Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לנד רובר דיפנדר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דיסקו תסלח לי,

אבל הג'יפ מדרכות/נחל זרזיף הזה ממש לא הדפנדר שאני מכיר משנות ה-90.

 

תזכורת:

Six of the best off-road 4x4 modifications

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

"כל הכבוד" ללנד רובר, שהפכו את הדיפנדר לריינג' רובר בעיצוב רטרו מגניב ויפה.

 

זה רכב איכותי, סופר טכנולוגי, לדעתי גם יפה ומעוצב טוב - ושלא תבין לא נכון, דיסקו, הבנו היטב וכתבת מאוד ברור שיש לו את יכולת השטח - אבל הוא לא הולך לראות שטח.

אני מסכים לחלוטין עם פאלו, זה ממש H2 מודרני עם ההתאמות הנדרשות מבחינת קהל היעד.

 

אני מחכה לברונקו...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב של הרכב מגניב רצח, שאפו למעצבים של לאנדרובר, שיחקו אותה בגדול.

 

רק שאלה בתור מי שלא מבין כלום בשטח, אומנם זה יכול להרשים מאוד באותו מובן שטסלה קיצונית מרשימה מאוד מבחינת תאוצות ומהירות, אבל זה לא מוריד מהכיף כל הקלות הזו וחוסר הפידבק? שאפשר בהגזמה לשתות תה ועוגיות בזמן שהרכב עושה שם פעלולים?

 

או שבשטח אין בכלל אלמנט כזה של פידבק והישגיות/פאן מהתהליך והמטרה היא נטו לטייל בכמה שיותר קלות וללא מאמץ?

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של האוטו שהוא גם יפה מדי, גם ובמיוחד יקר מדי מכדי שיימצאו רבים שבאמת יבדקו אם הוא גם יודע לקיים את מה שהוא מבטיח. סוג של מקבילה מוטורית לרולקס סבמרינר, שגם הוא יפה ויקר, אבל לא באמת קונים כזה בכדי שאפשר יהיה לראות את השעה בעומק רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיפנדר הזה מעצבן אותי ממש.

אני מתחיל בזה שלא נסעתי בו מ"מ, אז אני לוקח את המסקנה של דיסקו שהוא עילוי בשטח כנקודת מוצא.

 

דבר ראשון - מי צריך כאלו מידות צמיגים מופרכות ברכב שטח? שמתם ברקסים גדולים? אז קחו את מידת הג'אנט המינימאלית ותשאירו כמה שיותר בשר בחתך הצמיג. זה אוטו ש(לפחות בתיאוריה) מיועד לשטח לעזעאזל. מה יש לג'אנט 20" לחפש בו?

הלאה. בשטח יש אבנים ושיחים ששורטים כל מה ששריט. למה בשם השם אתם צובעים את מרכז הפגוש בצבע שהוא לא שחור?? אתם יודעים כמה זה מתסכל ומכוער לנסוע עם קילוף צבע באמצע הפגוש של השש מאות ומשהו אלף שקל הזה?

מתחת לספי הדלתות - בתחתית המרכב - יש איזה כיסוי עלוב , מעין מגן רפש לכל אורך הבודי, שנראה שיתפרק במטרים הראשונים בשטח. 

חלל הנוסעים עמוס בפלסטיק דק עם טקסטורה של דמעות אלומיניום. נראה רע ומרגיש נורא. 

 

יש גם כמה דברים חיוביים בו אבל לא מגיע לו.

הלכתי לשתות כוס מים

 

 

 

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף לYNV.  נראה כאילו לקחו דייר רחוב ועשו לו מייקאובר, אבל זה עדיין הוא. עיצוב מזעזע ולא פונקציונלי.

הייתי שמח לראות אותו עולה על גבעת פודרה, בשיפוע צד או בסיטואציות פחות סימפטיות שניתן להיקלע אליהן. 

אני לא מבין איך אפשר לקחת את שמו של הדיפנדר הקדוש ולייצר את זה.

סעמק.

בא לי אחת.

כמה אמרת? 470 אלף?

סעמק.

