Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, me5000 כתב:

לכמה ס"מ האלה יש אימפקט עצום לא משנה איך תהפוך את זה. 

כבר אמרו לי את זה פעם :(

לפני שעה, RBRB כתב:

 

דווקא יש שלישיה שעושה את שני הדברים בסבבה - דאסטר, גרנד ויטרה ופורסטר.

נסכים שלא להסכים, בעיקר לגבי הכביש. 

  • מצחיק 4

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 דקות, me5000 כתב:

אגב אם לנד קרוזר היה נמוך ( עם אותן יכולות שטח) הוא לא היה מוכר אלפית מהכמות של היום, חצי מהקסם שלו זה הגובה 

 

הלנד קרוזר הוא לא סתם עוד ג'יפון הוא רכב שטח אמיתי,

העניין הוא מה הקסם ברכבים גבוהים שהם סתם גבוהים בלי שום ערך מוסף

לצורך העניין ארונה מול איביזה (שם רגע בצד את אבזור הבטיחות או דברים שרירותיים שיש באחד ואין בשני)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Amired כתב:

 

הלנד קרוזר הוא לא סתם עוד ג'יפון הוא רכב שטח אמיתי,

העניין הוא מה הקסם ברכבים גבוהים שהם סתם גבוהים בלי שום ערך מוסף

לצורך העניין ארונה מול איביזה (שם רגע בצד את אבזור הבטיחות או דברים שרירותיים שיש באחד ואין בשני)

הוא רכב שטח אמיתי אבל רוב הקונים לא ירדו איתו בחיים לשטח או קונים אותו בגלל יכולות השטח שלו אלא כי הוא סמל סטטוס

וגם גבוה בייסקלי יותר מכל אוטו אחר וזה חלק מהפוזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בארץ שאנשים אוהבים להתערב במה שהאחרים קונים, ואוהבים לקנות מה שהשכן קנה אך יותר יפה/יקר,

אני קונה מה שמתאים לי, מזכיר לי שכאשר קניתי את הפוקוס St-line כי זה מה שהתאים לי בעת הקניה, אך רוב המכרים שלי לא אהבו את זה, אמרו חבל הייתה צריך לקנות את הx, כי לשם הולך השוק, ממש לא מופתע, כי זו האמת, לשם הולך השוק, והוא קניית רכב שמותאם למכירה עתידית ולא קניית רכב המותאם בצורה הכי קרובה לצרכיו של בעל ההון, עצוב.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, me5000 כתב:

לכמה ס"מ האלה יש אימפקט עצום לא משנה איך תהפוך את זה. 

 

הייתי נוסע במקביל ב-2 רכבים עם הבדל של 20 ס"מ בגובה. הבדל גדול לא היה שם. 

  • אהבתי 4
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, me5000 כתב:

דבר שני כשאני עובר מספלאש(ישיבה גבוהה יחסית) למאזדה 3(2006) עם ישיבה סופר נמוכה זה עולם אחר לגמרי מבחינת שדה הראיה וכל ההשלכות הבטיחותיות של יכולת לראות כלי רכב והולכי רגל

 

זאת רציונליזציה קלאסית. בהתחשב במה שאני רואה בכבישים, אני הרבה יותר מודע למה שקורה סביבי מכל רכב "גבוה".

 

  • אהבתי 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, wildlands2019 כתב:

אמרו חבל הייתה צריך לקנות את הx, כי לשם הולך השוק, ממש לא מופתע, כי זו האמת, לשם הולך השוק, והוא קניית רכב שמותאם למכירה עתידית ולא קניית רכב המותאם בצורה הכי קרובה לצרכיו של בעל ההון, עצוב.

 

שוק הרכב בארץ היה שם מאז ומתמיד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, me5000 כתב:

יש סתירה לוגית במה כתבת, אם"רוב הרכבים גבוהים"

אתה תראה עוד פחות ברכב נמוך אם אתה עומד מאחורי רכב גבוה מאשר היית רואה אם היית בתוך רכב גבוה שמאחורי רכב גבוה אחר. 

דבר שני כשאני עובר מספלאש(ישיבה גבוהה יחסית) למאזדה 3(2006) עם ישיבה סופר נמוכה זה עולם אחר לגמרי מבחינת שדה הראיה וכל ההשלכות הבטיחותיות של יכולת לראות כלי רכב והולכי רגל

אז בין SUV אמיתי לרכב "רגיל" ההבדל אפילו יותר גדול ומשמעותי 

 

מעבר לאפקט הפסיכולוגי אין שום הבדל. גם אני עובר על בסיס יומי בין רכב עם ישיבה גבוהה (איגניס) לרכב עם ישיבה נמוכה (BRZ). אין שום הבדל בראות. לא רואה יותר רחוק באיגניס, לא סובל מחוסר ראות (נזניח לצורך העניין את הראיה לאחור בחניה וכו'). אם אתה מסתכל מספיק רחוק, פחות משנים העוד 20 ס"מ גובה של האיגניס או הפחות 20 של הברז ולמעשה, לא משנים בכלל.

