Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיפון משפחתי מרווח לנסיעות ארוכות


hosamz
שימו לב! השרשור הזה בן 1080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אחותי שוקלת לרכוש רכב גבוה (יד 2) שישמש אותה לנסיעה של 130 ק"מ 3 ימים בשבוע בינעירוני נטול פקקים ברובו (למעט מקטעים קצרים של כמה דקות) - 24,000 ק"מ בשנה.

הרכב ישמש מה פעמים בשנה לנסיעות לירושלים, רמת הגולן ואילת עם תפוצה מלאה של 5/4  נוסעים מבוגרים עם מזוודות לטיולים.

 

התקציב הוא בסביבות 110K.

 

הדרישות שלה מהרכב:

1. נוחות נסיעה ובידוד רעשים טוב.

2. ביצועים ואיכות חומרים - שיסחב טוב בתאוצות ביניים ותאוצב בעליות.

3. צריכת דלק (שיצרוך לפחות 12 ק"מ לליטר בינעירוני עם מזגן).

4. אמינות - הרכב יטופל כמובן כל 10K ק"מ וחשוב שיהיה רכב נטול תקלות למעט בלאי ושמוסכים יידעו לתקן אותו למקרה שיהיו תקלות.

5. שיהיה עם כניסה והנעה ללא מפתח.

6. שיהיה זו לביטוח נהגים מעל 24.

 

הכוונה היא להחזיק ברכב למשך 5 שנים לפחות ולכן רצוי רכב משנת 2017/18.

 

הרכבים שעומדים על הפרק:

1. שברולט אקווינוקוס 1.5 טורבו.

2. פולקסווגן טיגואן 1.4 טורבו.

3. סיאט אטקה 1.4 טורבו סטייל.

4. פיגו 3008 אקטיב 1.6 דיזל.

 

הנטייה היא לעבר השברולט לאור מחירו הנמוך כך שניתן להשיג שנתון יותר מתקדם וכי גרסת הבסיס מאובזרת באופן מספק יחסית אם כי ההתלבטות היא ביחס לצריכת הדלק והביצועים שלו וכן העובדה כי לא ניתן לנטרל את מערכת עצור וסע.

 

על איזה רכב הייתם ממליצים מתוך רשימה זו ועד כמה ההבדלים בפרמטרים לעיל מורגשים ברכבים אלו?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. על השברולט אפי' לא הייתי מעיז לחשוב...

2. פולקסוואגן רכב לא יציב בסיבובים (אני אישית ראיתי 2 תאונות שקרו עם הרכב הזה שאיבד שליטה בסיבוב והתהפך). וגם תחזוקה די יקרה.

3. הסיאט רכב די טוב, חזק, נוח ויפה, אך איך שאני זוכר זה הגיר הרובוטי דו מצמדי כמו בסקודה, מה שצריך לחשבן החלפת מצמדים כל 80,000 ק"מ בערך.

4. ה3008 יפה נוח וחזק, אבל פג'ו...

 

אם מציאותי לעלות קצת יותר את התקציב לכיון ה120,000, הייתי הולך על הראב 4.

צירפתי קישור לכתבה ממידרג, תראי את ההפרשים באחוזים, ועד כמה הראב 4 עוקפת את כולם.

https://www.midrag.co.il/Expanel/Question/232

 

מידרג.PNG

  • רעיון גרוע 2

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, המהיר הזהיר כתב:

1. על השברולט אפי' לא הייתי מעיז לחשוב...

2. פולקסוואגן רכב לא יציב בסיבובים (אני אישית ראיתי 2 תאונות שקרו עם הרכב הזה שאיבד שליטה בסיבוב והתהפך). וגם תחזוקה די יקרה.

3. הסיאט רכב די טוב, חזק, נוח ויפה, אך איך שאני זוכר זה הגיר הרובוטי דו מצמדי כמו בסקודה, מה שצריך לחשבן החלפת מצמדים כל 80,000 ק"מ בערך.

4. ה3008 יפה נוח וחזק, אבל פג'ו...

 

אם מציאותי לעלות קצת יותר את התקציב לכיון ה120,000, הייתי הולך על הראב 4.

צירפתי קישור לכתבה ממידרג, תראי את ההפרשים באחוזים, ועד כמה הראב 4 עוקפת את כולם.

https://www.midrag.co.il/Expanel/Question/232

 

מידרג.PNG

 

כשמך אתה המהיר והזהיר.

1. למה לא לחשוב על שברולט?

2. האם האטקה לא תהיה יציבה כמו הטיגואן?

3. עד כמה הטיגואן יהיה יותר יקר לאחזקה?

4. האם פיגו 1.6 בנזין נחשב לאמין כמו הדיזל?

 

לעניין הטויוטה בני המשפחה החזיקו כמה רכבי טויוטה שהיו רכבים מצוינים למעט התיבה הרציפה המרעישה שנמאס ממנה והבידוד לעומת רכבי הסיאט (רכבים נוספים לאותם בני משפחה) ולגן הטויוטה פחות באה בחשבון עם כל יתרונות האמינות והסחירות שבה למעט לנדקרוזר שהוא חלום שקשה להגשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. שברולט = צרות + תחנת דלק. אבל זה נתון לוויכוח.

