Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמירה על גיר DSG


נהג תורן
שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מבצע נסיעות בינעירונית של 110 קמ ביום, זה כולל ״כיף״ של פקקים, חלקם בעליה לפעמים 40 דקות.

בהנחה ויש ברשותי רכב עם גיר DSG, אם אמנע ״מזחילות״ בפקק ואתן גז רק כשיש כמה עשרות מטרים ביני לבין הרכב שלפני, זה יכול לסייע בשמירה על הגיר?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף שתעביר למצב ידני ותחזיק אותו על הילוך ראשון או שני. השחיקה באה מיותר מדי שילובים שמחממים אותו יותר מדי.

 

אם אתה מתעצל לזה אתה יכול גם לנסות להעביר למצב ספורט שיחזיק את ההילוך הנוכחי ליותר זמן אבל עדיף להישאר על ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shab00 כתב:

השחיקה באה מיותר מדי שילובים שמחממים אותו יותר מדי.

 

לא נכון! 

השחיקה נובעת מזחילה תוך לחיצה עדינה על דוושת הבלם, מצב מקביל להתקדמות עם חצי קלאץ'. 

 

כדי לשמור על הגיר, פשוט המנע עד כמה שאפשר מזחילות תוך כדי לחיצה על הבלם. יחס העברה של ההילוך הראשון מאד קצר כדי לאפשר התקדמות איטית. ברגע שאתה מסיר את הרגל מדוושת הבלם, מחשב הגיר משלב לראשון ומצמיד את המצמד לגלגל התנופה והמכונית מתחילה להתקדם. אם לוחצים בעדינות על הבלם, המצמד מוחזק בדיוק בנקודת הביניים. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
לא נכון! 
השחיקה נובעת מזחילה תוך לחיצה עדינה על דוושת הבלם, מצב מקביל להתקדמות עם חצי קלאץ'. 
 
כדי לשמור על הגיר, פשוט המנע עד כמה שאפשר מזחילות תוך כדי לחיצה על הבלם. יחס העברה של ההילוך הראשון מאד קצר כדי לאפשר התקדמות איטית. ברגע שאתה מסיר את הרגל מדוושת הבלם, מחשב הגיר משלב לראשון ומצמיד את המצמד לגלגל התנופה והמכונית מתחילה להתקדם. אם לוחצים בעדינות על הבלם, המצמד מוחזק בדיוק בנקודת הביניים. 

אוקי, אז לתת לטור להתקדם קצת ואז ללחוץ על הגז רגיל ולעצור אחרי 20-30 מטר?
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, נהג תורן כתב:


אוקי, אז לתת לטור להתקדם קצת ואז ללחוץ על הגז רגיל ולעצור אחרי 20-30 מטר?
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כן. 

לפני שעה, Shab00 כתב:

נכון זה גם (ואת האמת יותר) מזה אבל הגיר הזה נוטה להעביר הילוכים בקלות דעת אז לקבע אותו להילוך הראשון בזחילה גם יעשה לו טוב.

העברת הילוכים לכשעצמה לא גורמת להתחממות או שחיקה משמעותית. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, נהג תורן כתב:

אז לתת לטור להתקדם קצת ואז ללחוץ על הגז רגיל ולעצור אחרי 20-30 מטר?

מבחינה מכנית, זה המצב האידאלי, אבל בארצנו הקטנטונת, עם נהגים חסרי סבלנות, יהיה לפחות נהג אחד שיחתוך לתוך המרווח שפתחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...