Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנתי סיאט אטקה חדשה.


ateca
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 27.4.2021 בשעה 18:04, ateca כתב:

אין לי איך להעביר את זמן ההמתנה, חוץ מאשר לקשקש על זה עם כל מי שרק מוכן לשמוע.

אז....

הם מביאים את הרכב באמת רק אחרי 15 יום?

או שיזדרזו, כי אין להם שום התקנות?

שהזמנתי את הגולף הנוכחית ב 2017 חיכיתי כחודש עד שהגיעה לארץ. לאחר שהגיעה והעברתי את הכסף קיבלתי אותה תוך קצת פחות משבועיים. 

אם הרכב במלאי ואתה תעביר את הכסף לא רואה סיבה שזה יהיה אחרת. 

ותתחדש!!!

גם אני הזמנתי רכב חדש ומת שיגיע לארץ, אמור לגיע בסביבות אמצע יולי. 

עריכה אחרונה על ידי kobi_lo

Hyundai Accsent 1996

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, kobi_lo כתב:

שהזמנתי את הגולף הנוכחית ב 2017 חיכיתי כחודש עד שהגיעה לארץ. לאחר שהגיעה והעברתי את הכסף קיבלתי אותה תוך קצת פחות משבועיים. 

אם הרכב במלאי ואתה תעביר את הכסף לא רואה סיבה שזה יהיה אחרת. 

ותתחדש!!!

גם אני הזמנתי רכב חדש ומת שיגיע לארץ, אמור לגיע בסביבות אמצע יולי. 

שילמתי את מלוא התמורה במועד ההזמנה 27/4, ובעז"ה מחר בבוקר אני צפוי לקבל את הרכב

לטענת מחלקת מסירות הרכב מחכה לי כבר כמה ימים, אך הם 'לא הצליחו' לתפוס אותי. 

סוף טוב הכל טוב. 

יאללה הולכים לחגוג

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים כאלה יכולים לקרות. לפני כמה שנים השארתי מכונית כמה שבועות במרכז המסירה כי הייתי עסוק במעבר דירה, כשבאתי לקחת אותה הם היו המומים מהרעיון של מי שלא בא בריצה לקחת את הרכב.

 

מכל מקום - תתחדש, תהנה ובוא לספר לנו חוויות!

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חבריא

ובכן, תהליך המסירה היה קצר וקולע לטעמי (לא הבאתי זכוכית מגדלת מהבית לחפש שריטות), אולי זו טעות, מקוה שלא.

בכולופן, עברנו על הרכב בסקירה מקיפה אבל זריזה, לראות שהמכלולים המכניים מתפקדים כיאה וכיאות, אין שריטות אין דפיקות.

הכל נפתח, הכל נסגר, ונכנסנו לרכב.

הנענו, קצת הסברים על שלל הכפתורים שעל גבי ההגה, שכמובן ידעתי בעל פה, מרוב סרטוני review שהסנפתי, בימי ההמתנה הממושכים,

עוד קצת הסבר על מערכת המולטימדיה.

ויצאתי לדרך.

 

אז ככה,

בשונה מהרכבים בחו"ל אין בדגם תאי אחסון מתחת לכסא הנהג והנוסע, ואין שקע בתא המטען.

אצלנו לעומת זאת יש גלגל רזרבי קטן מידות, לעומת חו"ל שמקבלים ערכת ניפוח.

 

הי, אבל אצלנו יש רקטות...

 

מעבר לזה, הכל פחות או יותר כצפוי, הרכבה מעולה, איכות חומרים טובה, (חוץ מהיכן שלא, אבל לא מדברים על זה)

מערכת מולטימדיה נפלאה לטעמי, רזולוציה גבוהה אנדרואיד אוטו, סמוזי, (כמו שאמרו בסקירות) נעים חלק זורם, יפהפה

 

מנוע מוכר 1.5 ל' 150 כ"ס 25.5 קג"מ, גם כאן אין הפתעות הרכב מאיץ יפה (8.6) כח זמין כבר בסל"ד נמוך.

מתי שרוצים כח הוא זמין.

תיבת הDSG7 כנראה מכויילת בשונה מסקודה (אין לי מושג אם מכויילת זו ההגדרה הנכונה, בכלאופן), יחסי העברה קצרים וכיפיים (במצב normal)

לאבא שלי יש קודיאק, שם יחסי ההעברה ארוכים יותר

אהבתי יותר את האטקה.

