Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים שיש הבדל בין שירות לפני מכירה ושירות טכני. שיתפתי בחוויה שלי מכיוון שכמו שאמר @daniel.asu זה מראה הרבה מאוד על השירות והגישה הכללית. 

לעניינו של המקרה הספציפי מסכים שתקלות קורות, אבל במקרה זה לא יידעו אותנו מראש בתקלה ברכב המבחן ובעצם הדבר נודע רק כאשר באנו לצאת לנסיעה. 

 

חשוב לי לציין שאם מעבר לבעיה הזאת השירות בלובינסקי היה טוב לא הייתי טורח לכתוב, אך כמו שכתבתי הנציגים היו מאוד לא מקצועיים, ״שלטו בחומר״ לא מאוד טוב (ברמה שאני ידעתי על המפרט של הרכב יותר ממה שהם ידעו) והיחס הכללי היה לא מוצלח. 

 

לסיכומו של עניין לדעתי חבל מאוד שלובינסקי לא מסוגלים לגבות את המוצרים הבאמת מאוד טובים שהוא מביא בשנים האחרונות עם שירות תואם. 

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 13 שעות, שי כתב:

גבע ואורן

 

בנושאים האלו הם לא יכולים לעזור כי הם לא מחוברים אונליין למערכת (גבע בטוח אורן אני לא בטוח ב100%)

 

אגב עדכון תוכנה למחשב מנוע ביבואן בC4 פיקאסו הוא בתשלום 350ש"ח.

 

לנושא המרכזי.

 

לצערי הבעיות הללו יתפוצצו בזמן הקרוב יותר ויותר. מנהלי המוסכים גם אם הם היו אנשי מקצוע מעולים בעבר לא מדברים באותה שפה של מערכות הרכב היום.

 

הם מ-פ-ח-ד-ים!! מכל המחשוב שמתקדם היום.

 

רוצים לנסות גם? גשו לכל מוסך יבואן שעולה לכם בראש ותנסו לקבל אבחון או כיול למערכות בטיחות אקטיביות.

 

בסיטרואן ניסיתי מנהל המוסך גמגמם על כך שהמערכת עובדת בתנאים מסויימים לפי הגדרות מראש ולא בכל תנאי שהוא בכלל לא ידע היכן מפעילים את המערכת

 

חבר עם ניסאן חדשה שפעם בכמה זמן מדליקה התראות על מערכת מושבתת חוץ מ"איפוס" פעם אחר פעם לא קיבל מענה.

 

בסובארו שיחת רעים עם מנהל מוסך אחד הגדולים הבהירה לי שהמסכן לא יודע מה עושים עם האייסייט שלהם. ואין לו שמץ של מושג מה הוא יעשה עם תקלות כאלו.

 

בקיצור צריך במוסכים אנשי מקצוע למכלולים מכאניים כמו פעם. ואנשי IT או איך שלא קוראים לזה לאבחונים ומחשוב.

 

מה שנראה לי שמכוניות חשמליות ישלטו עוד לפני שזה יקרה. ושם מראש למחשוב יהיה דגש הרבה יותר רציני.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, save כתב:

יש נקודת אור : לפחות לא האשימו את הלקוח שהוא דפק את הגיר.

 תהיה בטוח שבהרבה מקרים,אצל כל יבואן זה קרה,אכן האשימו אנשים תמימים,יש לזה אפילו מונח משפטי "רשלנות תורמת",ואז חירטטו אותם עם "רצון טוב של יצרן/מוסך" במקום X אני אעשה לך ב-X -30-40%,שבפועל הלקוח היה צריך לקבל את זה בחינם.פרקטיקה ידוע בעולם המוסכים,אבל אני מדגיש,זה תקף בהרבה מדינות (אם כל הקושי שחושבים שרק בארץ יש נוכלים),לכן כמו בכל דבר,מומלץ להבין קצת בכל דבר כדי שלא יסבנו אותך,לכן כל אחד שיבדוק  כמה מקומות עד שמגיע למוסך שאתה סומך עליו.תאמין לי רובם אנשים ישרים שרוצים להתפרנס בכבוד,האבסורד,שמרוב הסטיגמה ומקרים על חוסר מקצועיות/נוכלות,היום האנשים כבר לא מאמינים לכלום !!

