Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגו 206 2002 לפעמים לוקח זמן לגיר להיכנס לראשון


אורח37
שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, אורח37 כתב:

לפעמים לא קורה בכלל ולפעמים אחרי נסיעה ארוכה

האם התופעה היא כזאת? 

 

 

1. אחרי נסיעה ארוכה או מאומצת או פקק ביום חם. 

2. עוצר ברמזור, אחרי שהאוטו מגיע לעצירה מוחלטת אתה מרים את הרגל מהברקס ומרגיש שהגיר בניטורל, לא מתקדם קדימה. 

3. כשצריך לנסוע נותן גז, בשניה הראשונה הטורים עולים והאוטו לא זז ואז יש שילוב "גס" להילוך, הוא מתחיל לנסוע ונוסע בסדר על לעצירה הבאה. 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Buki כתב:

האם התופעה היא כזאת? 

 

 

1. אחרי נסיעה ארוכה או מאומצת או פקק ביום חם. 

2. עוצר ברמזור, אחרי שהאוטו מגיע לעצירה מוחלטת אתה מרים את הרגל מהברקס ומרגיש שהגיר בניטורל, לא מתקדם קדימה. 

3. כשצריך לנסוע נותן גז, בשניה הראשונה הטורים עולים והאוטו לא זז ואז יש שילוב "גס" להילוך, הוא מתחיל לנסוע ונוסע בסדר על לעצירה הבאה. 

 

 

 

 

 

כן זו התופעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 רינגים במכסה האחורי של הגיר צריכים החלפה.

כמה ק"מ עשה הרכב?

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שרשם מלטבישי זה התיקון הנכון. זו אחת התקלות האופייניות והנפוצות של התיבה הזו. אם חוץ מזה הכל מתפקד בסדר, יש סיכוי לא רע שאחרי החלפת רינגים (טבעות אטימה) ושמן גיר, הוא יחזור לעבוד תקין. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Buki כתב:

מה שרשם מלטבישי זה התיקון הנכון. זו אחת התקלות האופייניות והנפוצות של התיבה הזו. אם חוץ מזה הכל מתפקד בסדר, יש סיכוי לא רע שאחרי החלפת רינגים (טבעות אטימה) ושמן גיר, הוא יחזור לעבוד תקין. 

וכמה עולה לתקן כזה דבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורום לפני כמה שנים כשהמכוניות האלו היו יותר נפוצות דובר על איזור 1500 שקל לטיפול הזה, אין לי מושג מה המחיר המקובל היום. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתל אביב יש לך את מוסך גבע/שאפט, בחולון יש את אורן - אלו מוסכים מתמחים בצרפתיות.

בפ"ת יש את י.ס גירים בצומת סגולה (מכון גירים אוטומטיים) - בדוק איתם אפשרויות.

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...