 

ברצות הנהג, שתי מראות הצד מתכוונות בו זמנית, ולא צריך לכוון כל אחת בנפרד, נחמד.

כאשר משלבים לרוורס, המראה הימנית, מקבלת זוית כלפי מטה, מה שמקל על הניווט והחניה, כיופה.

משהו שאאודי התגאו בו לפני 3 שנים, והיום סיאט אפי' לא מדברים עליו.

 

אומרים שההגה 'מרגיש' אם נוגעים בו, וכך כשבקרת השיוט מתריעה, צריך רק לגעת בו, ולא לטלטל אותו.

לא שמתי לב לנקודה הזו.

 

תיקון סטייה מנתיב, אינו שומר על מרכז נתיב, כך שרק כאשר אתה כמעט מתנגש ברכב מהנתיב הסמוך הוא 'נזכר' לתקן אותך.

פחות אהבתי.

 

תא המטען - שמוזכר לשבח בגודלו, בכל סקירה - אינו גדול כפי שהיה ניתן להתרשם בסקירות

הוא בסה"כ סביר.

 

המושבים תומכים ונוחים, אולי קצת צרים מידי (ואני לא שמן באופן מיוחד), אבל כנראה גם עניין של הרגל.

 

לטענת אשתי הרכב יותר מידי מרשים, ומושך מבטים

ממש הייתה בהלם לראות אותו.

הסברתי לה שזה כמעט הרכב הכי פחות מוחצן בקטגוריה, או בכלל.

לא היה עם מי לדבר.

אם זה היה תלוי בה, שאחזיר אותו לסוכנות.

 

אבל אם זה היה תלוי בה, גם לא היה לי רישיון נהיגה. אז.....

הבנתם את העיקרון.

 

זהו פחות או יותר לעת עתה

 

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ateca כתב:

 

תיבת הDSG7 כנראה מכויילת בשונה מסקודה (אין לי מושג אם מכויילת זו ההגדרה הנכונה, בכלאופן), יחסי העברה קצרים וכיפיים (במצב normal)

לאבא שלי יש קודיאק, שם יחסי ההעברה ארוכים יותר

אהבתי יותר את האטקה.

 

לא בטוח שהשוואה כזו נכונה כי בקודיאק של אבא שלך יש תיבה עם מצמדים טבולים בשמן ("רטוב") ואצלך מצמדים יבשים.
זו לא אותה תיבה ולכן כנראה גם יחסי ההעברה שונים ואופי הפעולה שונה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ateca כתב:

אהלן חבריא

ובכן, תהליך המסירה היה קצר וקולע לטעמי (לא הבאתי זכוכית מגדלת מהבית לחפש שריטות), אולי זו טעות, מקוה שלא.

בכולופן, עברנו על הרכב בסקירה מקיפה אבל זריזה, לראות שהמכלולים המכניים מתפקדים כיאה וכיאות, אין שריטות אין דפיקות.

הכל נפתח, הכל נסגר, ונכנסנו לרכב.

הנענו, קצת הסברים על שלל הכפתורים שעל גבי ההגה, שכמובן ידעתי בעל פה, מרוב סרטוני review שהסנפתי, בימי ההמתנה הממושכים,

עוד קצת הסבר על מערכת המולטימדיה.

ויצאתי לדרך.

 

אז ככה,

בשונה מהרכבים בחו"ל אין בדגם תאי אחסון מתחת לכסא הנהג והנוסע, ואין שקע בתא המטען.

אצלנו לעומת זאת יש גלגל רזרבי קטן מידות, לעומת חו"ל שמקבלים ערכת ניפוח.

 

הי, אבל אצלנו יש רקטות...

 

מעבר לזה, הכל פחות או יותר כצפוי, הרכבה מעולה, איכות חומרים טובה, (חוץ מהיכן שלא, אבל לא מדברים על זה)

מערכת מולטימדיה נפלאה לטעמי, רזולוציה גבוהה אנדרואיד אוטו, סמוזי, (כמו שאמרו בסקירות) נעים חלק זורם, יפהפה

 

מנוע מוכר 1.5 ל' 150 כ"ס 25.5 קג"מ, גם כאן אין הפתעות הרכב מאיץ יפה (8.6) כח זמין כבר בסל"ד נמוך.

מתי שרוצים כח הוא זמין.