וגם חוסר היכולת של מוסך כללי אפילו מתמחה ,לטפל ברכבים חדשים,בגלל שליטה מוחלטת של היבואנים בארץ על הכל,לא תורם לשיפור המצב !!

 

לפני 5 שעות, TheAvatar כתב:

 

סליחה, לעבוד בחינם?! זה משהו שהם אמורים לעשות במסגרת טיפול! טיפול שמשלמים עליו הרבה מאוד כסף רק כדי שהוא יבוצע תחת הכובע של "מוסך מורשה יבואן". 

 

איציק כבר כתב,אני רואה ערך או שאני לא רואה,היום אצל כל היבואנים,לא סתם מעדכנים מודולים,כל עוד זה לא חלק מריקול או TSB חשוב,צריך להיות "טריגר" מסויים.

אז עם כל ה"אמורים..." שזה כבר נושא של תיאום ציפיות,אף יבואן לא עושה מיוזמתו,נקודה !!!
יש בפורום,דיון נפרד לפי איזה שעתון מותר לחייב,חפש "חישוב שעת עבודה במוסך מורשה"
עכשיו נחזור למילת מפתח "טריגר",המקרה של פות"ש,הוא הרגיש שמשהו לא תקין,חפר בפורומים בחו"ל,אנגליה לפי מה שהבנתי,ידע שיש לזה פתרון ע"י יצרן,לכן בעיה מוכרת,בדמות עדכון קושחה,הנה "טריגר

מפה הוא חשף את הביזיון שקורה בהרבה מקומות,ותאמין לי זה יותר שווה מתוכניות "יצאת צדיק" שגורמים לתקלה טפשיט יזומה,פה ישר הגיע למקום הנכון,עם תיאור מדויק,מה שהיה חסר,רצון להקשיב ולעזור והיה הרבה רצון לתחקר מאיפה נרכש הרכב...אבל לא נחזור שוב פעם על דיון כללי על מצב של הענף.

אני האחרון שבאה להצדיק את המוסכים,מרבה להשתמש בביטוי "יבואני פח",אבל אני מכיר,גם את הצד השני של המתרס,מכיר עלויות תקורה שלהם,איך מייצרים (או לא) רווחים,מצבים בלתי אפשריים שעומדים לפעמים המוסכים בין לקוח מול יבואן/יצרן,כל זה לא אמור לתת להם "הנחה" (גם לא מעניין את הלקוח קצה) ולהצדיק התנהלות לא מקצועית ולפעמים נוכלית,אבל אין רק אשם אחד בתחום שלנו....הייתי מגדיר "טרגדיה" של ענף,שזה ממש יחריף בשנים הבאות,עד שיעבור טרנספורמציה אבולוציונית כל התחום !

 

לפני 6 שעות, yoni2sh כתב:

ocsi4u 

מאיפה כל הידע הנרחב הזה ? אולי תצא קצת מהקומפרט זון ותספר מי אתה.

למה יש לי הרגשה שאני מתכתב עם אדם שגר בחו״ל ?

 להבדיל מהרבה כותבים בפורום,שמנסים לתת דוגמאות מארה"ב על שירות שזוכים שם,או חוויות שלהם משם,הדברים שאני כותב ונושאים שנוגע בהם,אי אפשר ללמוד מרחוק,לא הייתי מסוגל אם אני לא חלק מ-

"תמצית הישראליות במוסכים"

דבר אחד אתה מרגיש נכון,לא נולדתי פה,כל הידע שלי זה לימוד עצמי או הכשרה מחו"ל,יש לי ראיה ייחודית עם הבנה עמוקה איך התעשיה הזאת מתפקדת,מקושר עם גורמים הרלוונטים בחו"ל,אני סוג של איש IT,שמבין בכל המותגים,לכן לא יכול להיות מומחה לרכב ספציפי,כי גם לא חשוב,וכל זה בלי שאני מכונאי או חשמלאי רכב.

