Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יחס ומענה זה ההבדל בין חברה רצינית, לבין חברה שחושבת שהלקוחות שלה הם עדר מזדמן.

חייב להודות שגם חשבתי שאף אחד לא התייחס למכתב תלונה שכתבתי, היחס והמענה המהיר רק חיזקו אצלי את הדעה החיובית על המותג.

 

אני נוהג להעיר/לבקר להרבה מוסדות/חברות על ההתנהלות שלהם, חלקם מקבלים ועונים תשובה עניינית

אחרים (מעטים) מתעלמים, מה שמוביל אותי לנהוג באותה מטבע, מתעלם מהם באותה מידה. (מפסיק לצרוך/לקנות את המוצרים שלהם)

אבל גם יודע לפרגן על יחס טוב במילים חמות, ומקבל מכתבי תודה ופליאה שיש מישהו שיודע להעריך שירות. (אפילו טורחים להתקשר במיוחד להודות)

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה סיפור דיי נפוץ.אין לי איך לנחם אותך . זה רק יחמיר עם השנים (כשכמות המחשבים ברכב תוכפל ).
מחשב טעינה, מחשב בלימה וכו וכו'
עדכון לילה מרוחק (בבוקר אתה מגלה שהרכב עם מסך כחול).
מצב כזה לובינסקי יהיו בקרשים כי כדי להבין תקלה יצטרכו צוות פיתוח ברמת הקרנל... כזה שעבר הכשרה בחו"ל של שנתיים אחרי שסיימו בהצטיינות מדעי המחשב.

הפתרון : רכב ליסינג כלשהוא עם קנס יציאה נח ללקוח.










שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, yogev20 כתב:

יחס ומענה זה ההבדל בין חברה רצינית, לבין חברה שחושבת שהלקוחות שלה הם עדר מזדמן.

חייב להודות שגם חשבתי שאף אחד לא התייחס למכתב תלונה שכתבתי, היחס והמענה המהיר רק חיזקו אצלי את הדעה החיובית על המותג.

 

אני נוהג להעיר/לבקר להרבה מוסדות/חברות על ההתנהלות שלהם, חלקם מקבלים ועונים תשובה עניינית

אחרים (מעטים) מתעלמים, מה שמוביל אותי לנהוג באותה מטבע, מתעלם מהם באותה מידה. (מפסיק לצרוך/לקנות את המוצרים שלהם)

אבל גם יודע לפרגן על יחס טוב במילים חמות, ומקבל מכתבי תודה ופליאה שיש מישהו שיודע להעריך שירות. (אפילו טורחים להתקשר במיוחד להודות)

 

 

קודם כל,זה תמצית של "צרכן נבון" וכבוד :mm_yeah: על גישה של ביקורת בונה,וכאשר צריך גם משקיע זמן בלפרגן.
בתור אחד שעבד בכל מני תפקידים בכל מני רמות ניהול,זה ממש לא מובן מאליו,כל כך קל לרובם להתלונן (גם כאשר לא צודקים) וכל כך קשה לפרגן מנגד!

אני אישית בשנים האחרונות שיניתי "דיסק" לגמרי,לא מנסה להיכנס לדיונים/ויכוחי סרק,במיוחד שאני קולט שזה "מדיניות" מלמעלה,והגורם שמולי מסכן,חסר השפעה...נוהג כמוך,מפסיק לצרוך/לקנות את המוצרים שלהם.זאת הדרך ההשפע היחידה שלי בתור פרט,להצביע דרך הכיס או התנהגות הצרכני שלי.

אבל בוא נסתכל דרך "פריזמה" של עסק,התדמית שלהם על הקרשים,אנשים מתלוננים בלי סוף בשיחות סלון/פורומים,אבל ממשיכים לקנות בלי סוף את המוצר/שרות שלהם גם כאשר יש אלטרנטיבה,למה להם להפסיק להתייחס ללקוחות שלהם כ"עדר מזדמן" ??????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאחל להנהלה של לובינסקי לעלות על 737 MAX ואז להתקשר אלי שניה לפני המראה ולשאול עם עדכנתי תוכנה ב MCAS.

 

 

חכו,אני עוד לא סיימתי אתכם,,,אני דובר גרמנית,רוסית,וערבית,,,,אני כרגע מחפש מתורגמן לצרפתית למכתב שאני הולך לשלוח ל PSA.