תיבת הDSG7 כנראה מכויילת בשונה מסקודה (אין לי מושג אם מכויילת זו ההגדרה הנכונה, בכלאופן), יחסי העברה קצרים וכיפיים (במצב normal)

לאבא שלי יש קודיאק, שם יחסי ההעברה ארוכים יותר

אהבתי יותר את האטקה.

 

ברצות הנהג, שתי מראות הצד מתכוונות בו זמנית, ולא צריך לכוון כל אחת בנפרד, נחמד.

כאשר משלבים לרוורס, המראה הימנית, מקבלת זוית כלפי מטה, מה שמקל על הניווט והחניה, כיופה.

משהו שאאודי התגאו בו לפני 3 שנים, והיום סיאט אפי' לא מדברים עליו.

 

אומרים שההגה 'מרגיש' אם נוגעים בו, וכך כשבקרת השיוט מתריעה, צריך רק לגעת בו, ולא לטלטל אותו.

לא שמתי לב לנקודה הזו.

 

תיקון סטייה מנתיב, אינו שומר על מרכז נתיב, כך שרק כאשר אתה כמעט מתנגש ברכב מהנתיב הסמוך הוא 'נזכר' לתקן אותך.

פחות אהבתי.

 

תא המטען - שמוזכר לשבח בגודלו, בכל סקירה - אינו גדול כפי שהיה ניתן להתרשם בסקירות

הוא בסה"כ סביר.

 

המושבים תומכים ונוחים, אולי קצת צרים מידי (ואני לא שמן באופן מיוחד), אבל כנראה גם עניין של הרגל.

 

לטענת אשתי הרכב יותר מידי מרשים, ומושך מבטים

ממש הייתה בהלם לראות אותו.

הסברתי לה שזה כמעט הרכב הכי פחות מוחצן בקטגוריה, או בכלל.

לא היה עם מי לדבר.

אם זה היה תלוי בה, שאחזיר אותו לסוכנות.

 

אבל אם זה היה תלוי בה, גם לא היה לי רישיון נהיגה. אז.....

הבנתם את העיקרון.

 

זהו פחות או יותר לעת עתה

 

תוכל להגיד מה קורה כשאתה לוחץ על כפתור הניווט במולטימדיה? מופיעה הודעת שגיאה? מופיעה מפה?

 

מנסה להבין מה אמור לקרות שם. כעיקרון בהזמנה הבטיחו מערכת 9.2 אינץ'. כל החיפושים בחו"ל העלו שהמערכת הנ"ל כוללת ניווט בילט-אין מהיצרן - אבל לא הצלחתי למצוא שום סרטון באינטרנט (ישראלי) שמראה האם הניווט פעיל בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

20210521_005704.jpg

לפני שעתיים, נהג תורן כתב:

הי, גם אני הזמנתי אחת אתמול :)
גימור Xr


Sent from my iPhone using Tapatalk

משתלם

אתה הולך ליהנות... 

עריכה אחרונה על ידי ateca
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, HeinanCA כתב:

תוכל להגיד מה קורה כשאתה לוחץ על כפתור הניווט במולטימדיה? מופיעה הודעת שגיאה? מופיעה מפה?

 

מנסה להבין מה אמור לקרות שם. כעיקרון בהזמנה הבטיחו מערכת 9.2 אינץ'. כל החיפושים בחו"ל העלו שהמערכת הנ"ל כוללת ניווט בילט-אין מהיצרן - אבל לא הצלחתי למצוא שום סרטון באינטרנט (ישראלי) שמראה האם הניווט פעיל בארץ.

 

יש לי סיאט ארונה עם ניווט מקורי, נזכר בו רק כשנדלקת המנורה של מפלס נמוך במיכל הדלק ואז הוא מציע ניווט לתחנת הדלק הקרובה.

למה אתה צריך ניווט מקורי בישראל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ב A6 ודווקא היה מאוד נוח. במקום להתחיל להתעסק עם וויז, גוגל ושאר חברים - מכניס יעד (בד"כ היו יעדים שמורים מראש) ומנווט (וכמובן הכל מוקרן לקוקפיט בצורה נוחה.

 

כמובן שגם היה חיבור DATA קבוע ולכן היו דיווחי תנועה וכו'. לטעמי האופציה הכי נוחה.

 

כנראה שכשהרכב יגיע, אפעיל את הניווט (ניתן להפעלה בעזרת קוד והכנסתו ב ODIS). הרי הציוד עצמו כבר קיים ברכב.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...