Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 306 1.4 ,ידני 227k- מנוע התחמם


sagiv791
 שיתוף

פוסטים מומלצים

החלפתי נוזל קירור ברכב, כנראה שלא ניקזתי אוויר כראוי בהתחלה וחום המנוע הגיע לקצת מעל 100 מעלות (לא אמור לעבור 89 מעלות). הפסקתי את פעולת המנוע חיכיתי שהמנוע יתקרר מתחת ל-90 מעלות הנעתי ועוד הפעם חום המנוע הגיע ל- 110 מעלות. הפעולות הנ"ל בוצעו בערך 5 פעמים. בשום שלב הטמפ' לא הגיע בשעון לקו האדום בשעון (טמפ' מנוע).

  • ניקזתי אוויר מה שפתר את הבעיה והמנוע לא מתחם ומע' הקירור עובדת בצורה תקינה
  1. השאלה אם הגעה לטמפ' של מעל 20-25 מעלות מטמפ' העבודה של המנוע (ברכב שלי 89 מעלות) יכולה לגרום נזק למנוע? חשוב להדגיש, בשום שלב הטמפ' לא הגיע לקו האדום במד טמפ' בלוח השעונים .
  2. האם כדאי לבצע החלפת שמן עקב הגעה לטמפ' הנ"ל?

 

עריכה אחרונה על ידי sagiv791
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Roycohen1979 כתב:

האם המאורר נכנס לפעולה ?

 

לא, בטמפ' של 110 לא המאורר לא נכנס לפעולה. המאוור לא נכנס לפעולה מאחר ולא ביצעתי ניקוז אוויר כראוי. רק לאחר כיבוי המנוע המתנה שיתקרר ל-70 מעלות וניקוז אוויר המאוורר נכנס לפעולה ב-90 מעלות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...