 

אני עדין מחכה לתגובה של לובינסקי פה בפורום

 

זה אני בעבודה

 

 

IMG_0712.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, save כתב:

זה סיפור דיי נפוץ.אין לי איך לנחם אותך . זה רק יחמיר עם השנים (כשכמות המחשבים ברכב תוכפל ).
מחשב טעינה, מחשב בלימה וכו וכו'
עדכון לילה מרוחק (בבוקר אתה מגלה שהרכב עם מסך כחול).
מצב כזה לובינסקי יהיו בקרשים כי כדי להבין תקלה יצטרכו צוות פיתוח ברמת הקרנל... כזה שעבר הכשרה בחו"ל של שנתיים אחרי שסיימו בהצטיינות מדעי המחשב.
הפתרון : רכב ליסינג כלשהוא עם קנס יציאה נח ללקוח.

בוא נעזוב OTA,זה לא יקרה בקרוב !
מה שעובדה,זה הכמות המטורפת של המחשבים,אבחון שגוי בגלל חוסר אמצעי גישה ליצרן שקיים רק אצל יבואן ועוד עשרות בודדות בכל המדינה שאמור לשרת עשרות אלפי מכוניות !!!!
ובגלל אבחון שגוי ביחד לחוסר הכשרה,יתחילו לפרק להחליף חצי אוטו בלי לפתור תמיד את התקלה,ותבין את התסכול של  כולם בתחום,ולא רק הצרכנים !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת כבר צרכנות נבונה שלא קיימת בארץ לדאבוני. פשוט להחרים מוצרים של חברות שהדם עלה להם לראש.

דוגמה שהייתה בארץ והובילה לחרם, הקוטז' המפורסם. הכוח בידיים של הלקוחות, אפשר לשנות מחירים ויחס

העניין זה התאגדות ושמעת עצמית שלא קיימת בארץ. בחו"ל שמעתי על כמה מקרים של חרם צרכני גורף

שהוביל לחשבון נפש ארוך של יצרי המוצר הספציפי. 

 

הלוואי שהיה אפשר לעשות את זה בפועל, המחירים והשירות היה נראה אחרת בארץ. 

אבל חייב להודות שיש שינוי לטובה. אני מזמן לא מבקש במסכי יבואנים (לרוכב במוסכים שאני מכיר שנים)

והיחס בטויטה (האחים קצב) עם החדר המתנה כולל כיבוד וקפה, התירו בי רושם מאוד חיובי. הבעיה שיש לזה מחיר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, yoni2sh כתב:

אני מאחל להנהלה של לובינסקי לעלות על 737 MAX ואז להתקשר אלי שניה לפני המראה ולשאול עם עדכנתי תוכנה ב MCAS.

זה אני בעבודה

 

 

עכשיו ברור מאיפה הידע :rolleyes: 
אני גם רואה,שבואינג הבינו,קבלני משנה מהמזרח הרחוק לא היה רעיון מוצלח :mm_cool:

לשניה דאגתי ליבואן,שלקוח מצוי מבין מה צריך לעשות תוכנתית ברכב,ויהיה מבול של פניות אצלהם.

לפני 13 דקות, yogev20 כתב:

הלוואי שהיה אפשר לעשות את זה בפועל, המחירים והשירות היה נראה אחרת בארץ. 

אבל חייב להודות שיש שינוי לטובה. אני מזמן לא מבקש במסכי יבואנים (לרוכב במוסכים שאני מכיר שנים)

והיחס בטויטה (האחים קצב) עם החדר המתנה כולל כיבוד וקפה, התירו בי רושם מאוד חיובי. הבעיה שיש לזה מחיר. 

 

 

אני הגעתי למסקנה שזה אבוד,האנשים לא באמת מבינים את הכוח שבידיים שלהם,אבל גם לא מאשים אותם במדינה של סיר לחץ,עם בעיות בטחוניות ורדיפה אחרי פרנסה בגלל יוקר המחיה (שברור אם היו מבינים את הכוח שלהם זה היה יורד),למי באמת יש זמן.
אצל חלק מהיצרנים,אפילו מכתיבים "תוכנית" עד רמה של צבע של השיש/ריהוט או סוג פסיליטי שאמור להיות בחדר המתנה ;)

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאותו נושא דווקא ללקוחות הישראלים יש סיבה להיות מרוצים, שערוריית בעיות התוכנה בגולף 8

אולי לא תגיע לארץ.

https://www.bild.de/auto/mobilitaet-reisen-motorrad/mobilitaet-und-mehr/vw-golf-8-mit-software-problemen-rueckruf-fuer-den-marktfuehrer-75015186.bild.html

https://www.auto-motor-und-sport.de/kompaktklasse/vw-ruft-golf-viii-in-die-werkstatt-elektronik-und-software-update-fuer-56-000-autos/

הנושא הזה של עדכוני תוכנה הוא חדש ליצרניות הרכב והם יאלצו לשפר נושא זה במהירות.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, אלי55 כתב:

הנושא הזה של עדכוני תוכנה הוא חדש ליצרניות הרכב והם יאלצו לשפר נושא זה במהירות.

