Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פאביה דור רביעי - מקדימה עם כולן.


yoav911gt2
שימו לב! השרשור הזה בן 766 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, orankohn כתב:

בחום יולי-אוגוסט הלוהט המיטריה האינטגרלית לא תסייע רבות אולם גג הזכוכית יקרין חום חממה מפנק בעוד פתחי המיזוג המעודכנים בגובה הבטן לא יצליחו לקרר את ראש הנהג המתבשל.

 

 

מה לדעתך הסיכוי שדגם עם גג פנורמי יגיע לארץ? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרכבת האלים חוזרת לתחיה.

לבינתיים היא הפייבוריטית שלי מכל שאר המתחרות בקטגוריה, אפילו leg room במושב האחורי נראה שמזכיר יותר את זה של האוקטביה, בעוד המתחרות נראה שמותאמות יותר ל 1.80יסטיים ומטה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Buki כתב:

תא למטריה בדלת זה פיצ'ר שקיים בסופרב כבר מזמון דווקא נחמד שזה ירד לקטגוריה עממית. 

פיצ'ר לא חכם. התא מתחת למושב הנוסע הרבה יותר נוח כי אתה לא צריך לפתוח דלת בגשם כדי לשלוף את המטריה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה רק מה קורה כשאתה חוזר לאוטו, מקפל את המטריה ומניח אותה רטובה מתחת למושב...

 

מהתא שבדלת הרבה יותר קל לארגן ניקוז מים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב כל כך משעמם וחסר מעוף, אם לא היו אומרים לי לא הייתי מרגיש שהתחלף דור, אישית הגישה היעילה הזו של סקודה מאוסה בעיני ולמרות נתון תאוצה של 0 ל 100 בגרסת החזקה שכבר מתקרב לרמות הוט האצ' (בטח הוט האצ' של פעם) אין לי ספק שחווית הנסיעה תהיה משמימה כצפוי. 

 

מה שכן אני מפרגן על הגיר הידני שלא נזנח, נקודת אור במה שנראה כמו רכב שינוע מנקודה א' ל ב' מאוד יעיל עם כנראה תמורה טובה לכסף אך משעמם למדי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Doron_Z כתב:

העיצוב כל כך משעמם וחסר מעוף, אם לא היו אומרים לי לא הייתי מרגיש שהתחלף דור

 

 

יש קהל לא קטן של לקוחות שלא רוצים שום מהפחות בעיצוב. רוצים רכב דומה למה שהיה להם אבל חדש. 

 

לא סגור לגמרי אם אני חלק מהקהל הזה אבל בהרבה מקרים היצרנים עושים שינוי "העיקר שיהיה שונה מהדגם הקודם". 

 

וזה אכן יוצא שונה, על זה אין מחלוקת. אבל לאמור שתמיד טוב ויפה יותר מדגם המוחלף? ממש לא. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Buki כתב:

מה לדעתך הסיכוי שדגם עם גג פנורמי יגיע לארץ? 

 

יש מצב טוב שיגיע, כמו שכיום ניתן להשקיע עוד 5K ולקבל גג זכוכית לא נפתח זהה בקאמיק, ובסקאלה ספורט יש גג זכוכית אטום גם כן כחלק מאבזור גרסת הספורט אאל"ט.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Buki כתב:

השאלה רק מה קורה כשאתה חוזר לאוטו, מקפל את המטריה ומניח אותה רטובה מתחת למושב...

 

מהתא שבדלת הרבה יותר קל לארגן ניקוז מים. 

מעדיף שיטפטף קצת על השטיח מהמטריה מאשר שיטפטף עליו ממני.

 

 

לפני שעה, Doron_Z כתב:

העיצוב כל כך משעמם וחסר מעוף, אם לא היו אומרים לי לא הייתי מרגיש שהתחלף דור, אישית הגישה היעילה הזו של סקודה מאוסה בעיני ולמרות נתון תאוצה של 0 ל 100 בגרסת החזקה שכבר מתקרב לרמות הוט האצ' (בטח הוט האצ' של פעם) אין לי ספק שחווית הנסיעה תהיה משמימה כצפוי. 

אישית דווקא מעדיף רכבים אנמיים ולא בולטים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Buki כתב:

מה שנחמד לדעת וכנראה שאין סיכוי שיגיע לארץ, זה שכל המנועים בהספק עד 100 כ"ס מוצעים רק עם תיבה ידנית, יש עדיין מנוע אטמוספרי 1.0MPI בהספק 65 או 80 כ"ס ומעליו מנוע טורבו 1.0TSI בשתי רמות הספק 95 או 110 כ"ס כאשר החלש גם כן זמין רק עם גיר ידני. 

אלו האופציות:

2021-05-05_23-13-30.png.322a63b570a7a045c84a461b622959c7.png

 

תמיד נגשים למקומיים שיש להם גישה ראשונים :mm_cool:

 

 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי בול בפוני.

 

כבעלים לשעבר של פאביה אני יכול לומר רק מילים טובות- מרווח, זריז, אמין, חסכוני ואפילו ממש כיפי לנהיגה.

 

אני בשעתו קניתי את הדגם הידני במבצע של "חבר" במחיר סביר ביותר (76 אש"ח) כאשר

כל הסופר מיני האוט' היו בסביבות ה-90 אש"ח.

 

אם צמפיון ישמרו על תמחור אטרקטיבי (לפחות לדגם הידני) זו אחת האלטרנטיבות הכי טובות שיש היום למי שמחפש VFM.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 9 שעות, איש חדש כתב:

למרות שהרעיון של מקום למטריה בדלת הוא טוב,

לדעתי מבחינה שיווקית, לא נכון לשים על זה דגש, ההרגשה של הבנדאם היא, שכשכולם ילכו בגשם, אני ישב באוטו מוגן.

ולא אני ילך עם מטריה ממותגת.

 

 

מבחינה שיווקית, כולם ירוצו לאוטו שלהם בגשם או ירטיבו את השטיחים של המכונית עם המטריות שלהם אבל אתה עם הסקודה תלך בפנאן ברחוב עם מטריה ממותגת וכשתגיע לרכב תשלשל אותה בדלת ותיסע משם באלגנטיות.

תכלס זה אחלה פיצ'ר.

קצת סטיה מהנושא של הפאביה אבל עדיין קשור למכוניות וחורף, למה לא מספקים יותר רכבים עם שטיחי פלסטיק קשיחים עם שוליים מוגבהים? זה הכי נח בעולם בחורף, אתה נכנס לאוטו עם בוץ וגי'פה בלי לדאוג לכלום. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, ocsi4u כתב:

אלו האופציות:

2021-05-05_23-13-30.png.322a63b570a7a045c84a461b622959c7.png

 

 

 

 

ההבדל בין גרסת 65 ל 80 כ"ס זניח ביותר ולא מובן האמת מדוע צריך את שתיהן. 

 

בעצם אני יודע מדוע צריך, בשביל ליצור עוד מדרגה במבחר הגרסאות ולמכור את גרסת ה 80 כ"ס ביותר יקר, כי על הנייר 80 נראה הרבה יותר טוב מ 65. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 766 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...