 

ואין שום סתירה לוגית. אם ברכב גבוה אתה כביכול רואה מעל רכבים נמוכים, לא תראה מעל כשכולם גבוהים.

 

לפני 3 שעות, דני 9999 כתב:

...סוזוקי קרוסאובר 2018

...והכי חשוב הרכב פשוט מטוס.

 

Nigga what Blank Template - Imgflip

  • אהבתי 4
  • מצחיק 2

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, דני 9999 כתב:

אני עברתי מיונדאי סטיישן 2014 לסוזוקי קרוסאובר 2018

הילדים טיפה גדלו, אין לי צורך בעגלה.

האופניים שלהם בכל מקרה לא היו נכנסות לאף רכב, רק מתקן.

הסוזוקי יותר אמין, טיפולים יותר זולים. צריכת דלק מעולה והכי חשוב הרכב פשוט מטוס.

איך זה שייך לבחירה בין SUV למשפחתית?

זה הבדל בין שני דגמים ספציפיים...

ל-i30 2018 יש מנוע די זהה לקרוסאובר (1.4 טורבו 140 כ"ס), זה הופך אותה גם ל"מטוס"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Amired כתב:

העניין הוא מה הקסם ברכבים גבוהים שהם סתם גבוהים בלי שום ערך מוסף

לצורך העניין ארונה מול איביזה (שם רגע בצד את אבזור הבטיחות או דברים שרירותיים שיש באחד ואין בשני)

 

בתור אחד שלאחרונה בת זוגתו עברה מסוזוקי סוויפט לארונה, ובאמצע כשחיכינו לרכב גם נהגנו בטויוטה יאריס של ההורים,

אני יכול לומר שיש בהחלט סיבה לעבור לרכב מעט גבוה יותר.

אנחנו מהקריות ובת זוגתי נוסעת למרכז לא מעט במסגרת העבודה, לא פעם ולא פעמיים היא ציינה שהמעבר לארונה הגבוהה יותר, נתן לה יותר ביטחון והיו פחות מקרים בהם "לא ראו" \ "לא ספרו" אותה על הכביש, לעומת הסוזוקי ובטח לעומת היאריס הפיצית.

היינו עם היאריס ארבעה שבועות, אותי חתכו בערך פי שתיים לעומת מה שקרה לי עם הארונה הגבוהה והסיוויק שהיתה לי (שהיא אמנם נמוכה אבל גדולה יחסית ותופסת את העין בעיצוב שלה).
בסופו של יום, לא חייבים רכב מאוד גבוה, אבל SUV טוב הוא נוח ונעים יותר להתנהל בו מנהלתית, בטח אם הוא חזק מבחינת כוח, לא מעט פעמים נסיעה ברכבים קטנים זו סכנה של ממש.
לגבי רכבי סדאן, שאלה טובה, מה היית לוקח: סופרב ברמה בגבוהה ביותר או פורמנטור (סופרב ספורטסליין עם המנוע החזק ו-4X4 עולה כמו פורמנטור בערך)?

מבחינתי (אישי לגמרי) שתיהן אחלה אופציה ואני דיי בטוח ששתייהן יהנו לנהיגה באותה המידה פחות או יותר, אפילו מעדיף את הסופרב מבחינת רמת פינוק ושימושיות.

במצבי הנוכחי, כאיש בן 40 אוטוטו, ללא ילדים, רוכב אופני שטח וכאחד שאוהב לטייל בסופ"שים - אין ספק שאקנה ג'יפון (מתוכנן טיגואן 2 ליטר), 
בשביל הנוחות, המרווח, העבירות העדיפה והמקום לאופניים וציוד הרכיבה, ואני עדיין חושב שאאודי RS6 AVANT היא הרכב המושלם, כך שאין באמת תשובה "נכונה"
כל אחד יעשה מה שטוב לו, ואל לנו לשכוח - רכבי הסדאן פה בליסינג כדי להישאר 😄

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים




 
 
אסקלייד זו משאית בתחפושת יוקרה. לא תראה הרבה ממנה מחוץ לארצות הברית למעט "אירגונים מסויימים"  [emoji1]


אני מבין שלא נהגת על אסקלייד...

