Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

לא בדיוק. נכון שבסיס הגלגלים שלהם יחסית דומה, וההפרש באורך לא עובר את ה15 ס"מ, אבל מדובר על יחידת כח אחרת לגמרי, ואבזור אחר לגמרי. אתה משווה I20 עם 120 כוחות סוס לקונה עם 177?

לא בדיוק, השוויתי את הגרסה ההיברידית של הקונה לאיוניק שעולה אותו דבר.

i20 זולה משמעותית ולכן לא בת-השוואה.

 

בכל מקרה, יש דוגמאות טובות יותר מזו שבחרתי (לדוגמא: קיה ריו/סטוניק), שם זו ממש אותה מכונית עם הבדלי עיצוב וגובה מושב, והפרש של 15,000 ש"ח... 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

תמונות שפורסמו בשרשור

לשבת גבוה מבחינתי זה priceless זה פיצ'ר בטיחותי בפני עצמו כי רואים מה קורה בכביש ובסביבה בכלל הרבה יותר טוב מברכב נמוך

לצאת ולהיכנס גם הרבה יותר נוח מרכב נמוך

אם אתה בן 20 זה לא קריטי לך, 30+ זה כבר חשוב ביותר

אגב יש רכבים שהישיבה בהם היא יחסית גבוה (טויוטות מסוימות גם אם הן לא ג'יפון) אני לא סובל תנוחת ישיבה נמוכה בכל רכב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בן 37, ואני עדיין מעדיף רכב עם ישיבה נמוכה.

 

מרגיש יותר יציב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, ניקו פ. כתב:

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג.

נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד?

או ג'יפ/טנדר אמיתי (טנדרים זה מוי כיף), או רכב שנחמד לנהוג בו בכביש. 

למה שאני אקח רכב סופר מיני שרק הגביהו אותו מעט ובכך חרבנו לו כל טיפה דינמיות (שגם ככה הייתה מועטה) רק כדי להרגיש גבוה יותר? לא תודה, הגב שלי בסדר גמור ואני יכול להיכנס גם לרכב "נמוך".

קופרה פורמנטור

אלפא סטלביו

ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לשבת גבוה מבחינתי זה priceless זה פיצ'ר בטיחותי בפני עצמו כי רואים מה קורה בכביש ובסביבה בכלל הרבה יותר טוב מברכב נמוך
לצאת ולהיכנס גם הרבה יותר נוח מרכב נמוך
אם אתה בן 20 זה לא קריטי לך, 30+ זה כבר חשוב ביותר
אגב יש רכבים שהישיבה בהם היא יחסית גבוה (טויוטות מסוימות גם אם הן לא ג'יפון) אני לא סובל תנוחת ישיבה נמוכה בכל רכב

חשוב ביותר לבני 30 פלוס? לא הגזמת בכלל...
הפכת בני 30 פלוס לזקנים שלא מסוגלים להתיישב ברכב נמוך.
אני הרבה יותר מזה, ומעדיף תנוחת נהיגה נמוכה אליה היינו רגילים במשך עשרות שנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
קופרה פורמנטור
אלפא סטלביו
ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

פורשה מקאן לפני סטלביו, אבל כן. ועדיין, תנהג בג׳וליה ומייד אחריה בסטלביו ותחזור לספר חוויות.
  • אהבתי 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, איניגו כתב:

קופרה פורמנטור

אלפא סטלביו

ויש עוד כמה שיתנו לך דינמיות והנאה מנהיגה כמעט יותר מכל רכב ממוצע שאינו sUV

קח אותן ותשווה לסדאן\האצ המקבילה וקיבלת רכב נחות יותר, אין מה לעשות.

לאון קופרה תהיה עדיפה מבחינת ניהוג(שזה מה שאתה רוצה בקופרה) על פני הפורמנטור

והגוליה תהיה עדיפה פי כמה וכמה על פני הטלביו(שוב מבחינת נהיגה)

אם אתה ממש רוצה רכב לקניות בסופר עם סמל של אלפא או קופרה אז כמובן יש לך את האופציות האלו

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 58 דקות, yoav911gt2 כתב:


 


ואם היה את אותו אבזור בשתיהן(כי זו בחירה של היבואן בסופו של יום באיזה מפרט להביא), במה היית בוחר?