 

 

לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

זה גם ברמה המנטלית שלנו, כנותני שירות שיראליים, וגם קשור להרבה דברים אחרים שקשורים באופן נקודתי לשוק הישראלי (רמת שכר, רמת השכלה, תודעת שירות, רמת ה"מוערכות" במקצוע וכד'). מעט מאוד אנשים איכותיים וטובים מגיעים מרצונם החופשי לענף המוסכים, כל היתר "מתדרדרים" לשם.

תיאור מדויק,אבל אשמה לא קטנה בגורמים מקצועיים שאמורים להכשיר את הדור הבאה של אנשי מקצוע,תקועים בשנות ה-90,רק תציצו על סילבוס של הנושאים שמלמדים,וגם הדרכות של עובדים של מוסכי יבואן לרוב רק לסמן ✔️..ועוד בעיה זה מוסכים כלליים,שיושב מייסד עם 30-40 שנות וותק,אין לו דור המשך,ועם כל הצר הידע שלו לא רלוונטי בהרבה דברים בלי ציוד וידע שונה,וגם לא רוצים או מסוגלים לשלם את השכר שאיש דיאגנוסטיקה עם אוריינטציה של רשתות ומחשבים עם רצון ללמוד אין סופי יבקש,אבל זה באמת מורכב,אפשר לכתוב ספר שלם על הטרגדיה הזאת.

לפני שעה, yoni2sh כתב:

עכשיו חזרתי מנסיעה משולבת ארוכה.

 

וואלה,,,כיף לנהוג ברכב,ההרגשה שהמנוע והגיר רוצים דברים שונים נעלמה,הדרייב יותר לינארי,,,הגיר מתחלף יותר באלגנטיות,בהילוכים הגבוהים נעלמה הבעיה בכלל (הבעיטה קדימה) 

 

כי הכל מנוהל ע"י מחשב,לכן מצחיק אותי תגובות של אנשים רציניים עם ידע לא קטן על דגמים,ורושמים ארוכות על חוויות נהיגה,כותבים אני מעדיף "סטוק" :rofl:

איזה סטוק,בוא ניקח את וואגים,שעשו להם שימנוך בגלל דיזלגייט,שהפך את רוב המכוניות לפחות נעימה ומסורסת?
פיין טיונינג של טיונרים מקצועיים יכול לשפר כל רכב,אבל בארץ מקסימום ששומעים זה ציפים או כמה מוסכים עם דיינו,מחפשים להעביר כמה שיותר קג"מ או כ"ס לגלגלים,יעני סדנת שיפורים.

איך בכלל היצרנים מכיילים את המחשבים שלהם (רמז,הכי נמוך כדי למנוע בעיות,או מבחינה שיווקית,איך תמכור 180 כ"ס בתוספת פרמיה של הרבה כסף,אם אין לך דגם של 130 כ"ס עם אותו מחשב ולרוב אותם חלקים ?,לכן בוואגיות יש מכוניות עם אפשרות שיפור בין 30-50% חופשי,ברור לא צריכים לחפש את המקסימום,אבל טיונינג מקצועי עושה פלאים,אנשים לא מאמינים שזה אותו רכב !)

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להוסיף את ה 2 סנט שלי להודעות למעלה.

 

אני קיבלתי את השירות הנכון רק בגלל שהשיחה גלשה לפסים אישיים,אני מצאתי מכנה משותף עם הבחור,שבפועל היה הבוחן הרביעי בשרשרת.

 

לאחר שהוא אמר לי שהוא קלט שעומד מולו אדם שמבין,קרי לקוח לא רגיל,ושהוא נהנה מהשיחה איתי,וכמובן גם דיברתי אליו בכבוד והערכה אישית ומקצועית,,,נכנסו לעמדה,חיברנו מחשב און ליין ל PSA 

 

והוא בעצמו היה מופתע שיש עדכון ותיקון - ציטוט -   "וואלה,יש עדכון,אתה צודק"

 

חצי שעה עבודה,שיחה נעימה,לחיצת ידיים,,,ומשפט אחרון שיצא ממנו :

 

רק שתגיע לטיפולים אצלנו,זה הכי חשוב !  כלומר הבחור בעצמו הרעילו אותו באינדקטורינציה שהלקוח זה רק "גלינג גלינג".

