Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 60K - דיילי אך כייפי


noamn111
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

כולם חושבים שרכב שעבר טיולים או מסלול זה רכב בעייתי. שמטפלים ברכב כמו שצריך גם רכב שנסע במסלול יהיה לא פחות (ולעתים יותר) שמור ממי שסתם ״נתן קצת גז ברמזור״. הרכב שלי ננהג במסלול לעתים ולפי כך הוא מטופל ברמה הכי גבוהה שיש כולל שמנים, נוזלי בלמים, וחלקים אחרים לרכב דווקא כדי שיתנהל למופת ולא יהיו תקלות. אני כרוכש הייתי מעדיף לרכוש  רכב שחווה מסלול ואני יודע שהוא ללא בעיות תחת עומס, מאשר אחד שננהג מפה לשם ולא יודע, והופ יום מסלול ראשון נורות מתחילות להידלק כמו עץ כריסטמס. 

בלי קשר בארץ אנשים ישקרו ״הרכב שימש לנסיעות של סבתא״ שבפועל זימברו אותו בכל הזדמנות. אדם כזה לרוב גם לא מטפל ברכב כיאות.  

לכן לא ממליץ לפסול. שאתה רוכש רכב לא פחות חשוב הרכב שאתה רוכש, מהאדם שממנו אתה רוכש. לכן לעולם לא היותי רוכש רכב יד 2 מסוכנות כל שהיא. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 16.5.2021 בשעה 08:59, o.r כתב:

 

אנשים בארץ מקטלגים את הסיוויק כמשפחתית ספורטיבית, כשבמציאות אין בה שום ניצוץ ואפילו הכי קטן של ספורטיביות.

מרגשת כמו קורולה.

זה כבר בעיה ... 

 

בתאריך 16.5.2021 בשעה 10:38, Doron_Z כתב:

אני חושב שהגזמתם עם התיאור של ה 208 כרכב שכל כך ברור שכל מי שקנה אותו קרע אותה במסלול ויוצא לטיולים כל חייו. זה כן רכב נוח ומפנק יחסית לקטגוריה והקהל שלו פחות "ערסי" נגיד מקהל הלקוחות של קופרה (נגיד) שם בהחלט הייתי יוצא מנקודת הנחה שבטוח חגגו על הרכב במיוחד אם זה בנאדם צעיר. 

 

הייתי בבירורים על הרכב הזה לא מעט זמן, גם אנשים מבוגרים שרוצים להרגיש קצת צעירים קנו אותו, הרבה אנשים שלא ראו איתו לעולם מסלול וסתם נסעו איתו בבוקר לעבודה וקצת נתנו גז ברמזור. 

 

בקיצור זה לא רכב שהוא כזה הארדקוריסטי ומכונת מלחמה שמובן מאליו שכמעט כל הקהל שלו אלה חיות מסלול קשות או במינימום תופרים נס בכל סופ"ש (בניגוד לרכב ייעודי יחסית כמו הברז) , בגלל זה המלצתי עליו כדיילי, הוא ממש סבבה ומפנק למשתמש הממוצע ועדיין ספורטיבי מעל ומעבר למה שהוא מבקש אבל כמובן שכן צריך לחפש טוב אקזמפלר שמור, זה עדיין לא טויוטה יאריס, צריך להפעיל סינון כבד בהרבה מהרכב הממוצע. 

רובם מעל התקציב לבנתיים ... רוצים עליהם 70 75 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 16.5.2021 בשעה 04:29, Ido12 כתב:

 

 

גם אני חפשתי 208gti בישביל חבר,והיו כמה שהלכתי לראות והיו שבורות(שנת 2016)

 

אם אתה מוצא אחת שמורה,זה הרכב הכי ספורטיבי שיש בטווח מחיר שלו ונוח ליום יום.

שוב אני ממליץ אבל לעלות קצת בשנתונים ולמצוא אחת טובה עם היסטוריית טיפולים במוסך טוב. 

אתה לא רוצה ליפול על 208 ישנה שצעיר קנה והתעלל בה שנתיים וחיפף. 

כי הרכב זול ונגיש לצעירים,לא כל מי שאוהב לנהוג חזק מטפל כמו שצריך. 

 

אם אתה יכל לעלות תקציב תלך על 2017,עם קמ נמוך. 