אם האיביזה הייתה מספקת נוחות זהה או טובה יותר - באיביזה.

10 אלף ש"ח פחות, תאוצה טובה יותר במעט וצריכת דלק טיפה טובה יותר (לא משהו משמעותי בכל אופן).

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, robertf כתב:


חשוב ביותר לבני 30 פלוס? לא הגזמת בכלל...
הפכת בני 30 פלוס לזקנים שלא מסוגלים להתיישב ברכב נמוך.
אני הרבה יותר מזה, ומעדיף תנוחת נהיגה נמוכה אליה היינו רגילים במשך עשרות שנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורשה מקאן לפני סטלביו, אבל כן. ועדיין, תנהג בג׳וליה ומייד אחריה בסטלביו ותחזור לספר חוויות.

בג'וליה נהגתי לא מעט...

כרגע עם סטלביו...

הדיון לא מה טוב דינמי סטלביו או גוליה...

כתבתי שאם אתה מחפש suv עם יכולות נהיגה יש גם כאלה.ותאמין לי לסטלביו יש יכולות טובות מעל 90 אחוז מרוב המכוניות שאני לפחות מכיר...

שבת שלום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, vadim6385 כתב:

אני בן 37, ואני עדיין מעדיף רכב עם ישיבה נמוכה.

 

מרגיש יותר יציב.

 

כמה שאתה יותר קרוב לציר הגלגול של הרכב אתה באמת מתנדנד פחות. בשביל זה חלק בלתי נפרד מנוחות. לא אוהב לשבת על קצה המטוטלת ולעוף קיבינימט בכל עיקול הכי קטן. גם נוח פחות, גם מוריד את קצב הנהיגה.

 

הנימוק של "רואים יותר" גם לא מחזיק מים כח כשכל הרכבים גבוהים (והרוב גבוהים) - איפה בדיוק אתה רואה יותר, ומה אתה לא רואה כשאתה יושב נמוך יותר?

 

הנימוק היחיד שיש אמת מאחוריו זה כניסה ויציאה נוחות יותר. לאנשים עם בעיות גב זה שיקול של ממש. כל השאר די בולשיט.

  • אהבתי 8

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד ביום יום על ספרינטר וכמה שאני סובל...כמה אני שמח אחרי יום העבודה לחזור לפרייבט הנמוכה שלי ולקחת פניות ועיקולים כמו בנאדם שנוהג. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, RK כתב:

לאנשים עם בעיות גב

ושלא נדבר על בעיות ברכיים, אבא שלי ממש סבל במעבר מספארי למזדה 6, אז הפשרה הייתה להחליף אותה לSX4 (סדאן)

  • אהבתי 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, EliC25 כתב:

ושלא נדבר על בעיות ברכיים, אבא שלי ממש סבל במעבר מספארי למזדה 6, אז הפשרה הייתה להחליף אותה לSX4 (סדאן)

 

במקרה של אמא שלי, הפשרה הייתה טויוטה פריוס 3 - גם רכב שלא צריך לטפס אליו, וגם ישיבה גבוהה. לפניה הייתה פורד פוקוס 2005 עם אותה תצורה - רכב נמוך עם מושב גבוה.

 

בהרבה ג'יפונים יש תופעה שצריך קודם לטפס לגובה, ואז לקרוס לתוך מושב נמוך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה הרבה על הטענה שרכב גבוה הוא יותר בטיחותי. האם זה נכון?

 

תמיד חשבתי שהמצב הוא הפוך, שלרכב נמוך יש מרכז כובד נמוך ולכן יותר בטיחותי. מבחינת תאונות, שתיהן תמעכנה בתאונה חזינית עם משאית...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...