 

ועדין,כל הכבוד לבחור,עשה מאמץ בזכותו,ולא בזכות המערכת של לובינסקי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, daniel.asu כתב:

אבל הם מחויבים לכבד את האחריות גם אם אתה מטפל במוסך מורשה מחוץ לרשת היבואן, הלא כן? אז אתה אפילו לא שבוי שלהם במסגרת האחריות. אתה שבוי שלהם רק אם אתה רוצה לשמר את האחריות במסגרת רצון טוב מעבר לשנים שאתה מקבל באופן רשמי - שזה בעצם אומר שאתה משלם פרמייה כדי שיישקלו לעשות לך טובה בעתיד אם תצטרך.

אני עובד בתחום,ועדיין משלם פרמיה למוסך מורשה,ולא חסר מוסכים שאפילו בחינם יעשו לי,יודע למה ?
כי יש לי רכב PHEV,ברוב המוחלט של מוסכים כלליים לא עברו הסמכה לגעת ברכבים היברידיים וחשמליים,וכבר כמה שנים מסתובבים רכבים היברידיים על הכבישים ?

פעם גם אני חשבתי שלקנות מניילון זה טמטום,אבל בגלל שאני מכיר את התחום,החלטתי לקנות חדש כי היה לי חשוב כל הטכנולוגיות החדשות,ולא מתכוון להיות בשום קשר עם פרטיים למכירת רכב,זה יהיה עוד כמה שנים זריקת מפתחות על שולחן ויציא עם PHEV חדש או BEV,יודע לנהל מו"מ וכל אחד מתמחר את הזמן שלו ומשקיע אנרגיות איפה שהוא רוצה ! 

לפני 44 דקות, yd b-4 כתב:

 

בנושאים האלו הם לא יכולים לעזור כי הם לא מחוברים אונליין למערכת (גבע בטוח אורן אני לא בטוח ב100%)

 

אגב עדכון תוכנה למחשב מנוע ביבואן בC4 פיקאסו הוא בתשלום 350ש"ח.

 

לנושא המרכזי.

 

לצערי הבעיות הללו יתפוצצו בזמן הקרוב יותר ויותר. מנהלי המוסכים גם אם הם היו אנשי מקצוע מעולים בעבר לא מדברים באותה שפה של מערכות הרכב היום.

 

הם מ-פ-ח-ד-ים!! מכל המחשוב שמתקדם היום.

 

רוצים לנסות גם? גשו לכל מוסך יבואן שעולה לכם בראש ותנסו לקבל אבחון או כיול למערכות בטיחות אקטיביות.

 

בסיטרואן ניסיתי מנהל המוסך גמגמם על כך שהמערכת עובדת בתנאים מסויימים לפי הגדרות מראש ולא בכל תנאי שהוא בכלל לא ידע היכן מפעילים את המערכת

 

חבר עם ניסאן חדשה שפעם בכמה זמן מדליקה התראות על מערכת מושבתת חוץ מ"איפוס" פעם אחר פעם לא קיבל מענה.

 

בסובארו שיחת רעים עם מנהל מוסך אחד הגדולים הבהירה לי שהמסכן לא יודע מה עושים עם האייסייט שלהם. ואין לו שמץ של מושג מה הוא יעשה עם תקלות כאלו.

 

בקיצור צריך במוסכים אנשי מקצוע למכלולים מכאניים כמו פעם. ואנשי IT או איך שלא קוראים לזה לאבחונים ומחשוב.

 

מה שנראה לי שמכוניות חשמליות ישלטו עוד לפני שזה יקרה. ושם מראש למחשוב יהיה דגש הרבה יותר רציני.

 

אתה ממש מתאר נכון את המצב,עם תיקון קל !

