Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויכוח מקצועי בין מוסך טויוטה מורשה לבין חשמלאי מצברים


shmulik88
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

בתאריך 20.4.2021 בשעה 21:24, danniel כתב:

כמו שאמרתי, המתח פחות מטריד אותי. יותר חשוב לראות האם יש זרם כיסוי לדרישת העומס החשמלי + לטעון את המצבר, שהוא הרי גם צרכן בסופו של דבר. 

הבדיקה תתן מענה עם איזה צרכנים בדיוק אנחנו מגיעים לנקודת האיזון ותת טעינה.

 

הזרם הוא בין היתר פונקצייה של המתח לא?

אם, מתח המוצא של האלטרנטור בעומס גבוה ממתח ההדקים של המצבר
אז בהכרח יש טעינה לא? או שפיספסתי משהו?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

במכוניות ישנות יש לעיתים כשלים וגם בלאי. ממליץ לבדוק היטב את כבל ה (+) שיוצא מהאלטרנטור ומגיע למצבר. אם הוא דק או אם יש סימנים של בלאי בסופיות הידוק שלו, החלף אותו באחד עבה יותר עם סופיות חדשות.

לדעתי במקרה ומפעילים מפוח על מהירות גבוהה בנוסף למה שכתבת המתח יירד לערכים של מחת ל-13 וולט. שלא נזכיר אם מדובר על מאוורר חשמלי לרדיאטור שמתחיל לעבוד בסל"ד סרק אז בכלל אין שום סיכוי שהאלטרנטור יעמוד ב

כתבתי "מחודש". הכוונה היא לאלטרנטור מקולקל שתוקן...   לא בטוח כמה אתה מוכן להשקיע אך הפיתרון האופטימלי הוא יכלול פו"ה האלטרנטור ותיקון (בהנחה כי לא יותר מדי ליפופים הלכו...). אאל"ט, מארק כתב

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 21.4.2021 בשעה 09:12, Haim_gds כתב:

סתם שני רעיונות מאולתרים:

-החלפת פולי לקטן יותר (בהתאם ליכולת המותחן) וכך סל"ד האלטרנטור יעלה. ניתן לנסות אם הפו"ה יחסית פשוטים ואינם  דורשים להתעסק עם האלטרנטור.

-"שיפצור" הווסת לאספקת מתח גבוהה יותר לרוטור בסל"ד נתון. 

 

איך אתה משפצר את הווסת הספציפי לאספקת מתח גבוה יותר ? לא יותר זול להחליף את האלטרנטור לאחד משופץ ?

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מלחים דיודת סיליקון בטור על האדמה של המתח יחוס כדי לקבל עוד 0.7 וולט ☺️ בחייך, אילו סתם פתרונות של העולם השלישי כדי לחסוך החלפה. אאל"ט, באלטרנטורים הישנים הייתה גישה (יחסית) נוחה לווסת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...