Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1063 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

אבל גם לסדאן יש יתרונות משלו.

ביניהם, הפרדה מוחלטת של הנוסעים מהמטען, מה שמקל על בקרת אקלים טובה, נעילת מטען יקר בנפרד, וביטחון שמטען לא יעוף על הנוסעים.

 

 

השיפור בבקרת האקלים מתקזז עם חשיפה מוגברת של הנוסעים האחוריים לשמש (בגלל החלון האחורי).
גם לגבי נעילת מטען יקר, בסופו של דבר אפשר ב 99% מהסדאנים לפתוח את תא המטען ממושב הנהג, אז מספיקה שבירת חלון נהג והרמה של הידית הפתיחה. ואם זה לגבי הסתרת המטען - סטיישן והאצ'בק מגיעות לרוב עם מדפים.

תצורת הסדאן היחידה שנראית לי שימושית היא כמו באוקטביה עם דלת מתרוממת, שם הגישה מאוד מאוד נוחה, ומאפשרת שימושיות טובה.
הייתה לי מזדה 6 סדאן וגולף. הגולף הייתה שימושית הרבה יותר למרות הנפח הקטן יותר על הנייר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

ביניהם, הפרדה מוחלטת של הנוסעים מהמטען, מה שמקל על בקרת אקלים טובה, נעילת מטען יקר בנפרד, וביטחון שמטען לא יעוף על הנוסעים.

 

לגבי הבקרת אקלים אולי, יש פחות שטח לקרר\לחמם.

אבל כיום יש גם פתחי אוורור מאחור, אני לא מרגיש הבדל, עד היום נוסעים לא התלוננו.

נעילת מטען אולי ברכבים בהם המושבים לא מתקפלים, פחות רואים את המטען זה כן, אבל בסטיישן זה גם פתיר למשל חלונות מושחרים ווילון(מדף).

ולגבי שהמטען לא יעוף על הנוסעים, יש לי למשל רשת מובנית בשביל להוות חוצץ, מגולגלת כשלא צריך.

 

סדאן לדעתי יכול להיות גם שימושי כאשר תא המטען נפתח עם החלון כמו ליפטבק, לחבר הייתה במוו E90 (סדאן), פתח תא המטען היה צר וכשניסינו לקחת צידנית חשמלית היא לא עברה דרך פתח תא המטען ובסוף נסעה על המושבים האחוריים.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לE90 יש פתח תא מטען לא מוצלח. 

וזה בכלל אופיני ככל שהדגם מודרני יותר.

אצלי יש בתא מטען מקרר עם מדחס (לא צידנית). פתח ההטענה רחב ומוצלח מאוד.

ויש לי גם פתחי מיזוג בשורה מאחור - זאת לא המצאה מהיום.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, vadim6385 כתב:

 

חוץ מזה, בניגוד ללמבורגיני האחרות, היא יכולה לשמש את השייך/אוליגרך גם כרכב יומיומי, העיקרי או אפילו היחיד בבית, גם לסיבובי דאווין וגם לנסוע לסופר, בדיוק כמו הקאיין (אאל"ט זה בנוי על אותה פלטפורמה אפילו).

 

הזכרת לי את הסרטון בו דאג דמורו מנסה להשתמש בפרארי כרכב יומיומי.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, הגענו לשלב שבו כולם מדברים בלי ניסיון?

הקאיין נהדרת, חבר קרוב גר בניו יורק, מה שאומר נסיעה בשלג בתקופת החורף, קנה קאיין טורבו S. זה גם נוח כשצריך לקחת אנשים.

היתרונות שיש לSUV לא נעלמים כשהתקציב עולה, ביליתי שעות רבות בפאנטום/גוסט, נוח מאוד, אני מאמין שהקולימאן הרבה יותר נוח ופרקטי לא ניסיתי עדיין.

אישית אני מאוד אוהב את האסטון מרטין, בעיני הוא הרבה יותר יפה מהאורוס.

עכשיו, הדיילי שלי זה רכב סדאן מפנק ועדיין הרבה פעמים בחרתי לנסוע עם הXC90 כי מה לעשות, לSUV יש יתרון פרקטי, תא מטען עצום, אפשרות לקפל את המושבים האחוריים, וזה לא הטנדר.

לכן יש נישה של SUV אולטרא מפוארים, זה פחות פשרות על פרקטיקה על חשבון התנהגות, ועדיין מגיעים שם לרמות מאוד גבוהות.
כל רכב הוא פשרה, בעיני יש המון היגיון הרכבים הללו, הGLS שירת אותי נאמנה.


טל"ח

אתם לא קהל היעד של למבורגיני וגם אני לא, אני די בטוח שמי שמחזיק ברכבים האלה מחזיק בנוסף רכב ספורט אמיתי וגם ג'יפ אמיתי ועוד כהנה וכהנה רכבים. 
מי שלא חי ברמות הגבוהות לא באמת יכול למתוח ביקורת עניינית על קניית רכב כזה.. 
 