מכוניות חשמליות במספרים משמעותיים,עשרות אחוזים מסה"כ מכוניות על הכבישים,זה עוד הרבההההההההה שנים.

מה שכן עוד כמה שנים בודדות לא יהיו מכוניות ICE טהורות,יהיו משולבים HEV/מיקרו/מיילד היבריד/PHEV,וזה מחזיר אותנו לחוסר הכנה של אנשי מקצוע הנכונים !!
וכן,אתה צודק,הרבה מהתחום מפחדים משינויים קיצוניים,בנוסף שבכל תחום מכירה לא חשוב מה (שזה יהיה מוצר במיליון,מאות אלפי ש"ח) סגנון המכירה לדבר מסביב,נגמר תקופה של אנשי מכירות שיודעים מפרטים,מבינים על מה מדברים,ואם מזהים מישהו שמבין,מחפשים דרך לנפנף !! 

לפני 9 דקות, yoni2sh כתב:

אני חייב להוסיף את ה 2 סנט שלי להודעות למעלה.

 

אני קיבלתי את השירות הנכון רק בגלל שהשיחה גלשה לפסים אישיים,אני מצאתי מכנה משותף עם הבחור,שבפועל היה הבוחן הרביעי בשרשרת.

 

לאחר שהוא אמר לי שהוא קלט שעומד מולו אדם שמבין,קרי לקוח לא רגיל,ושהוא נהנה מהשיחה איתי,וכמובן גם דיברתי אליו בכבוד והערכה אישית ומקצועית,,,נכנסו לעמדה,חיברנו מחשב און ליין ל PSA 

 

והוא בעצמו היה מופתע שיש עדכון ותיקון - ציטוט -   "וואלה,יש עדכון,אתה צודק"

 

חצי שעה עבודה,שיחה נעימה,לחיצת ידיים,,,ומשפט אחרון שיצא ממנו :

 

רק שתגיע לטיפולים אצלנו,זה הכי חשוב !  כלומר הבחור בעצמו הרעילו אותו באינדקטורינציה שהלקוח זה רק "גלינג גלינג".

 

ועדין,כל הכבוד לבחור,עשה מאמץ בזכותו,ולא בזכות המערכת של לובינסקי.

 

 

אבל את זה הבנו,שרק בזכות קליק ידידותי נפתרה לך הבעיה.

התגובה הקודמת של YD B-4 גם חיזק לי שאין להם אונליין,אני יודע במה זה כרוך,אז תבין שהרוב זה לא אתה,ומוסכי מומחה אין להם אמצעים תמיד=טרגדיה

לפני 16 דקות, yoni2sh כתב:

רק שתגיע לטיפולים אצלנו,זה הכי חשוב !  כלומר הבחור בעצמו הרעילו אותו באינדקטורינציה שהלקוח זה רק "גלינג גלינג".

זה כולל כל תחום !!!!
כל שיטת הבונוסים בעסקים של היום שמוכרים מוצר/פתרון/שירות,מבוסס על זה שכל אחד (שעומד פרונטלית מול לקוח)צריך לשווק משהו,וגובה הבונוס תמיד ביחס הפוך,ככל שפחות שווה ללקוח זה יותר גדול ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

איציק כבר כתב,אני רואה ערך או שאני לא רואה,היום אצל כל היבואנים,לא סתם מעדכנים מודולים,כל עוד זה לא חלק מריקול או TSB חשוב,צריך להיות "טריגר" מסויים.

אז עם כל ה"אמורים..." שזה כבר נושא של תיאום ציפיות,אף יבואן לא עושה מיוזמתו,נקודה !!!
יש בפורום,דיון נפרד לפי איזה שעתון מותר לחייב,חפש "חישוב שעת עבודה במוסך מורשה"
עכשיו נחזור למילת מפתח "טריגר",המקרה של פות"ש,הוא הרגיש שמשהו לא תקין,חפר בפורומים בחו"ל,אנגליה לפי מה שהבנתי,ידע שיש לזה פתרון ע"י יצרן,לכן בעיה מוכרת,בדמות עדכון קושחה,הנה "טריגר

מפה הוא חשף את הביזיון שקורה בהרבה מקומות,ותאמין לי זה יותר שווה מתוכניות "יצאת צדיק" שגורמים לתקלה טפשיט יזומה,פה ישר הגיע למקום הנכון,עם תיאור מדויק,מה שהיה חסר,רצון להקשיב ולעזור והיה הרבה רצון לתחקר מאיפה נרכש הרכב...אבל לא נחזור שוב פעם על דיון כללי על מצב של הענף.

