Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 רכב שני


tangens
שימו לב! השרשור הזה בן 994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

מחפשים רכב שני למשפחה,

מצאה חן בעינינו ה208 משנת 2015

לא מעוניינים בגרסה הידנית וגם לא ב1.6 הפחות חסכוני.

עם מה נשארנו?

יש גרסה עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית רגילה,ויש מנוע 1.2 לא טורבו עם תיבה רובוטית

מה חשוב לנו? אמינות/בטיחות וצריכת דלק נמוכה מאוד-אשמח לדעת לגבי שני הרכבים.

רק על פי ההיגיון שלי...המנוע הלא מוגדש אמור להיות יותר פשוט ולכן גם יותר אמין?

בעיות מיוחדות נוספות?

איך בודקים את נושא רצועת התזמון?

מה צריכת הדלק האמיתית של שני הדגמים?

בגדול מה הייתם ממליצים?

תודה מראש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.2 טורבו מנוע אמין,אבל צריך לבדוק את ההיסטוריה שהבעלים החליפו את הרצועה ואם לא,אם היא התפוררה ואם היא בכלל היא גרמה לאיזשהו נזק.

הרכב עצמו אמין מאד ודי זול לאחזקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.2 לא טורבו יהיה חלש יותר ומשודך לגיר רובוטי חד מצמדי או לגיר ידני.

פחות נעים לשימוש מהגיר האוטומטי של אייסין שיש ב-1.2 טורבו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.2 עם גיר רובוטי חסכוני, אבל הגיר הרובוטי חד מצמדי ולכן לא חלק.

הייתי מחפש את ה1.2 טורבו, כמו שאמרו, לבדוק שרצועת טיימינג הוחלפה וגם יצא ריקול בנושא.

חפש את רמת אבזור אקטיב הבכירה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 9.5.2021 בשעה 20:22, Audi-T כתב:

תעשה לעצמך טובה, תחפש משהו אחר שהוא לא ראש בריא למיטה חולה.
 

 

דיי כבר עם הוצאת הדיבה הזאת. הבנו, יש בעיות רצועת טיימינג, יש רכבים שאוכלים שמן ויש רכבים ששופכים מנוע בגלל זה.

מה האופציות העומדות ממול ה208? מאזדה 2?

ה208 היא רכב עירוני זריז, נוח, מאובזר וכן- גם אמין (אם מדובר ברכב שמטופל כמו שצריך ויש יד על הדופק בעניין הרצועה). אין רכב בסגמנט הזה שנותן תמורה גבוהה יותר למחיר ומי שיחליט לרכוש אחת כזאת יהנה מאחלה של אוטו.

פה זה פורום רכב ולא פורום "אחי תקנה רק יפני אל תכניס ראש בריא למיטה חולה". דעות מהסוג הזה תמצא גם בקיוסק השכונתי. מי שהחליט להגדיל ראש ולשאול כאן בפורום, הרבה פעמים יכול גם להגדיל ראש ולשקול לרכוש רכב על אף בעיות מסוימות שיכולות לצוץ.

 

פות"ש - "תעשה לעצמך טובה" ותחליט (לבד) אם עניין הרצועה שווה לך את הרכישה. אם בשקלול העניינים תחליט שזה לא כזה מטריד אותך (כי אפשר למצוא רכב תקין ולהיות עם יד על הדופק כדי שלא יווצר נזק) - יהיה לך אחלה של אוטו.

 

בנוגע לשאלה- יש המון מידע פה בפורום בנוגע לרצועת הטיימינג.

אני הייתי מחפש 1.2 טורבו עם היסטורית טיפולים תקינה שאין בה עדויות לצריכת שמן מוגברת ו/או נורות מנוע שמעידות על לחץ שמן נמוך.

 לחפש רכב שעבר החלפת רצועת טיימינג כולל ניקוי מעברי שמן, סננים וכו'. להביא את הרכב לבדיקה אצל מוסך גבע בתל אביב או אורן בחולון.