משאית זה לא, כמו שטנדר אינו משאית.
ומה זה יוקרה? יש שרואים סופרב מאובזרת כיוקרה, זה דבר די יחסי.

האסקלייד מאובזר כמו S class, הוא נוח מאוד, אישית אני מעדיף את המסאג' שלו על זה של מרצדס.

במה האסקלייד כיכב אצלי? בעיות חניה לא היו, עם חניה אוטומטית זה דווקא היה מהנה מאוד להכנס למקומות קטנטנים, יכולת גרירה מצויינת בדגם הארוך, גררתי קצת יותר מ4 טון בקלילות, מושבים מאוד נוחים, נהיגה של 10 שעות עברה בקלילות.
אם הייתי צריך לחיות עם רכב אחד בלבד אז האסקלייד הוא מתמודד ראוי מאוד, העדפתי אותו על הריינג' רובר ספורט ובשבילי יכולת הגרירה גם נותנות לו נקודות על פני המרצדס GLS.



טל"ח

הדבר שהכי מצחיק אותי בשרשור הזה הוא הדיבור על גובה, מרבית הג'יפונים בימינו הם פשוט רכבי האצ'בק שהוגבהו באיזה 4-5 ס"מ, זה הכל פסיכולוגי.
אין לי שום קושי עם כניסה ויציאה לשום רכב, אבא שלי בן 75 עם בעיות ברכיים, יש לו מרצדס SL, סילברדו ועד לא מזמן גם S class, הרכב היחיד שהוא התלונן על הכניסה אליו היה הקורבט שלי, ששם צריך להיות לוליין כי הישיבה היא באמת על הרצפה עם רגליים בזווית ישרה קדימה.

אין לי שום דבר נגד SUV, קניתי XC90 לאשה כדי שיהיה לה נוח לקחת חבילות לדואר, יש לה גם C class ועוד רכב קלאסי, הוולבו מדהימה מבחינה דינמאית, הפתיעה אותי ממש לטובה בכבישים מסויימים שאפילו הX5 הנוכחי והקודם לא זרחו.

לגבי מעבר בין רכבים עם גובה שונה, את רוב הנסיעות היומיומיות שלי אני עושה עם הS, בערך פעמיים שלוש בשבוע אני מטפס לmonster truck, שדה ראייה מעולה אם אני מסתכל רחוק לכיוון האופק, לא רואה כלום מסביבי בערך 2-3 מטר מסביב לרכב, זה שינוי כייפי, כשאני נכנס לראם החדש שלי אני לא מרגיש שום יתרון לגובה על פני המרצדס, זה הכל פסיכולוגי.



טל"ח

  • אהבתי 3

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אדם ממוצע צריך דינמיות טובה יותר מזו של ג'יפון ממוצע, בשביל הסלאלום בפקקי איילון?

 

זאת באמת תופעה נפוצה מאד שאדם נכנס לסוכנות יונדאי ושואל את איש המכירות: "תגיד איזה רכב יותר דינאמי הטוסון או ה- i30 או האלנטרה כי אני רוצה את הרכב הדינאמי יותר" 😉

 

 (תזכירו לי כמה טוסונים נמכרו וכמה i30 או אלנטרה נמכרו? למרות שהאחרונים הרבה יותר זולים).

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום הרכב הוא בכביש, לא על המדרכה, אחלה סיבה לא לקנות ג'יפון.

 

ובנימה יותר רצינית - היכולות הדינאמיות של ג'יפונים למוניהם ביחס לסדאן/האצבק מקבילות בשבילי מהוות דיל ברייקר וכנראה שכמעט לכל חובב נהיגה "אגרסיבית" או לכל הפחות נגדיר אותה - מדויקת.

 

אני אוהב את הטרנד הזה, כולם רוצים רכב גבוה, אוטומטי ויפני וכיוצא מכך לשאר הסגמנטים  יורד תמחור השוק, וככה אשמח לרכוש איזו פיגו 508 בעוד כמה שנים במחירי בדיחה , גם צרפתיה לא אמינה וגם יושבת נמוך, גוועלד...

אין מאושר ממני, תמשיכו לקנות ג'יפונים יפנים.

 (למען הסר ספק - אין לי בעיה עם יפניות, אפילו יש לי בחניה מאזדה והונדה, אבל אני חם על רכבים אירופאים במיוחד בתמחורם ההזוי ולא מוצדק לדעתי בארץ).

  • אהבתי 2

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...