 

הטריגר שלהם מעניין לי אתה יודע את מה. כאשר אני משלם מחיר פריומיום של מוסך "מורשה יבואן" אני מצפה לטיפול בדיוק לפי הספר + הגדלת הראש. אם הם לא עושים את זה אז הם לא שונים משום מוסך רגיל למעט העובדה שהם גובים 200% על אותה העבודה בדיוק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, TheAvatar כתב:

 

הטריגר שלהם מעניין לי אתה יודע את מה. כאשר אני משלם מחיר פריומיום של מוסך "מורשה יבואן" אני מצפה לטיפול בדיוק לפי הספר + הגדלת הראש. אם הם לא עושים את זה אז הם לא שונים משום מוסך רגיל למעט העובדה שהם גובים 200% על אותה העבודה בדיוק. 

לא אתה ולא אני נשנה את המצב כרגע,וגם לא רואה שהיבואנים מרגישים צורך לשנות,ההפך יהיה יותר גרוע !!
אז אתה יכול לקבל או לא,גם אני כתבתי,שברור לי,שכל זה מעניין את ה#$#@$%^,כרגע הדרך היחידה שלך להתמודד עם המציאות שקשה לך לקבל,זה להבין אם משהו לא תקין ברכב,ולהודיע מיוזמתך על "טריגר" כי רוב הסיכויים שהציפיה שלך להגדלת ראש לא יתממש בקרוב,במוסכי יבואן,והרוב ימשיכו להיות שבויים אצלהם. 

לפני 11 דקות, TheAvatar כתב:

הם לא שונים משום מוסך רגיל למעט העובדה שהם גובים 200% על אותה העבודה בדיוק. 

בטח שונים,מוסך רגיל לא יהיה מסוגל הרבה פעמים גם אם רוצה לעשות את העבודה,אז למה לא 300-500% ?

שמע,הדרך היחידה של הצרכן לנסות להשוות זה דרך מחיר,אבל אני מודיע לך,גם מוסך מומחה לא יהיה חצי מחיר,אבל כן,יתן שירות פרימיום,יחס יותר אישי,ואת זה יודעם מוסכי יבואן,אבל עדיין הם מגזימים בתמחור,כי כנראה הרוב בוחר בזולים,ואלו חוזרים על ארבע עם נזק הרבה יותר גדול בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא כזאת :

 

למשל הייתי גר באיזה ישוב נידח בגבול צרפת בלגיה,ומגיע עם אותו טריגר למוסך של פיג'ו,האם הם היו ישר מחברים מחשב כדי לראות אם יש עדכון קושחה ? 

 

האם זאת מדיניות של PSA ? איך PSA יגיבו למכתב שמפרט להם את אמת על השירות במוסכים המורשים בישראל,בדגש על המרכזי ?

האם בעצם אנחנו מגלים שהמילה "אחריות" היא מילה עם המון רבדים כלפי הצרכן הישראלי,ובעצם האחריות דה פקטו היא לא מלאה או לא ברמה מינמלית ?

