Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם תיבת ההילוכים של פולקסווגן עדיין בעייתית או שתיקנו אותה? ( Seven Speed DSG Gearbox - DQ200)


ABD
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נודרים נדר אין יותר תקלות מ - ע - כשיו!

לאלו שמשווים זאת להחלפת מצמד בגיר ידני: א. החלפת מצמדים DSG נעה בסביבות 4,000+, כשמצמד בגיר ידני יעלה סביב 1500. ב. החלפת מצמד בגיר ידני מגיעה לרוב לא לפני 150K, בעוד בתיבות DSG לא נדיר לראות את ז

בארונה שהייתה בבעלותי הקלאצ'ים היו גמורים לאחר 23 אלף קילומטר, האבחנה על ידי מוסך מורשה ואג. שום נהיגה לא נכונה לא אמורה לגרור החלפה כל כך מוקדמת .

כן...

לא מדבר על איכות אלא אמינות

באוקטביה שהייתה אצל אקסית שלי, אחרי שנה החליפו גלגל תנופה וקלאצים

באוריס של חמותי שנתיים וחצי שקט תעשייתי

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה ההבחנה בין איכות לאמינות? הן לא בסופו של דבר שני צדדים של אותו המטבע? רכב לא יכול להיות איכותי אם הוא לא אמין, נקודה (בראייתי).

 

פלסטיק מעט יותר רך או יריעה של בידוד אקוסטי הם שיכולים להצדיק פאקים באספקטים מהותיים הרבה יותר?

 

אישית, נהגתי על רכבים עם התיבה הזאת, לא מבין מה עשו ממנה, בעיקר רועדת במהירויות נמוכות ומשמיעה קולות שבר מוזרים. עיקר התועלת היא כשאתה כבר נוסע, אז ההחלפה של ההילוכים היא די לא מורגשת, אבל זה לא שרציפות ופלנטריות בועטות בך....

 

 

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, EliC25 כתב:

או זה או ש.......

פשוט הרכב נותן ערך מוסף, בדמות תיבה זריזה ומנועים עם מומנט בריא בסלד נמוך.

איכות תא נוסעים משובחת

וכמובן בעם הסטיגמות "איכות גרמנית"

 

אף אחד לא יסכים להיכנס למוסך כל שני וחמישי ולהוציא הוצאות על תיקונים רק בשביל ערך מוסף בדמות תיבה זריזה ומומנט בריא - אנשים היו מעמידים את המכוניות מול היבואן או בצידי הדרך. גם המחירון שלהם היה מתרסק.

 

הטיעון שלך לא הגיוני. יש אין ספור דוגמאות למכוניות עם ערך מוסף שפשוט התרסקו בגלל כל מיני בעיות כאלו ואחרות. ולא מדובר כאן בכמויות זניחות של אניני טעם, הכמויות שהקונצרן הזה מעלה לכביש הם עצומות - יותר מ-25K מכוניות כל שנה!

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי לא מעט על רכבי VW עם הגיר המדובר ללא כל בעיה מיוחדת , מחזיק בבית רכב עם הגיר הנ"ל וממש לא חושש .

החיסרון היחידי אשר מצאתי בגיר הנ"ל הוא ההתנהלות בפקקים, מעבר לזאת גיר זריז עם העברות הילוכים מהירות וחלקות, אני מאוד אוהב את הגיר הזה כמו את ה AL4 אשר הושמץ ועבר את אותה מקלחת צוננים.

 

הישראלי שמחפש אמינות ושקט נפשי ימשיך לקנות את הטריפל יונדאי \ קיה \ טויוטה  , שעמומונים לא נוחים ודי רועשים (ולא אמינים כמו שחושבים) , חבל על הויכוח .

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 41 דקות, CX25GTI כתב:

הישראלי שמחפש אמינות ושקט נפשי ימשיך לקנות את הטריפל יונדאי \ קיה \ טויוטה

 

כאילו שבגיר ה-DCT של ינדאי/קיה (טכנלוגיה זהה ל-DSG) לא צריך להחליף מצמדים ואין מכאטרוניקים שדרשו החלפות (לא סתם קיה סיד רובוטית נעלמה משוק המוניות).

נהגתי בכל הגרסאות הרובוטיות כפולות המצמד וה-DSG הוא הכי בשל ומוצלח בכל הקשור להתנהגות ובשנים האחרונות גם מוצר בשל בכל הקשור לאמינות.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני 1 דקה, menir1 כתב:

 

כאילו שבגיר ה-DCT של ינדאי/קיה (טכנלוגיה זהה ל-DSG) לא צריך להחליף מצמדים ואין מכאטרוניקים שדרשו החלפות

עכשיו אנחנו מדברים על מי יותר גרוע. תראו לאן הגענו...

  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד מאחד את "עמישראל" בנושא רכב. המרדף אחרי "לא להוציא כסף" 😉

קונים רכב בעשרות אלפי שקלים ומקטרים על כל שקל, ביטוח,דלק,טיפולים וחס וחלילה תחזוקה. 

