Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם חושבים שיהיו מכוניות חשמליות ידניות ?


Tal Brodkin
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, innvision כתב:

צודק טעות שלי , באמת מנוע IPMSM ולא BLDC. משום מה נתקלתי לא פעם בהתייחסות למנועי BLDC בהקשר של רכב חשמלי, אז הפסיקו לעבוד איתם? או שמתייחסים ל PMSM בטעות כ BLDC ?

 

אפילו ה-EV1 המיתולוגית השתמשה במנוע אינדוקציה. לא ידוע לי על רכב חשמלי מודרני שמשתמש במנועי DC. בתחילת המאה ה-20 מנועי DC היו נפוצים יותר כי האלקטרוניקה שדרושה כדי לשלוט במנועי AC סינכרוניים לא הייתה קיימת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ברכב חשמלי אין צורך בתיבת הילוכים כלל, לא אוטומטית ולא ידנית. מנוע חשמלי יכול לספק מומנט בטווח רחב של סיבובי מנוע החל מעמידה וגם להפוך את כיוון פעולתו לצורך נסיעה לאחור, כך שתיבת הילוכים היא סיבוך מיו

אפשר תמיד לשים בקבוק קטן במחזיק כוסות בקונסולה המרכזית במקום ידית הילוכים ואיתו "להעביר הילוכים" ובנוסף לעשות גם קולות של מנוע. 

קולות של המנוע כבר יש לצערי. אפשר גם להמציא מנגנון שמדמה העברת הילוכים, עם ידית ודוושת קלאץ', ששולט על הדרייבר של המנוע ואותו מנגנון רעש מלאכותי. אפילו לעשות שהרכב ייכבה כשלא משחררים את הקלאץ' מס

תמונות שפורסמו בשרשור

שוב - מייד אין צ׳יינה וההיגיון ה...מיוחד שלהם

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Cowin_C3

 

אבל פה יש בדיוק הדבר שדיברתי עליו - עשו רכב חשמלי עם סימולציה של גיר ידני וקלאץ׳, בשביל בתי ספר לנהיגה, שמלמדים על ידני.

 

אין שם תיבת הילוכים ידנית וקלאץ׳ באמת, רק מנגנון שמדמה את זה:

https://philkotse.com/market-news/chery-ev-manual-transmission-7092

 

רציתם חשמלי עם גיר ידני - קיבלתם. בא עם מד סל"ד ויכול אפילו להיכבות אם זורקים קלאץ׳.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון מעניין האמת, זה מצויין כי התלמידים לא ישרפו את הקלאץ' ולא ישברו את הגיר.

 

מעניין היה לעשות סיבוב באוטו כזה... 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהסתכלות קדימה סביר שרכב חשמלי ילך לכיוון של ריבוי מנועים, עד שבקצה יגיעו למנוע נפרד לכל גלגל.

ברוב הטסלה של היום יש שני מנועים, קדמי ואחורי. במודל S חדשות יש 3 (אחד מקדימה ואחד לכל צד מאחור).

סביר שנראה שני מנועים לפחות (קדמי ואחורי) בכל מכונית יוקרה חשמלית.

 

במצב כזה כל התפיסה של המנוע והתמסורת שמפזרת כח מנקודה אחת לגלגלים נופלת.

במצב של ריבוי מנועים, מי שרוצה הילוכים כלשהם, יצטרך גם ריבוי תיבות, וזה כבר לא סביר טכנית בעליל.

אז צריך להתרגל לעובדה שילדים של היום כבר לא ילמדו נהיגה על גיר ידני בשום בי"ס רגיל לנהיגה, גם אם הם מאוד ירצו.

 

להשתלות למיניהן שלא כדרך הטבע אין כמובן גבול, אבל גם אין רלוונטיות.

 

עריכה אחרונה על ידי 20VT

My responses are limited. You must ask the right questions

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חכה שגרמנים ישימו יד על זה, הם עוד ידחפו DSG15 לכל גלגל, כדי להאריך את הטווח ב0.738 אחוז.

לפני כשעה, Buki כתב:

רעיון מעניין האמת, זה מצויין כי התלמידים לא ישרפו את הקלאץ' ולא ישברו את הגיר.

 

השיקול שצוין היה לא לשרוף דלק ולא לזהם אוויר כשהרכב בניוטרל.

 

המטרה עדיין להכשיר תלמידים לנהיגה ברכב בנזין ידני, פשוט הגישה לזה הייתה קצת כמו להגיע מכפר סבא לרעננה דרך קריית שמונה.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, 20VT כתב:

בהסתכלות קדימה סביר שרכב חשמלי ילך לכיוון של ריבוי מנועים, עד שבקצה יגיעו למנוע נפרד לכל גלגל.

 

היו כבר מכוניות חשמליות עם מנוע נפרד לכל גלגל למרצדס ולרימאק.

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"היו" כנראה כמעט כל סוג של מכונית, אם אתה סופר דברים קיצוניים כאלה 😀
אני לא הייתי ממהר להכריז על איזשהי טכנולוגיה כחיה או מתה בגלל משהו שיצא במכונית-על מהדורה מוגבלת לשייחים סעודיים ובעלי הון עם רגשי נחיתות מודחקים 😁

  • מצחיק 1

My responses are limited. You must ask the right questions

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, 20VT כתב:

אני לא הייתי ממהר להכריז על איזשהי טכנולוגיה כחיה או מתה בגלל משהו שיצא במכונית-על מהדורה מוגבלת לשייחים סעודיים ובעלי הון עם רגשי נחיתות מודחקים 😁

 

לא לשכוח מנחי טופ גיר מאותגרים ביטוחית.
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, 20VT כתב:

אז צריך להתרגל לעובדה שילדים של היום כבר לא ילמדו נהיגה על גיר ידני בשום בי"ס רגיל לנהיגה, גם אם הם מאוד ירצו.

 

לא יהיה צורך, כמו שהיום אין צורך בכיוון ידני של קידום הצתה.

 

יותר מזה - אולי אפילו דוושת הבלם תיעלם באיזשהו שלב לדעתי, מרבית רכבים חשמליים מאפשרים נהיגה בדוושה אחת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנהוג עם דוושה אחת כל עוד רוצים להאט במתינות כמו שאמורים לעשות בנהיגה מנהלתית. בשביל בלימת חירום צריך את דוושת הבלם. אתה לא היית רוצה לנהוג ברכב שכל פעם שמרימים את הרגל מדוושת התאוצה בולם בכל הכוח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...