Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפילת סל''ד - מיצובישי לנסר 2011


Ktak13
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום, 

יש לי מיצובישי לנסר 2011 עם תיבת הילוכים רציפה, והסל''ד נופל בעצירה ל400-500 ולאחר שניה-שתיים עולה ל550 ונשאר יציב, אבל בזמן הזה האוטו רועד ומרגיש שעוד מעט יתכבה. פעם אחת הוא כן נכבה אחרי 5 דק' לאחר ההנעה ברמזור הראשון, אבל הניע ללא בעיה והמשיך לנסוע.

בנוסף אם לנסוע לאט ממש וללחוץ טיפה על הגז או לשחרר מרגיש כאילו זורקים קלאץ' ויש מכה.

במוסך איפה שאני עושה טיפולים אומרים שצריך להחליף בית מצערת, אבל ההצעה היחידה שהם קיבלו זה 6000 ש''ח. האם שווה לנסוע למוסך של מיצובישי ולעשות דיאגנוסטיקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחודש דצמבר החליפו לי מצבר, כי האוטו התקשה להניע כשהיה ממש קר וגם ניקו את המצערת עם ספריי בלי לפרק באותו יום.

המנורה אצלי נדלקת לפעמים עם קוד שגיעה P0137, פעם בחצי שנה בערך ונכבת אחרי יומיים של נסיעה, אמרו לי שזה לא נורא.

החליפו לי פלאגים באוגוסט(אירידיום), ואז אחרי זה החליפו שוב בפברואר, כי מוסכניק טען שהם היו על הפנים בגלל הבעיה במצערת. אני נוסע בערך 4-5 אלף ק''ם בחודש ככה שיוצא לי לעשות טיפול כל חודשיים וחצי בערך.

יש צורך בפירוק של בית מצערת כדי לנקות אותו מספיק טוב כדי שהבעיה תיעלם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Ktak13 כתב:

בחודש דצמבר החליפו לי מצבר, כי האוטו התקשה להניע כשהיה ממש קר וגם ניקו את המצערת עם ספריי בלי לפרק באותו יום.

המנורה אצלי נדלקת לפעמים עם קוד שגיעה P0137, פעם בחצי שנה בערך ונכבת אחרי יומיים של נסיעה, אמרו לי שזה לא נורא.

החליפו לי פלאגים באוגוסט(אירידיום), ואז אחרי זה החליפו שוב בפברואר, כי מוסכניק טען שהם היו על הפנים בגלל הבעיה במצערת. אני נוסע בערך 4-5 אלף ק''ם בחודש ככה שיוצא לי לעשות טיפול כל חודשיים וחצי בערך.

יש צורך בפירוק של בית מצערת כדי לנקות אותו מספיק טוב כדי שהבעיה תיעלם?

כדי לנקות כמו שצריך אז יש צורך לפרק אותה. בגדול אתה יכול לעשות סוויץ ללחוץ ע הגז והיא נפתחת ולנקות (ואז הג'יפה נכנסת למנוע) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, B3A כתב:

החלפת מצבר, פלאגים, וניקית בית מצערת.
אז הבעיה היחידה שעולה לי לראש זה תקלה בגיר.
או (פחות סביר) טלטל עקום.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

כן, זה הפחד שלי שזה הגיר, אבל האוטו נוסע חלק חוץ מהבעיות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה הפחד שלי שזה הגיר, אבל האוטו נוסע חלק חוץ מהבעיות האלה.
מקווה בשבילך שלא כי זה סיפור לא פשוט, כמעט ולא יודעים להתעסק עם התיבה הזאת.
לא סובל תיבות רציפות באופן אישי.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתחיל מלנקות מצערת כמו שצריך ולא כמו החאפר שלתחושתי האישית ובהתבסס על נסיוני (ט.ל.ח.) גנב ממך כסף על רבעיית פלאגים (וכנראה גנב את הפלאגים לרכב אחר).
פלאגים לא הולכים בגלל שהמצערת מלוכלכת, לא בחצי שנה(אלא אם השתתפת במירוץ סיבולת 24 שעות ומשם המשכת להקיף את אפריקה) ובטח שלרסס עליה קצת ספריי לא מנקה אותה.

זו פעולה שעם קצת ידיים טובות אפשר גם לבד, למוסך הנ"ל לא הייתי חוזר בכל מקרה.
 

  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, shellcase כתב:

אני הייתי מתחיל מלנקות מצערת כמו שצריך ולא כמו החאפר שלתחושתי האישית ובהתבסס על נסיוני (ט.ל.ח.) גנב ממך כסף על רבעיית פלאגים (וכנראה גנב את הפלאגים לרכב אחר).
פלאגים לא הולכים בגלל שהמצערת מלוכלכת, לא בחצי שנה(אלא אם השתתפת במירוץ סיבולת 24 שעות ומשם המשכת להקיף את אפריקה) ובטח שלרסס עליה קצת ספריי לא מנקה אותה.

זו פעולה שעם קצת ידיים טובות אפשר גם לבד, למוסך הנ"ל לא הייתי חוזר בכל מקרה.
 

תודה על התגובה. אני רק רוצה להצדיק את הבחור, הוא לא גנב, הוא בן אדם טוב ואני שם אצלו את רכב כל הזמן לטיפולים ורק אצלו. 

יש מצב שבגלל חוסר ידע אולי הוא עשה את זה.

