Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, arik100 כתב:

מי רוצה בכלל גרוטאת ג'יפון זה ממש גולם על הכביש וטרנד הזוי.

 

ראיתי אנשים ונשים על ג'יפונים וזה נראה כאילו קנו את הרכב בשביל היכולת לעלות על המדרכה.

 

גילוי נאות: בעבר קניתי לאשתי טויוטה ראב4 2009  4x4 2.0

וזאת כדי שיהיה לה נוח עם התינוק. 

הפלוס הגדול היה להכניס לתא המטען את העגלה ללא קיפול..

1366017936_WhatsAppImage2021-04-16at15_10_29.thumb.jpeg.c60625cc4d13eec4d5edaec0675484ad.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 6 דקות, Amired כתב:

מעבר לנוחות של הכנסה / הוצאת ילדים וכיסאות בטיחות אני גם לא מבין את הטרנד של הג'יפונים לעומת סדאנים

ומה רוב האנשים צריכים יותר מזה?

מולטימדיה טובה(נוחה),מזגן שנקרא טוב וזהו בערך...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, RK כתב:

 

כמה שאתה יותר קרוב לציר הגלגול של הרכב אתה באמת מתנדנד פחות. בשביל זה חלק בלתי נפרד מנוחות. לא אוהב לשבת על קצה המטוטלת ולעוף קיבינימט בכל עיקול הכי קטן. גם נוח פחות, גם מוריד את קצב הנהיגה.

 

הנימוק של "רואים יותר" גם לא מחזיק מים כח כשכל הרכבים גבוהים (והרוב גבוהים) - איפה בדיוק אתה רואה יותר, ומה אתה לא רואה כשאתה יושב נמוך יותר?

 

הנימוק היחיד שיש אמת מאחוריו זה כניסה ויציאה נוחות יותר. לאנשים עם בעיות גב זה שיקול של ממש. כל השאר די בולשיט.

יש סתירה לוגית במה כתבת, אם"רוב הרכבים גבוהים"

אתה תראה עוד פחות ברכב נמוך אם אתה עומד מאחורי רכב גבוה מאשר היית רואה אם היית בתוך רכב גבוה שמאחורי רכב גבוה אחר. 

דבר שני כשאני עובר מספלאש(ישיבה גבוהה יחסית) למאזדה 3(2006) עם ישיבה סופר נמוכה זה עולם אחר לגמרי מבחינת שדה הראיה וכל ההשלכות הבטיחותיות של יכולת לראות כלי רכב והולכי רגל

אז בין SUV אמיתי לרכב "רגיל" ההבדל אפילו יותר גדול ומשמעותי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מאותה סיבה שכל אחד מתחתן עם אשה אחרת. לכל אחד יש את השיקולים שלו בבחירת רכב, הטעם והסגנון וגם הצרכים משתנים מאדם לאדם. עם זאת, משום מה, ג'יפון הפך לסמל סטטוס, ואדם שקונה ג'יפון מליסינג בכמה גרושים רואה לצידו מרצדס שטוחה ומסתכל עליה בזלזול. כנראה תנוחת הישיבה הגבוהה עושה את זה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי צריך להפריד את זה לשני חלקים:
אובייקטיבי וסובייקטיבי.
אובייקטיבית (למיטב הבנתי) ג'יפון הוא יותר פרקטי מהאצ'בק\סדאן. בזכות מימד הגובה, עבור אורך נתון מתקבל רכב יותר מרווח לנוסעים עם תא מטען גדול יותר (וזה משמעותי לאנשים שצריכים למצוא חנייה עם אורך מוגבל). מצד שני, רכב גבוהה וכבד יותר הוא חסכוני פחות ואיטי יותר ביחס להאצ'בק\סדאן מקבילה. בנוסף בזכות מרכז כובד גבוהה הוא גם פחות "מתנהג".
סובייקטיבית יש אנשים שמעדיפים רכב שנראה ספורטיבי\קומפקטי ויש אנשים שמעדיפים רכב שנראה גדול ומרשים ומשדר תדמית של רכב שטח. גם התחושה שמתקבלת בישיבה גבוהה נותנת תחושת שליטה (תשאלו כל חתול איפה הוא מעדיף לשבת) ומצד שני ישיבה קרוב לכביש נותנת תחושה ספורטיבית.

  • אהבתי 2

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עברתי מיונדאי סטיישן 2014 לסוזוקי קרוסאובר 2018

הילדים טיפה גדלו, אין לי צורך בעגלה.

האופניים שלהם בכל מקרה לא היו נכנסות לאף רכב, רק מתקן.