 

יש לי אח שגר בברלין,נוסע בסקודה,אני אבקש ממנו להיכנס למוסך VAG ולבקש ישירות חיבור מחשב ועדכון ,נראה מה יהיה התשובה,,בברלין צריך גם לדעת טורקית במוסכים היום (-:

 

נראה לי שאני חוזר ל LADA ,,,יש לי אחריות מהשכן בוריס,כולל עדכון בעיטה לרכב אם צריך

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, ocsi4u כתב:

לא אתה ולא אני נשנה את המצב כרגע,וגם לא רואה שהיבואנים מרגישים צורך לשנות,ההפך יהיה יותר גרוע !!
אז אתה יכול לקבל או לא,גם אני כתבתי,שברור לי,שכל זה מעניין את ה#$#@$%^,כרגע הדרך היחידה שלך להתמודד עם המציאות שקשה לך לקבל,זה להבין אם משהו לא תקין ברכב,ולהודיע מיוזמתך על "טריגר" כי רוב הסיכויים שהציפיה שלך להגדלת ראש לא יתממש בקרוב,במוסכי יבואן,והרוב ימשיכו להיות שבויים אצלהם. 

בטח שונים,מוסך רגיל לא יהיה מסוגל הרבה פעמים גם אם רוצה לעשות את העבודה,אז למה לא 300-500% ?

שמע,הדרך היחידה של הצרכן לנסות להשוות זה דרך מחיר,אבל אני מודיע לך,גם מוסך מומחה לא יהיה חצי מחיר,אבל כן,יתן שירות פרימיום,יחס יותר אישי,ואת זה יודעם מוסכי יבואן,אבל עדיין הם מגזימים בתמחור,כי כנראה הרוב בוחר בזולים,ואלו חוזרים על ארבע עם נזק הרבה יותר גדול בסופו של דבר.

אה, אמ.. ממש לא. כבר 6 שנים אנחנו מטפלים בפאביה וגולף במוסך לא מורשה בלי תקלות, אנשים שמומחים ברכבי הקונצרן וגם נחמדים. בשביל מה צריך מוסך מורשה? כדי שידחפו לנו פלאגים?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, yoni2sh כתב:

למשל הייתי גר באיזה ישוב נידח בגבול צרפת בלגיה,ומגיע עם אותו טריגר למוסך של פיג'ו,האם הם היו ישר מחברים מחשב כדי לראות אם יש עדכון קשוחה ? 

אתה ספציפית בתור איש תוכנה/או IT מטמיע מערכות היית מסודר.

קונה פעם אחד מכשיר PASSTHRU,ואפילו מסוגל להתחבר לבד תמורת תשלום,לפי שעה/יום/חודש ולעשות תכנותים.
לצערי גם באירופה התחילו להקשיח מדיניות (זוכרים RIGHT TO REPAIR ?),אבל עדיין כל מוסך כללי יכול להתחבר לשרתי יצרן תמורת תשלום(מתחילים לחייב אותם לעשות הסמכה בסיסית לתוכנה,כי אתה יכול לחרבש דברים אם אתה לא יודע מה אתה עושה).
גם בחו"ל לא מעדכנים סתם,עולה כסף עידכון,אבל המקרה הספציפי שלך,היצרן היה מאשר,אבל לרוב זה רק דברים שקשורים לריקול או TSB.
2021-04-23_16-26-26.png.a655fee502b1771756b7444ea9a64c7a.png

 

לפני 25 דקות, yoni2sh כתב:

יש לי אח שגר בברלין,נוסע בסקודה,אני אבקש ממנו להיכנס למוסך VAG ולבקש ישירות חיבור מחשב ועדכון ,נראה מה יהיה התשובה,,בברלין צריך גם לדעת טורקית במוסכים היום (-:

סוג/פרופיל/רמה של העובדים שאתה פגשת ורשמת פה זה אוניברסלי,באירופה המערבית מומלץ לדעת טורקית,פולנית,ערבית,רוסית,רומנית....ובארה"ב ספרדית ;)

לפני 12 דקות, eitanuch כתב:

אה, אמ.. ממש לא. כבר 6 שנים אנחנו מטפלים בפאביה וגולף במוסך לא מורשה בלי תקלות, אנשים שמומחים ברכבי הקונצרן וגם נחמדים. בשביל מה צריך מוסך מורשה? כדי שידחפו לנו פלאגים?

ב-VAG ממש לא צריך מורשה (למומחה יש אפילו כלים יותר רציניים ובטח ידע) רק למימוש אחריות או תיקונים במסגרת ריקול,ב-PSA המצב מאוד בעייתי,ויש עוד כמה.

