Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 1.2 2016 צריכת שמן מוגזמת אחרי ריקול טיימינג


106turbo
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

סיטרואן C4 1.2 2016 אחרי טיפול קריאה להחלפת טיימינג,

חודש אחרי ההחלפה התחיל לאכול שמן בצורה מוגזמת, ברמה כזאת שפעם בשבוע נדלקת נורה Service וממלא כמה שחסר, ככה כל שבוע, יש מצב שזה בגלל הטיימינג?

שמעתי ששמים איזשהו חומר לניקוי המנוע בנוסף לשמן והחומר הזה אוכל גומיות וכו', זה נכון? הבנתי גם שמתנהלת נגדם תביעה בעניין הטיפול הלקוי והלא מקצועי

 

אגב ההחלפה בוצעה במוסך המהנדסים בעכו

עריכה אחרונה על ידי 106turbo
Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאוד מה שאתה אומר, משהו התלונן לי על מצב דומה ב208 שגם עברה החלפת רצועה במסגרת הריקול והתחילה צריכת שמן לאחר מכן. 

עד היום חשבתי שאין קשר, אבל ניראה שבכל זאת יש משהו

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב, די טוב, שפשוט הפירורים מהרצועה התקולה הסבו כבר נזק למנוע וזה פשוט בא לידי ביטוי, במקרה, חודש אחרי הריקול.
במידה והוחלפה אצלך רצועה, רציונלית אני מתקשה לחשוב על משהו שעלול לגרום מפעולה זו לצריכת שמן מוגברת, ייתכן שלמומחים אחרים בפורום יש הסבר לכך, נחכה ונראה.

אני כן יכול להעיד שלמנועים אלה יש לפתע צריכת שמן מוגברת ולא ידוע בדיוק המקור, לרוב מדובר על גומיות שסתומים, אך זו הערכה בלבד. לכל האקזמפלרים שאני אישית מכיר שחוו התופעה הוחלף מנוע במסגרת אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Igalz כתב:

מעניין מאוד מה שאתה אומר, משהו התלונן לי על מצב דומה ב208 שגם עברה החלפת רצועה במסגרת הריקול והתחילה צריכת שמן לאחר מכן. 

עד היום חשבתי שאין קשר, אבל ניראה שבכל זאת יש משהו

אני חושב שזה היה אני, אצלי אחרי ההחלפה הרכב התחיל לאכול יותר שמן- סדר גודל של כ1 ליטר ל10K קמ.

אצלי הוחלף לפני שנה וחצי הטיימינג באופן יזום- הרצועה הייתה בשלבים הראשוניים ביותר של ההתפוררת, ולכן גם לא נגרם שום נזק ולא היה גם מה לנקות

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא כמות שמצדיקה נסיון "לפתור" את זה, מהמוסך הומלץ לי לעקוב ולמלא במידת הצורך.

אם המצב מחמיר מאוד אז שווה לבדוק יותר לעומק.

בכל מקרה אני קונה 5 ליטר טוטל וזה מספיק להחלפה של הטיפול השנתי ומילוי מדי פעם במידת הצורך.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אנחנו נמצאים במצב חמור יותר, מיכל 5 ליטר נמצא על החצי אחרי בערך חודש, נסועה לא גבוהה במיוחד, חשבתי על פלאשינג למנוע ולהוסיף תוסף לשמן של BG שקצת יסמיך אותו, פשוט הזוי שלפני החלפת הטיימינג הכל היה תקין, ופתאום התחיל לבלוע שמן בכמויות שאין לי מושג איפה נעלם

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשרף. לא נעלם. ניחוש פרוע שלי : הצילינדרים כבר לא צרים כמו פעם. לא תמצא נזילה חיצונית .
הנזק למנוע כבר נעשה חודשים קודם. הדבק השחור (שיירי הרצועה) אטם לא רע אבל עכשיו ניקו אותו.
כנראה גם המוסך יודע את זה אבל לא רוצים לשפץ מנוע. תגיד תודה שהמנוע שלך שרד תקופה של חוסר שימון.

אני חשבתי פעם שנורית לחץ שמן תתן התראה מספיק ארוכה. היום , אני ממש לא בטוח. דומה הדבר לנורית חום מנוע.














שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תעשה כלום לבד, פנה למוסך מורשה בו הוחלפה הרצועה. הם יבצעו מעקב אחר צריכת השמן ויפנו ליצרן. לי הוחלף מנוע במקרה דומה באישור יצרן (לאחר תום האחריות) . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשלובינסקי מחליפים רצועה הם מחליפים גם לשמן חדש שלהם
אם הרכב לא טופל נכון יכול להיות שהשמן החדש יגרום לבעיה ואכילה מוגברת
לדעתי לפחות
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יש לא מעט אנשים שמעידים על אכילת שמן רצינית ישר אחרי הריקול

גם אצלי לא הייתה אכילת שמן בכלל (בין טיפול לטיפול) וישר אחרי הריקול שבו הוחלפה הרצועה הרכב התחיל לעשן ולאבד ליטר שמן כל 400-500 ק״מ (!)

האבחנה החד משמעעית שקיבלתי במוסך זה החלפת מנוע בעלות מטורפת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היינו יום שישי במוסך מורשה המהנדסים בעכו שבו בוצע החלפת הטיימינג, הלכתי ישר למנהל המוסך סעיד, הסברתי לו את הטענות וגם אמרתי שזה סיפור ידוע שקורה אחרי החלפת הטיימינג, אך הוא טען שהיו לרכב בעיות קודמות עם שמן והוציא לי היסטוריית טיפולים שכללו פלאשינג והחלפת שמן ועוד, וטען שאין קשר בין החלפת הטיימינג לצריכה הקיימת, הציע לי לעשות פלאשינג למנוע ולשים שמן חדש, אופציה שניה להוסיף שמן דבש למנוע בשביל לעלות צמיגות, אופציה שלישית שהבטיח שיפתור את הבעיה זה טיפול רינגים בעלות של 4k₪, השאלה למה אני צריך להוציא כלכך הרבה כסף כשידוע שמהנוע עם כשל כזה וצריכה מוגברת של שמן, אנחנו עדיין לא החלטנו מה עושים, כדאי לפנות ללובינסקי? באיזה טענה?

 

HELP 

 

אגב השמן הוא 5w30 בתקן 2297 החדש

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא הציע נכון . שיפוץ הרינגים . אבל לא אתה צריך לשלם על זה.
תעזוב את הדבש והפלאשינג. זה סתם.
השמן בתקן מתאים אבל לא זה מה שישנה פה.
פנה לשירות לקוחות לובינסקי עם פירוט הסיפור.






שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל את סעיד,,ככה בשביל הספורט,,,איך הוא מבוצעת ההחלפה ? תנסה להכשיל אותו בשאלה  ותשאל אותו על CAM SHAFT LOCKING TOOL,,ועל סימונים מדוייקים,,תראה מה התשובה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...