אל תהיה בטוח כל כך.
בבית אחד יש להם אורוס שחור לצד מרצדס E450 פתוחה.

בבית אחר יש טסלה מודל S ומיניוואן של הונדה.

יש איזו זקנה עם אורוס צהובה, ואם אני זוכר נכון זאת אותה זקנה שהייתה מסתובבת באיזור עם 911 GT3.

יש עסקאות ליס נהדרות לאורוס, בכנות, זה משהו שאני יכול להרשות לעצמי בלי להרגיש את זה בכיס אבל אין לי שום צורך בעוד SUV ואם היה בא לי להגיד שיש לי למבורגיני הייתי קונה דיאבלו למחזיק אותה עד שאמות.
יכולתי לרכוש גייארדו כשהרגשתי את המרצדס וזאת פשרה שלא רציתי, נוחות זה לא משהו שאתפשר עליו.


טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, אהבתי את השרשור

בדיוק עכשיו אני רוצה להחליף רכב ואני מסתפק בין טויוטה אוריס סטיישן לבין ניסאן קשקאי ואת האמת יש לאבא שלי ג׳יפון ומה שאני רואה זה שאומנם הנוכחות שלו זה יותרוזה פלוס וכן גם הישיבה  הגבוהה אבל מצד שני יש את הבעיה באמת של היציבות  אני מרגיש בסיבובים שהרכב לא כזה יציב םהיה לי רכב 5 מקומות שעכשיו מכרתי אותו אז אני לוקח סיבוב עם הרכב חמש מקומות אז אני מרגיש יותר נוחות מאשר שאני נוסע עם הג'יפון של אבא שלי שאני מרגיש בסיבובים אני מרגיש את הרכב הרבה פחות יציב וזה בדיוק השיקול שלי, על מה להתפשר...

  • אהבתי 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


תצורת הסדאן היחידה שנראית לי שימושית היא כמו באוקטביה עם דלת מתרוממת, שם הגישה מאוד מאוד נוחה, ומאפשרת שימושיות טובה.

אוקטביה היא לא סדאן.
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה לקוחות פוטנציאלים למבורגיני מפסידה כאן אני מקווה שהם יתקלו בשרשור הזה כדי להבין מה עשו לא בסדר

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוניות נמוכות הולכות להכחד מן העולם, חוץ ממכוניות מוכוונות נהיגה/ אקזוטיות וכו

המיינסטרים כולו זז לכיוון רכבים יותר גבוהים. 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, דור-- כתב:

איזה שרשור ארוך ואמוציונלי...
אצלי השאלה מתחילה עוד הרבה קודם לג'יפונים:
מי קונה סדאן ולמה?
חוץ מעיצוב, השימושיות שלו גרועה. ארוך מהאצ'בק ודומה לסטיישן רק בלי השימושיות.
בעיניי גם העיצוב של סדאן פחות יפה אבל זו כבר העדפה אישית.

 

לסדאן גם אין יתרון בעיצוב.

היתרון היחיד שאני מוצא בו הוא הגברת יעילות מיזוג האוויר בשל נפח הפנים נקטן יותר.

בעיניי, הסטיישנים הם הכי יפים, במיוחד בסגמנטים הגבוהים שכמעט לא מגיעים לארץ.

 

גם ברכבי סדאן אין מגב אחורי (למעט פג'ו 306 סדאן ופיאט טמפרה ז"ל)

לפני 6 שעות, robertf כתב:


אוקטביה היא לא סדאן.

נכון, היא נוצ'בק... אבל בדור הרביעי היא איבדה את המגב האחורי, וחבל...

לפני 17 דקות, בנצי כתב:

שוב פעם הצהרות כאלו?

פעם אמרו שהסטיישן יכחדו.



טל"ח
 

רק בארץ, באירופה הסטיישנים עדיין נהנים מפופולאריות רבה.

 

גם בארץ, כמעט כל קורולה חמישית היא סטיישן ועדיין בקטגוריית הקופקטיות יש גרסאות סטיישן לסקודה אוקטביה, רנו מגאן, פורד פוקוס וקיה סיד

עריכה אחרונה על ידי mottis
תיקון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, דור-- כתב:

מי קונה סדאן ולמה?

שאלה טובה.

לדעתי הרבה פחות פרקטי מהצ'באק ובוודאי פחות פרקטי מסטיישן כרכב משפחתי.

לפני שעתיים, mottis כתב:

נכון, היא נוצ'בק... אבל בדור הרביעי היא איבדה את המגב האחורי, וחבל...

ליפטבק אם כבר. לא?

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, me5000 כתב:

מכוניות נמוכות הולכות להכחד מן העולם, חוץ ממכוניות מוכוונות נהיגה/ אקזוטיות וכו

המיינסטרים כולו זז לכיוון רכבים יותר גבוהים. 

מעולה. ככה הן יהיו יותר זולות ואני אקנה את כולן 😏

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1063 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...