הסוזוקי יותר אמין, טיפולים יותר זולים. צריכת דלק מעולה והכי חשוב הרכב פשוט מטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

בדיוק מאותה סיבה שכל אחד מתחתן עם אשה אחרת. 

זו בדיוק התשובה שאחריה אין שום משמעות לשרשור. אני לא חושב שמישהו עם מעט אינטלגינציה חושב פה שג׳יפונים בהכרח גרועים/טובים מרכבים שהם לא ג׳יפונים. עדיין איך שהוא זה הפך לשרשור תחרות. לא מובן בכלל. 

 

מה שכן, הישיבה הגבוהה זה מצחיק. כאילו שמי שנכנס למאזדה 3 (עם מושב מתכוונן לגובה) ממש צריך בוסטר כדי לראות מעל ההגה ולא לעשות תאונה, ואילו מי שבפיג׳ו 208 שהוסיפו לה 15 ס"מ גובה נוהג על מונסטר טראק ומסתכל על כולם מלמעלה, בצורה בטיחותית כמובן. איזו תפנית מגוחכת השרשור הזה קיבל, פשוט מצחיק.

  • אהבתי 4

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ניקו פ. כתב:

זו בדיוק התשובה שאחריה אין שום משמעות לשרשור. אני לא חושב שמישהו עם מעט אינטלגינציה חושב פה שג׳יפונים בהכרח גרועים/טובים מרכבים שהם לא ג׳יפונים. עדיין איך שהוא זה הפך לשרשור תחרות. לא מובן בכלל. 

 

מה שכן, הישיבה הגבוהה זה מצחיק. כאילו שמי שנכנס למאזדה 3 (עם מושב מתכוונן לגובה) ממש צריך בוסטר כדי לראות מעל ההגה ולא לעשות תאונה, ואילו מי שבפיג׳ו 208 שהוסיפו לה 15 ס"מ גובה נוהג על מונסטר טראק ומסתכל על כולם מלמעלה, בצורה בטיחותית כמובן. איזו תפנית מגוחכת השרשור הזה קיבל, פשוט מצחיק.

לכמה ס"מ האלה יש אימפקט עצום לא משנה איך תהפוך את זה. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד?

 

דווקא יש שלישיה שעושה את שני הדברים בסבבה - דאסטר, גרנד ויטרה ופורסטר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלישייה הזאת יש אופי ויכולות הרבה יותר גבוההות בתחום השטח מ90% מSUVs.

הגרנד ויטרה היום אולי קצת הרבה פחות מפעם יש לציין

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דני 9999 כתב:

אני עברתי מיונדאי סטיישן 2014 לסוזוקי קרוסאובר 2018

הילדים טיפה גדלו, אין לי צורך בעגלה.

האופניים שלהם בכל מקרה לא היו נכנסות לאף רכב, רק מתקן.

הסוזוקי יותר אמין, טיפולים יותר זולים. צריכת דלק מעולה והכי חשוב הרכב פשוט מטוס.

סוזוקי קרוסאובר מטוס? 🤣

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דני 9999 כתב:

אני עברתי מיונדאי סטיישן 2014 לסוזוקי קרוסאובר 2018

הילדים טיפה גדלו, אין לי צורך בעגלה.

האופניים שלהם בכל מקרה לא היו נכנסות לאף רכב, רק מתקן.

הסוזוקי יותר אמין, טיפולים יותר זולים. צריכת דלק מעולה והכי חשוב הרכב פשוט מטוס.

וואו כמה טעויות בתגובה אחת, הסוזוקי אמינה יותר מהיונדאי ? אתה משווה רכבים עם 4 שנים הבדל במחיר, תעשה פה חיפוש ותראה כמה תקלות ובעיות בעיקר בגיר יש לסוזוקי, לעומת היונדאי בייחוד הדגם שלפני 2016 (הגיר האוטומטי הוחלף ברובוטי) שנחשבת אחד הכלים היותר אמינים על הכביש.

אישית עשיתי במצטבר מעל 300 אלף קילומטר על שתי יונדאי i30 שמעולם לא נכנסו למוסך.

אגב הסוזוקי קרוסאובר היא לא גיפון, זאת משפחתית עם תוספת של 5 סנטימטר גג, כרגע ממש חונה ליד האופל אסטרה שלי סוזוקי קרוסאובר של השכן, תתפלא כמה הגגות קרובים אחד לשני.

הדבר היחיד שנכון במה שכתבת הוא נתון התצרוכת דלק בין המכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...