Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש מידע על 208 דיזל ידנית 2016


matanff
שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 53 דקות, matanff כתב:

אמינות + עלויות אחזקה

אני התעסקתי עם לא מעט רכבים שאחרי חצי שנה - שנה דרשו ממני יותר מדי התעסקות ואז נאלצתי למכור, רוב הרכבים האלו עלו בערך חצי מה208 הזו, הפעם אני מוכן להשקיע ואני רוצה בעיקר שקט נפשי וחסכון בדלק.

 

לא החזקתי ברכב כך שאני לא יכול לומר מכלי ראשון, אלא רק מקריאה והתרשמות.

מאמין שהרכבים שקנית היו ישנים בהרבה מהמדוברת.

כרגע אתה מסתכל על מכונית לא ישנה כלל (אם כי גם לא ממש חדשה...) שדי נמצאת במקום טוב באמצע.

מבחינת חסכון בדלק, טוענים שהיא עושה מעל 20 ק"מ לליטר סולר.

חסכוני על פי כל קנה מידה. חוץ מקנה מידה טסלה 🤪

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, GR8Day כתב:

 

לא החזקתי ברכב כך שאני לא יכול לומר מכלי ראשון, אלא רק מקריאה והתרשמות.

מאמין שהרכבים שקנית היו ישנים בהרבה מהמדוברת.

כרגע אתה מסתכל על מכונית לא ישנה כלל (אם כי גם לא ממש חדשה...) שדי נמצאת במקום טוב באמצע.

מבחינת חסכון בדלק, טוענים שהיא עושה מעל 20 ק"מ לליטר סולר.

חסכוני על פי כל קנה מידה. חוץ מקנה מידה טסלה 🤪

הבחור שאצלו אני מתעניין ברכב מתעד כל תדלוק באפליקציה לאורך 3.5 שנים, כשרוב הנסיעה שלו זה חדרה וצפונה במישור, הצריכה היא כ21.5 ק"מ לליטר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו צריכה אופיינית של מנוע דיזל כזה בכביש מהיר.
מבחינת עלויות טיפולים שוטפים וביטוח : לא יותר מקוראנית בנזין מקבילה.
אולי בלאי מוקדם יותר של תושבות מנוע. בגלל משקל המנוע. אזכיר גם בלאי מעצבן ויקר של הגומי בדלתות .
לגבי התקלות שפירטתי : ייתכן שיפלו במשמרת שלך , ייתכן שלא. קשה לצפות מראש.






שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים תודה רבה על התגובות, מאוד לא מובן מאליו שכן לא ציפיתי להיענות גדולה בשל נדירות הדגם הספציפי. עזרתם לי מאוד, אני עכשיו אגבש החלטה מושכלת בהתבסס על כל הידע ששיתפת אותי ואתקדם. 

 

שוב המון המון תודה! הפורום הזה אף פעם לא מאכזב. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, GR8Day כתב:

מבחינת חסכון בדלק, טוענים שהיא עושה מעל 20 ק"מ לליטר סולר.

 

יכולה בשיוט להגיע גם ל1 ל30 לאורך זמן

צריכה של 1 ל22-23 זה לא מילה גסה עבור הרכב הזה

אם נוסעים מעל 2000 קמ בחודש, לדעתי זה שווה כל סיכון של תקלה יקרה אפילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוריאה אוריאה אוריאה.

החליף פעם אחת? תתכונן לשניה.

זהו. חוץ מזה אחלה רכב.

 

*ציפור קטנה לחשה לי שאפשר לבטל את מיכל האוריאה בקלות ובלי השלכות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, farkash7 כתב:

אוריאה אוריאה אוריאה.

החליף פעם אחת? תתכונן לשניה.

זהו. חוץ מזה אחלה רכב.

 

*ציפור קטנה לחשה לי שאפשר לבטל את מיכל האוריאה בקלות ובלי השלכות.

לא היה לי דיזל מעולם, מה ההשלכות של ביטול? ואשמח לפירוט של איך וכמה עולה ביטול כזה, מסקרן, גם אם בפרטי. 

חוץ מזה אם החליף פעם אחת למה זה בהכרח אומר שיקרה שוב? מה הגורם לכשל? 

כמה עולה החלפה כזו? 

אני מתכנן לנסוע בין 15 ל20 אלף בשנה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי בהכרח שזה יקרה שוב, רק אמרתי שזה שהוא החליף לא אומר שום דבר. הבעיה עדיין קיימת שם, הם לא תיקנו אותה במיכל שהותקן. פגשתי כבר מישהו עם רכב כזה שהחליף פעמיים ובק"מ נמוך משלך...
עלות של החלפה יספרו לך מי שכבר החליף. אישית לא יצא לי לשלם על זה אז אני לא יודע. אם זכרוני אינו מטעה אותי בחברה רוצים סדר גודל של 5K או 7K משהו כזה, אבל חכה לעוד תגובות שאני לא מפחיד אותך סתם.

