Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש רכבים ללא הנעה כפולה שיכולים להתמודד עם גלגל מניע באוויר?


erezarmo
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

בתאריך 6.5.2021 בשעה 17:41, Buki כתב:


דיפרנציאל הוא רכיב מכאני שמאפשר לגלגלים להסתובב במהירות שונה כשהרכב נוסע בסיבוב. גלגל חיצוני לסיבוב מסתובב מהר יותר מגלגל פנימי.  
 
תופעת לוואי של פעולת הדיפרנציאל היא שאם גלגל אחד נמצא באוויר, אין לו התנגדות ואז רק הוא יסתובב, הגלגל השני יעמוד והאוטו יעצור. 
 
 

 אני מנסה להבין משהו בעניין הזה שלפעמים מבלבל אותי. הגלגל החיצוני הוא בעל פחות התנגדות מהפנימי ולכן הוא מקבל יותר כוח?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

צריך דיפרנציאל מוגבל החלקה, או ESP עם תוכנה ליודעת לדמות פעולה של דיפ' מוגבל. או להוסיף משקל על הגלגל שאין לו אחיזה. פעם ביקשו ממני לחלץ רכב שלא הצליח לעלות עליה, ביקשתי מכמה עוברי אורח לשבת מעל

טיפ קטן, משתמשים בו בצבא על האמרים שמרימים גלגל באויר ואין להם נעילת דיפרנציאל. העקרון יכול לעבוד על רכב פרטי בהנחה והבקרות האלקטרוניות לא יתערבו... רפרוף עדין על דוושת הבלם ברגל שמאל כאשר ר

שאלה מצויינת, נושא מאוד מעניין, תודה שהעלית אותו.    כן בהחלט נעילת דיפרנציאל ברכב 2X4 תעזור לו לצאת ממצבים שתארת שמחוץ לכבישים סלולים קיימים פה ושם.    מה שקיים זה דיפרנציאל מוגבל החלקה, אבל שימו

תמונות שפורסמו בשרשור

הגלגל החיצוני לא בעל פחות התנגדות מהפנימי.

הוא נדרש לעבור מסלול ארוך יותר כי הוא נוסע בקו החיצוני של הפניה בעל רדיוס גדול יותר.

 

הוא אכן מקבל יותר "כוח" (הספק ) כי הספק זה מכפלת מומנט במהירות, המומנוט זהה, מהירות גדולה יותר.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, Buki כתב:

הגלגל החיצוני לא בעל פחות התנגדות מהפנימי.

הוא נדרש לעבור מסלול ארוך יותר כי הוא נוסע בקו החיצוני של הפניה בעל רדיוס גדול יותר.

 

הוא אכן מקבל יותר "כוח" (הספק ) כי הספק זה מכפלת מומנט במהירות, המומנוט זהה, מהירות גדולה יותר.

 

 

 ומה ההסבר בעצם לתופעת לוואי של הדיפ' הפתוח שציינת? מדוע כשאין התנגדות בכלל, הגלגל מקבל את כל הכוח, המומנט? הרי כמה תגובות למעלה, רשמו שמומנט צריך התנגדות, לא? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגלגל שבאוויר רק מסתובב. הוא לא "מקבל את המומנט", בשביל שיושקע  מומנט צריך התנגדות, שאין.

 

זאת אומרת המנוע לא צריך להתאמץ בשביל לסובב את הגלגל שבאוויר, הוא יעשה את זה יופי גם בסל"ד סרק בלי שנותנים גז. וגם את תתן פול גז שום דבר לא ישתה, הגלגל יסתובב מהר יותר אבל  עדיין לא יבצע שום עבודה - אין מומנט

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...