Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שופרסל יהפכו אותי לקונספירטור - שינוי זמן אספקה באתר כי לא סופק לי מוצר בזמן הנדרש


Mech Morphix
שימו לב! השרשור הזה בן 1080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

שלום עליכם, אני רוצה להוסיף שרשור בכיינות לערימות שכבר יש כאן, כדי שלא יהיה משעמם. אבל זה משהו שלא קרה לי אף פעם.

 

בתאריך 20/4 הזמנתי גזיבו כדי להוסיף פינה מוצלת לכלבים בגינה, בעמוד המוצר צוין שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים. מצרף תמונה (מהמייל אישור הזמנה)

 

 

עד אתמול לא הגיע, לא יודע כמה זמן עבר כי אני לא רוצה להיות קטנוני, אבל יותר מ7, עד כאן סבבה. אתמול היה צריך להגיע אליי משלוח קניות (groceries) אך הוא סופק ללקוח אחר וקיבלתי שיחה מנציג שירות מאוד נחמד (באמת) שהסביר שקרתה טעות ואמר שהמשלוח יגיע שוב היום. ביקשתי ממנו אם יוכל לבדוק לי מה קורה עם הגזיבו על הדרך, ואמר כי הוא לא חלק מהשירות לקוחות הזה אבל יעשה מה שיוכל. הקליד כמה מספרים למחשב ואמר "כן אני רואה שעבר יותר מ7 ימי עסקים..." (מוקלט!!) ואני משאיר לשירות לקוחות הרלוונטי פניה והם צריכים לחזור אליך מחר. אמרתי בסדר. היום בבוקר השארתי פניה באתר דרך המייל, כעבור כמה שעות קיבלתי את המייל הבא:

 

"

יותם שלום ותודה על פנייתך.
ניתן לראות באתר כי המוצר שהזמנת אינו מוצר באספקה מידית וכי זמן אספקתו הינו 14
ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה, שישי, שבת וחג). 
מבדיקה במערכת עולה כי המוצר הוזמן בתאריך 20/4 ועל כן עדיין לא הגיע מועד האספקה.
לשירותך בכל עת והמשך יום נעים,

גלית

מוקד שירות לקוחות | אגף לקוחות ושירות"

 

 

חשבתי שאני על סמים קשים באותו רגע, כי כשהזמנתי זכרתי 7, אתמול ב7 וחצי בערב, הנציג אמר 7, אני נכנס מחדש לאתר ואני רואה 14.

 כאן כבר קצת איבדתי את זה. חזרתי אחורה במיילים, הקשבתי להקלטה, ובשתיהם מצוין 7.

יש מצב ששינו את זה ל14 אחרי שפניתי לשירות לקוחות כדי לצאת איתי צודקים? יש בסה"כ כמה שעות מהרגע האחרון שהנציג בעצמו בדק ועד לרגע שהנציגה חזרה אליי עם המייל שכתוב בו 14, או שאני אוכל סרטים?

 

*קול של חייט הכט*
מה אתם, הייתם עושים?
 

 

 

 

 

 

 

7 ימי עסקים.JPG

14 ימי עסקים.JPG

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה מנחם אותך, בסופרמרקט של היספנים בניו יורק המחיר של הלימונים בקופה לא התאים למה שהיה במדף. כשהתלוננתי, מול העיניים שלי היא הלכה לשנות את המחיר על המדף. 

עריכה אחרונה על ידי nitch
  • מצחיק 7

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

14 ימי עסקים, שיהיה,

אני הייתי כבר מחכה 21 יום ברוטו ז''א עד 10/11 לחודש.

אני מאמין שיגיע עד אז.

אבל באמת מסכים איתך גם שמרגיז וגם לגמרי לא תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, nitch כתב:

אם זה מנחם אותך, בסופרמרקט של היספנים בניו יורק המחיר של הלימונים בקופה לא התאים למה שהיה במדף. כשהתלוננתי, מול העיניים שלי היא הלכה לשנות את המחיר על המדף. 

זה אשכרה מה שקרה רק עם טכנולוגיה

 

יוסי, שמע, לא כזה מעניין אותי באמת שבוע לכאן או לשם, לא מחפש לקבל על הדקה או על היום, אבל בונא זה מגוחך. 

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שפשוט הייתה שגיאה עם ה-7, תיקנו בעקבות הפנייה שלך ל-14.
הנציגה שחזרה אליך כבר בדקה אחרי התיקון וענתה מה שענתה.
ואולי רק אולי עוד יחזרו אליך עם הסבר, או שלא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בדיוק ביום שהגשתי פניה במערכת שלהם כדי שיחזרו אליי, בערך שעתיים אחרי שהתחיל יום העבודה, תיקנו את זה, היא בדקה אחרי התיקון, ושלחה לי מייל? יותר סביר שהיספני בא אליי למחשב וכתב על המסך עם עט

  • מצחיק 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאני יודע מה קרה, כן?
אבל יכול להיות שבערב, מר בחור שניסה לעזור השאיר פנייה ונערך תיקון בעקבות זאת.
ועד שהנציגה בדקה וענתה כבר העניין תוקן.

בדרכ זמן אספקה זו הגדרת ספק, אלה לא באמת מוצרי מלאי שופרסל, סתם זירה.

לא משנה, אל תיפול לקונספירציות, עדיף להישאר לוגי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע שגזיבו עולה בדרך כלל 200 ש"ח?

תנצל את התרגיל שעשו לך כנימוק ותבטל מהר.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...