Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה עקרונית קניית רכב: בעדין של היום האם קיים סיכון לקנות רכב שהוא לא היברדי או להפך


aviv11980
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

מבחינה כלכלית:

 

נגיד רכב חדש לא היברדי - רק בנזין  עלות 160 אלף שקל בעוד שנה שנתיים אין סיכוי שהן יקרסו במחיר עקב ביקוש ירוד

 

תודה,

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ ייקח זמן (הרבה מאוד לדעתי) שרכבי בנזין יהיו לא שימושיות ו המחיר ירד לרצפה.
תקנה ו תשכח.



Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

הכל זה הערכות וניחושים כמובן,  להערכתי אם אתה קונה רכב בנזין מבוקש ומתכנן להחזיק בו  שלוש עד חמש שנים אתה לא צריך לדאוג מדי מבחינת ביקוש בשוק, אבל כמובן תהיה לו ירידת ערך גבוהה באופן כללי מהמחיר שלו כחדש. 

אם תחזיק ברכב מעל לחמש שנים מבחינת שוק יש סיכוי לביקושים נמוכים משמעותית, אבל הערך שלו גם ככה אמור להיות יחידת נמוך לעומת מחירו כחדש.

אם תכנס ממשלה שתומכת בהובלה בהפחתת זיהום דברים יכולים להשתנות לא מעט בחמש שנים ולא בעצלתיים כמו כיום.

יש ממה שאני זוכר בחיפה הצהרה על איסור כניסת לעיר רכבי דיזל בעוד עשר שנים+- (אולי לא מדייק), 

טווח חמש שנים כנראה בטוח /   5-10 שנים זה זמן של שינוי מהותי (טכנולוגיה ותפוצה, חקיקות ואישורים שיובילו לירידת ביקושים, אנשים יחששופחות מפתרון שהופך מוכח ונפוץ ושגרתי (סוללות וכאלה)/    מעל עשר שנים זה האופק החשמלי המובהק להערכתי.

בקיצור, לדעתי אם יש לך מקבילה היברידית לעומת בנזין בסביבת מחיר דומה עדיף פתרון היברידי (חסכון בדלק- תלוי בתוואי ובקמ לשנה כמובן), אבל לשנה שנתיים הקרובים עדיין ההפסד הכספי הגדול יהיה מלמכור רכב בן שנתיים ולא בגלל שהוא בנזין.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אין תשתיות טעינה מספקות וטווח ולחלק ניכר מהאנשים אין חניה פרטית בה יוכלו להתקין עמדת טעינה וגם לא יהיו בעשור הקרוב, כך שבטווח הקרוב לא צפויה ירידה ניכרת במחיר רכבים עם מנועי נזין או דיזל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב שאנשים רצים לקנות רכבים היבריידים משומשים אז אתה טועה,

מחשבה על קניית רכב היברידי משומש נתקלת בהרבה חסמים, וכולם סביב הסוללה,

1. פלאג אין וחשמלי אין בכלל מה לדבר, מי שאין לא חניה פרטית או יכולת להתקין עמדת טעינה אז אין בכלל מה לפזול לכיוונם.

2. לגבי היבריידי החיסכון הגדול זה כאשר האוטו עדיין חדש, שאתה יודע שיש לך אחריות ארוכה, כאשר אתה קונה רכב משומש אתה כבר צריך לקחת בחשבון כמה נותר לך לאחריות אם זה מבחינת הגבלת טווח זמן או קילומטראג'.

3. היום יש לא מעט רכבי בנזין מספיק חסכוניים ולכמות הנסיעה הנמוכה של חלק לא קטן מהקונים פשוט אין צורך ברכב היבריידי.

 

מה שכן, כדי שזה כן יהיה רלוונטי כמעט לכל רוכש רכב משומש, עלות הסוללות חייבת לרדת דרסטית, כי היום החלפת סוללה הרבה יותר יקרה מכמה שיפוצי מנוע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא תמיד צריך להחליף סוללה- שיפוץ תאים בסוללה זה לא דבר כל כך יקר, בנוסף יש פתרונות של אחריות לרכיבים בגיל ביניים שנותנים שקט.  מבחינתי למשל, עדיף היברידי /חשמלי לסוגיו על גיר רובוטי.

הפתרון הוא כמובן תהליכי (כמו שכבר מורידים את רמת הנגישות ברכב פרטי לקראת כניסת הרכבת קלה /מטרו שעוד לא קיימת, אבל ככה כנראה מזיזים את כיוון הפלגת האוניה ונעים קדימה )

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להחליף את הספורטאז' של אישתי, והסיבה שאני לא קונה עכשיו רכב חדש היא בדיוק בגלל שלקנות היום רכב חדש עם מנוע בנזין / דיזל זה כמו לחתום במועדון הדינוזאורים רגע לפני הפגיעה של המטאור.

ברור לי שלצרכים שלה היא צריכה רכב חשמלי מלא, או במינימום PHEV. 