לגבי ההשלכות משיחה עם מישהו שמבצע את הביטול הזה הוא טוען שאין שום השלכות והרכבים עוברים טסט בלי בעיות. לדבריו הוא ביצע את הפעולה הזו על מאות רכבים כבר. הוא אמר שהמשאבה והבקרה ברכבים האלו מאוד בעייתית, מספיק שהשאבה מאבדת טיפה לחץ, אפילו לא ברמה שמפריעה לה לתפקד והרכב נועל אותך.

אם תרצה אוכל לבדוק איתו לגבי עלויות, פנה אליי בפרטי.
ההליך עצמו פשוט מאוד וזה אני יכול לומר לך מידיעה אישית. חיבור של מחשב, כמה קליקים וזהו.
חבל שאנחנו כמשתמשים צריכים להגיע לפעולות כאלו, אבל כשיצרן לא לוקח אחריות על הפאקים שלו וגובה מחיר שעורייתי על חלק עם פאק בייצור זה מה שקורה, ושוב להבנתי זה כבר עניין של היצרן לא של היבואן אז לא נצעק עליו במקרה הזה.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, farkash7 כתב:

לא אמרתי בהכרח שזה יקרה שוב, רק אמרתי שזה שהוא החליף לא אומר שום דבר. הבעיה עדיין קיימת שם, הם לא תיקנו אותה במיכל שהותקן. פגשתי כבר מישהו עם רכב כזה שהחליף פעמיים ובק"מ נמוך משלך...
עלות של החלפה יספרו לך מי שכבר החליף. אישית לא יצא לי לשלם על זה אז אני לא יודע. אם זכרוני אינו מטעה אותי בחברה רוצים סדר גודל של 5K או 7K משהו כזה, אבל חכה לעוד תגובות שאני לא מפחיד אותך סתם.

לגבי ההשלכות משיחה עם מישהו שמבצע את הביטול הזה הוא טוען שאין שום השלכות והרכבים עוברים טסט בלי בעיות. לדבריו הוא ביצע את הפעולה הזו על מאות רכבים כבר. הוא אמר שהמשאבה והבקרה ברכבים האלו מאוד בעייתית, מספיק שהשאבה מאבדת טיפה לחץ, אפילו לא ברמה שמפריעה לה לתפקד והרכב נועל אותך.

אם תרצה אוכל לבדוק איתו לגבי עלויות, פנה אליי בפרטי.
ההליך עצמו פשוט מאוד וזה אני יכול לומר לך מידיעה אישית. חיבור של מחשב, כמה קליקים וזהו.
חבל שאנחנו כמשתמשים צריכים להגיע לפעולות כאלו, אבל כשיצרן לא לוקח אחריות על הפאקים שלו וגובה מחיר שעורייתי על חלק עם פאק בייצור זה מה שקורה, ושוב להבנתי זה כבר עניין של היצרן לא של היבואן אז לא נצעק עליו במקרה הזה.

 

במידה ואחליט להתקדם לרכישת הרכב בהחלט אפנה. תודה רבה. 

הבחור שלי החליף כשהרכב נעצר באמצע נסיעה ונגרר למוסך, למזלו הוא לא חויב. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אחריות מורחבת על החלק הזה, אבל עדיין היא בעייתית.
קודם כל אם לא טיפלת במוסכי הרשת תשכח מזה (ממקרים שפורסמו פה).
דבר שני היא עדיין מוגבלת לק"מ מסויים (150K אם אינני טועה), ונראה לי גם שלכמות החלפות.

נניח מקרה של פלוני אלמוני שנוסע בקקטוס. לקקטוס כבר 170K ק"מ והלך לו המיכל. הקקטוס טיפל כל חייו במוסכים מורשים, ועדיין הקקטוס מחוץ לתחום האחריות למרות שלא החליף מיכל מעולם.
נדגיש שאותו בעל קקטוס פלוני אלמוני לא ניסה לקבל אחריות למיכל ולכן הוא גם לא מתלונן על כך. יש מצב שהיו באים לקראתו, ועדיין אם נתייחס למקרים אחרים שבוודאות מחוץ לתחום האחריות מדובר בתקלה עם עלויות גבוהות מאוד שנגרמת נטו מכשל של היצרן וברכבים חדשים מאוד. אין פה שום דבר סביר.

במקומך אם הרכב במצב מצויין, והמחיר מפתה הייתי קונה. מקווה שלא התפגר המיכל ואם הולך מבטל אותו.
חוץ מהעניין הזה באמת אחלה של רכב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בזמנו שעשו ניסוי עם הדגם הזה, והצליחו להגיע לצריכה ממוצעת של 50 קמ לליטר.

כמובן אל תצפה לצריכה כזאת בתנאים אמיתיים אבל לדעתי מדובר בהוכחת יכולת מרשימה.

 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות לפי הסתברות:
מיכל אוריאה :קצת פחות מ ₪5000
מיכל FAP : פחות מ ₪2000
חיישן למבדה (NOX) פחות מ ₪3000 . זו תקלה נדירה יחסית.
אלה מחירים בארץ לחלק+ עבודה.
יש אפשרות להוזיל על ידי חלפים מחו"ל. לא נכנס לזה.




  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...