אני הייתי מיד לאחר הרכישה גם מחליף טיימינג וניקיון שוב של מעברי השמן והסננים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שאכילת שמן מתחילה אחרי ההחלפה, אתה לא  יכול לדעת אם הרכב יצרוך שמן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שאתה לא רוכש רכב שהחליף טיימינג אתמול, אפשר להסתכל על המדיד ולראות אם חסר שמן ו/או לשאול את הבעלים הנוכחי אם צריך להוסיף שמן בין טיפולים.

אני החלפתי אצל גבע לפני כ-10,000 ק"מ ב308 שלי ואין עדויות לאכילת שמן. משום מה נראה לי שהרכבים שאוכלים שמן הם רכבים שעברו את הריקול כולל החלפת הרצועה אצל מוסכי לובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שyulianx העלה היא שאכן מדובר כנראה בהימור.

 

חיפשתי עד לא מזמן אחת כזו, ולמרות שאני משוכנע שמדובר ברכב נחמד, וטוב ביחס לקטגוריה, זה הימור שלא כולם מוכנים לקחת, בטח כשאתה קונה יד 2 ולא יכול לדעת בדיוק מה ההיסטוריה של הרכב, וחייב לקחת מקדם ביטחון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Shay_u כתב:

בהנחה שאתה לא רוכש רכב שהחליף טיימינג אתמול, אפשר להסתכל על המדיד ולראות אם חסר שמן ו/או לשאול את הבעלים הנוכחי אם צריך להוסיף שמן בין טיפולים.

אני החלפתי אצל גבע לפני כ-10,000 ק"מ ב308 שלי ואין עדויות לאכילת שמן. משום מה נראה לי שהרכבים שאוכלים שמן הם רכבים שעברו את הריקול כולל החלפת הרצועה אצל מוסכי לובינסקי.

אני לא הייתי סומך על המילה של המוכר, כמה מהם יגידו שהרכב אוכל שמן?

המדיד גם לא יראה לך כלום ברוב המקרים, אם המדיד מראה על חצי, מה זה אומר? רק אם קרוב למינימום זה מעלה סימן שאלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, imprezadude כתב:

הנקודה שyulianx העלה היא שאכן מדובר כנראה בהימור.

 

מסכים. כל רכב יד שנייה שאתה לא באמת יודע את ההיסטוריה שלו הוא הימור, על אחת וכמה וכמה כשמדובר ברכב שיש לו רגישויות מסוימות כמו כאן.

הקטע הוא שאפשר להמר בצורה מושכלת ובכך לצמצם את הסיכוי להיתקל בבעיות הידועות.

בהנחה שבוחנים את הרכב מכל כיוון, מוודאים היסטורית טיפולים נכונה ותקינה ויודעים מאיזה דברים להיזהר הסיכוי שלך לקנות רכב מצוין ולהנות ממנו עולה פלאים.

רק פות"ש יכול לענות אם מתחשק לו על ההימור הזה, אבל תגובות בסגנון "תעשה לעצמך טובה ותברח" מזכירות את שיח הרחוב על אמינות רכבים צרפתיים/איטלקיים/כל מה שאינו יפנוטומטי.

 

לי למשל לא היה לחץ של זמן, לא הפריע לי לחפש את הרכב הנכון (ראיתי שישה רכבים עד שנפלתי על אקזמפלר מושלם) וגם לקחתי בחשבון שלאורך כל חיי הרכב אני אצטרך להיות בבקרה על נושא הטיימינג. סה"כ אני מרוצה ונהנה מהרכב.

פחות נהנה מהמבטים המזלזלים והאמירות בסגנון "פיג'ו? למה לא פיקנטו, מה רע בפיקנטו? למה אתה מחפש הרפתקאות?"

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על תגובותיכם.

לי אין בעיה עם פיג'ו ואת נושא רצועת הטיימינג בדקתי לעומק,אני מחליף והמוכר מוכן לרדת מספיק בשביל שישתלם לי.

השאלה העיקרית המטרידה אותי: הרכב הוא מנוע ללא טורבו,כמה הוא צורך דלק הממוצע? אני לא רוצה רכב פחות מ 1:15

אשמח לתשובותיכם.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...