  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

נכשלתי בכתיבת המבחן אם זה הסייפא של הדברים שרשמת. 

 

לא בשבילי, בכלל לא.

אני אני צריך לתאם עם היבואנית עוד יום עם הדיפנדר החדש, ולקחת אותך איתי. בשבילך, לא בשבילי. 

 

אני לוקח מהכתבה את העובדות, לא את הטעם האישי של הכותב.

 

יש לי מעט מאוד ניסיון בשטח, עם סופה שכורה, עם גג ברזנט ודרכים קלות (זכור לי ״מעלה נוח״ או משהו כזה). משהו כזה, היה מעניין. לשבת במזגן ברכב של 700 (פאקינג) אלף שקל ולראות איך המחשב עולה לבד... לא מעניין. רכב של שתיים וחצי טון, על הכביש, לא מעניין. העיצוב זה עניין של טעם. לפחות הוא שונה.

בגדול, אוטו לא מעניין.

בחצי כסף אפשר לקנות משהו אמין (בהתחשב בזה שלנד רובר זה בערך היצרן הכי פחות אמין עלי אדמות), כמו ג׳נסיס. לקבל מכונית סלון סופר מאובזרת (כן, יש גם הקרנה של הסמל מהדלת לרצפה), נוחה, גם הרבה יותר מהירה, גם הרבה פחות מסורבלת. בהפרש אפשר לקנות רכב שטח אמיתי, כזה שלא תפחד לנהוג אותו בשטח.

הדיפנדר הוא בסה״כ עוד מוצר אקססורי לאנשים שיש להם מספיק כסף לקנות אקססורי ב-700 אלף ש״ח. שיהיה להם לבריאות. 

אני לא קונה אקססוריז, גם לא במאה שקל.

לפני 38 דקות, yohai71 כתב:

הכל שאלה של מיתוג. הרכב הזה לא היה מעלה שום טענות ואולי להפך, היה זוכה לשבחים על ה"מקוריות" אם רק היו קוראים לו דיסקברי.

 

פעם גם דיסקברי היה רכב שטח, עם גימור פנים ברמה של מיני-מטרו (לא כמליצה, הם באמת חלקו חלקי פנים). היום כבר לא זוכרים מה היה, פעם, דיסקברי.

בפעם אבא שלי שכר אחד לסופ״ש, לעשות קצת נהיגת שטח קלה, במכתש. כשהחזיר לסוכנות ביקש זיכוי על החיוב שעשו על זה שהיה סלולרי בילט-אין ברכב, כי אין קליטה במכתש. הלצה כזו. בסוכנות ההשכרה החווירו, ורצו לבדוק אם התכשיט בסדר. לא האמינו שמישהו ייקח רכב שטח, לשטח.

 

  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלחתי לכולכם, אתם מחולים. 

אם שמתם לב במבחן רשמתי שקודם תגדירו לעצמכם מהו דיפנדר, ולפי ההגדרה הזו תשאלו אם החדש אכן דיפנדר. 

מישהו מהעיתונאים הגדיר אותו כ'דיסקברי 6'. זה היה לי בראש איפשהו כל המבחן, וזה הכי רחוק מדיסקברי 6. ההגדרה הזו היא לא יותר מסיסמא קליטה ומגניבה, שאין מאחוריה דבר. 

הדיפנדר החדש הוא לא דיסקברי 6, הוא לחלוטין דיפנדר לדעתי, והתפתחות ראויה מהגרוטאה הקודמת. 

האם הוא תכשיט? 

גם לנדקרוזר סהרה ברמת השרון הוא תכשיט, אבל אף אחד לא זוקף את זה לחובתו. אותו דבר הדיפנדר. הוא תכשיט, אבל כזה שיש לו קבלות.

על הדיסקברי 5 פחדתי בשטח. על הדיפנדר לא. 

