה רוצה זה לצמצם כמה שיותר את הנסיעות ברכב פרטי לטובת תחבורה ציבורית או לפחות שברכב פרטי יסעו כמה שיותר אנשים, וכך להגיע לתוצאה שיהיה כמה שפחות רכבים על הכביש.

מה עוד שבחלק הזה של כביש 4 הנת"צ לא הגיע על חשבון נתיב אחר, אלא צמצמו את השוליים השמאליים והוסיפו נתיב נוסף.

אין עוד מלבדו!!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, Dan786 כתב:

זאת בדיוק הבעיה.

יש לך אלפי אנשים שצריכים להגיע למקום העבודה ורק למספר זעום של אנשים יש נתיב ריק להגיע לעבודה.

וזאת כאשר כולם משלמים מיסים, אגרות עשרות אלפי שח בשביל להשתמש בדרך בדיוק כמוך. 

לכן עולה השאלה, אם אלפי אנשים לא מסוגלים להסיעה 3 אנשים איתם לעבודה, אז האם זה מצדיק בניית נת"צים במחיר של מיליארידי ש"ח

עבור קומץ אנשים שכן מסוגל?  

כמובן שהבקורת מופנת לממשלה ולא אליך. 

 

 

 

 

זאת לא הבעיה - זה הפתרון.

שיתאמצו כדי להיות מסוגלים לסוע 3 אנשים ברכב. אין לנו מספיק מקום לכבישים ומחלפים כדי שכל אחד יסע לבד באוטו שלו, שלא לדבר על חנייה. אז אין ברירה וצריכים לתת בונוסים למי שמצמצם רכבים וחולקים נסיעות. טוב לפקקים, טוב לסביבה, ותכלס די טוב להכל - חוץ ממי ששונא לסוע עם אנשים, אז הוא מוזמן לעמוד בפקק, או לעבור לפריפריה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 24.5.2021 בשעה 02:18, shellcase כתב:

הבעיה שאתה חושב שיש אפשרות אחרת.
אין בכבישים שלנו מספיק מקום כדי שכולם יסעו לעבודה לבד.
ולכן מקימים נתיבים שיתופיים, הם ישתלבו בהמשך במערך 'מהיר לעיר' שיכלול חניונים כמו מה שיש בשפירים היום מכל הכיוונים של המטרופולין עם מערך הסעות ותח"צ, המדינה אכן בפיגור, אבל הפרוייקטים בדרך (וזה אגב תודות לכ"צ, שאמנם מקבל ביקורת (חלקה מוצדקת) על תקופתו כשר תחבורה, אך מה שרבים מפספסים, ואני מרגיש כמו תקליט שבור כבר כי כתבתי את זה עשרות פעמים, שקבועי הזמן בתשתיות לעומיות עצומים, את הפירות לפרוייקטים בקנ"מ כזה קוטפים עשור-עשור וחצי אחרי.

אני חושב שצריך לפני הכל ( לפני שבונים, הורסים, חותמים) פשוט לפני הכל, זה לייעל את התחבורה הציבורית בישראל.

לתכנן מערך ייעיל, מקצועי ונגיש של התחבורה הציבורית. הן במרכז והן בפרפרייה.

תראה תוצאות מיידיות של ירידה במספר הרכבים, ירידה בגודש האוכלוסיה במרכז הארץ לטובת הפרפריה.

רק אחרי זה אתה תוכל לראות, אבל באמת לראות מה מצב הכבישים ולבצע שינויים בתשתיות ועבודות בנייה מאסיביות.

 

בנתיים הנת"צ זה כמו לשים פלסטר על גופה, לה קוראים תחבורה צבורית.   ושמים מלא אבל מלא פלסטרים.

