Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אכפת לכם מאיכות החומרים של הרכב?


davemustaine87
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

זה כבר עניין של שיווק ומיתוג ופחות איכות חומרים, כי אם קסיו יעשו שעון מכאני מטיטניום וימכרו אותו במחיר של אומגה, או לצורך העניין יונדאי יחליפו את כל הפלסטיקים בi20 בציפוי עור איכותי עם תפירה כולל במקומות שלא רואים, ישימו ידית הילוכים והגה מעץ אגוז וינסו למכור את זה במחיר של מרצדס, אף אחד לא יקנה כי מבחינת כולם מרצדס יותר איכותי מיונדאי.

זה בערך כמו הסיפור עם פולקסווגן פייטון. בנו רכב ברמה גבוהה מאד אבל עם הסמל הלא נכון.

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני עד היום לא מבין מה בדיוק הכוונה במנח "איכות חומרים".    יש איכות הרכבה, שזה פנלים מורכבים ישר במרווים נכונים ואחידים, לא עושים רעשים ולא מקרקשים. יש עיצוב מיושן ויש מודרני, יש הנדסת אנוש

תשב בפיאט פנדה, ואז תשב בקאמרי או אפילו אוונסיס מאותו שנתון, ואני חושב שתבין מיד את ההבדל באיכות חומרים.

איכות חומרים זה שהכפתורים לא מתקלפים ככה שלא ידוע מה הפונקציה שלהם אחרי שימוש של כמה שנים וגם הפלסטיק לא מתעוות מהשמש או נשבר לך ביד כשאתה פותח דלת/תא אחסון. זה חשוב מאד, אבל קשה לדעת את זה ברכב

לפני כשעה, Buki כתב:

  נגיד הפלסטיק של מצחיית לוח השעונים. חשוב שיהיה יפה ומעוצב, חשוב שיבצע את תפקידו כלומר ימנע השתקפות שמש בלוח שעומים, אבל הוא לא צריך להיות רך ונעים למגע. כי אני לא נוגע בו ולא מלטף אותו

 

 

בתור מלטף דשבורדים ידוע, אתה אמור לדעת כמה אסתטיקה משפעי עלי.  בהחלט שיש לזה משמעות אפילו גבוהה על ההחלטה שלי איזה רכב לקנות. זה מתחיל בצבע קרם בתחתיות, תפירות מעל הריפודים שעשויים מבד איכותי, משענות יד מרופדות (כמה כיף היה להניח את היד בנסיעת המבחן ב -CX30) דשבורד בנוי היטב לא מקרקש, אם פסים  של ניקל עדין, תפירות עדינות, מרופד מסביב כולל לוח שעונים רך ונעים למגע. איזו הנאה וסיפוק לנקות דבר כזה כל שבוע. 

 

עבורי זה ההבדל בין רכב שהשקיעו בו מחשבה והקפדה לפרטים הקטנים, לבין עוד רכב שגרתי. זה מממש לא מיותר. כמו שטיפול בצבע/חישוקים/צמיגים וכד', לא מיותר עבורי כולל ניקוי פנימי.  כל אלא הולכים יד ביד מבחינתי.

 

חוץ מזה, רוב הזמן בנהיגה הלוח הקדמי מול העיניים שלי, למה לא לראות את האיכות והגימורים המוקפדת  כל יום, ברמת תחזוקה מיטבית, זה עושה לי את ההבדל בנהיגה. (סביבת נהג מאוד חשובה עבורי, גם מבחינת עיצוב ואיכות, וגם ברמת הניקיון)

 

אגב, בשנות ה -90 הייתי מחפש בפריקיות חודשים משענות ידיים מקטיפה ואביזרים מרכבי יוקרה (מרצדסים/BMW) רק כדי להתקין אותם אצלי בתוך ברכב. ( הייתי עושה קומבינות שונות שזה יתאים, כולל שטיחי בד יקרים)

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, Buki כתב:

סביבת מהג נעימה ואכותית לעין זה אחלה. זה חשוב למדי, אולי לא הפרמטר הכי חשוב אבל כן חשוב לי. 

 

אני מדבר על משהו אחד. נגיד הפלסטיק של מצחיית לוח השעונים. חשוב שיהיה יפה ומעוצב, חשוב שיבצע את תפקידו כלומר ימנע השתקפות שמש בלוח שעומים, אבל הוא לא צריך להיות רך ונעים למגע. כי אני לא נוגע בו ולא מלטף אותו 😃. זו השקעה מיותרת לייצר אותו מחומרים רכים ונעמים.

 

הזכרת לי מקרה במיצובישי הספייסטאר שנפלה לי המראה מסוכך השמש. 

1. זה כבר מעפן שנופלת מראה מסוכך השמש ברכב בן 5.

2. מה שנגלה בתוך החור של המראה היה עוד יותר מדהים. מה שבעצם מייצב את סוכך השמש זה חתיכת פוליגל לבנה מעפנה. 