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה לא באמת קשור לנושא עצמו אבל...אני מתקרב בגילי לקראת העשור השישי לחיי ולכן זוכר היטב מנוע טורי עם משאבת מים בצד אחד, מפלג בצד השני, כבל קלאץ' שמחובר למנוף והכל בתא מנוע מרווח ונגיש...הייתי בעבר הרחוק מכונאי רכב ולכן מנקודת מבטי (ושל אחרים שהם חובבי רכב, אתגרים ובעלי ידיים טובות) רכב שטח/אתגרי צריך להיות כזה שכאשר נגרמת תקלה, פותחים מכסה מנוע, הכל גלוי שם לעין, יש גישה נוחה למערכות פשוטות ובקיצור, רוב התקלות מתוקנות או לפחות מאולתרות וניתן להגיע למוסך או הבייתה.

 

כאן....גם מוסך מתמחה עם ציוד של המאה ה-22, מיטב המוחות ומיטב המחשבים שישתפו פעולה יחדיו, יתקשו לאתר תקלה, לאבחן ולתקן אותה (ובלי לפרק חצי רכב או להוציא מנוע, גיר ואת הנשמה...) ולכן זו באמת שאלה, האם עם הדבר המרשים הזה אני מוכן לחצות את אפריקה מבלי להסתכן בתקיעה במרכז המדבר? לא בטוח..

  • מעניין 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קל מאוד להגדיר מה היה ׳דיפנדר׳.

רכב שטח בסגנון של פעם, שנבנה כמו פעם, ונועד לתת לך הרגשה של פעם.

 

אבל בו נשאל ככה, אתה רואה מישהו חוסך בחריצות שקל לשקל, כדי לקנות את רכב-שטח החלום שלו, הדיפנדר החדש, כמשומש, כדי לעשות בו שימוש בשטח?

עכשיו תשאל עוד פעם את אותה שאלה, על הדיפנדר האמיתי.

 

יואב, לא היית שם על האוטו הזה שקל שלך, גם אם הוא יעלה רבע (עוד ארבע שנים).

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, falou כתב:

אבל בו נשאל ככה, אתה רואה מישהו חוסך בחריצות שקל לשקל, כדי לקנות את רכב-שטח החלום שלו, הדיפנדר החדש, כמשומש, כדי לעשות בו שימוש בשטח?

עכשיו תשאל עוד פעם את אותה שאלה, על הדיפנדר האמיתי.

 

יואב, לא היית שם על האוטו הזה שקל שלך, גם אם הוא יעלה רבע (עוד ארבע שנים).

 

להיפך,

על הדיפנדר המקורי לא הייתי שם שקל. היה לי. זה חרא רכב. 

על הדיפנדר הזה, עוד ארבע שנים, אם יגלה אמינות טובה, וואוו...כן!!! 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, falou כתב:

 לשבת במזגן ברכב של 700 (פאקינג) אלף שקל ולראות איך המחשב עולה לבד... לא מעניין. 

 

מחזק

גם לי אין הרבה ניסיון בשטח.

שנתיים נהיגת האמר כחייל בסדיר , ועוד כמה טיולים פה ושם, עם חברים, שבחלקם גם נהגתי פה ושם. 

חלק גדול מההנאה בטיול שטח, בעיניי, הוא ביכולת להרגיש, כנהג או כנוסע, שהרכב מתאמץ כשהוא עולה מדרגה או מעלה או מכשול. לשבת בתוך מזגן בנינוחות, כשהרכב מגהץ את המכשול כאילו היה אספלט שנכבש אתמול, מפספס בעיניי את אחת המטרות של טיול שטח. 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

על הדיפנדר הזה, עוד ארבע שנים, אם יגלה אמינות טובה, וואוו...כן!!! 

 

דאג דמורו כבר עשה איתו ROAD TRIP של 6000 מייל, מתוכם 600 מייל בשטח, הוא מחזיק גם בדיפנדר הישן, ואומר שמבחינת יכולות זה רמה אחרת לגמרי בשטח.

אז ב10 אלף קמ הראשונים האלו, הסאנרוף כבר דאג להתקלקל, וגם איזו גומיה בדלת נפלה לו בכל פתיחה.

אם זה ככה על ההתחלה, אני לא רוצה לדעת מה יהיה עוד 4 שנים, ובכלל מה יקרה כשהוא יגיע לגיל של הדיפנדרים הישנים שמסתובבים לנו בשטח בלי בעיה.

