Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש בעיה בקנית מאזדה 3 2012 עם 200000 ק״מ?


Yuri Abaev
 שיתוף

פוסטים מומלצים

יש בעיה בקנית מאזדה 3 2012 עם 200000 ק״מ?
לפי מה שאני מבין הרבה תיקונים יקרים מגיעים בסביבות ה200,000 ק״מ
מה עוד חשוב לדעת כשקונים רכב עם קילומטראז כזה גבוה?

וכמה ק״מ רכב כזה חי?

עריכה אחרונה על ידי Yuri Abaev
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למאזדה זה לא הרבה. אם טופל בזמן לא יהיו בעיות מיוחדות בגדול זה רכב אמין מאוד.

ליסינג/השכרה לשעבר זה יותר חמור.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סלע כתב:

למה בכלל להתעסק עם ק"מ כל כך גבוה?

מי מבטיח לך שרכב עם קילומטראז' נמוך יהיה במצב יותר טוב?

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח 2 רכבים , אותו סוג מאותו שנתון.

אחד עם 100000 ק"מ ואחד עם 200000.

למי מהם יהיה בלאי גדול יותר?

ועוד מאזדה 3, פחות או יותר אחת המכוניות הכי נפוצות על הכביש.

למה להתעסק מלכתחילה עם ק"מ מטורף כזה.

לא ברור לי.

  • רעיון טוב! 1

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, סלע כתב:

למי מהם יהיה בלאי גדול יותר?

חסרים נתונים.

האם שניהם טופלו בזמן ובחלפים איכותיים?

מה אופי הנסיעות של שניהם? האם הרכב שנסע 200 אלף ק"מ נסע בעיקר מחוץ לעיר והרכב שנסע 100 אלף ק"מ נסע בעיקר נסיעות קצרות בעיר עם מנוע שלא הגיע לטמפטורת עבודה כמעט אף פעם?

האם רכב אחד עבר חיים יותר קשים מסיבה כלשהי? (נניח נהג שלא מרחם על הרכב ויוצא מכל רמזור כשהוא רומס את הדוושה לרצפה)

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 אק"מ לרכב בן 9 הוא לא נורא, מעל הממוצע אבל לא קילומטרז זוועתי. באיזור ה22 אק"מ בשננה, סביר.
100 אק"מ ומטה יהיה גם קשה למצוא יחסית, לא בלתי אפשרי אבל לא הכי קל.

 

יותר חשוב לבדוק את היסטוריית הטיפולים, לראות איך הרכב, אם הכל במקום, בלי דברים מרשרשים, צלילים כאלה ואחרים, אם הרכב מתנהג כמו שצריך.

אם הכל הכל תקין, 200 אק"מ לא יהיה סוף העולם כנראה, קח בחשבון שבהתאם לנסועה שלך יהיה אולי קשה למכור.

אם יש לך נסועה נמוכה מאוד, הקילומטרז' לא אמור להפריע יותר מידי.

אם יש לך נסועה גבוהה, אולי שווה לשקול כיוון אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, MarcNL כתב:

100 אק"מ ומטה יהיה גם קשה למצוא יחסית, לא בלתי אפשרי אבל לא הכי קל

דווקא מפחיד אותי שאם זה 100 יש סיכוי שזייפו קילומטראז׳.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום רושמים בזמן הטסט את הקילומטרז על הספידומטר.

תבדוק את רשיון הרכב מול הקילומטרז שמופיע עכשיו על השעון ותראה אם זה הגיוני.

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לשנות ברשיון?

זה מודפס והטסטר רושם את זה בכל טסט.

אם אתה אומר לי שהטסטר מושחת והמכון מושחת- לזה אין לי פתרון.

 

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן במכון טסטים יש בוחנים עם תקן. הם נכנסים למחשב של משרד הרישוי ורושמים איזה ק''מ שהם רוצים. אתה הולך מוציא כפל רישיון ומעודכן הק''מ שהוא רשם. אני מכיר סוחר שעושה את זה קבוע. כמובן שהוא משלם על זה ושומר על סודיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...