אולי חדש לך,מעל עשור זה עובד כך,ואין שום סיבה להיות מרוצים ללקוחות ישראלים מהמצב בארץ.

ועל מה שאתה מדבר,זה רק מעצים עד כמה יצרן הענק VAG,מפגר בתחום SW,אחרי שהבין שצריך לעשות פיתוח בתוך הבית והשקיע מיליארדים ברה-ארגון,אלו התוצאות ב ID3/ID4/GOLF 8,ומכוון אין עוד OTA,זה מחייב ריקולים בהיקפים פסיכיים (על הדרך בגלל זה גם פטרו את יו"ר הקודם)

 

https://cariad.technology/de/en.html

 

אני לא מספיד אותם,אבל יקח להם עוד זמן לתקן את הפדיחות,ובאמת לא מתאים להם 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי55.

 

מעניין,תודה.

 

אבל לחלוטין שהנושא הוא התנערות יבואן מלתת את האחריות הראויה ללקוח שלו,דבר שהוא בלתי מתקבל על הדעת,וגובל בהונאה.

 

OCSI4U אתה מתכנת ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ocsi4u כתב:

 

ההבדל שאפל מונעים ע"י תאוות בצע,התופעה מזמן בכלל ברמה של כת (אחרי זמן קצר תרוץ לשדרג לדגם חדש),ליצרן  דווקא יש אינטרס לעדכן רכיבים כדי למנוע כשל וזה עולה ליצרן הרבה מאוד כסף תאמין לי !!!!

כרגע בשיטת תחזוקה של היום זה לא ישים,אבל עוד הרבה שנים יעברו לשיטת עדכוני OTA,כמו טסלה.

 

השירות של אפל הוא לא פחות ממדהים.

פשוט פה בישראל אין אפל כי הכל דרך יבואנים ומתווכים.

לך לאפל סטור בארצות הברית, עם בעיה אפילו הכי קטנה ואין מצב שאתה יוצא לא מרוצה.

אחי קנה אייפון שם בחנות, חזר אחרי יומיים עם בעיה מפגרת (אבל ממש), החליפו לו את הטלפון בלי למצמץ.

תודעת השירות של אפל היא מדהימה (בכלל בארצות הברית) הלוואי עלינו.

  • רעיון גרוע 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yoni2sh כתב:

עדכון התוכנה לקח 30 דקות,שבמהלכה אני רואה את כל ההליך ה DIAGBOX מחובר און ליין ל PSA  ורואים שמבוצע תיקון ועדכון של הגיר

 

הרכב נוסע מצויין,,,נגמרה הסאגה.

כל הכבוד שעמדת על זכויותיך! תהנה מהאוטו ..🤤

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, yuvalganim כתב:

 

השירות של אפל הוא לא פחות ממדהים.

פשוט פה בישראל אין אפל כי הכל דרך יבואנים ומתווכים.

לך לאפל סטור בארצות הברית, עם בעיה אפילו הכי קטנה ואין מצב שאתה יוצא לא מרוצה.

אחי קנה אייפון שם בחנות, חזר אחרי יומיים עם בעיה מפגרת (אבל ממש), החליפו לו את הטלפון בלי למצמץ.

תודעת השירות של אפל היא מדהימה (בכלל בארצות הברית) הלוואי עלינו.

אני הולך לחטוף הרבה :mm_nah: כנראה לתגובה שלי מכל הפאנבויים של אפל :rofl:

 

אני יודע שקשה להתמודד עם עובדות,ובכלל קשה לקרוא משהו שלילי על אפל,אבל תנשום עמוק,ותקרא על מה אני הגבתי,לקוח שנפל קורבן "לתרגיל" של אפל לגרום להחליף את הפלאפון הישן שלהם !!!

 

https://www.npr.org/2020/11/18/936268845/apple-agrees-to-pay-113-million-to-settle-batterygate-case-over-iphone-slowdowns#:~:text=Apple on Wednesday agreed to,became known as "batterygate."

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...