2. האטקה מעולה, על הטיגואן אמרתי שהוא לא יציב לא על האטקה.

3. יקר, לא יודע מדוחק כמה. תעשה בדיקה בכל מוסך שאתה מכיר, עד כמה בכללי מומלץ להחזיק פולקסוואגן. אל תשכח ידידי שאתה לא מדבר על רכב חדש.

4. ממש לא. הדיזל עדיף הרבה יותר מהבנזין, אך עדין. חבר שקנה את ה5008  חדש מהחברה מאוד מאוכזב.

 

תראה את הקישור הזה, זה יכול לעזור לך.

 

 

אם אתה לא אוהב את הטויוטה בגלל הגיר הרציף, אז באמת הייתי מתמקד על האטקה, יש את זה לקרוב משפחה שלי 2018 ומאוד מאוד מבסוט. רכב חזק, נוח וחסכוני.

 

לנד קרוזר? בתקציב תביא אולי 2010.... 😉

 

לסיכום: לדעתי תתמקד על האטקה, אם כי היא קצת צפופה מאחורה.

 

נתון לבדיקה: ספורטאז'?  קשקאי דיזל?

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. על השברולט אפי' לא הייתי מעיז לחשוב...
2. פולקסוואגן רכב לא יציב בסיבובים (אני אישית ראיתי 2 תאונות שקרו עם הרכב הזה שאיבד שליטה בסיבוב והתהפך). וגם תחזוקה די יקרה.
3. הסיאט רכב די טוב, חזק, נוח ויפה, אך איך שאני זוכר זה הגיר הרובוטי דו מצמדי כמו בסקודה, מה שצריך לחשבן החלפת מצמדים כל 80,000 ק"מ בערך.
4. ה3008 יפה נוח וחזק, אבל פג'ו...

מה הכוונה ״אבל פיז׳ו...״? יכול להסביר בבקשה?
ולגבי הטיגואן זה חדש לי שיש בעיית יציבות עם הרכב. יש לך משהו לגבות את זה? אולי לינקים כלשהם?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, המהיר הזהיר כתב:

1. שברולט = צרות + תחנת דלק. אבל זה נתון לוויכוח.

2. האטקה מעולה, על הטיגואן אמרתי שהוא לא יציב לא על האטקה.

3. יקר, לא יודע מדוחק כמה. תעשה בדיקה בכל מוסך שאתה מכיר, עד כמה בכללי מומלץ להחזיק פולקסוואגן. אל תשכח ידידי שאתה לא מדבר על רכב חדש.

4. ממש לא. הדיזל עדיף הרבה יותר מהבנזין, אך עדין. חבר שקנה את ה5008  חדש מהחברה מאוד מאוכזב.

 

תראה את הקישור הזה, זה יכול לעזור לך.

 

 

אם אתה לא אוהב את הטויוטה בגלל הגיר הרציף, אז באמת הייתי מתמקד על האטקה, יש את זה לקרוב משפחה שלי 2018 ומאוד מאוד מבסוט. רכב חזק, נוח וחסכוני.

 

לנד קרוזר? בתקציב תביא אולי 2010.... 😉

 

לסיכום: לדעתי תתמקד על האטקה, אם כי היא קצת צפופה מאחורה.

 

נתון לבדיקה: ספורטאז'?  קשקאי דיזל?

ספורטאז' מעל לתקציב מה גם ששמעתי פעם שלמנועי 1.6 דיזל של קיה יש איזה מחלה של חדרית מים או שמן ומחלות של אינג'קטורים שמתים מהר מאוד.

 

קשקאי גם הוא מעל לתקציב למעט הגרסה עם התיבה הרציפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, המהיר הזהיר כתב:

2. פולקסוואגן רכב לא יציב בסיבובים (אני אישית ראיתי 2 תאונות שקרו עם הרכב הזה שאיבד שליטה בסיבוב והתהפך). וגם תחזוקה די יקרה.

3. הסיאט רכב די טוב, חזק, נוח ויפה, אך איך שאני זוכר זה הגיר הרובוטי דו מצמדי כמו בסקודה, מה שצריך לחשבן החלפת מצמדים כל 80,000 ק"מ בערך.

4. ה3008 יפה נוח וחזק, אבל פג'ו...

2 - לא יודע איפה ראית את זה. נניח שאתה צודק.

3 - אורך החיים של המצמדים תלוי באופי הנסיעות. אי אפשר להגיד שמחליפים כל 80 אלף ק"מ, כי יש כאלו שמחליפים מצמדים גם כל 30-40 אלף ק"מ ויש כאלו שמחזיק להם גם 150-200 אלף ק"מ.

אגב, כל הסיפור של המצמדים מסתכם בסביבות 3000-3500₪ מחוץ למוסכים המורשים של היבואן ככה שלא צריך לעשות מזבוב מפיל.