רק שכלום לא עובד בנתיים. ואני אישית מהמר שגם עוד 10 שנים אתה לא תראה הבדל משמעותי. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שנת"צ לבדו הוא פלסטר.
לא מסכים איתך בשאר, יותר נכון מסכים עם הקונספט - אבל לא עם הביצוע.
לא יודע אם שמת לב, אבל את המטרו של גוש דן שאמור לפעול ב2040 (ובטח יאחר בכמה שנים) התחילו לתכנן לפני בערך 3 שנים.
אלו קבועי הזמן בפרוייקטים מהסוג הזה, הרכבת הקלה בת"א היא עוד דוגמא, אם נעזוב את כל הכשלים שהיו עד שהתחילו ביצוע, רק הביצוע עצמו לוקח כמעט עשור, וזה לקו אחד.
האם אפשר מהר יותר? כן - אבל זה קצב הבנייה בארץ (ולהגנתם הם עובדים בקצב סביר יחסית גם ביחס לעולם), במיוחד בפרוקייטים באיזורים בנויים וצפופים - זה נובע לא רק מעצלנות, או התמודדות עם המגבלות של עבודה בשטח אורבני צפוף אלא גם ממגבלות כח אדם, צמ"ה, חומרי גלם ועוד.
ומה בזמן הזה? לא נבנה למגורים? זה לא סביר.
מאמין שעוד 5-10 שנים כשנתחיל לקטוף את הפירות של המון פרוייקטים שקודמו בעידן של כ"ץ המצב ישתפר, אבל אחרי זה שוב ניכנס לסטגנציה כי שוב אין אף אחד שאיכפת לו(אגב כ"ץ - למרות מלא טעויות ברמת המיקרו, היה שר תחבורה טוב ברמת המאקרו, בטח בייחס לכלום ושום דבר שהיו לפניו - וחשוב לי לציין שאין כאן קשר לפוליטיקה המטונפת, כי אני באופן כללי לא כלכך מתעניין או מעורב בפוליטיקה, אני מתייחס נטו לקידום הפרוייקטים ברמה המקצועית מנק' מבט של איש תכנון).
 

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, shellcase כתב:


מאמין שעוד 5-10 שנים כשנתחיל לקטוף את הפירות של המון פרוייקטים שקודמו בעידן של כ"ץ המצב ישתפר, אבל אחרי זה שוב ניכנס לסטגנציה כי שוב אין אף אחד שאיכפת לו(אגב כ"ץ - למרות מלא טעויות ברמת המיקרו, היה שר תחבורה טוב ברמת המאקרו, בטח בייחס לכלום ושום דבר שהיו לפניו - וחשוב לי לציין שאין כאן קשר לפוליטיקה המטונפת, כי אני באופן כללי לא כלכך מתעניין או מעורב בפוליטיקה, אני מתייחס נטו לקידום הפרוייקטים ברמה המקצועית מנק' מבט של איש תכנון).
 

 

לטעמי כ"ץ לא היה שר תחבורה כזה טוב, הוא ביצע פרויקטים גדולים כמו כבישים בעלי מחלפים גדולים, המנהרה של הרכבת וכו'.

המשותף לכל הפרויקטים האלה זה שהם גדולים, ניתן להצטלם לידם יפה מאוד ולהעלות לעיתון והנה תיראו כמה אני עובד.

 

כל הכבוד שהוא עשה כבישים ומחלפים, זה מגניב לנסוע בצפון ופעם הייתי נתקע בצומת המוביל והיום יש מחלפים ובלי רמזורים.

 

אבל רמת ההשקעה שלו בתחבורה ציבורית היתה אפסית לגמרי.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רואה שאתה מדבר רק על פרוייקטים שהושלמו? 

מה עם מטרו?
מה עם רק"ל בגוש דן?
מה עם רק"ל בצפון?
מה עם נת"צים?
מה עם 'מהיר לעיר'?
מה עם לולאת השרון של הרכבת ומשולש מודיעין? 
מה עם רכבת מהירה בין חיפה לת"א?
מה עם המסילה המזרחית?
2 נמלים חדשים?
הכל בביצוע ותכנון, אתה פשוט לא חשוף לזה - וזה בדיוק מה שכתבתי.

  • אהבתי 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...