Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מים אלפא גו'לייטה תלתן 2010


Hayabusa
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום חברים אשמח לייעוץ

לאחר נסיעה קצרה שבה קצת לחצתי על הגז..הגעתי לחניה יצאתי לסידורים וכשחזרתי ראיתי שלולית ורודה.

פתחתי מכסה מנוע וכל האזור השמאלי היה מושפרץ במים ורודים.

חשבתי שמדובר בפריצה של הפקק של המיכל מים.מילאתי מים התנעתי את הרכב וחיכיתי לתחילת עבודה של המאווררים לראות שהטרמוסטט מפעיל אותם ושהמים לא פורצים משום מקום.

נסעתי נסיעה של חמש דק להום סנטר לקנות מים למקרה חירום.

חניתי ושוב המים החלו לנזול ולדעתי לא ממיכל העיבוי...אלא מתחתית הרכב..

החלטתי לא להמשיך בנסיעה והזמנתי גרר.

אשמח לשמוע מסקנות ואולי ניסיון ומידע מה עלול לקרות ומה מדובר.

המחוג של הטמפ לא עבר את ה90 אך עדיין יש לי חשש שאולי מיקום החיישן משאיר מקום לסיכון למנוע...אשמח לשמוע מיכם

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא במידה וזה משאבת מים שהלכה...למה שהיא תייצר נזילה?

למה כשל במשאבת מים יוצרת נזילה ?הרי זה מנגנון שמחובר לבלוק המנוע וסך הכל מכיל איזשהו אלמנט שמסתובב ומניע את המים ברחבי המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא במידה וזה משאבת מים שהלכה...למה שהיא תייצר נזילה?
למה כשל במשאבת מים יוצרת נזילה ?הרי זה מנגנון שמחובר לבלוק המנוע וסך הכל מכיל איזשהו אלמנט שמסתובב ומניע את המים ברחבי המנוע.
כל משאבת מים בנויה אחרת אבל בתוך המשאבה יש כל מיני גומיות שעם הזמן נשחקות וגורמות לנוזל לברוח עד שהוא יוצא מהציר המרכזי.
יכול להיות שיש למשאבה שלך אטם וזה יכול להיות הפיתרון הזול אבל צריך לבדוק את זה, אין לי ניסיון עם אלפות.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור הראשי נקרע....עכשיו התברר שהרכב מעשן...

מה מומלץ לבדוק במקרה הזה?הטורבו שופץ והוחלפה ליבה...הרכב עם 184000 קמ.

מה האפשרויות שלי לחידוש המנוע?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לא טוב. יתכן ונגרם נזק לראש המנוע ויש חדירה של נוזל קירור לתאי השריפה.

יש לבצע בדיקת לחץ הפוך (ליקייג') ולבדוק האם קיימת חדירה של לחץ מתאי השריפה למערכת הקירור.

במקרה של בלוק מנוע אלומניום שיפוץ ראש מנוע סיכויי הצלחה נמוכים כתוצאה של עיוות בבלוק עצמו, לכן אם מדובר בבעיה של ראש מנוע יש לפרק אותו תחילה ולאמוד נזקים תוך כדי בדיקת שטח הבלוק האם ניתן להציל או לא.

כמו כן ניתן ע"פ צבע העשן והריח לגלות במה מדובר, אם שריפת נוזל קירור או שמן שיכול להגיע מהטורבו למשל.

 

הרכבים האלו דורשים תחזוקה ע"י בעלי מקצוע מומחים שמכירים היטב.

במקרה של נזילת מים או התחלה של התחממות כבה מיד מנוע וגרר למוסך, אלפא מתחממת הארנק רותח, שעוצרים בזמן ניתן למנוע את הנזק.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...