כל השיח כאן הוא "ריגשי" תוך נסיון להגיע למסקנה נחרצת שגירים כפולי מצמדים אחת דינם. אבל העולם ממשיך בשלו 😉 לא מצאתי עדיין נתונים רשמיים אבל נראה שיותר ויותר כלים חדשים (עד שהכל יהיה חשמלי) מצויידים בגירים כפולי מצמד מאשר בפלנטרי או רציף . באופן גס ניתן לראות שהיצרנים מהמזרח דוגלים בגיר רציף יותר מאחרים והמערביים בגיר כפול המצמדים. הגיר הפלנטרי נותר בעיקר בחירת האמריקאים וקונצרן סטלניס (PSA לשעבר)

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, menir1 כתב:

 

כאילו שבגיר ה-DCT של ינדאי/קיה (טכנלוגיה זהה ל-DSG) לא צריך להחליף מצמדים ואין מכאטרוניקים שדרשו החלפות (לא סתם קיה סיד רובוטית נעלמה משוק המוניות).

נהגתי בכל הגרסאות הרובוטיות כפולות המצמד וה-DSG הוא הכי בשל ומוצלח בכל הקשור להתנהגות ובשנים האחרונות גם מוצר בשל בכל הקשור לאמינות.

הכוונה היתה לתדמית של הרכבים בשוק הישראלי ... הם רואים ברכבים הללו מניה בטוחה.

אני עם איוניק מליסינג והרכב נמצא עם סוללה תקולה ...

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, zaf כתב:

דבר אחד מאחד את "עמישראל" בנושא רכב. המרדף אחרי "לא להוציא כסף" 😉

קונים רכב בעשרות אלפי שקלים ומקטרים על כל שקל, ביטוח,דלק,טיפולים וחס וחלילה תחזוקה. 

כל השיח כאן הוא "ריגשי" תוך נסיון להגיע למסקנה נחרצת שגירים כפולי מצמדים אחת דינם. אבל העולם ממשיך בשלו 😉 לא מצאתי עדיין נתונים רשמיים אבל נראה שיותר ויותר כלים חדשים (עד שהכל יהיה חשמלי) מצויידים בגירים כפולי מצמד מאשר בפלנטרי או רציף . באופן גס ניתן לראות שהיצרנים מהמזרח דוגלים בגיר רציף יותר מאחרים והמערביים בגיר כפול המצמדים. הגיר הפלנטרי נותר בעיקר בחירת האמריקאים וקונצרן סטלניס (PSA לשעבר)

אחרי שהקונצרן השקיע מיליארדים בפיתוח של TSI ו-DSG, מה הציפייה שירדו מהרעיון?  אין ממש בחירה ונותר רק למזער את הבעייה כמה שניתן.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא דוגמא לא טובה. ל- VAG יש גם תיבות פלנטריות שמשמשות בשווקים אחרים כגון ארה"ב, שם לא אהבו את ה- DSG. בלי קשר לכך שעד כה היתרן זה מציג קצב גבוה של פיתוח מכלולים חדשים, כמו מעבר מ- TSI קטנים דור ראשון (עם שרשרת) לדור שני (עם רצועה) לאחר מספר שנים, זניחת המנוע הבעייתי עם המגדש הכפול וכו'.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שי, בדיוק מה שאמרתי האמריקאים אוהבים פלנטרי, וב VW מספקים להם בדיוק את זה. ניסו לייצר מוצר "כלל עולמי" אבל השוק האמריקאי הוא סופר שמרן ואין טעם לנסות משהו אחר שם. צריך "להיות אמריקאי" על מנת להצליח שם.

שרשראות ורצועות זה תמיד ה trade off בכל תכנון עם יתרונות וחסרנות. שינויים ביישופ זה מקובל בכל מוצר ככל שאורך חייו מתארך.

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, zaf כתב:

שי, בדיוק מה שאמרתי האמריקאים אוהבים פלנטרי, וב VW מספקים להם בדיוק את זה. ניסו לייצר מוצר "כלל עולמי" אבל השוק האמריקאי הוא סופר שמרן ואין טעם לנסות משהו אחר שם. צריך "להיות אמריקאי" על מנת להצליח שם.

שרשראות ורצועות זה תמיד ה trade off בכל תכנון עם יתרונות וחסרנות. שינויים ביישופ זה מקובל בכל מוצר ככל שאורך חייו מתארך.

מאיפה הבאתם את הדבר הזה שאין תיבת DSG בארה"ב?

https://cars.usnews.com/cars-trucks/volkswagen/jetta/2020/specs/jetta-s-dsg-408557

 

ולא לא מדובר רק בכלי רכב "חדשים" והנה דוגמה של לוח עם כלי רכב מסחריים משומשים ואנשים רושמים DSG

https://thevwcalifornia.com/classifieds/

 

התיבה dq200 מגיעה עם מנועים "קטנים" עד 1.5 ליטר ובארה"ב רוב הרכבים מגיעים עם מנועי 2.0 שם יש תיבה "רטובה" שמעולם לא סבלה מבעיות כלשהם (6,7 רטובים)

 

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי אין, אמרתי שהאמריקאים מעדיפים פלנטרי

 

ט.ל.ח 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי אין, אמרתי שהאמריקאים מעדיפים פלנטרי

 

גם עבור מנועי 1.4 יש גיר 8 הילוכים פלנטרי ( וגם מוכרים ידני) 

 

https://cars.usnews.com/cars-trucks/volkswagen/golf/2021/specs/golf-1.4t-tsi-auto-416098

 

ט.ל.ח 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...