הדיון על PSA,נכון שזה מתרחב על כל הענף !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני קראתי בפורום בריטי,העדכון תוכנה חד פעמי לפי ה VIN שלי יעלה 49 יורו.

וזה במידה שאתה רשום ל PSA.

 

ככה הבנתי,פחות או יותר.

 

אבל ברור שהנושא הוא שאסור לזלזל בלקוח,ויש לכבד את האחריות שניתנה לו,ולספק את השירות הנדרש,גם אם זה תופס זמן ומשאבים למוסך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yoni2sh כתב:

ממה שאני קראתי בפורום בריטי,העדכון תוכנה חד פעמי לפי ה VIN שלי יעלה 49 יורו.

וזה במידה שאתה רשום ל PSA.

 

ככה הבנתי,פחות או יותר.

 

אבל ברור שהנושא הוא שאסור לזלזל בלקוח,ויש לכבד את האחריות שניתנה לו,ולספק את השירות הנדרש,גם אם זה תופס זמן ומשאבים למוסך.

 

 

כן,PSA "בעייתי" בכל העולם,42-49 יורו זה התשלום הראשוני שתקף לשבוע או עד תכנות ראשון,לרוב הדברים אתה צריך להוסיף עוד תשלומים RMI code protection ,כי יש עוד 2-3 רמות "ביצוע" מול שרת,ולפעמים אתה צריך PIN קוד,אז משלם לצד שלישי כי אין לך זמן שהיצרן יחזור אלייך....בקיצור סרט.
אבל עדיין אתה בתור לקוח קצה יש לך תקשורת מול היצרן,מייל קצר עם תיאור שלך (גיר) על רכב באחריות,ישלחו אותך איפה לעשות עדכון בחינם,אבל זה לא גורף לכל דבר,וגם כל מוסך כללי שם יודע איך למלא טופס מול יצרן כדי לקבל תשלום.
זה לא קיים בארץ!
נראה לך גבע ישלח מכתב ליצרן מישהו מתייחס,יפנו אותו ליבואן שהוא $#@$#%% :S

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yoni2sh כתב:

טוב לא דיברתי על גבע,,,דיברתי על זה שאני כלקוח קצה שולח מכתב ל PSA על השירות שקיבלתי מלובינסקי,,,

אבל אמרת שאתה יזמת החלפות של דברים ועשית בגבע (ותמיד מוזכר פה בתור מוסך מומחה),אתה כרגע במסגרת האחריות חייב לקבל מענה אצל יבואן שהוא הנציג הבלעדי של היצרן בארץ !

את התלונה שלך ב-PSA יבררו מול היבואן,והיבואן מול המוסכים שרשמת.
בחו"ל כמו שתיארתי.
גבע הוספתי רק כדי להמחיש את המצב,תחשוב אתה לא באחריות,מה היית עושה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא באחריות ? ,,,,מוריד את התוכנה לנייד שלי,מזמין מתאם OBD,נרשם ל PSA בדרך לא דרך,,,PIN CODE אפשר להשיג דרך אתרים סיניים,,,כנראה היה לוקח לי זמן להבין מי נגד מי,,,כי זה לא באמת התחום הספציפי שלי,,אבל בסוף הייתי מסתדר.

 

או מרים טלפון ל BR PREFURMANCE בבלגיה,,,מבקש מהם קצת עזרה (-: וגם מעלה את ההספק ל 149 כ"ס.

 

 

אבל זאת לא הנקודה.

 

האנשים הרגילים,זאת הנקודה,,,יושבת בסלון לידי זוגתי,רואה את כל הסרט הזה,מספרת לחברה שלה,,,והאדם הפשוט שומע את הסיפור הזה ולא רוצה לרכוש רכב חדש מלובינסקי.

חברה שלה רצתה את ה 2008 החדשה,,,,עכשיו היא כבר לא רוצה (-:

אני אומר לה,,אז תקני אופל !,,,,היא נדלקה,,אני מחייך והיא לא מבינה למה

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...