אתה מאוד תהנה מהרכב הזה ושווה מתיחה בתקציב,לא מבין איך אפשר לרשום לאון 1.4 או אאודיa1  ביחד עם הפיגו. 

אם אתה מתכוון ביחסית ספורטיבית לרכב שנראה טוב(טעם אישי)זה משהו אחר. 

 

 

לדעתך היית מעדיף לקנות את המיטו תלתן שנתון 2012 בערך ב35 אלף  

מיטו 155 שנתון 2010 ב27 אלף

או להשקיע יותר ולרכוש פיגו 208 gti שנתון 2013 ב 50 אלף

 

זה השנתונים שאני יכול להגיע אליהם מבחינת התקציב שהוא בערך 50 אלף 

המיטו מושכת אותי מבחינת הצורה היא פחות נראית מכונית סטנדרט מהפיגו

אבל הפיגו יותר חזקה וחדישה

ןלכן ההתלבטות 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו יש איתה כמה קטעים עד כמה שידוע לי

התילתן עוד איכשהו אפשר לומר שהיא ספורטיבית אבל מבחינת אמינות יש לך מספר דברים שיכולים לעלות לא מעט- הגה שננעל(חיישן או משהו כזה- אבל ממה ששמעתי תיקון באיזור ה3-4K), ומולטי איר שזה יכול להיות מאוד יקר לתיקון.

הדגם של ה155 הוא ללא מולטי איר אז בהקשר הזה אמור לתת קצת יותר אמינות אבל עניין ההגה עדין קיים + הוא לא באמת ספורטיבי אולי קצת "חמים"

 

הGTI תהיה עדיפה אבל עדיף למתוח מעט את התקציב

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, ik3 כתב:

המיטו יש איתה כמה קטעים עד כמה שידוע לי

התילתן עוד איכשהו אפשר לומר שהיא ספורטיבית אבל מבחינת אמינות יש לך מספר דברים שיכולים לעלות לא מעט- הגה שננעל(חיישן או משהו כזה- אבל ממה ששמעתי תיקון באיזור ה3-4K), ומולטי איר שזה יכול להיות מאוד יקר לתיקון.

הדגם של ה155 הוא ללא מולטי איר אז בהקשר הזה אמור לתת קצת יותר אמינות אבל עניין ההגה עדין קיים + הוא לא באמת ספורטיבי אולי קצת "חמים"

 

הGTI תהיה עדיפה אבל עדיף למתוח מעט את התקציב

 

למתוח את התקציב וללכת על הgti? 

כי הבנתי שברגע שהחליפו משאבת דלק שזה הבעיה העיקרית לפני המתיחה

לא אמורה להיות בעיה ברכב 

או שיש עוד דברים שלפני המתיחה 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע גם עבר שדרוג, לא שה200 גרוע- לא שמעתי עליו תלונות והוא משמעותית עדיף מהגרסה הישנה של ה156 שעליה נשמעות רק קללות😂(ה156 לא היה בGTI בשום שלב למען הסר ספק) 

להבנתי אבל המנוע לאחר המתיחת פנים עבר שיפורים קלים נוספים וההבדל הוא לא רק 8כס

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב208 אחרי המתיחת פנים עבר שינויים פנימים,והוחלפו חלקים זה לא רק עדכון תוכנה קטן. 

 

אני לא הייתי קונה פיגו עם המנוע 200 כח סוס וגם השוק שלה מת לחלוטין. 

אחרי המתיחת פנים השוק לא רע בכלל. 

לא הייתי קונה ספורטיבית ישנה,אז לא ממליץ אלפא בת עשור. 

 

הייתי מחכה להעלת תקציב למינימום 208 שנת 2016 אחרי מתיחת פנים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, Oriel88888 כתב:

 

למתוח את התקציב וללכת על הgti? 

כי הבנתי שברגע שהחליפו משאבת דלק שזה הבעיה העיקרית לפני המתיחה

לא אמורה להיות בעיה ברכב 

או שיש עוד דברים שלפני המתיחה 

יכול להיות שאני טועה, אבל לפי מה שאני הבנתי הבעיה של המשאבה לא נפתרת ברגע שמחליפים אותה, כי אין לה מק"ט חדש.

תברר לעומק אם קריטי לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...