מבירור על מחירי MGZSEV משומשים, הם נמכרים בני שנה עם כ 30,000 ק"מ ביותר מ 110.0 אש"ח, כשחדש פשוט עולה פחות מ 130.0 אש"ח.

 

האם המהפכה תקרה מחר בבוקר - לא.

אבל היא כבר התחילה, אל תתבלבלו לרגע. 

 

היברידי? יש לכם את זה ביותר טכנולוגיה מתה? העידן ההיברידי לקראת סיום אם לא שמתם לב. ב 1.1.22 המס על ההיברידי יעלה ל 83%. 

 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
לא תמיד צריך להחליף סוללה- שיפוץ תאים בסוללה זה לא דבר כל כך יקר, בנוסף יש פתרונות של אחריות לרכיבים בגיל ביניים שנותנים שקט.  מבחינתי למשל, עדיף היברידי /חשמלי לסוגיו על גיר רובוטי.
הפתרון הוא כמובן תהליכי (כמו שכבר מורידים את רמת הנגישות ברכב פרטי לקראת כניסת הרכבת קלה /מטרו שעוד לא קיימת, אבל ככה כנראה מזיזים את כיוון הפלגת האוניה ונעים קדימה )
 
השאלה תכלס מה יקרה בארץ לגבי ה "שיפור" סוללה.
נראה לי שאנחנו כבר יודעים טוב מאוד ש בארץ זה ישר "צריך להחליף, אי אפשר לתקן", ואם יש בעיה בסוללה ו אני צריך להסתובב בכל הארץ עד שמישהו יסכים בכלל לתקן...
תחשוב שכל העניין של הסוללה זה "חדש", בטח עכשיו זה רק יבואנים שיכולים לתקן, סתם מוסך לך תדע, ואנחנו גם יודעים איך מוסכים של יבואנים "עובדים" ברוב המקרים..

קיצר, עד ש רכב עם סוללה כלשהי יהיה משהו רגיל, אין מה לחשוב יותר מידי לגבי לא לקנות רכב בנזין לדעתי.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, yb כתב:

יש ממה שאני זוכר בחיפה הצהרה על איסור כניסת לעיר רכבי דיזל בעוד עשר שנים+- (אולי לא מדייק), 

לא בעוד 10 שנים אלא לפני למעלה מ-3 שנים. אבל האיסור הוא על כלי רכב מעל 3.5 טון והדרישה היא לתקן יורו 4 ומעלה, שהוא תקן מ-2005. מה שמעיד על הדרגתיות התהליך.

 

לגבי בחירה ברכב שהוא כן או לא היברידי - סה"כ כלי הרכב ההיברידיים מהווים עדיין, אאל"ט, משהו בסדר גודל של 15-20% ממכירות רכב חדש בישראל, כלומר למעלה מ-80% הם רכבי מנוע בערה פנימית בלי רכיב של הנעה חשמלית. 

 

לא הייתי מנסה לנחש מה יקרה עם מחירי רכב בעוד 5 שנים, אבל נראה לי שהם יושפעו מהדרישה לדגם מסויים יותר מאשר מהשתייכותם לקבוצת ההיברידיים או קבוצה אחרת. אל תשכח שמרבית ההיברידיים מגיעים משני יצרנים שתוצרתם מבוקשת מאד עוד מלפני שההיברידיים היו נפוצים בארצנו - טויוטה ויונדאי\קיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני רואה את זה, אם יתנו לכוחות השוק באופן טבעי לעשות את שלהם אז אתה יכול להיות רגוע לפחות לעשור הקרוב מבחינת הביקוש לרכב בנזין, התהליך יהיה איטי מאוד.

 

הבעיה היא שאם זה לא יהיה תלוי בכוחות השוק אלא זה יכפה מלמעלה, כמו למשל ממשלה שתחליט שרוצה להפוך את ישראל לנורבגיה ולהלחם חזיתית ברכבים כאלה עם אגרות שונות (נוספות על הקיים) והגבלות דרקוניות (כמו למשל חוסר יכולת להכנס לערים אלא רק בתשלום גבוה או תשלומי חנייה גבוהים על רכב בנזין וכו׳) אז אין ספק שדבר כזה יאיץ מאוד את הכל ואנשים ימהרו בפאניקה להפטר מרכב הבנזין שלהם.

 

אישית אני מקווה שהתסריט הזה לא יקרה אבל באקלים הפוליטי של היום אי אפשר לדעת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יקרה בוודאות,

אני יכולה לזרוק כך מהר 3 סיבות שבטוח ימנעו אולי מ80% מהנהגים וזה:

1. לא כולם יכולים לקנות רכב חדש ועוד חשמלי.

2. טווח נסיעה לא יתאים לרוב הנהגים.

3. ועמדת טעינה, ללא ספק שלרוב המדינה אין בתים פרטיים/דירות פרטיות עם חניה בטאבו ועוד נגישה להתקנת עמדת טעינה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...