מירוץ סיבולת אני לא עשיתי, אבל לפעמים כן נוסע מהר כל הדרך, -120-140 קמ''ש והסל''ד בזמן הזה הוא 2300-2600. זה האוטו הראשון שלי, אז אני לא מכיר אם זה גבוה או לא בדרך כלל הוא בסביבות 1700-2000 בנסיעה הרגועה.

 

לפני 14 שעות, B3A כתב:

מקווה בשבילך שלא כי זה סיפור לא פשוט, כמעט ולא יודעים להתעסק עם התיבה הזאת.
לא סובל תיבות רציפות באופן אישי.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

כן, אני גם לא ממש התחברתי לתיבה הזאת, היא חושבת הרבה זמן אחרי הלחיצה על הגז, במיוחד אחרי שרק עצרת לוקח לפחות שתי שניות בין לחיצה על הגז עד שהאוטו מתחיל להאיץ.

 

אני אנסה לשכנע את הבחור לשטוף כמו שצריך את המצערת, כי אין לי כל כך זמן וכלים בשביל זה וגם מקום מסודר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2600 זה סל"ד נמוך.
לצורך השוואה - אני נוסע עם האוטו נסיעות של מעל שעה שבהן הסל"ד נמצא מעל 4000 (כי גיר קצר וכביש מהיר).
אל תתרגש, המכונה תוכננה ונבנתה לעבוד וכל עוד היא מטופלת בהתאם, ולך אין איזה מחשבות שאתה צריך לשמור על האוטו במצב חדש כדי שהיד השביעית תהנה ממנה בעוד עשור וחצי - הכל בסדר.
שום מכונאי שמכבד את עצמו לא היה מחליף פלאגים תקינים אחרי חצי שנה ואם הפלאגים לא תקינים, אז מצערת מלוכלכת היא די בוודאות לא הגורם לכך.
בקיצור - ניקוי מצערת אמיתי ולא חאפרי 'בטעם של פעם', איפוס של המחשב (ולימוד המצערת מחדש) ותחזור לדווח.

עוד הערה קטנה ברשותך:
אין לי מושג מי המכונאי, אני יכול לסמוך רק על מה שכתבת - אבל להגיד שהוא אדם נחמד זה סבבה והכל, אבל אתה משלם לו כסף לא על הקפה או החיוך, אלא על עבודה מקצועית וידע, ולא ברור כלכך על מה שילמת עד כה בהסתמך על התיאור שלך.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על המידע והמלצות. ביום שישי הקרוב אשים את האוטו במוסך שוב ואעדכן.

 

בלי קשר לבעיות שפירטתי קודם, יש לי שאלה לגבי רעש באוטו עוד מיום שקניתי אותו.

סרטון הדגמה

 

בסרטון אפשר לשמוע מדי פעם רעש ברקע, קשה להסביר אותו, כמו קירקוש או צירצור כזה. נסעתי בשנה וחצי האחרונים 90 אלף ק''מ באוטו. בהתחלה הרעש היה רק כשהמנוע חם ועכשיו הוא קיים ישר אחרי ההתנעה, אבל בהתחלה הוא נשמע שונה, כמו חריקה יותר. הרעש קיים רק ברגע שהמנוע מתחיל באמת למשוך את האוטו וזה תמיד בסביבות 1/4 לחיצה על דוושת גז, אם ללחות יותר או פחות מזה, אז אין רעש. מקור הרעש נשמע מכיוון מכסה מנוע בצד של הנוסע או מאמצע. הבעיה שיש רעש רק בתנועה, זאת אומרת כשרכב עומד לא משנה איך לוחצים - אין רעש.

 

אולי מישהו נתקל בזה ומכיר מה זה יכול להיות?

עריכה אחרונה על ידי Ktak13
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לגבי האוטו.

 

הכנסתי את האוטו למוסך איפה שאני מטפל, הסברתי את כל התקלות. אמרתי למוסכניק גם שיפרק את בית מצערת וינקה אותו יסודי וזה מה שהוא עשה.

הוא הראה לי את הסמרטוט שהכניס לשם לספוג את הלכלוך, היה הרבה פיח באמת. 

 

עוד לפני הטיפול בנוסף גם החלפתי תחנת דלק, תדלקתי בטן ק''ש כל הזמן ועברתי לסונול ראש פינה.וגם עוד לפני הטיפול  שמתי לב לשיפור של המצב, אז לא ממליץ לתדלק בטן ק''ש(תדלקתי שם במשך שנה וחצי קבוע וזה המצב שהאוטו הגיע אליו).

 

כל התקלות נעלמו אחרי הנקיון, כמו ש-shellcase אמר. למעט הרעש שמלווה אותי עוד מההתחלה שמופיעה בסרטון שצירפתי להודעה הקודמת. הוא נחלש, אבל עדיין קיים.

המוסכניק אומר שזה יוצא מהמנוע ואין לו מה לעשות עם זה כרגע. בכל מקרה עכשיו האוטו נוסע חלק ונוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, yba כתב:

תודה על העדכון .

יש לי גם כזה רכב האם הרעידות היו רק כשהמזגן עובד ?

 

 

לא, זה היה בכל עצירה גם כשהמזגן עבד וגם כשלא.

 

במקרה יש לך את אותו רעש כמו אצלי? פשוט תוהה אם זה משהו שספציפית ברכב מסוג הזה או רק אצלי.

עריכה אחרונה על ידי Ktak13
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...