 

אם מישהו לא יודע מה זה פוליגל :

תיק פוליגל + גומיה. רוחב גב במגוון גדלים – חנן מכשירי כתיבה

 

אז כן, אמנם אני לא צריך לגעת בסוכך השמש יתר על המידה. לא מלטף אותו. אבל שיהיה עשוי מפוליגל  וקצף מילוי? לא יודע, אני מתבאס מזה. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 19.4.2021 בשעה 09:04, מיץ פטל כתב:

 

BRZ אחלה מכונית, אבל לא הייתי מגדיר את עיצוב הפנים, במיוחד הדשבורד כמשהו מודרני או נוטף איכות. גם בהשוואה ל Z.

 

לא איכותי בכלל אבל כן רמה מעל ה Z, בטח בדגם מתוח הפנים, ועיצובית אני מוצא אותו נחמד מאוד, גם הקליאו היה לה גימיק נחמד עם הצג הדיגיטלי בזמנו ואיך שהלוח השעונים מעוצב. האם איכות החומרים שם היתה איכות? ממש לא אבל כן היה לו קטע נחמד עיצובית והוא לא היה נראה מיושן מאוד בעין. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עשיתי נסיעה קצרה בצפון (קריות) עם דוד שלי על רכב חדש שהוא קנה, מיצובישי ASX. אומנם רכב גבוה

כפי שאני אוהב. נוחות אני לא סגור על זה סופית. (נדמה לי שהיו מעט רעשי רוח)

 

אבל מה שמשך את כל תשומת ליבי מעבר לעיצוב לא לטעמי,זה איכות גימור פנימית. נגעתי/ליטפתי את הפלסטיקים בתוך הדשבורד, אומנם קשיח אבל חסר עידון. סביבת נהג קודרת ומיושנת, אין תמיכה מעודנת (כמו במאזדה 30) בידית הדלת.  היד מונחת כאילו על עץ קשיח. הגימורים בפנים לא מוקפדים, אין תפירות חוטים אסתטיות על הכיסאות ועל הדשובר, אין משחק צבעים, ואחרי כל זה, ממוקמת ידית אמברקס מגושמת וגבוהה, במרכז הכיסאות. 

 

זה משהו שיכול לפסול עבורי רכב בגלל איכות גימור נמוכה, חוסר עידון ומשחק עם צבעים ובדים מלטפים

גם כשלא נוגעים בדשבורד,  לכאורה. 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הגדרה אחת לעניין הזה:

כשאתה נמצא בתוך תא נוסעים, אתה מרגיש מיד עם מי שעיצב ותיכנן אותו קיבל משימה: "יאללה תמצא פתרון שלא יעלה יותר מתקציב XYZ שהוקצה לזה. תסיים את זה עד תחילת שבוע הבא, בלי לחרוג לשעות נוספות".

או לחלופין, אתה מרגיש שמי שעיצב חשב על כך שהוא עצמו יבלה בתא הנוסעים הזה במשך שנים, וניסה לעשות את זה על הצד הטוב, הנעים, והמוצלח ביותר.

לדעתי, מכוניות מתפצלות באופן מבהק לשני הסוגים.

אותו דבר בתיכנון של תא מנוע, מרגישים אם זה שתיכנן חשב על מי שיצטרך אחר כך לעשות עבודות תחזוק וטיפולים.

 

אני יודע שבמציאות הדברים יותר מורכבים, אבל אני מרגיש ככה.

המכוניות, שמי שתיכנן אותן לא חשב לנסוע בהן בעצמו, פסולות מבחינתי.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 20.4.2021 בשעה 13:45, SlowRide כתב:

זה כבר עניין של שיווק ומיתוג ופחות איכות חומרים, כי אם קסיו יעשו שעון מכאני מטיטניום וימכרו אותו במחיר של אומגה, או לצורך העניין יונדאי יחליפו את כל הפלסטיקים בi20 בציפוי עור איכותי עם תפירה כולל במקומות שלא רואים, ישימו ידית הילוכים והגה מעץ אגוז וינסו למכור את זה במחיר של מרצדס, אף אחד לא יקנה כי מבחינת כולם מרצדס יותר איכותי מיונדאי.

 

זה גם הסוד האמיתי של המרכיב ה"סודי" של קוקה קולה/מקדונלדס/KFC ועוד.

 

הרבה יודעים את המתכון, וכל כימאי שיודע מה הוא עושה, יכול לשחזר אותו.

 

אבל אף אחד לא יקנה פפסי בשביל לקבל טעם של קוקה קולה. הוא פשוט יקנה קוקה קולה וזהו.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.4.2021 בשעה 13:48, amosbmw כתב:

יש לי הגדרה אחת לעניין הזה:

כשאתה נמצא בתוך תא נוסעים, אתה מרגיש מיד עם מי שעיצב ותיכנן אותו קיבל משימה: "יאללה תמצא פתרון שלא יעלה יותר מתקציב XYZ שהוקצה לזה. תסיים את זה עד תחילת שבוע הבא, בלי לחרוג לשעות נוספות".

או לחלופין, אתה מרגיש שמי שעיצב חשב על כך שהוא עצמו יבלה בתא הנוסעים הזה במשך שנים, וניסה לעשות את זה על הצד הטוב, הנעים, והמוצלח ביותר.