4 - ו? אז? "אבל פג'ו", אז מה? ומה רלוונטי החבר שלך שקנה 5008 ומאוכזב? אמנם יש הרבה משותף בין ה-3008 ל-5008, אבל זה לא אותו רכב. יש גם שני דורות של 3008 ו-5008, כאשר הדור השני הוא הרלוונטי והמומלץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולך על הפיג'ו בגלל ש... זה פיג'ו! 

עריכה אחרונה על ידי markb205
  • רעיון טוב! 2

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, המהיר הזהיר כתב:

1. על השברולט אפי' לא הייתי מעיז לחשוב...

2. פולקסוואגן רכב לא יציב בסיבובים (אני אישית ראיתי 2 תאונות שקרו עם הרכב הזה שאיבד שליטה בסיבוב והתהפך). וגם תחזוקה די יקרה.

3. הסיאט רכב די טוב, חזק, נוח ויפה, אך איך שאני זוכר זה הגיר הרובוטי דו מצמדי כמו בסקודה, מה שצריך לחשבן החלפת מצמדים כל 80,000 ק"מ בערך.

4. ה3008 יפה נוח וחזק, אבל פג'ו...

 

אם מציאותי לעלות קצת יותר את התקציב לכיון ה120,000, הייתי הולך על הראב 4.

צירפתי קישור לכתבה ממידרג, תראי את ההפרשים באחוזים, ועד כמה הראב 4 עוקפת את כולם.

https://www.midrag.co.il/Expanel/Question/232

 

מידרג.PNG

1. שברולט היא אופציה לא רעה כאשר לוקחים בחשבון את צריכת הדלק, גימור הפנים שאינו איכותי ומוכנים לחיות עם רכב אשר תוכנן בארה"ב לטוב ולרע.

2.תסלח לי אבל שטויות ללא ביסוס עובדתי , את עלות התחזוקה ניתן להוריד משמעותית בטיפולים אצל מוסכים מורשים ולא ברשת היבואן.

3. גם בטיאגון יש את הגיר שיש באטקה ..., אשמח לביסוס עובדתי שנדרשת החלפת מצמדים כל 80K, אצלנו בחברה ננהגו רכבים עם הגיר הזה הרבה מעבר ל 80K ללא שום בעיה ואו החלפות אלא עדכון תוכנה בלבד.

4.תסלח לי אבל אם אין לך מושג על מה שאתה מדבר , 3008 \ 5008 רכבים מעולים, התגובה שלך מתאימה יותר לשנות 90 - 2000 , רק מה דברים השתנו ... מאוד.

 

באופן אישי , 3008 עם מנוע דיזל בגירסאת הפרימיום, רכב לא פחות ממעולה.

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

2 - לא יודע איפה ראית את זה. נניח שאתה צודק.

3 - אורך החיים של המצמדים תלוי באופי הנסיעות. אי אפשר להגיד שמחליפים כל 80 אלף ק"מ, כי יש כאלו שמחליפים מצמדים גם כל 30-40 אלף ק"מ ויש כאלו שמחזיק להם גם 150-200 אלף ק"מ.

אגב, כל הסיפור של המצמדים מסתכם בסביבות 3000-3500₪ מחוץ למוסכים המורשים של היבואן ככה שלא צריך לעשות מזבוב מפיל.

4 - ו? אז? "אבל פג'ו", אז מה? ומה רלוונטי החבר שלך שקנה 5008 ומאוכזב? אמנם יש הרבה משותף בין ה-3008 ל-5008, אבל זה לא אותו רכב. יש גם שני דורות של 3008 ו-5008, כאשר הדור השני הוא הרלוונטי והמומלץ.

מתי מתחיל הדור השני של פיגו 3008? 2016 או 2017?

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

1. שברולט היא אופציה לא רעה כאשר לוקחים בחשבון את צריכת הדלק, גימור הפנים שאינו איכותי ומוכנים לחיות עם רכב אשר תוכנן בארה"ב לטוב ולרע.

2.תסלח לי אבל שטויות ללא ביסוס עובדתי , את עלות התחזוקה ניתן להוריד משמעותית בטיפולים אצל מוסכים מורשים ולא ברשת היבואן.

3. גם בטיאגון יש את הגיר שיש באטקה ..., אשמח לביסוס עובדתי שנדרשת החלפת מצמדים כל 80K, אצלנו בחברה ננהגו רכבים עם הגיר הזה הרבה מעבר ל 80K ללא שום בעיה ואו החלפות אלא עדכון תוכנה בלבד.

4.תסלח לי אבל אם אין לך מושג על מה שאתה מדבר , 3008 \ 5008 רכבים מעולים, התגובה שלך מתאימה יותר לשנות 90 - 2000 , רק מה דברים השתנו ... מאוד.

 

באופן אישי , 3008 עם מנוע דיזל בגירסאת הפרימיום, רכב לא פחות ממעולה.

 מה צריכת דלק של השברולט?

והאם רמת גימור אקטיב בפיג'ו היא רמה מבוקשת כי פרימיום זה מעל לתקציב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@hosamz

מאיפה שלפתה את השטות הזו שהדיזל עדיף?! תפסס את דבריך,

 

בינתיים המנוע היחידי מכל חבורת המנועים של PSA עם 0 תקלות זה ה1.6 בנזין החל מה165 כ"ס ומעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...