Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"רכבי מיני זה לבחורות"


מוטי לוכים
שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם בספייס סטאר/מיקרה הסלד נמוך עקב גיר רציף.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק באתי לכתוב את אותו הדבר.

אל תתנו ליונדאי/קיה עם הגיר 4 הילוכים הפרימיטיבי שלהם להרוס את הראייה על כל הקטגוריה.

גם ה5 הילוכים החד מצמדי החדש לא בדיוק משפר את הדברים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר מעצבן, אבל נוחות/בידוד/מושבים טובים ביחס למיני.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 13 דקות, Shab00 כתב:

בדיוק באתי לכתוב את אותו הדבר.

אל תתנו ליונדאי/קיה עם הגיר 4 הילוכים הפרימיטיבי שלהם להרוס את הראייה על כל הקטגוריה.

גם ה5 הילוכים החד מצמדי החדש לא בדיוק משפר את הדברים...

אם זה היה רק זה אז ניחא. בi10 הקודמת ופיקנטו יש מושבים ברמה נמוכה מכל סופר מיני או משפחתית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה ראה בסוזוקי אלטו.

יש לי שניים אחת ידנית שנייה אוטומטית.

כולן מגיעות ל 120 קמ"ש.

היתה לי אלטו שנת 1999 שהגיעה ל 170,000.

בארץ השם היה סוזוקי one. מצרף תמונה.

האיתי עושה ביום 110 קילומטר. ונשארתי בחיים.

כל הקטנות. הן לעיר רק כאן זה רכב בין עירוני.

אז שכל אחד שיקנה מה שבאה לו.

 

דרך אגב סוזוקי אלטו בשנות השמונים היתה בעלת נפח מנוע 800 סמ"ק

מזגן מקורי ולא איזה אלקס אורגנל.

סוזוקי.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הראשון בו נהגתי אחרי קבלת הרשיון.

 

אבל ה-127 היתה סופרמיני, לא מיני - בקנה מידה של 1970. לא לשכוח שגם לדגמים וגם לקבוצות יש מגמת גדילה במהלך השנים. דוגמא אפיינית - אורך הגולף הראשונה כ-3.7 מ', הנוכחית מתקרבת ל-4.3 מ'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, dorsht כתב:

אנשים לא רוצים ידני בארץ, הביקוש נמוך יחסית. מוזמן להסתכל בטבלאות המכירה ולהבין את המצב.

זה נחמד שזה עולה 15 אלף ש"ח פחות, אבל אין לזה ממש ביקוש בתור רכב חדש.

גם בחלק מאירופה יש מגמת עלייה במכירת רכבים אוטומטיים למיניהם (רובוטי חד מצמדי\פלנטרי\רובוטי כפול מצמדים\רציף) לעומת שנים עברו. לא יודע מה הפילוח לפי קטגוריות.

 

 

גם גרסאות אוטומטיות זולות לא מביאים. ב-2016-2017 הייתה אפשרות לרכוש פיג'ו 208 אוטומטית עם מנוע 1.2 טורבו בנזין באזור ה-80 אלף שקל. (פחות אם ויתרת על מערכת מולטימדיה סוג ג' בהתקנה מקומית) הייתה אפשרות לקנות איביזה/פאביה בערך באותו טווח מחירים. בימינו דוחפים יונדאי i20 נטולת מערכות בטיחות מקוריות ואבזור בסיסי ב-105 אלף שקל. בעצם i20 החדשה ברמת הגימור הבסיסית היא בערך ברמת אבזור של פיג'ו 208 שנמכרה אצלנו לפני 5 שנים ב-30 אלף שקל פחות. 

 

אז נניח שלא היה ביקוש גם לגרסאות האוטומטיות הזולות. אוקי. אבל זה אומר שגיר לבדו הוא לא הבעיה אלא כי אנשים מחפשים בלינג-בלינג. כאשר קונים בלינג-בלינג בכסף שאין הרבה יותר קל להתפתות לגרסאות היותר יקרות כי מה זה כבר עוד אקסטרה 300-400 שקל החזר חודשי באיזה הלוואת בלון שהם יסחבו עם הבר-מצווה של הנכדים שלהם. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שלאנשים אין כסף? לאורך השנים מספר הרכבים החדשים עולה.

למה שתקנה ב105 אלף i20 ברמת אבזור הפשוטה ולא תוסיף כמה אלפים ותקבל רכב מאובזר יותר ובטיחותי יותר?

 

דווקא האיביזה נמכרה טובה כשעלתה 80 וקצת, הפיגו פחות בגלל השם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שעל סמך רכבים חדשים על הכביש יש לאנשים כסף? אולי בודדים, אף אחד לא יקנה יונדאי i20 כשיש לך את כל סכום הכסף בחשבון, אתה תוסיף עוד קצת ותרכוש רכב נורמלי, מרבית העסקאות הן עסקאות תשלומים\מימון וכד'=אין כסף לאנשים, למה אנשים לוקחים משכנתא? כי אין להם באמת כסף לרכוש דירה אבל חייבים קורת גג, בעולם תקין אתה רוכש רק עם כסף נזיל שיש לך, תשלומים הם המצאה שמאפשרת לך לרכוש דברים שאתה לא באמת יכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מעניין באמת איך מתחלקים רוכשי המכוניות החדשות, כמה מהם קונים רכב בכסף שיש להם וכמה לוקחים הלוואות ומימון.
חוץ מזה שלמי שאין כסף עוד 300-400 שקל בהחזר החודשי זה לא תמיד עניין של מה בכך. לפעמים אנשים צריכים אוטו חדש וזה לא רק עניין של שופוני. גם איזה שופוני כבר יש בסלריו או ספייס סטאר מהניילון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאסוף 110 אלף לסופר מיני לוקח הרבה זמן, לכן אנשים לוקחים מימון, אבל, להרבה אנשים כניראה יש דרך להחזיר את הסכום בלי ליכנס למינוס או בעיות כלכליות.

גם אני קונה רכב במימון, ואת שאר הכסף משאיר לדברים אחרים, דברים שהריבית שם גבוהה למשל משכנתא או כסף לשיפוץ.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...