לדעתי, מכוניות מתפצלות באופן מבהק לשני הסוגים.

אותו דבר בתיכנון של תא מנוע, מרגישים אם זה שתיכנן חשב על מי שיצטרך אחר כך לעשות עבודות תחזוק וטיפולים.

 

אני יודע שבמציאות הדברים יותר מורכבים, אבל אני מרגיש ככה.

המכוניות, שמי שתיכנן אותן לא חשב לנסוע בהן בעצמו, פסולות מבחינתי.

לפני כמה זמן חשבתי שאני מסוגל לקנות אוטו ישן וזול מבפנים ולהתמקד רק במנוע, צריכת דלק ופרטים כאלו.

ואז נסעתי בסיריון, ופה הבנתי שגם לי יש גבול והעיצוב הזה הוא פשע נגד האנושות וכל דבר שם תוכנן רע בכוונה או על ידי מהנדס שיכור.

 

איכות חומרים והרכבה זה חשוב אבל יש פרטים חשובים יותר, מה שכן יש מינימום מסוים שזה מתחיל להיות לא קביל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לי אין בעיה עם הסיריון. זה רכב זול , בין 5-10 אלף שקל כיום. ואין בעיה לקנות משהו כזה. אתה מקבל את מה שאתה משלם. 

 

הבעיה מבחינתי לפחות זה להתחיל לשלם עשרות אלפי שקלים על דברים כמו דאצ'יה סנדרו, או מצובישי אטראז'. 

 

אז נכון, אתה משלם על שנתון , אחריות ובלה בלה. 

 

לי מנטלית קשה להוציא סכום X כשאני יודע שבאותו כסף, רק כמה שנים אחורה אני יכול לקנות משהו הרבה יותר טוב. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

ואז נסעתי בסיריון, ופה הבנתי שגם לי יש גבול והעיצוב הזה הוא פשע נגד האנושות וכל דבר שם תוכנן רע בכוונה או על ידי מהנדס שיכור.

 

 

חיצונית, אתה יכול שלא לאהוב את הפרופורציות שבין אורך, רוחב וגובה, אבל מרווח הפנים בסיריון גדול ביחס למידות החיצוניות. מעבר לשאלה אם זה לטעמך או לא, מה בדיוק תוכנן בסיריון רע בכוונה?

בפנים, אין שום דבר לא פונקציונלי, אין מוזרויות במיקומי אבזור או מתגים, הכל בסטנדרט יפני לטוב ולרע... נכון ששום דבר לא מרגיש רך, אבל שרידות הפלסטיקה ויתר חומרי תא הנוסעים (ריפודי מושב, גג פנימי, שטיח רצפה, גומיות אטימה למיניהן...) די מרשימה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה כבר עניין של שיווק ומיתוג ופחות איכות חומרים, כי אם קסיו יעשו שעון מכאני מטיטניום וימכרו אותו במחיר של אומגה, או לצורך העניין יונדאי יחליפו את כל הפלסטיקים בi20 בציפוי עור איכותי עם תפירה כולל במקומות שלא רואים, ישימו ידית הילוכים והגה מעץ אגוז וינסו למכור את זה במחיר של מרצדס, אף אחד לא יקנה כי מבחינת כולם מרצדס יותר איכותי מיונדאי.
זה בערך כמו הסיפור עם פולקסווגן פייטון. בנו רכב ברמה גבוהה מאד אבל עם הסמל הלא נכון.
זה מה שקורה לג'נסיס


Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, X9500 כתב:

 

חיצונית, אתה יכול שלא לאהוב את הפרופורציות שבין אורך, רוחב וגובה, אבל מרווח הפנים בסיריון גדול ביחס למידות החיצוניות. מעבר לשאלה אם זה לטעמך או לא, מה בדיוק תוכנן בסיריון רע בכוונה?

בפנים, אין שום דבר לא פונקציונלי, אין מוזרויות במיקומי אבזור או מתגים, הכל בסטנדרט יפני לטוב ולרע... נכון ששום דבר לא מרגיש רך, אבל שרידות הפלסטיקה ויתר חומרי תא הנוסעים (ריפודי מושב, גג פנימי, שטיח רצפה, גומיות אטימה למיניהן...) די מרשימה.

 

 

אין מוזרויות, באמת?

מד סלד שבטוח תוכנן כמחשבה מאוחרת, כפתורי המראות חשמליות שממש למטה, התא אחסון במושב הנוסע שנועד להפוך אותי לנכה בזמן תאונה וסתם לגרום לי לאי נוחות ברגיל...

בלי לדבר על זה שהדאשבורד מעוצב כמו צעצוע (לדעתי גרוע כמו בספארק הישנה) זה שאני שומע את המנוע ואת הבחוץ די בבירור בלי שמאמצים אותו בכלל ובכללי עיצוב לא וואו בכלל.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

הסלון של הסיריון מעוצב בצורה מינימליסטית וחסכונית, כמו הרכב עצמו. זאת המטרה של הרכב הזה והוא מקיים אותה מצויין. תחשוב על זה כמו סביבת הנהג בסופה צבאית. יש רק מה שצריך וכלום מעבר לזה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...