ג.נ. יש לנו 2 דיפנדרים בחניה, אולי אני משוחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

 

על הדיפנדר הזה, עוד ארבע שנים, אם יגלה אמינות טובה, וואוו...כן!!! 

 

1. כתיבה מצוינת 👍 נהנתי לקרוא.
2. כיף לראות שגם אחרי כל כך הרבה (נסיעות מבחן, רכבים בבעלות וכד'), עדיין אפשר פתאום להתאהב במשהו חדש, לסמן את היעד הבא.
3. אם האמינות שלו תהיה בסדר גמור - בשבילך זה יכול להיות דבר מצויין; לחסל את הצי ולהחזיק רכב אחד שיכול גם לקחת אותך לעבודה בכיף (ובחיסכון) ובסטייל - וגם לשרת אותך בשטח.

 

לפני שעתיים, שביט כתב:

 

מחזק

גם לי אין הרבה ניסיון בשטח.

שנתיים נהיגת האמר כחייל בסדיר , ועוד כמה טיולים פה ושם, עם חברים, שבחלקם גם נהגתי פה ושם. 

חלק גדול מההנאה בטיול שטח, בעיניי, הוא ביכולת להרגיש, כנהג או כנוסע, שהרכב מתאמץ כשהוא עולה מדרגה או מעלה או מכשול. לשבת בתוך מזגן בנינוחות, כשהרכב מגהץ את המכשול כאילו היה אספלט שנכבש אתמול, מפספס בעיניי את אחת המטרות של טיול שטח. 


כשאתה צעיר, אתה עושה דאווינים ורוצה להראות את היכולת שלך בתור נהג (כי מה לעשות, צעיר הוא בד"כ גם קצת תפרן) - עד כאן, הכל נורמלי\שגרתי.

כשאתה בוגר או סתם מזדקן - יש לך מספיק תקציב לקנות את הכלי הנכון שיעשה בשבילך את העבודה ואתה תשב במזגן בנינוחות ותהנה מהיכולת של הכלי שקנית - גם זה סוג של כיף, לאפשר לעצמך לקנות כלי עם יכולת מדהימה (ואם תשוואה את זה לדברים אחרים: גם אתה לא יושב היום עם וונטילטור באוטו ומשפריץ על עצמך מים, אתה מדליק מזגן נכון ?). 

 

לפני 50 דקות, EliC25 כתב:

דאג דמורו כבר עשה איתו ROAD TRIP של 6000 מייל, מתוכם 600 מייל בשטח, הוא מחזיק גם בדיפנדר הישן, ואומר שמבחינת יכולות זה רמה אחרת לגמרי בשטח.

אז ב10 אלף קמ הראשונים האלו, הסאנרוף כבר דאג להתקלקל, וגם איזו גומיה בדלת נפלה לו בכל פתיחה.

אם זה ככה על ההתחלה, אני לא רוצה לדעת מה יהיה עוד 4 שנים, ובכלל מה יקרה כשהוא יגיע לגיל של הדיפנדרים הישנים שמסתובבים לנו בשטח בלי בעיה.

ג.נ. יש לנו 2 דיפנדרים בחניה, אולי אני משוחד


סאנרוף שהתקלקל או גומיה שנפלה בדלת לא צריכים למנוע ממך לקנות רכב שאתה חפץ בו. אם זה מה שיגורם לך לדלג הלאה לדגם אחר - סימן שאתה לא נמצא בכיוון הנכון. גומיות מתפרקות בדלתות גם לא הפילו את הפוקוס המהוללת, היה זה הגיר (כפול המצמדים) והטיפול הכושל של היבואן, וברכבי נישה כמו הדיפנדר וכד' - זה עניין זניח. ימצאו החובבים ו/או היצרן את הפתרון, סה"כ לא מדובר בקטסטרופה.
יותר חשוב במקרה של הדיפנדר זה איך יזדקנו המערכות האלקטרוניות והמכאניות שעובדות קשה.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...